Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @weegbree ja bijnaaaaa vertellen! fijn mop! niet meer geheim houden super!

@marral bij jouw dus ook al game over pffff balen meid! ik had zoooown goed gevoel over jou! ik weet niet waarom... maar dacht echt dat het raak zou zijn! hmmz... toch gaat het niet lang duren bij jou! let op mijn wooredn ... echt heel gauw ga jij zwanger zijn!
    daar duim ik voor :D voor nu heeeeeerlijk genieten van je vakantie! lekker idd alles doen wat jullie wilde doen! en dan de maand erna gewoon raak! it has to be!
    en ik wil komende ronde! ik willlllll niet naar dusseldorf! ik wil gewoon spontaan of hier via iui :(
    hopelijk is 3e keer scheepsrecht! :D en ben ik met de 3e iui zwanger (niet dat ik dat geluk azl hebben maar toch)..

@bo voor ons is DD ongeveer 2 uur rijden (enkele reis) wel een end dus helaas! maarja we hebben het er graag voor over!
    hoe ver is gent voor jou rijden? en hebben ze daar wachttijd? mag ik vragen waarom je gent boven dusseldorf verkiest?

owh meiden ik krijg bijna de kriebels me nu al in te schrijven voor pleegzorg! maar er bestaat een kans dat je dan over een paar weken al opeens gebeld woredn! (kans nihil maar kan wel)...
    man ziet het niet zitten! die wil eerst DD ! ik niet ik wil genieten van zon kleintje! en hopelijk later nog ooit van een eigen kleintje! maar ik ben er aantoe! na al deze ellende... hier wordt ik ook niet gelukkiger van! en van zon kleintje wel! (ik zou kiezen voor langdurige pleegzorg) dan is ed kans minder groot dat je het kindje opeens na een aantal manden/jaren moet afstaan :)
    lijkt me heeeeerlijk daar al van te kunnen genieten! ik denk dat ik de verbouwing van ons huis afwacht en daarna tijdens het eind van de verbouwing mij ga inschrijven :D spannend!!

2. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree, ik kan het me zó goed voorstellen dat als zo'n kwaaltje wegvalt, je je gaat afvragen of dat wel goed is! Als straks die 12 weken voorbij zijn, zal je dat misschien minder snel hebben. Wat heerlijk, straks aan iedereen vertellen!

Bbibi, ja, wat is het moeilijk, hè? Heen en weer geslingerd tussen hoop en teleurstelling. Echt een emotional rollercoaster. Doe dan maar liever die achtbanen waar Marral straks in zit! Ben benieuwd of het nog een iui wordt vóór Düsseldorf. Oh, meis, ik hoop ook echt dat jullie wél zelf een kindje zullen krijgen!

En Marral, balen.... *Knuff* Enne, niet rot voelen tegenover anderen als je zwanger wordt, hoor! Zwanger = leuk :D. Hopelijk heeft Bibi gelijk met dr voorspelling, hihi.

Bo, zou leuk zijn, als je toch nog zelf een eisprong zou krijgen. Helaas moet ik hetzelfde zeggen als Marral: een posi ovutest hoeft bij pco niets te betekenen. Ik heb vorig jaar cycli gehad waarin ik wel vier keer een echt positieve test had, en daar volgden géén eisprongen op. Mijn ervaring: pco+ovutest=frustratie.

Hier: alles is anders dan de vorige drie cycli, maar vanochtend vond ik toch een roodroze stipje in afscheiding. Klinkt wel gezellig zo, maar bloed op nod is niet echt een goed teken ;). Volgens mij begint nu ook mijn lage rugpijn op te komen, dat is altijd het begin van de ongi bij mij. De migraineaanval bleef licht, dat was heel gek, ik heb ALTIJD rond nod alleen een mega aanval. Misschien komt die nog...

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    spannend saar...ik blijf nog even verder duimen......... wie weet.
    durf je geen testje te doen?

4. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Weegbree: Dat is gaaf, als jullie het gaan vertellen! Lijkt me zo geweldig!! Hoef je het niet meer te verbergen. Het is natuurlijk zulk geweldig nieuws en het liefst wil je het van de daken schreeuwen natuurlijk! :D

Saar: Ik blijf nog duimen hoor!! Ben heel benieuwd!!

Bbibi: Wow, dat kan snel gaan zeg, met pleegzorg! Is dat niet net als adoptie een heel traject dan?

5. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, nee, durf geen test te doen. Vanmorgen wel getwijfeld (voor het drupje bloed was dat), maar ik zit 11 dagen na pregnyl en dan zou ik bij een posi test denken dat het misschien nog de pregnyl is... Eerst vandaag maar even afwachten. Misschien wordt het straks vanzelf heel duidelijk.

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik hoop het niet saar! Hoop dat je een test mag doen met een mooi resultaat! !
    X

7. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Marral en bibi: echt super balen weer. Had zo gehoopt dat er iemand op roze mocht.

Bibi: pleegzorg. Lijkt me ook erg leuk. Zit zelf wel al in het werk (pedagogisch medewerker). Traject duurt ook wel even hoor. Je moet naar een aantal bijeenkomsten. Wij zijn er ook over aan het nadenken. Misschien kunnen we dat traject gelijk in. We wonen niet zo ver bij elkaar vandaan en binnen mijn organisatie doen ze ook pleegzorg.

Saar: duim nog ff voor je meis. Blijven hopen.

Weegbree: poeh ja lijkt me idd eng als je ineens even minder klachten hebt, maar komt vast goed.

Dankje meiden voor jullie lieve woorden. Zit te denken over een second opinion in België. Vind dat ze hier te lang met me aan rommelen.
    Nou deze week ga ik helemaal m'n hoofd leeg maken. Heb vanavond een feestje, morgen basketballtoernooi en feestje en zaterdag 90's party. Ik ga los! Ben aan het spuiten dus kan best wat drankjes doen.

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Ik heb zulk goed nieuws!! Ik mag waarschijnlijk toch een nieuwe ronde puregon beginnen! Ik ga natuurlijk op vakantie, dus dan komt het rot uit. Maar omdat mijn cyclus vorige ronde maar zo kort was (pregnyl op dag 9 al) halen we dat. Dus ik word zo terug gebeld of ik idd gewoon door mag! Hier had ik echt niet op gerekend! Ik dacht dat ik gewoon weer provera moest.
    Als het toch niet mag dan moet ik of deze maand aan de pil of ik moet als ik terug ben een echo om te kijken of er veel bm slijm opgebouwd is. Als dat niet het geval is dan mag ik starten zonder provera.
    Pff, nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn met spuiten!! hihihi

9. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Nino: Als je je twijfels hebt bij een ziekenhuis moet je zeker voor een second opinion gaan! Ik geef je groot gelijk als je dat doet. Je bent al zo lang bezig! En als ze ook zeggen dat als je er langer mee bezig bent met die hormonen dat je kansen kleiner worden... Dan wil je toch geen tijd verspillen! En verder is het allemaal gewoon zwaar. Het is voor iedereen toch het beste dat dit allemaal zo kort mogelijk duurt.
    Goed zo, lekker genieten dit weekend! Is ook heel belangrijk. Doe ik ook af en toe hoor, even lekker los gaan. Even verstand op 0 en lekker genieten van andere leuke dingen. Want die zijn er echt ook hoor meid!!
    Geniet er lekker van het weekend!!

10. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Ben net terug gebeld. Mag gewoon starten met Puregon! Oh echt ik ben zo blij! Was echt ingesteld op een maand overslaan. Dat vond ik op zich niet zo heel erg. Maar toen ik hoorde dat ik dan een maand aan de pil moest... Bah! Maar gelukkig hoeft dat niet. Nu dus hopen dat ik voor dag 11 een ei heb! Hahaha

Op dag 4 trouwens al de 1e fm. Maar ja, niet zo gek ook met een cyclus van 23 dagen... Wel lekker, zo'n korte cyclus. Heb tenslotte nog heel wat tijd in te halen van al die maanden dat ik geen ei had! ;)

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Super nieuws marral!!
    Nino groot gelijk dat je evt voor een so gaat als je het gevoel hebt dat ze te lang doorgaan. Het moet ook nog te doen zijn voor een mens zeg!

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marral, geweldig!!!!! Echt supergoed nieuws!

Nino, waarom die so in België? Of is dat vlakbij voor je? wat zou je precies anders willen en heb je dat al tegen je ziekenhuis gezegd? Soms is een beetje dwang nodig....

Ik zit in de zenuwen, hihi. want bedacht me net dat dat drupje bloed ook best van een innesteling kan zijn, ik zit immers nog maar 9,5 dag na de eisprong... En dan kan die eventuele innesteling ook nog mislukt zijn, toch? dusse...
    Aan de ene kant voel ik me heel raar, al sinds zaterdag. Aan de andere kant voel ik nu steeds meer de ongi-rugpijn. hihi, ik moet echt om mezelf lachen, wat een gedoe is het toch. Ik voel me een beetje een sul die zich weer gek laat maken... Als ik vandaag niet ongi word, zal ik morgen toch een test moeten doen. The tension is killing me! ;)

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    aaah Saar....dat kan heeel goed, vind het errugg spannend voor je! testen in huis? morgen zijn de winkels dicht he!

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi dames,

Beetje vaag verhaal, zit nu nog aan de Duphaston, dag 10. Ik heb 3 dagen bruin bloedverlies gehad en daarna niks meer. Arts denkt toch dat dit ongi is geweest en omdat ik dan nu op dag 5 zit straks een echo, als alles schoon is dan mag ik vandaag weer beginnen met de Gonal F! Eindelijk! :D

Saar: spannend meis! Ik duim voor he! Wanneer ga je testen? De rest van jullie moet ik ff teruglezen, heb me even afzijdig gehouden, ff gefeest en leuke dingen gedaan zodat ik mijn gedachten op iets anders had, hihi.

Ik laat jullie straks weten hoe het gegaan is, eind middag afspraak.

Xx

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0

Als je 5000ie heb gespoten dan kan he nu wel testen hoor Saar, na 11 dagen moet het al eruit zijn!

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Guusje ik duim als een malle dat je eindelijk verder kunt!!

17. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede tip, weegbree! Testen heb ik nog in huis (al vier cycli niks mee gedaan, omdat mijn ongi steeds komt voordat ik ook maar aan zwangerschap heb kunnen dénken), maar dan ga ik straks wél wat extra boodschappen halen!

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks weegbree! :p

19. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee, Guusje! Leuk dat je er weer bent! En goed dat je je ff hebt uitgeleefd! :D
    Ooooh, ik hoop dat het er goed uitziet, ik duim mee!!
    Enne, ja, de pregnyl moet eruit zijn, maar ik weet gewoon dat ik daar toch nog aan zou twijfelen... Maar morgenochtend ga ik testen als het nog nodig is en ik niet al ongi ben!

20. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Oh Saar, wat spannend!! Laat je het weten morgenochtend? Ben toch wel heel benieuwd hoor! Ik ga heel hard duimen!!!

Gussje: Wat zou dat fijn zijn zeg als je nu toch eindelijk verder kunt! Je hebt al zo lang moeten wachten nu! Hoop zo dat je goed nieuws krijgt vanmiddag!!

Deel Deze Pagina