Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    YES!! Ik mag vanavond beginnen met spuiten!!!! Whoohoo!!
    Ben zo blij!!! :)

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ooooooooooooooooooh fantastisch. ik zag je berichtje binnenkomen. fingers crosst, hopelijk gauw weer raak!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik hoop t ook!! :)

4. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je weer mag beginnen Guusje!!!
    Op een mooie nieuwe ronde voor ju, en natuurlijk alle dames hier!

5. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig, Guusje, ben blij voor je!

6. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    jeeeh Guusje! wat super zeg!!! eindelijk goed nieuws!!! Ben echt blij voor je!

7. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Guusje: wat fijn dat je weer kunt beginnen!

Saar: ja woon niet zo ver van België. Heb daar veel goede verhalen over gehoord. Ik heb aan gegeven dat ik dit niet zo lang meer trek. Stel je voor dat ik nog 1 tot 1,5 jaar hormonen gebruik. Dat is toch niet gezond 3 tot 3,5 jaar. Ik heb het idee dat ze te lang aanrommelen met me. Ze zegt hierop dat ik in dit proces geen haast moet hebben. raar antwoord toch. tuurlijk heb ik haast! Voordat ik überhaupt naar IVF zou gaan ben ik al op. Ze doet hier helaas niks mee.

Voor jou nog super spannend Saar. Toch apart dat het nu anders dan anders gaat. Kan idd een innestelingsbloeding zijn geweest. Hoop het zo voor je. Ik duim voor je!

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    wow! Geweldig nieuws Guusje! Nu hopen dat het snel weer raak is!

9. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3529 Saar81, 8 mei 2013
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
    Nino, als je er zo' rotgevoel bij hebt, zou ik het inderdaad maar doen. Je weet nooit wat het oplevert. En gedoe is het allemaal toch al. Ken je dan ook anderen die een so in belgië hebben gehad?

Meiden, ik twijfel: ik ben dan wel mn nod voorbij, gebaseerd op de laatste 3 cycli, maar tegelijkertijd zit ik morgenochtend pas op 10 dpo. Als ik zwanger zou zijn, gaat dat natuurlijk niet sneller dan bij een ander, dus dan is testen nu een beetje erg aan de vroege kant, toch? Ik vrees dat ik toch nog even moet wachten...

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik had op tien dpo echt al n knaltest!
    Spannend saar!!!

11. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het bij iedereen een beetje verschillend is, ik teste pas 1 dag voor mijn nod en toen was hij nog niet heel duidelijk.
    Heeft geloof ik ook weer te maken met hoeveel hormoon je aanmaakt.

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks ladies! Ben ook erg bij! Het eerst gaatje zit weer in mijn buik vanavond! ;)

Saar; ik teste 9 dpo al positief... Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.

13. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niks! Geen posi test, geen ongi. Gewoon nog wachten dus. Misschien heeft mijn lijf in zn eentje besloten mijn lf wat langer te maken. Ik heb hier eigenlijk nooit gezien dat iemand eerst een nega test heeft en daarna alsnog positief. Jullie wel?

Fijn, Guusje, het scheelt zoveel als je in ieder geval het gevoel hebt dat je ermee bezig bent!

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wat jammer Saar, maar je bent nog niet ongi dus wellicht ben je toch nog te vroeg! Sommige vrouwen testen pas na hun NOD positief! Ik blijf voor je duimen!

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Jammer saar. Maar nog hoop houden! Zijn er genoeg die pas na nod positief testen. Welke test heb je gebruikt? Ik duim nog ff door!!

16. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test van testjezelf.nu. Die kreeg ik ooit bij een lading ovutesten.

Ben wel iets rustiger nu ik getest heb. Het zou ook erg helpen als ik me niet zo beroerd zou voelen. Nu al sinds zaterdag elke dag (migraine)hoofdpijn, restless legs/zware benen, heel wazig hoofd (alsof alles niet meer helemaal doorkomt), nekpijn en moe. Als ik niet zwanger ben, denk ik dat er een knalmenstruatie komt. Ofzo. :(
    Zit nu te denken dat het misschien door mijn medicijnen komt, die moet ik eigenlijk 6 weken na opening wegdoen, maar dat is nu een week geleden, hihi. Maar zou ook sterk zijn, want daarvoor nemen ze altijd ruime marges, zei de apotheker een keer. Toch even bellen morgen.

Hoe gaat het met jullie?
    Bbibi, is je ongi al gekomen? (Die was er nog niet, toch?)

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Trouwens saar miss vanav nog n test doen. Sommige testen in de middag wel donker.
    Balen dat je je zo slecht voelt...hoop echt dat t iets betekent voor je!!!

18. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip, Weegbree.

Ik denk dat ik eerst een paar daagjes wacht, misschien tot 14 dpo.

Is 1 dpo trouwens de dag van je ovulatie of de eerste dag ná je ovulatie?

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Dag erna Saar! Days past ovulation..!
    Ik blijf voor je duimen!

20. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, ik was even in de war omdat ik 's nachts de eisprong heb gehad, dus wist even niet meer hoe ik zelf had geteld voor de dpo nu ;)

Ik denk dat ik verder even afwacht tot na het weekend.Misschien ben ik een beetje grieperig en voel ik me daardoor zo naar en komt de ongi daardoor wat later. Dus komende dagen probeer ik het toch even los te laten. Ik heb wel wat leuke afleiding gepland staan: morgen gesprek over nieuwe baan en van het weekend gezellig naar familie. :)

Deel Deze Pagina