Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Marral, echt fijn hopelijk heb je net zo snel weer een ei! Was zeker wel een opluchting denk ik. Elke dag langer wachten is zo zonder.

Guusje27, super joh eigenlijk weer spuiten! Laat het maar snel een Bingo zijn!

Nino, ik geef je groot gelijk nog zn vooruitzicht echt niet normaal dat je niet sneller aan IVF mag beginnen!

Saar, wat vervelend hopelijk heb je straks wel een positieve test! Ik duim voor je meid!

Hier gaat alles goed weer super druk op het werk. Vorige week hebben mijn man en ik besloten dat we naar een ander ziekenhuis gaan, dit omdat ze bij het huidige ziekenhuis ons verder niet kunnen begeleiden. Dus deze week is de officiële verwijzing brief naar het ander ziekenhuis gegaan. Hopelijk kan ik dus daar snel een nieuwe afspraak maken. Ondertussen ben ik wel gewoon nog aan de provera ik hoop dat ik deze ronde al in het nieuwe ziekenhuis terecht kan.

2. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppel, ga je morgen dan bellen voor een afspraak? Zou inderdaad super zijn als je meteen deze cyclus kunt gebruiken, maar vaak kun je niet zo snel terecht. Misschien helpt het als je even uitlegt daar.

Hier: ja, hoor, bruinverlies gespot en voel nu ook echt de ongi. Het is weer voorbij helaas... Ik heb deze week al zo vaak gedacht dat het afgelopen was, dat ik niet eens meer echt teleurgesteld ben. Ik kan trouwens wel in mn eentje een topic gaan vullen met al dat gewieber ;).
    Ik vermoed wel dat als de ongi nu komt en mijn migraine doorzet, ik me daarna weer wat beter voel, dus dat is wel prettig.
    Ik ga morgen meteen bellen voor een afspraak voor de uitgangsecho!

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Aah balen saar.... :(

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ah shit Saar! Niet leuk...

Poppel, hopelijk mag he snel naar het andere ziekenhuis overstappen!

5. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen saar!! Knuffel meid. Op naar de volgende ei.

Ik had ziekenhuis al gebelt hoe lang zoiets duurt, ze zei dat ze in mei nog plaatsen vrij had. Dus wil idd morgen al bellen hopelijk kan ik dan afspraak maken. Duimen:) een nadeel het is wel een eind rijden dus ben bang dat ik dan toch echt een keer moet vertellen op het werk.

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hopelijk kun je snel terecht poppel!!

7. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat goed, Poppel, ik duim mee dat ze morgen een snel plekje voor je hebben!! Is gewoon fijn als je weer lekker snel aan de slag kunt!

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hey meiden!!

Ik mag straks voor mijn 1e fm. Is pas dag 4. Ben heel benieuwd. Ik blijf het nog steeds raar vinden, op dag 9 een ei van 27mm!!

Saar: Oh nee, echt balen zeg!! :( Blijf je nu nog bij dit ziekenhuis of ga je toch verder kijken?

Poppel: Zou heel fijn zijn als je deze ronde al in dat andere ziekenhuis kunt beginnen!! Hopelijk kun je er snel terecht! Is zo belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij een ziekenhuis.

Guusje: Succes met deze nieuwe ronde. Was het wennen om weer te moeten spuiten? Is natuurlijk toch wel even geleden nu... Maar ja, na 2 dagen weet je niet beter meer denk ik.
    Hopelijk snel een mooi ei en hopelijk snel weer zwanger!!

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Succes! Ik ben benieuwd!

10. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hallo dames,
    Het lijkt wel of de wereld een paar dagen stil heeft gestaan voor mij ;) Ben veel bij mijn neefje geweest. Wat een heerlijk ventje! Ik ben er nu echt van het genieten! Manlief ook! Zo leuk om hem met een kleine te zien!
    Ik ben dinsdag bij de gynacoloog geweest. Echo gehad. Eierstokken waren weer klein. Dus recept voor provera gekregen! Net 3e tablet genomen.
    Maar wat ik me nu afvraag, ik heb afgelopen ronde wel een eisprong gehad ( eerste sinds ik in mmm zit btw!) maar waarom wordt ik dan niet vanzelf ongie?

@ Guusje, fijn dat je weer mag spuiten! Op naar een goede ronde!
    @ marral, vandaag weer een fm! Succes. Maar is het nu een fm of een uitgangsecho?
    @saar, balen meid! Dikke knuf voor jou!
    @ wachtbankje, wie zit er nog op?

11. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Hoi allemaal!
    Avda dat snap ik ook niet. Met eisprong hoor je vanzelf ongesteld te worden volgens mij.
    Marral hoe is het gegaan?
    Waar: super balen! Veel succes in de volgende ronde!
    Guusje: fijn dat je mag beginnen met spuiten
    Poppel: weet je al meer van je nieuwe ziekenhuis?

Ik zit hier "lekker" op het wachtbankje.... Allerlei klachten van de pregnyl, m'n borsten doen weer zooooo zeer :x

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Avda, ik heb werkelijk geen idee!
    En wat fijn dat je van je neefje hebt kunnen genieten! Ik heb het ook met mn nichtjes. Ik vind ze gewoon zó lief en schattig en geweldig! Heerlijk hè, zo'n klein familielidje ;).

13. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Avda dat Lennik heb ik ook al een aantal keer gehad heel vervelend! Mijn gyn deed daar heel makkelijk over.

Heb net contact met zh gehad hebben nog niets binnen. Ontvang al wel alvast de inschrijf formulieren. Kan ik daar alvast mee beginnen. Fijn weekend alvast meiden!!

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoe is het gegaan marral?
    Poppel fijn n stapje verder!

15. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Zo daar ben ik weer meiden!

@Weegbree hoe is het met jou?
    @Guus,fijn dat je weer begonnen bent met spuiten!
    @Marral..dat is een groot ei en zo vroeg in je cyclus..zo zie je maar geduld is een schone zaak.
    @Meiden op de wachtbank..good luck;)

Voel me niet goed, buikgriep dus missleijk, overgeven, koorts, diarree, zweten, trillerig...pfff echt heel vervelend.

Verder heeft vriendlief vandaag de eerste krat van MvM weggebracht..jaja ook ik doe mee:D!

De echo 7 mei was zoooo mooi:) Het was 2 cm groot en je kon duidelijk armpjes en beentjes zien en natuurlijk een mooi kloppend hartje!! Je kon zelfs al het navelstrengetje zien. Het bewoog af en toe met het hoofdje...super dus..het is nog niet duidelijk hoever is zwanger ben maar waarschijnlijk ben ik 2 dagen langer zwanger dan mn banner zegt;):)dus nu ruim 9 weekjes.

Ik mag nu lekker naar de verloskundige en mag volgende vrijdag al voor de volgende echo! En dan met 12/13 weken nog een echo:DOja het is er gelukkig maar 1:p

16. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Merel: Wat super zeg om zo'n mooie echo te hebben!! Lijkt me echt heerlijk om te zien! Hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt!

Weegbree: Hoe is t met met jou?

Marral: Hoe is t vandaag gegaan?? was er al weer een mooi ei te zien??

Poppel: Wat fijn dat je naar een ander ziekenhuis gaat, hoop dat je daar snel kan beginnen en ze je daar beter kunnen behandelen!!

Olakidee: Wat vervelend dat je zoveel voelt van de Pregnyl! Wanneer heb je je nod?

Saar: En heeft je ongesteldheid al doorgezet :( Dikke knuffel voor jou!!

Avda: hmm nee t lijkt mij toch ook echt als je een eisprong hebt gehad je ongesteld zou moeten worden... zou t de volgende keer even navragen hoe dat zit!

De rest: *zwaai*

17. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marral, ik ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag!

@Merel, zo ziek dat is balen.
    Fijn dat de echo goed was, super hé om zo'n klein hummeltje te zien!
    Hihi wel grappig, jij hebt vandaag je eerste krat was gebracht en ik mijn laatste! (bij mij werd hij opgehaald)

@Avda, Gefeliciteerd nog met je neefje!
    Je zou inderdaad denken dat je na een eisprong ongesteld moet worden!? wat zegt je gynaecoloog hiervan?
    Ik werd bij die ene keer dat clomid aansloeg na de eisprong wel ongesteld. Bij Puregon heb ik dit niet gehad omdat ik beide keren zwanger was.

Hier gaat het goed, heb echt al een flinke buik.
    Volgende week ga ik met mijn schoonmoeder naar een verloskundige opleiding en daar ga ik als proefkonijn liggen voor echo's!
    Kan ik gratis een uur lang naar de kleintjes kijken, krijg er ook een stikje met beelden van mee.
    Hoop stiekem dat ze me daar ook kunnen vertellen wat het gaat worden!

18. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo, ja, ongi heeft helemaal doorgezet. Ik dacht gister dat ik het ok vond, maar dat was dus mooi niet waar. Ben boos en verdrietig en ben het zat.

Poppel, hoop dat ze je spullen snel krijgen!

Olakidee, ja, die Pregnyl kan je soms flink dwars zitten. Bij mij duurt het altijd maar een paar dagen, bij jou? En eigenlijk had ik deze ronde bijna geen last.

Ik vraag me af of mijn benen ooit nog normaal gaan voelen, zijn nog steeds zo moe, spierpijn, restless. Nog even paar dagen afwachten maar.

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Knuf saar ♡ tis zwaar oneerlijk

20. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Ahh nee Saar balen van je ongi. Dikke knuffel!

Bibi: hoe is het met jou meid?

Avda: heerlijk genieten he van een neefje. Is ook zo bijzonder! Maar idd raar dat je niet vanzelf ongi bent geworden. Wat zeggen ze daarover in het ziekenhuis?

Hier z'n gangetje met prikken. Maandag 1e fm op cd 11. Vrij laat, maar des te beter dan hoef ik niet zo vaak.

Deel Deze Pagina