Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Olakidee: ohh erg he van die zere boobies. Heb t altijd een klein weekje na de pregnyl super erg.

Poppel: fijn dat je naar een ander zkh kunt. Hopelijk ook snel.

Merel: fijn dat t goed gaat met je beebje. En binnenkort weer spieken, leuk hoor lekker vaak.

Myloon: leuk dat je een flink buikje krijgt. Wil je een fotootje spammen. Lijkt me wel leuk om te zien.

2. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nino, ik wil dat later vandaag wel doen, maar is dat niet te confronterend voor jullie als ik dat hier plaats?

3. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Voor mij iig niet. Als ik het iemand gun zijn het de mmm meiden wel. Vind ik veel minder confronterend dan bijvoorbeeld in m'n directe omgeving. Vind het wel bijzonder om te zien een buikje van 2 beebjes. En daarbij jij bent er nog steeds hier voor ons, dus willen ook in jou geluk meedelen. Toch meiden?

4. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik lief Nino, ik moet wel zeggen dat ik het soms moeilijk vind om hier te zijn, want ik gun het jullie allemaal van harte!!
    Weet je wat ik doe, ik maak zo nog een foto van vandaag en dan zet ik ze in mijn album, dan kan wie wil kijken.

En misschien dat ik ze ook wel zet in het buiken topic van oktober...

5. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, er staan foto's in mijn album.
    Zelf vind ik ze niet heel charmant, maar wel goed te zien denk ik.

6. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hey meiden!!

Sorry, was even een paar dagen zo druk! Laatste dingen regelen voor mijn vakantie, moederdag, manlief zn parachutesprong (heeft ie voor zijn verjaardag gehad van mij).

Nou, fm was niks. Ook niet zo gek na 2 spuitjes... Morgenochtend moet ik weer. Ik hoop toch dat er dan al wel echt iets te zien is, anders ga ik het alsnog niet halen voor vrijdag. Maar goed, we zien wel.

Weegbree: Morgen je echo!! Super leuk! Lekker van genieten meid!

Saar: Oh meid, dikke knuffel!! Hopelijk voel je je snel weer wat beter!!

Nino: Succes morgen met je fm! Hopelijk een mooi ei!!

Myloon: Wat gaaf zeg, een uur naar de kleintjes kijken!! Hopelijk kunnen ze het al zien! Voel je je verder goed?

Bo: Hoe is het met jou? Is het wachten nog een beetje vol te houden?

Merel: Wat super dat het allemaal goed was! Nu zal het allemaal vast ook een stuk sneller gaan voor je gevoel. Al lekker snel de volgende echo, leuk!!

Poppel: Hopelijk kun je toch nog snel een afspraak maken, zou fijn zijn!

Olakidee: Wat vervelend, die bijwerkingen!! Maar iig weet je zo wel dat het iets doet/gedaan heeft... Hopelijk gaan de wachtweken een beetje snel, ik duim voor je!!

Avda: Ja, wel heel vreemd hoor. Had je gyn daar geen antw op waarom je niet ongesteld wordt?
    Mijn gyn zei vrijdag: je hebt wel een goede eisprong gehad, want je bent ongesteld. Dus zou het misschien in de eisprong kunnen zitten??

Guusje: Hoe is het? Al bijna een fm?

Bbibi: Hoe is het met jou meid? Druk met de verhuizing?

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi meiden,

Ben 2 dagen geleden ongi geworden.. Arts had al gezegd dat ze bij de echo nog wat bloed zag zitten, dus ik kon nog een bloeding krijgen. Wel morgen al 1e fmmeting, maar zal nog wel niks te zien zijn dan toch? Ik snap er helemaal niks meer van,niks loopt meer hetzelfde zoals eerst..

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hoi meisjes!

@merel fijn zeg dat echo zo goed was super!
    @poppel naar ander zkh dus? Fijn dat je zo snel terecht kan!
    @myloon fijn dat het zo goed gaat met de kleintjes!
    @guus fijn zeg dat je weer mag beginnen! Heeft ook allemaal zo lang geduurt! Hopelijk nu meer geluk komende ronde!
    @marral wauwwwww wat een goed nieuws wijffie! Toch nog spuiten dus! Onwijs goed dat je geen ronde hoeft te wachten! Wanneer ga je op vakantie wijffie?
    @avda heerlijk aan het genieten dus van je kleine neefje super!!!
    @nino jij morgen weer fm meid? Ik duim voor je wijffie! En ik denk dat België niet zon slecht idee is! Wonen jij en ik zo dicht bij elkaar ja? En jij dus ook pleegzorg? Zullen we samen ons inschrijven dan meis? Zou wel heeeeel leuk zijn! Kunnen we eindelijk eens voor een beebje zorgen! Ik zou wel alleen langdurige pleegzorg willen van een baby! Dat komt minder voor maar goed daar wacht ik dan wel liever op! Zodra ivf1 erop zit en is mislukt dan ga ik mij inschrijven! Mijn man wacht graag dusseldorf af om hun nog 1 kansje te geven! En misschien ook even beter ook nu net verhuizing is dat anders ook allemaal niks!
    @saar owhjee ook weer niks dus !! Meid wanneer zijn wij nou eens aan de beurt*slik* ik had zoooo gehoopt dat jij wel posi zou testen!
    @weegree *knuf*

@alle niet zwangeren ... Pfff hebben jullie het ook zo zwaar vandaag? Mijn hart breekt! Heeeeeeel Facebook staat vol Moederdag berichten! Echt ALLEMAAL!!! Vol trotse moedertjes( logisch ook) maar het breekt mijn hart! Ik had deze Moederdag met mijn kind willen vieren! Ik ben dan geen moeder, maar in mijn hart ben ik al wel moeder! Het doet mij zoveeeeeel pijn!! :(
    Daarnaast morgen zenuwslopende moment waar we al maanden tegenaan hikken! Ik heb gesprek in mijn ziekenhuis om te vragen om een verwijzing naar duitsland!! En vragen om een samenwerking! Ben zooooo super zenuwachtig! Zie er als een berg tegenop! Duimen jullie voor ons? Xxx

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Oja en ps. Ik wordt zo moe van dat F-uck lichaam van mij!
    Sinds maandag nega test gestopt met utro! Nu alweer 16dpo en NOGGGGG niet ongi! Wordt er sooooo depressed van! Ik wik ook onderhand verder! Nu weet ik al een week dat het weer mislukt is! En dan kan ik nog niet verder! Ben echt boos en verdrietig! Bahhh

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bbibi: dikke knuff voor jou meis, dit heb ik ook al meerdere keren meegemaakt dus weet precies wat je bedoeld met het wachten op ongi... Zeer frustrerend!!

En kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent op Moederdag.. Ik heb natuurlijk al een dochtertje dus dat gevoel heb ik natuurlijk niet.. Maar jouw Moederdag komt nog hoor wijffie, alleen wordt je geduld op de proef gesteld he, en dat gevoel ken ik ook!!

11. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Bibi: snap dat je er als een berg tegenop zit. Is allemaal niet niks. Ja denk dat wij beiden naar Breda moeten voor pleegzorg. Lijkt me leuk om dat traject met een ander leuk stel in te gaan. Denk dat ik zelf ook nog eerst de Iui wil afwachten.

Guusje: herkenbaar dat je lijf helemaal ontregeld is na een mk.

Marral: whoa leuk cadeau een parachutesprong! Gaaf! Duim voor een mooi eitje morgen.

Hier ook btje dipje door Moederdag. Had nu al een kindje van 6 maanden kunnen hebben was de 1e zwangerschap goed blijven gaan. Toch confronterend.

Myloon: leuk ik ga ff spieken.

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @guus dankjewel lieve meid!! Ik snap dat he voor jou net zo moeilijk is! Jij hebt idd gelukkig al een gezond meisje! Maar toch is jouw verlangen ook ontzettend groot naar een 2e wat het niet makkelijker maakt! Ik geloof dat jouw geduld net zo hard op de proef wordt gesteld als dat van mij ( of de andere meiden) ! Hooelijk komen we volgend jaar allemaal aan de beurt ( en jij van je 2 kindjes )

@nino ik woon daar idd heeeeeeel dichtbij en werk ook in breda ;)
    Dus daar zal ik dan idd naartoe moeten! Tegen de tijd dat ik me ga inschrijven laat ik het jou weten oke wijffie? Lijkt me ook leuk samen!
    Hopelijk is het niet nodig oor ons beide... Zowel gaan we er samen voor! Leuk!
    En ja voor jou dus ook extra moeilijk vandaag! Ook voor jouw dikke knuffel lieve meid x

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bbibi: daar gaan we voor!! :)

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Net in zh geweest, ik had 3 follikels van rond de 10, alleen bsv nog niet omdat ik nog menstrueer.. De gyn zei dat het wel goed komt, ik hoef vrijdag pas weer terug.

15. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ Guusje, dat is toch al mooi nieuws! Nu het Bms nog!
    @ myloon, hier op zp vind ik het niet zo confronterend als "real life". Wij genieten met jullie mee! Mooi buikje btw ;)
    @ bibbi, begrijp heel goed wat je bedoelt! Ik heb dan wel geen Facebook, maar gisteren ook een confronterend dagje gehad. Wordt soms ook zo moe van mensen die zeggen, jouwn tijd komt nog wel...heel lief bedoelt maar daar heb ik soms echt geen zin in!
    @ marral, hoe was je FM?
    @ weegbree, merel, hoe is het met jullie?
    @ Saar, hoe voel jij je? Al iets beter?
    @ all, wat mijn orgie betreft, ik heb dat niet gevraagd aan mijn gyn. Was het vergeten.. Vind mijn arts niet zo leuk dus ga altijd met een steen in. In maag erheen. En vergeet dan de belangrijke vragen te stellen. Ben nu ook aan het kijken om naar een ander ziekenhuis te gaan. Maar die is een stukje verder rijden. Dat zou lastig zijn met al die FM tussen mijn werk door. Maar goed. Even aankijken. Ik zit nu op dag 6 met de provera. Bleh. Wordt van dat wachten zo heerlijk chagrijnig!

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Avda: met mijn neuroloog kon ik ook nooit opschieten, maar ze was wel heel goed.. Vandaar dat ik toch bij haar wilde blijven. En hierdoor vergat ik ook de belangrijke vragen.. Tip: maak voor jezelf een lijstje thuis, mocht je iets te binnen schieten, meteen erbij zetten, en lijstje uiteraard meenemen naar het ziekenhuis! ;)
    En tja, dat wachten is het ergst he, I know... Sterkte meis!

17. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hey meiden!!

Helaas, er zat nog steeds niks. Ik snap niet waarom er de ene keer op dag 9 een ei van 27mm zit en de andere keer op dag 7 helemaal niks! Wordt dus niks meer voor de vakantie. Ach, zo hoef ik iig niet aan de pil. En lekker cocktails drinken en in de achtbanen!! ;) Hoop alleen dat het na de vakantie toch wel wat beter gaat. Ben dit gezeur van geen ei toch wel zo zat. Elke keer voor niks naar het ziekenhuis... Gewoon alles voor niks. Bleh! Maar goed, ik geef de moed niet op. Het is gebleken dat het wel kan! Dus we blijven positief en hoopvol donderdag naar de fm. Wonderen bestaan, denken we dan maar ;)

moederdag: Ik vond het niet echt moeilijk, maar zei 's ochtends tijdens het ontbijt wel tegen mijn man: Ik hoop dat jij volgend jaar een ontbijtje voor mij mag maken.

Guusje: Best wel goed nieuws dus! Hopelijk is er vrijdag wat doorgegroeid!!

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi meiden,
    Ben weer terug van weggeweest, drukke dagen gehad met veel feestjes, opruimen en verhuizing voorbereiden.

Myloon, mooie buik hoor! er zitten er natuurlijk ook twee!!! Dus dat gaat extra hard!
    Marral, jammer dat er nog niets te zien is, maar idd wel heeel vroeg. Hopelijk vandaag wel een beginnend eitje te spotten! oh lees net je berichtje. ga je nu nog wel doorspuiten? het kan ook wel zijn dat je ei alsnog zelf doorgroeit?
    jammer zeg... :(
    Guusje, helemaal schoon nu dus! fijn dat er weer een paar eitjes beginnen te groeien! Nu je slijmvlies nog, dat komt wel! ben benieuwd naar het resultaat vrijdag. En dan direct weer raak he!!!
    Bibbi, lieverd…wat confronterend is dat dan idd moederdag :,-( ik hoop dat je volgend jaar groots mag vieren met een kleintje!!! Vandaag je gesprek… heel veel succes, ik duim, maar dat wist je al!
    Hopelijk wordt je gauw ongi en kun je verder!
    Oklaidee, hoe gaat het op de wachtbank! Ik duim voor je!!!
    Saar, dikke knuffel, hopelijk vind je weer de kracht om aan een nieuwe ronde te beginnen! Het moet toch eens een keertje raak zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Poppel naar een nieuw zh dus? weet je al meer over hoe en wat?

Merel, fijn dat het goed met je gaat! En ook al goed aan het plassen dus! ik plas ook heel wat kannetjes vol! Voelt goed he!
    Nino, hoe ging je fm vandaag?
    AvdA balen van de provera zeg L rotspul, voelt ook echt als verloren tijd he! fijn dat het zo goed gaat met die kleine, hopelijk kun je er kracht uit halen en toch een beetje van genieten. Ik zou het volgende keer wel vragen hoor van je ongi! Die mensen zijn er om jou te helpen en je hebt recht op antwoorden!!
    Heb het gevoel dat ik iemand vergeet?? L

Hier weinig nieuws, kwaaltjes wel echt minder nu aan de ene kant fijn hoor. je leest het veel op internet en ik zit natuurlijk ook al bijna op de 12 weken, maar dat maakt toch wel weer onzeker…vanavond heb ik echo om 21.40 uur (wat een tijd of niet dan!) dus dan even weer kijken. Als het allemaal goed is gaan we het komend weekend aan onze vrienden en familie vertellen. ben erg benieuwd naar de reacties!!
    groeien doe ik nog niet echt, nog steeds iets een opgezet darmenbuikje, dat heb ik al vanaf de 5 a 6 weken.

Dikke x voor jullie allemaal!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @guus wauwwww wat een ontzettend goed nieuws! Super! En je zult zien hoe groter je eitjes groeien hoe dikker je bms wordt! Voor nu super nieuws!

@ marral balen mop dat er nog niks zat! Maarja dag 7 is natuurlijk ook wel erg vroeg! Meeste hebben pas dag 14-21 een eisprong ofcourse! Nu jammer da je vakantie zo ongelukkig valt meis! Maar wa je zegt lekker genieten van je achtbanen en cocktails heeeeerlijk en van het suuuuper goede weer! Ben wel jaloers hoor wijffie!
    **ik PB je morgen ff uitgebreid terug dan ben ik weer aan het werk achter computer dat werkt makkelijker hihi* maar bedankt voor je lieve berichtje meis xxx

@ avda begrijp dat gister voor jouw ook confronterend was! Het blijft moeilijk zulke dagen! Hopelijk zijn wij volgend jaar allemaal aan de beurt!

@weegbree dankjewel lieverd!!! Ik duim vanavond ook voor jou dat weet je!!! Maar mijn gevoel zegt echt dat het 100% goed zit bij jou! Dus heb vertrouwen! Jij krijgt een mooi sterk kindje te zien vanavond! Weet het zeker mop!

@hier wat denken jullie?? Ik oor de show een test gedaan vanmorgen wassie OMO ( had niet anders verwacht) en even later ga ik naar de wc ONGI !!! Tja zul je altijd zien! Maar wel fijn nu kan ik tenminste weer verder! Duurt allemaal veelste lang anders! Duimen jullie over anderhalf uur voor me? Brrrr spannend!

20. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Bbibi: Hihi ja dat had ik ook idd, meteen ongi na de test. Maar idd, kan je weer verder!!

Heel veel succes met je gesprek meis! *DUIM DUIM*

Deel Deze Pagina