Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Bibi: Hehe toch die stomme ongi eindelijk. Is dan toch erg definitief he. Bij mij bleef er altijd een hoopje ook al had ik een witte test. Ben benieuwd hoe het gesprek is geweest!

Weegbree: Komt vast goed meis. Idd erg laat voor een echo. Geniet ervan.

Marral: Wie weet heb je donderdag weer ineens een mega ei. Spuit je nu dezelfde eh als vorige ronde? Duim voor je meis.

Avda: Orgie? haha grappig soms die automatisch spelling. Maar idd ik vergat ook altijd een paar vragen. Ga nu voortaan met mijn notitieboekje naar binnen waar ik alle vragen van te voren in schrijf.

Guusje: dat bms zal vast wel goed komen. 3 eitjes goed nieuws! Mijn duimen draaien voor je vrijdag.

Hier vanmorgen fm gehad. 1 eitje van 14 mm en nog een van rond de 11 mm. Ook mijn bms nog erg dun. Geen cyste te zien deze keer. Ook wel fijn. Woensdag weer en hoop dan die dag of donderdag de pregnyl te kunnen zetten.

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    da's een goed begin Nino!
    duimen dat ze beide doorgroeien!

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik zit weer even in de ongesteld-dus-constant-migraine-fase, dus reageer even iets minder. Bedankt allemaal voor de lieve woorden.

Bbibi, balen (en ja, moederdag is stom nu), en ik duim mee voor je afspraak.

Knuffel voor iedereen!

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks meiden! Toch wel onzeker over bsv, met clomid altijd dun bsv gehad, wel 7 rondes Eisprong gehad, maar allemaal met dun bsv.. Maar als ik jullie reacties dan hoor dan maakt het me weer wat positiever! :p

Nino: supernieuws toch! Geen cyste!! Erg fijn, nu eitjes en bsv lekker doorgroeien! Misschien tegelijk zwanger straks? :cool:

Saar: ik herken je gevoel, dan wel niet met migraine maar ik krijg altijd meer klachten rondom mijn ziekte, nu dus ook.. Lig al de hele dag plat op de bank.. Irritant die stomme ongi, dat het maar snel weg mag zijn!!

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Guus mijn bms was maar 6, 6 mm deze ronde. Zegt niks dus!
    Net gebeld door de vk. Echo vervroegd naar 21.20! Scheelt toch weer 20 min :)

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Oh nou, dat is weer positief nieuws weegbree!! Heel veel plezier zometeen, je zult nu echt een heel mensje zien, met armpjes beentjes en alles, zo mooi!!! Geniet ervan, ben erg benieuwd! X

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Moet deze foto trouwens even met jullie delen,
    Mijn kleine diva, haha

8. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Saar: aii beterschap meis. Doe maar rustig aan.

Guusje: ja goed nieuws idd. Zou wel leuk zijn. Het is echt tijd voor roze hier. Haha leuk foto. Een echte diva.

9. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje, Nino

Guus, ja, rot hè. Wat heb je voor klachten dan? Heb je misschien wel eens gezegd al.... En wat een heerljk meisje!

Weegbree, spannend!

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Saar, ik heb ms..

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @guus wat een lekkernijtje jou kleintje! Suuuper lief! En MS? Pfff meid heftig! Ik heb de ziekte ME! Vergelijkbaar met MS! Veel studies tonen aan dat er veel hetzelfde slecht dunctioneerd veel dezelfde enzymen de verkeerde waarde hebben etc. Ik slik 23pillen per dag on nig normaal te functioneren ! Pfff... Ik vermoed dat dat ook een reden is waarom ik niet zwanger raak! Heel mijn lichaam is van slag.
    Was jij van jou dochtertje wel snel in verwachting of ook niet?
    Sterkte meid!

@marral ja idd ongi is altijd klote maar ven blij dat ik weer verder kan! Ben ook wel benieuwd spuit je nog steeds 100eh?

@weegbree denk aan je lieverd!

@saar pfff balen weer die rot migrane! Wanneer ben je nu officieel ongi geworden dan? Ben jij alweer aan het spuiten? Beterschap meis denk aan jezelf! En we horen je vanzelf weer als je je beter voelt!

@nino nu ben ik trouwens wel heeeeeel nieuwsgierig in welk ziekenhuis jij loopt! Miss lopen wij gewoon wel in hetzelfde ziekenhuis ofniet? ( mag via PB) en wat een goed nieuws zeg van je eitjes! Schiet weer lekker op! Super!

@hier HAPPY!!!!!!!!! De verwijzing is in the pocket! Ik heb zitten lu-llen als brugman maaaaar ik heb hem!!!!!! Joehoeeeee!! Alles uitgelegd over mijn ziekte over mijn ziekenhuisbezoeken bij het Erasmus bij de immunologie, dat mijn inmuunsysteem "defect" is... En dat daar gewoon meer onderzoek naar gedaan moet worden en dat wij daarom kozen om ivf in duitsland te gaan volgen! En hij stemde direct mee in! Dus super! Ik heb gezegd mijn iui"s in huidig zkh te willen blijven volgen! ( maaaaar wat hij niet weet is dat ik er geen 6wil!) ik ga nu officieel pas mijn 3e iui ronde in! Omdat ik vorige ronde geen iui heb gedaan! Kunnen we direct starten in juni is de kans groot dat we dat doen! Het valt lrecies goed mijn cyclussen duren minimaal 30dageb! Dus dan zou ik bij mijn intake ( 13juni) ongesteld worden! Zou super uitkomen! Wie weet kunnen we dan gelijk met de pil en medicatie starten, onwijssss spannend! Duimen jullie?

Fijne avond meisjes x

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bbibi: ook heftig zeg, ME.. Is het rustig bij jou? Bij mij gelukkig wel. Normaal gesproken injecteer ik mezelf om de dag voor de ms, alleen nu al ruim een jaar niet meer omdat we zwanger willen worden en dit medicijn mag je niet tijdens zwangerschap gebruiken.. In het begin was ik erg bang om een terugval te krijgen. Nu niet meer, ik ben al zo lang zonder nu dat ik met de neuroloog laatst heb afgesproken dat ik na bevalling nog een mri-scan krijg en mocht dit beeld niet veranderd zijn met de scan uit 2009 dan hoef ik niet meer aan de medicijnen!! Zou echt super zijn!!
    Van Joa was ik binnen 5 maanden zwanger zonder hormonen.. Echt raar, want toen werd ik dus ook niet ongi en was ik toch zomaar zwanger.. Vaag he...

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi meiden, heb een prachtige echo gehad, alles erop en eraan! het kindje bewoog armpjes en beentjes en hebben ook het hartje gehoord! helemaal blij!
    ik gun jullie dit ook zooo ontzettend!!

14. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ weegbree, proficiat met je mooie echo!!
    @ nino, bedoelde inderdaad ongi. Hihi die spelling corrector ook ;)
    @ Guusje, heftig allemaal! Maar wel fijn dat je al zo lang geen klachten hebt en ook de medicijnen niet gebruikt!!
    @ bibbi, gelukkig viel het dan mee! Super dat je de verwijzing nu hebt!
    @ all, fijne avond meiden!!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @guus wauwwww binnen 5mnd zwanger zonder MMM? Suuuuper zeg!
    En dus direct zwanger zOnder ogi? Echt een wondertje dus!!
    En wat fijn dat je je goed voelt zonder de injecties! Mijn ME is redelijk rustig! Bij mij is het met vallen en opstaan, niet zwaar progressief gelukkig! Maar daarvoor spuit ik 2x per week en slik ik dis dagelijks 23 pillen! Kans is groot dat het anders ontzettend snel verder achteruit zou gaan! Je zou eens kunnen Google op mijn medicatie! Mocht je toch weer medicatie nodig hebben na je volgende zwangerschap! LDN heef het! Daar hebben ze ook bij MS-ers ontzettend goede resultaten mee! En het medicijn kan zelfs bij zwangerschap gebruikt worden! Versterkt het embryo en verkleint de kans bij miskramen en vergroot het slagingspercentage bij ivf! Ondanks dat het voor auto-immuunziektes bedoelt is! Kijk maar eens!

@weegbree super nieuws mop!

@ avda ja zeker fijn dat we verwijzing hebben! Welteuste wijffie!

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Goede tip Bbibi! Mocht het achteruit gaan dan kan ik altijd kijken of dit ook iets is voor mij, voor nu heb ik het nog niet nodig gelukkig!

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    heb wat plaatjes in mijn album gezet.
    straks naar de tandarts brrr. zooo erg!
    ga straks even alles rustig teruglezen! xxx

18. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Bibi: goed nieuws meis! Fijn dat je door bent verwezen! En duim voor je dat je snel aan de slag kunt daar!

19. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Guusje: Wat een schatje zeg! Lieve foto!!!

Bbibi: Jeejj!! Super goed meis! Eindelijk! Ben zo blij voor je dat het door gaat! Laat het nu maar snel juni zijn!

Weegbree: Wat fijn dat alles goed is! En mooie foto!! Binnenkort vertellen! En dan echt lekker genieten hoor! :)

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @guus fijn dat je het niet nodig hebt! beter geen medicatie al wel toch! maar was ook maar voor stel dat voor later! LDN is echt een wondermiddel! en totaal neit belastend voor je lichaam! dus vandaar dat ik het toch even met je wilde delen!

@ Nino jaaaaa zeker fijn die verwijzing! man en ik zijn toe aan een nieuwe stap! we hebben besloten als die mogelijkheid er is om direct te starten! en geen IUI's meer te doen! ik kan nu gaan starten met iui4 (officieel 3 want vorige keer heb ik zelf gedaan ipv iui) ... en dan vind ik het wel gezegend.... ik geloof er niet meer in dat iui de oplossing gaat zijn voor ons! plus slaginspercentage is maar 10% per keer! super weinig dus! laat maar lekker zitten met je 10% ! plus zijn wij de behandelingen beu! ik ga er liever sneller doorheen! misschien wat minder kansen te benutten maar als het niet lukt weet ik dat maar het liefste heel erg snel en kunnen we het boek sluiten! want van deze onzekerheid en behandelingen wordt ik alleen maar ontzettend ongelukkig! dus dit hoofdstuk sluit ik liever graag snel af!

@ marral jaaaaaaaaaaaaaaa het moet zeker snel juni zijn! gister nog precies een maandje! ach dat is zo voorbij! en goed getimed! nu druk met de verhuizing! dus nu had ik er ook geen tijd voor gehad! dus heb ik nu 4 weken om alles over te verhuizen naar nieuwe huis en schoonouders! en dan maandags verhuizen en dan die donderdag naar duitsland dus goed getimed!! :D
    wanneer moet jij weer terug voor fm?

@weegbree succes bij tandarts mop!

Deel Deze Pagina