ik mag geen tip geven maar ik zou gewoon wel seksen! ik had ook 4 eitjes nou je ziet... nog steeds lege handen (of beter gezegd lege buik!!!) dus ik zou er ook niet naar kijken! zou je ook geen escape ivf kunnen doen? met zoveel eitjes vooral als je de dosis nu nog gaat verdubbelen zou ik persoonlijk kiezen voor een escape ivf! dan heb je een mooie vangst! zou je dat eens niet kunnen bespreken? @myloon spannend weer morgen en ook weer leuk om naar de 2 kleintjes te kijken! geniet ervan! @avda het kuurtje zit er dus gelukkig weer bijna op? fijn!! is altijd zonde he zon verloren tijd? ik ben vandaag weer dag 3 dus zit me net te bedenken dat ik vandaag weer moet gaan beginnen met spuiten! gezien de productie van de vorige keer en dus dat ze geen iui willen doen moet ik edze keer 65-57-65-57-65-57 dus om en om.... hopelijk dat ze dan wel snel maar niet teveel groeien!
jemig, wat ontzettend balen, nino. wie heeft dat nou weer verzonnen... . Ik vind het echt naar voor je. En een lastig dilemma! Ik zou zelf niet spuiten en vrijen. De reden dat ze het vanuit het ziekenhuis niet doen is de zeer hoge kans op problemen bij een zwangerschap van meer dan twee. Ik vind dat geen prettig idee. Maar inderdaad, als je kansberekening gaat toepassen, dan zal de kans vast niet groot zijn. Doe waar JULLIE je goed bij voelen. wat zegt je vriend?
Nino, wat ontzettend balen!Het zit ook echt niet mee Ik zou ook niet spuiten maar dat is uit ervaring.. ik zou wel gewoon klussen want misschien groeien die 2 grootste nog even door en springen ze dan... (of kan dat niet :s )
Bibi: in mijn zkh doen ze geen IVF en zij denkt dat wij daar nog niet voor in aanmerking komen. Dankjewel allemaal voor het mee denken. Hebben toch besloten de pregnyl niet te zetten, maar wel vrijen als we daar zin in hebben. Word weer een lekker onzekere tijd. Wel of geen eisprong, wel of niet ongi. Pfff zo triest. Nooit overstimulatie gehad in de afgelopen 9 rondes en dan nu ineens dit. Blijf t raar vinden.
Nino ik wil je nit nog onzekerder maken meid, maar ben je niet bang dat als je GEEN pregnyl zet dat ze dan doorgroeien tot cystes? je hoort dat helaas zo vaak... ik zou daar toch een beetje huiverig voor zijn en met pregnyl weet je iig sowieso dat de 2 grootste springen, dat je een eisprong hebt en dus sowieso over 2 weken ongi wordt en niet aan de opwekkers hoeft! ik wil de keuze niet uit je hoofd praten meis, maar toch wel een moeilijke beslissing! verder heb ik overigens gisteren mijn opgestuurde dossier van pleegzorg gelezen! vijnd het nog steeds een lastige keuze hoor! het liefst zou ik adoptie doen en me nu al inschrijven, maar de kosten en de lange wachtjaren houedn me vooral tegen! maar bij pleegzorg het idee dat ik een babytje krijg en daarna weer zou moeten afstaan ... ik weet niet of ik dat kan als ik er zoveel van hou! ik denk dat je het kindje toch snel als ''eigen'' gaat beschouwen? lastig lastig! bo hoeist met jou meid? aftellen naar de volgende poging? olakide hoe is het met jou? en met je vader? en met de rest van alle meiden alles goed?
@bibbi, kan me voorstellen dat dat de moeilijke keuzes zijn! Hoe denkt manlief erover? @myloon, hoe was je echo? Was bij een opleiding toch? Gisteravond kreeg ik ontzettende krampen. Dacht NU wordt ik ongesteld. Ghehe. Maar nee hoor. Zou ook nog erg vroeg zijn aangezien ik vandaag pas de 8e tablet slik. @all, zwaai zwaai
@avda tja mijn man denkt heel anders dan ik... hij heeft wel echt een kinderwens, maar niet zo heftig als ik! mannen hebben niet dat ''oergevoel'' he... dusja die heeft zo iets nee geen adoptie en geen pleegzorg! alleen een kindje van onszelf! en anders maar niet! die wil uberhaupt niet voor duitsland aan zo iets denken! omdat hij nog steeds wel hoop heeft dat het gaat lukken! dus wil hij er niet over nadenken (kop in het zand...) *zucht* hoeveel tabletten moet je nog? 10 toch meestal? hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten!!
Bbibi, ik denk dat het inderdaad voor mannen ook moeilijker is om zich te hechten aan een 'vreemd' kindje. Ik voel me echt een soort oermoeder, ik voel me al 'moeder' als ik een huilend kindje op straat zie. Druk mij een willekeurig kind in de handen en ik wil ervoor zorgen en het liefde geven. Denk dat heel veel vrouwen (maar niet allemaal!) dat hebben. Mannen hebben nou eenmaal een andere hormoonhuishouding en hebben dat niet zo. Dus kan me goed voorstellen dat een man dat minder makkelijk vindt. Misschien kun je m langzaam aan het idee laten wennen? Goed dat je goed nadenkt over de pleegzorg. Het is natuurlijk een prachtig iets, maar niet makkelijk, dus je moet er voor de volle 100% voor kunnen gaan, denk ik. (En, ja, gaat beter met migraine ) Nino, ja, wat een onzekerheid... Hoe lang moet je in onzekerheid blijven dan, gaan ze op een gegeven moment nog checken of provera geven? Als je je nu zorgen zou maken over eventuele cystevorming n.a.v. Bibi's tekst, zou ik ff de arts bellen trouwens. Echt stom dit :x Hier: uitgangsecho zag er GOED uit! Dus weer beginnen met spuiten. Sinds ik de cyste had op cd 2 plan ik de uitgangsecho steeds wat later, dan is de boel tenminste lekker schoon
@saar jeeeeej leuk lopen we weer ongeveer gelijk! ik ben gisteren begonnen met spuiten goed te horen dat het weer goed gasat met je migraine! je ongi zal ook wel weer ver voorbij zijn neem ik aan? ik heb exact hetzelfde als jij! ook dat oergevoel! ik wil ook een kindje! maakt me helemaal niet uit van wie hoe of wat! als ik er maar voor de rest van mijn leven voor mag zorgen! mijn hondje is ook mijn kind... ik heb haar ook uiteraard niet ''zelf gemaakt'' en toch is ze mijn kind! ik blijf er continue voor thuis, als dat niet kan regel ik oppas voor haar ... ze is ook mijn alles! dus ook al is dit misschien een slecht voorbeeld voor vele... toch ben ik erover van mening dat ik net zxoveel van een kindje kan houden wat ik niet ''zelf gemaakt heb'' dan een kind wat je wel zelf gemaakt heb! wat betreft dat idee om te wennen is lastig! ik roep al ontzettend lang dat ik dat wil! maar hij kan er maar niet aan wennen! hij weet wel dat het uiteinedlijk gebeurd als we geen kinderen kunnen krigjen! maar hij heeft zo iets eerst alles proberen, dan pas het hoofdstuk sluiten en dan verder over ed mogelijkheden nadenken ... pffff zo lastig!! @Marraltje ik ben zo benieuwd hoe je echo was meissie... en laatste spulletjes inpakken? zaterdag ga je toch? fijne vakantie wijffie als ik je niet meer spreek! geniet ervan! xxx
hoi hoi, Ik spuit sinds kort ook puregon ben begonnen met 50 eh. en daarop reageerde ik toen goed. bij de 2de ronde was het minder toen deed de 50 eh. niet veel en moest ik het verhogen naar 75 eh. dat duurde wel wat langer moest steeds terug komen voor echo's om te zien of er groei in zat... tussen door nog een bloeding gehad wat zeer vervelend is als je dan ook nog eens een echo moet ondergaan maar goed we zijn nu in afwachting of er een ongesteldheid aan komt of wat anders is........ idd. spannende tijden, en ook vermoeiende tijden. Ik merk dat mijn lichaam erg reageerd op de extra hormonen en dat het moe en gevoelig wordt iets wat ik neit zo gewent ben van mezelf gelukkig heeft mijn vriend daar begrip voor maar helaas mijn werk niet...(die weten ook niet waar ik mee bezig ben dat scheelt misschien wel..) Hebben jullie ook last van extra moe zjin enzo? groetjes
Dag dames, ik heb de afgelopen tijd niet zo veel te melden gehad. Reageer vanavond thuis ff op alles met m'n phone is dat lastig. Ik ben vandaag ongi geworden op dag 14 van provera. Maar weet nu niet wat ok moet doen. Nog ronde spuiten in oude zh of gewoon maandje rust en dan wachten tot afspraak heb in het nieuwe ziekenhuis. Wat zouden jullie doen? Als het goed is zijn alle gegevens binnen en kunnen ze zo bellen voor een afspraak.
@twinkeloogje welkom! Spannend weer op het wachtbankje dus! Ben je allang van de pil? En wat is de reden dat je moest gaan spuiten? @ poppel goed dat je ongi bent geworden meid! Als je ieder moment gebeld kan worden zou ik wachten als ik jou was! Even rust dan kun je daar met schone lij beginnen! Wie weet wel gelijk zodra je daar bent!!
@bbibi, fijn dat je weer mag beginnen met spuiten. Hoe veel moet je op dit moment spuiten? Dankje voor je advies ik dacht er zelf ook aan maandje rust. Misschien is dat straks wel het eerste wat ze willen. Ik ga morgen bellen en als ik geluk heb kan ik snel terecht. @ saar81, geweldig meid dat je weer mag spuiten! Hopelijk blijven die cystes nu weg. @Avda, ik heb ook pas menstruatie op dag 14 maar ga toch weer twijfelen was was vanmiddag maar een heel klein beetje en nu weer niets. @Weegbree, @nino goede keuze die had ik zelf ook gemaakt. Wel balen dat ze niet kunnen uitwijken naar IVF daarom zijn wij nu ook overgegaan naar een anders ZH. @twinkeloogje, welkom!!
@poppel ik zou eigenlijk 65-57-65-57 doen had ik afgesproken met mijn gyn! Maar geen zin in weer zon lange cyclus dus ik twijfel! Heb nu 2 avonden toch weer 65 gespoten! Vorige keer zag je ook of er groeide niks of alles! Met die 4 follikels! Of het stond allemaal stil of het begon weer te groeien! Dusja lastig lastig! Maar konden Ze in jou huidige zkh ook geen ivf? In het zkh waar ik loop doen ze wel de punctie maar alleen de bevruchting en terugplaatsing niet! Dus was ook niet echt handig! Dus DD is beter! Ben benieuwd wanneer je terecht kan !! Hooelijk snel!!
Myloon: wat een geweldig nieuws!! Superlief!!! Nu lekker shoppen! Alhoewel ik nog wel voorzichtig zal doen hoor, in het begin werd mijn dochtertje ook als een jongetje gezien..!
Lieve dames. Ik probeer morgen nog bij te lezen maar wat gaat het snel hier morgen ga ik een weekje weg. Tekstje mag maandag dus hard duimen jog even. Myloon gefeliciteerd met je 2 knullen.