Gefeliciteerd myloon!! Heerlijk twee jongens! Geniet er maar van! Bbibi, ow dat is vervelend hopelijk gaat het nu snelle omdat je meer spuit. Wanneer heb je weer fm? Ik ga nu naar ziekenhuis waar ze alles doen. Hier is m'n zus ook geweest. Heb gister ook m'n dossier ontvangen. Best grappig om dat te lezen van je zelf. Okakisee, lekker een weekje weg geniet er van!!!
Nou, geen groots nieuws... Van de 3 eitjes maar 1tje ietsjes groter, maandag was ie 10 en nu op vrijdag 13.. Best wel teleurgesteld dus. Ook kan ik maandag niet terug want dan is er weer zo'n nutteloze feestdag. Dinsdag pas weer terug. Heb geen goed gevoel over deze ronde.
@Guusje, bij mij zeiden ze altijd dat ze vanaf 13 mm. wel door zouden groeien... dus blijf hoop houden meis!! Je bent ook nog maar net begonnen toch?
Hoeveel spuit je? ben je begonnen met de zelfde eenheden als dat je zwanger bent geworden afgelopen ronde? Je hebt dus nu 9 keer gespoten? Ik had zelf pas goede groei afgelopen keer na 21 dagen. Begonnen met 75 eenheden puregon en uiteindelijk gelukt met 100 eenheden. Ik blijf voor je Duimen Meid!
Ik spuit 87,5 maar ik vroeg ook of ik niet beter kon verhogen maar ze zegt dat dat nu niet meer mag.. Waarom mocht jij wel ophogen? En waarom Ou ik t niet mogen? Ik snap er af en toe niks meer van hoor..
Myloon, wauw, te gek. Lekker druk . Lijkt me geweldig, twee kleine mannetjes . Bbibi, leuk, ik ben dus gister begonnen. Meestal duurt het bij wel even, dus zou goed kunnen dat jij je nod straks sneller hebt. Ben benieuwd. Twinkeloogje, hallo! Bij mij ging het ook heel snel met 50 in de eerste ronde. De drie rondes erna heb ik steeds na een tijdje opgehoogd naar 75. Dat gaat tot nu toe goed. Poppel, oh, ben benieuwd, hopelijk snélle afspraak! Guusje, ik vind het er nog niet zo slecht uitzien. De eerste groei gaat bij mij ook altijd langzamer en als ze dan boven de 12 zijn, kunnen ze ineens heel hard gaan. Bij mij duurt het meestal een stuk langer tot er één 13 is. Springen jouw eitjes ook vanzelf? Dan zou ik voor de zekerheid zondag wel klussen. Hier: Ik hoef pas volgende week zondag terug te komen! Heerlijk. Ik heb de laatste keer gezegd dat ik zo weinig mogelijk voor echo's wil komen, omdat dat zo'n last is i.c.m. die migraines. Ik verwacht dat er dan een eitje rond de 12/13 zal zijn. Olakidee, lekker, een weekje weg! Naar het buitenland, hoop ik?
@Guusje, Ik heb geen idee waarom jij dat niet mag en ik dat wel mocht. Ik was de keer ervoor ook zwanger geworden met 100 eenheden, maar mocht daar niet mee beginnen. Zo zie je maar weer dat dat in ieder ziekenhuis weer anders is. Was jij de vorige keer met 87.5 zwanger geworden?
Myloon: ja, vorige keer ook met 87,5 zwanger geworden. Saar; nee, mijn eitjes springen niet vanzelf.. Maar wel voor de zekerheid klussen, wil hem natuurlijk niet missen!
Dag dames, ik heb de afspraak binnen pas 24 juni kan ik terecht. Dus ik denk dat ik nu gewoon een rust maandje doe kan ook geen kwaad. Dan kan ik echt fris beginnen in het nieuwe ziekenhuis. Guusje27, groot gelijk wij klussen ziezo al best veel standaard jullie niet?
Bibi: ja had ik misschien toch ook kunnen doen. Naja de keuze is gemaakt. Als ik buikpijn krijg trek ik wel aan de bel. De kans dat je een baby'tje toe gewezen krijgt is wel heeeeeel erg klein meis. Heb zelf ook op crisisopvang gewerkt en er worden zelden baby's binnen gebracht. Bij pleegzorg moet je er vanuit gaan dat je een al wat ouder kind krijgt. Voor hele kleintjes is al enorm veel animo. En idd het uitgangspunt is altijd terug naar de bio ouders waar mogelijk is. Het is een pittig traject. Ik denk dat ik eerst voor gastgezin ga. Dat is 1 a 2 x in de maand een weekend. En als je wil in de vakanties en met feestdagen. Vanuit daar naar pleegzorg is ook al een mooi opstapje. Myloon: gaaf 2 knullen! Popel: ook niet gek toch een rustmaandje. Ff bijkomen.
@guus hopelijk dinsdag mooi resultaat! @poppel jammer pas zo laat een afspraak maarja opzich is dat over een maandje al! Een maand rust kan sowieso geen kwaad! Dikke kans dat je daarna ook weer beter reageerd op de hormonen na een rustpauze!! En grappig ja ik heb ook eergister mijn dossier binnen gehad voor duitsland dacht ook ff gauw doorlezen! @ olakidee geniet van je weekje weg meid en mijn duimen draaien! @lieve marral nogmaals fijne vakantie meissie! X @ saar goed dat je nu wat minder hoeft voor echos! Ook wel eens fijn . En nee ik zal mijn nod niet eerder hebben! Ik moet weer matige met spuiten dus wss dag 20pas een ei en dan een lf van 20 is 40dagen pas mijn nod dus jij zal toch wel wat eerder zijn hoor meid maar lopen we wel ongeveeeeer gelijk hihi @ nino ja klopt dat het weinig voorkomt! Maarja ik wacht liever op iets wat ik echt graag wil dan snel overhaasten met iets wat ik liever niet wil!! Dus dan maar weer geduld! Ach wie weet wordt het dan toch wel adoptie! Dan eerst even mijn ouders lief aankijken met mijn handje open denk hahaha
@ myloon, super gaaf! Twee jongens! Heerlijk! @ poppel, denk dat een maandje rust ook goed kan doen. Pak je de rust ook maar! En de vorige keer dat ik de provera slikte had ik ook maar een hele lichte menstruatie.. @ olakidee, fijne vakantie! @ twinkeloogje, welkom! Wanneer heb je je eerste FM? @ Guusje, hier heb ik ook steeds vaker het idee dat het ziekenhuis meer dicht is dan wat anders! Zeer vervelend! Ik duim voor je dat dinsdag opeens goed nieuws voor je hebben! Hier rustig... Wachten op de menstruatie....
Myloon: Wat leuk 2 jongens!!! lekker gericht shoppen nu!! Poppel: Een maandje rust kan nooit geen kwaad maar het duurt wel erg lang zo'n maand ( heb zelf 2 maanden maar pfff ben t nu wel zat) Bbibi: Ik denk ook inderdaad dat de kans erg klein is dat er een baby'tje geplaatst kan worden via pleegzorg. Maar ik zou t natuurlijk eerst echt goed met je vriend overeenstemmen. Ik snap dat je echt moeder gevoelens hebt, denk dat wij dat allemaal hebben maar pleegzorg kan wel erg zwaar zijn. Denk maar eens aan hechtingsproblematiek. Mijn advies is probeer eerst DD en als dat niet lukt kan je t altijd nog doen!! Want ik hoor allemaal positieve verhalen over DD dus dat verwacht ik ook bij jou meis!! hier: tja niet zoveel te melden... van mij mag t nu al wel 17 juni zijn want t duurt echt wel heel lang nu pfff. Ben nu sinds een weekje begonnen met insanity.. ff weer een beetje conditie opbouwen en m'n vetjes wegsporten want pff die hormonen zijn niet gunstig voor je figuur! Maar we doen t allemaal met liefde en met een goed doel!!
@avda hopelijk zet je ongi gauw door meid! @bo ja je hebt gelijk! Ik wil sowieso ivf1 afwachten vooraleer we ons inschrijven! Ik lees ook weer zo ontzettend veel positieve verhalen. Raak er helemaal enthousiast van! Heb gewoon "zin" in ivf! Stomme ik he? Hihi Meid 17juni is het bijnaaaaaa! Voor mij mag het okk wel opschieten wij hebben de 13e uiteraard intake!! Dus de tijd kan niet vlug genoeg gaan! Hoeveel cryos heb je nog in de vriezer? Spannend
Hey meiden!! Wat een drukte zeg, maar wilde toch even iets van me laten horen! Volgend jaar toch maar een paar dagen vrij nemen voor ik op vakantie ga Heb het nu zo druk, thuis en op het werk veel overwerken.... Ik mag trouwens weer gaan afbreken. Spuiten heeft weer eens niks gedaan. Heb na de vakantie nog 3 weken en dan gaat het ziekenhuis 4 weken dicht. Dus hopelijk mag ik nog een nieuwe ronde starten. Anders sta ik 2 mnd stil. Volgende week maar weer provera slikken! Myloon: Wat gaaf, 2 jochies!! Leuke dingen kopen nu dus! Bo: Bah, wachten is idd niet leuk!! Hopelijk gaan de weken toch een beetje snel voorbij!! Misschien maar heel veel leuke dingen doen om de tijd te doden? Avda: Hopelijk komt je menstruatie snel op gang Bbibi: Thnx lieve meid! Komt zeker goed! Even lekker genieten!! Jij veel succes met inpakken!! Al druk mee bezig? Saar: Fijn dat je even mag wachten met fm! Hopelijk dan een mooi ei!! Guusje: Hopelijk is ie dinsdag mooi doorgegroeid maar ik verwacht van wel hoor! Komt echt goed!! En elk ziekenhuis is weer anders met ophogen. Olakidee: Veel plezier!! Leuk, een weekje weg. Ook wel even lekker hoor! Geniet er van! Nino: Oh nee!! Wat vreselijk k*t zeg!!! bah!! *dikke knuff* Weegbree: Hoe is het met jou meis? Misselijkheid nog steeds minder nu? En krijg je al een buikje? *hopelijk niemand vergeten? Was zo veel terug lezen* Nou, nu mijn bedje in! Morgen een dag van 26 uur! Mijn volgende berichtje stuur ik vanaf het strand Fijn weekend allemaal!!
@marral jij bent inmiddels al onderweg! Heeeeerlijk! Hele fijne vlucht meid! En heeeeeeerlijk genieten vakje vakantie! Laat je kinderwens evennnnn los! Niet denken aan fm"s spuiten ongi pillen etc! Gewoon lekker saampies heeeeeerlijk genieten! Ga ervan uit dat dit jullie laatste vakantie is met 2tjes! Dus dat je er EXTRA van moet genieten samen! Lekker de atracties zwemmen met dolfijnen! Suuuuper! Genieten meid xx