Marral, heerlijk zeg, veel plezier en geniet ervan! Ik bedenk me nu ik de titel van onze thread zie dat ik gisteren de puregon ben vergeten. Ik spuit m nu maar en ga dan 's ochtends verder... We zien wel, veel zal er toch nog niet gegroeid zijn, dus het lijkt me geen ramp. Vannacht TWEE keer gedroomd dat ik een knalpositieve test in handen had. Nu maar hopen dat voorspellende dromen bestaan.
Oeps! Gelukkig nog aan het begin van je ronde! Ik vind dat je je droom maar als n goed voorteken moet zien voor deze ronde! Ik duim!!
Owh saar helemaal vergeten?'oh ohhh hihi das niet zo goed! Maar wat je zegt gelukkig pas net begonnen met spuiten dus niet zo erg! In het eerste geval duurt het een dagje langer voor je een ei hebt! En ach zijn wij geen helden in wachten ?? Hihihi Je hebt het zo goed opgelost @weegbree laten jij en je hub met 15 weken een geslachtsbepaling dien ofniet? Of wacht je tot 20weken echo?
Haaai meiden, ik wou me hier toevoegen wist niet dat deze forum er was. ik spuit gonal-f en pregnyl en moeten zelf klussen. zit nu in 2e ronden met spuiten. ik had vraag, ik heb maandag 13mei me pregnyl gezet en voelde 14mei ms krampen me eitje was 24mm kan zijn dat me eitje zo snel is gesprongen.. Sinds eergisteren weer krampen ms.. en last van me schaambotje.. onprettig gevoel wat is geen idee zou dat kunnen doot de pregnyl? Liefs Sammii
Hi meiden, Morgen weer een echo. Doet een va jullie wel eens een ovulatietest? Gister en vandaag 1 gedaan maar ze blijven spierwit!! Zelfs geen kucht 2e streepje! Dit is zeker geen goed teken he...
Ovutesten werkten bij mij ook niet. T was of n dikje vette streep of niks. Geen oploop te zien. Je weet t niet guus!!! Bij n kunstmatige groei maak je zelf vaak ook geen lh aan. Vandaar de pregnyl toch?! Of ben ik nu gek... Er zit vast n mooi eitje morgen!
Guusje: Ik doe deze ronde ovulatie testen en vanmorgen had ik echt een positieve, die andere waren wel met 2 streepjes maar niet positief! Maar goed ze zeggen ook dat als je pcos hebt ovulatie testen niet hoeven te werken. Bij de een werkt t wel en bij de andere niet.. Ik snap er vandaag zelf ook niks van want m'n temp is lager dan normaal al een paar dagen 37.0 gister 36.8 en vanmorgen 36.6 en positieve ovu test :s snap er niks meer van! Ben benieuwd naar de echo van morgen!!! Geef de moed niet op!! Sammi: Welkom hier, zelf heb ik dat niet als bijwerking gehad maar ieder lijf natuurlijk anders! Kan je helaas geen duidelijkheid daarover geven!
@sammi welkom meid! Kan makkelijk dat als hij 24mm is dat hij toen gesprongen was! @guus spannend weer morgen! Ik moet overmorgen ook weer! Welke cyclusdag ben je morgen? Hopelijk een mooi ei te zien! Het is wat weegbree zegt! Ik had dat ook al had ik een ei van 20-22mm waren ovutesten ook spierwit en dan opeens de dag erna een knaller! Dus valt niets over te zeggen helaas! Hopelijk zegt het bij jouw ook niks en heb je morgen gewoon een ( of 2. ) mooie eitjes! @bo hoe is het met jou? En met wachten ? Trek je het een beetje?
Bibi: nou, klinkt dan toch wel goed.. Zag de bui alweer hangen! En ik weet eigenlijk niet op welke cyclusdag ik zit nu, haha, heb het niet zo bijgehouden eigenlijk.. Ik hoor t morgen wel! Spannend he.., en ook wel weer confronterend.. Was hiervoor natuurlijk zwanger en nu weer met dat hele gedoe begonnen.. Hopelijk dit keer niet zo lang...
Dankje wel voor de reacties.. ik gebruik ook geen ovu testjes werken bij mij niet heb ik 20 rondes nog nooit een positieve test gehad dus doe niet meer.. want heb gewoon een eisprong
Hallo dames, Ik ben vanmiddag ongesteld geworden! Hèhè eindelijk Morgen maar naar het zh bellen voor een uitgangsecho. Heb er zowaar zin in om weer te beginnen met spuiten.. Ik doe ook niet met ovulatie testen. Heb nu in een jaar tijd nog geen enkele eisprong gehad. Dus zou erg zonde van het geld zijn hihi @ meiden die morgen een fm hebben: succes en you go eitjes!! @ wachtbankje, zit hier nog iemand op? @ de rest, fijne maandag die eigenlijk een zondag is
Guusje, ja, stom hè, alsof je een stom spel speelt en weer helemaal terug moet naar het eerste level of 'terug naar start' of zoiets. Die test lijkt me ook weinig zeggen. Spannend morgen. Avda, mooooooi! Ja, ik ken het, dat je er zin in hebt om weer te beginnen, meestal als je een tijdje niks hebt kunnen doen. Veel geluk deze ronde! Sammi, welkom!
Saar: goed omschreven, zo is het precies! Ik ben erg fanatiek, haha Avda: fijn meis! Nieuwe ronde nieuwe kansen!!
@ saar, mooi verwoord! Helaas ben ik nog niet verder gekomen dan de dorpstraat maar heb een goed gevoel over deze ronde!
hahhahaa idd Saar en Avda, super leuk verwoord haaha ik las het en moest echt keihard lachen.. M'n vriend zat me echt aan te kijken van huh dus ik t vertellen nou hij moest ook erg lachen! Met mij gaat t verder goed hoor Bbibi, t wachten alleen erg zat! Blijf toch hopen dat ik stiekem spontaan toch zwanger kan raken vandaar dat ik nu m'n temp bij hou en ovulatie testjes doe.. Hoe is t verder met jou? Avda: Fijn dat je weer ongesteld bent! hopen dat alles mooi schoon is bij je uitgangsecho!
Ik zit op het wacht bankje.. ben ik de enige die op wachtbankje zit dan? moet nog 9 dagen wachten voor nod