Bbibi: ik heb trouwens nog mijn neuroloog een mail gestuurd met het voorstel van de LDN, heb en bericht van de verpleegkundige gekregen dat ze het gaat overleggen met de arts. Ben benieuwd! Nog bedankt voor de tip he! Ben jij door je ziekte meer vermoeid? Bij mij is dat namelijk het grootste struikelblok, als dit door dit middel beter wordt dan ei ik het zeker proberen!
Topiclid info: - Sammii / 24jaar/ 1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Bo/ 26 jaar/ 1e kindje - LW85 / 25 jaar / 1e kindje - Weegbree / 30 jaar / 1e kindje - Saar81 / 31 jaar / 1e kindje - Guusje27/30 jaar/ 2e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje -Avda / 24 jaar / 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - Bbibi/ 22mei : eerste FM. - Bo/ 17 juni/ evaluatie ivf - Saar81 / 26 mei / eerste fm - Avda / 27 mei / eerste FM ♥ Ronde (MMM): - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 4e ronde Puregon en IUI-3 - Bo, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1 ronde menopur, 1 ronde Gonal-F (ivf) - Sammii, 3 rondes Clomid 50, 2 ronde gonal-f - LW85, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon + Pregnyl - Saar81: 1 ronde Clomid, 5e ronde Puregon en Pregnyl - Guusje: 8 rondes Clomid 50, 1 ronde Puregon, 2e ronde Gonal F - Poppel: 6 rondes Clomid 50,100,150, 2de ronde Gonal-F doorverwijzing ander ZH - Avda: 3 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Gonal-F ♥ NOD (Op het wachtbankje) - sammii / 29 mei - LW85 / 04 juni ♥ Zwanger: - weegbree / 2 december
Hier vanavond eerste spuit weer gezet. 112,5 e. Voelt goed! Komende maandag weer terug voor eerste echo. @ Guusje, en meid, wat heb je gedaan? Wel of niet ophogen? @ bibbi, goed nieuws voor jou dus!! Twee mooie eitjes en maandag iui!! Jeej! @ lw85, jij dus op het wachtbankje. Succes meid!
Guusje, ben benieuwd! Ik had mijn eerste ronde Puregon met 50 ie heel snel een ei en later duurde het steeds langer en moet ik ook steeds ophogen. Dus tja, dat kan gewoon verscillen per ronde... Bbibi, super, ziet er goed uit! Hier: ik maak er echt een potje van met het spuiten. Was zaterdagavond vergeten, heb toen maar zondagochtend gespoten en wilde sochtends blijven spuiten. Mar vergat dat toen dinsdag weer en heb toen begin van de avond gespoten. Dat vergat ik vandaag weer, dus heb vandaag later op de avond gespoten. Nu zit het weer gelijk met mn andere medicijnen, dus kan ik het niet meer vergeten. Ik ben er ook echt helemaal niet mee bezig deze dagen, dus das ook wel eens prettig. Maar nu wel goed aan blijven denken....
Saar Misschien een tip ik zit m'n wekker op m'n telefoon altijd dan weer ik zeker dat ik het niet vergeet.
Hihi, ik ook, Poppel! Maar ik ben zo'n warhoofd, dat het zelfs dan blijkbaar nog mis gaat. Dan ligt m'n tel ergens waar ik m niet hoor ofzo... Avda, mooi! Best wel hoge dosering, dan te bedenken dat ik nog steeds met 50 begin. Ben benieuwd hoe snel t zal gaan.
@bo jou duimen heeft zeker geholpen thanks meid! @poppel 24 juni, ach dat is het alweer zo! en ik denk dat die maanden rust heel erg goed zijn voor je lichaam! ik wil misschien ook na deze ronde niets meer! want dan moet ik toch vanaf 13 juni bloedonderzoeken enzo ondergaan... dus dan hoop ik een maand klater met ivf te kunnen beginnen (half juli of augustus) dus wie weet doe ik ook een maand rust voor start ivf... maar dt ligt een beetje aan de planning! @ guus toch 100 spannend! ik had het ook gedaan hoor! enne wat goed van je LDN ! super! ik heb net weer nieuwe besteld! ben enorm benieuwd! vorig jaar augustus hadden ze mijn schildklierwaardes gemeten en die waren niet goed maar toch hebben ze gekozen voor nog geen behandeling! ik ben benieuwd in duitsland als ze testen of het nu beter is ! (want de LDN moet zorgen dat ook dat soort zqaken beter worden!!) dus onwijs benieuwd! houd me op de hoogte oke? @ avda 112,5 wooooow dat is een flinke dosering hihi! @saar wat een rommeltje jou planning hihihi! maar opzich betekend dat inderdaad dat je er maar weinig mee bezig bent! en dat is ook super goed natuurlijk! wie weet werpt het wel zijn vruchten af! ik ben deze maand ook veel aan het afwijken qua tijden omdat ik of vrije dagen had of steeds overal ging eten vanwegen de verhuis! ik kook al weken niet meer! gister pas weer voor het eerst hahaha! dus bij mij is het ook niet echt stipt, maar ach toch groeien mijn eitjes goed! dus mij hoor je niet klagen! zoveel zal het allemaal niet uitmaken!
@ saar, inderdaad ja. Maar vorige ronde ook al met 75e gestart. Nu moest ik met 112,5e beginnen en zodra dadelijk iets groeit dan moet ik terug naar 75e. Dus ben eens benieuwd. Maar reageer jij wel op de 50? Want dat ik natuurlijk het belangrijkste
Bibi, ja, vorige keer heb ik mezelf weer zo gek gemaakt, dat ik nu blijkbaar onbewust weer een beetje afstand neem. Wat is die LDN van jullie? Avda, grappig, bij mij doen ze het juist altijd andersom: eerst 50 tot er iets begint te groeien en dan 75 om er wat tempo in te krijgen. Ze durven niet hoger te beginnen omdat ik zoveel eiblaasjes heb. Hoeveel heb jij er meestal zitten?
@Saar: ik moest ook heel laag beginnen, 50eh omdat er bij de uitgangsecho heel veel kleine follikels te zien waren. De 50 dat was meer dan genoeg want na 9 dagen had ik 1 follikel van 18.5 en 1 van 15 en 1 van 14 en moest ik gelijk stoppen en pregnyl laten zetten.
Guusje soms werkt de dosering niet meer en zouden ze hem wel moeten verhogen. Denk dat bij jou is gebeurt. Nou zoals ik hoorde gebeurt dat niet snel succes meid
He meiden, nou ik was gisteren heel druk dus ff bij gelezen weer haha. hier zit nu op dag 11 na pregnyl en alle kwaaltjes zijn vertrokken met de noordezon. hopelijk krijgen we met aantal keer goed nieuws.. Zoals sommige zie zijn die ook al lang bezig!
@Sammii: duimen duimen duimen! Ik ben echt een beetje onrustig. Dinsdag ochtend (09.30) pregnyl gehad met 1 ei van 18.5 en 1 van 15mm. We hadden maandagochtend (of zondagnacht, iig lang voor de wekker ging) geklust. Daarna niet meer tot gister middag (uur of 1600) en vannacht en vanmorgen (maar dat was niet gericht voor t ei). Ik vind het spannend of mn eitje niet stiekem eerder is gesprongen, had gistermiddag rond half 4 was buikpijn maar dat was heel kort en heb het savonds ook nog gehad. We hebben gister (de 3e keer) en vanmorgen dan wel glijmiddel gebruikt. Dat zit me ook niet helemaal lekker. Maargoed, de eerste lading zaadjes was dus zonder glijmiddel. Spannend!
@saar LDN is voor mensen met een auto-immuun aandoening. Het remt het immuunsysteem om antistoffen tegen het eigen lichaam aan te maken en het verhoogd juist de NK-cellen waardoor je minder vatbaar bent voor virussen en bacterien etc. de resultaten zijn verbluffend! dus ik neem het nu sinds een maand of 3 en voel me er goed bij! Dus vandaar dat Guusje gaat kijken of zij het ook kan krijgen
Bbibi en Guus, hebben jullie fybromyalgie? Ik kan me herinneren dat iemand dat hier een keer zei. LW, bij mij gaat het iet zo snel, hoor. Waarom hadden jullie dinsdag niet geklust? Ik denk dat de zaadjes van zondag/maandag ook een goede kans maken! Als glijmiddel kun je ook Preseed gebruiken, dat schijnt geen slechte invloed te hebben op het zaad. De laatste keer zei de arts tegen mij dat we net voor de pregnyl moest vrijen, zodat er al zaad is als de puregon komt. Dit omdat het misschien zo is dat er iets verandert aan het bms als de pregnyl in je lijf komt. Hebben jullie dat ooit gehoord?