Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ooooh Guus, suuuuuper fijn voor je!!!!!!!!!!
    zo zie je maar, beetje lef doet soms wonderen! al was ie miss met 85 ook wel gegroeid?
    nou hopelijk lukt het klussen ook nog een beetje komende dagen!
    fingers crosst meid!
    lekker dik bms ook!

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Guusje: wat goed!

@Bbibi: jij had toch ook vandaag een follikelmeting?

Ik vroeg me nog wat af trouwens, kan je bms ook dunner worden zonder dat je ongesteld bent geweest?
    Mijne was bij de uitgangsecho 6.1, bij de echo op dag 7 was het 9.1, de echo op dag 10 liet 10.2 zien en dinsdag was het weer 7.2?

Nou zijn alle 4 de metingen door een andere gyn/arts gedaan. En de echo op dag 10 was op de weekendafdeling waar ze dus een ander/ouder/onduidelijker apparaat hebben staan. Blijf het vaag vinden.

Hier trouwens enorm veel last van de pregnyl. Constant misselijk, hoofdpijn (wat ik normaal echt zelden of nooit heb) en veel steken onderin mn buik (richting lies). Bluh.

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja, dat heb ik ook gehad, dat het dunner werd.. Waren je eitjes ook kleiner geworden?

4. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Jeeh Guusje wat fijn!!!

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @guus wauwwww super nieuws!!! Dus die 100eh hebben toch illegaal geholpen hahha!!

@saar owh wij moeten allemaal jongens krijgen dus hihi!
    Wat heeft je man voor spierwitte als ik vragen mag? En denken ze dat het erfelijk is ofniet?

@lw idd ook fm gehad en was ook goed :)

@hier 2 eitjes van 18 en 19 mm !! Jeeej !! Dus ik ga zometeen mijn laatste puregon zetten en dan morgen avond de pregnyl en dan maandag de inseminatie !! Dus helemaal happy!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wauw Bbibi, dat wordt een tweeling!! :p

Mag ik vragen hoe vaak jullie klussen rondom de Eisprong? Elke dag of om de dag?

7. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    wauw Bbibi wat fijn!! dat is kans op een tweeling!! Zo leuk!!!
    ben stiekem wel een beetje jaloers op jou een Guusje heb echt t gevoel dat ik stil sta. 17 juni lijkt nog echt zo ver weg! Maar ik ben echt super blij voor jullie!! hopelijk snel weer positieve zwangerschapstesten hier in t forum!!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @guus ik deed iedere dag of om de anderhalve dag! :) zo weet je zeker dat je hem niet mist!! Ik zou zondag klussen en dan dinsdag ochtend en dan woensdag ochtend ( mits dat lukt net jou man zijn werk)

@ bo niet jaloers zijn vrouwke! Ik ben jaloers op jou dat jij al aan de ivf zit! Ik heb 0,0% kans met iui ! Man heeft slecht zaad ik pcos en veel immuun problemen! Het zou uberhaupt een wonder zijn mocht ik ooit een kindje krijgen! Dus ik ben iedere keer blij met mooie eitjes maar weet niet eens waarom want ik heb de hoop toch al opgegeven met iui ... En 17juni is het alweer bijna meid! Ik wacht alweer 5 maanden op mijn afspraak in duitsland! Dat is 13 juni dus ik leef ook naar juni toe hahaha! :)

9. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL

mij is aan geraden de dag van de pregnyl en de dag er na.. dan dag rust en dan die dag er na weer..
    dus dat doen wij ook altijd:p

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mijn man is onverwachts thuis vanavond!! Zo leuk! Dus we hebben heerlijk kaasjes,toast,stokbrood, hammetjes etc gehaald, en die gek heeft een fles wijn van 15,- gekocht.. Hopelijk is ie lekker, haha..
    Dus heerlijk romantisch avondje met zijn 2tjes, I like!!:D

11. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    heerlijk van geniet Guusje! het zijn zulke kleine dingen die t leuk maken ;)

Bbibi, hoe komt het dan dat je niet eerder ivf mag doen? snap niet waarom t ziekenhuis jullie zolang door laat gaan:( zijn we jaloers op elkaar hahaha ;)

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    heeerlijk guus, geniet ervan! ben het weekend home alone...vriendlief is een weekend weg met vrienden. maar heb een vol programma, dus vermaak me prima!
    ben nu bij vriendinnen "borrelen" en ga morgen met bbibi een dagje uit!

13. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guus, super van de eitjes en dat avondje samen klinkt helemaal geweldig.

Weegbree, geniet van je volle weekend en veel plezier samen met bibi!

Hier spot ik al vruchtbaar slijm, dus zou maar zo kunnen dat er wat gebeurt daarbinnen!

Vanmiddag zag ik wat leuke kaartjes in de etalage van een winkeltje, dus ik naar binnen, was het een (hele leuke) babywinkel, waar een hoogzwangere vrouw lekker spulletjes aan t kopen was. Ik ging naar buiten met een rottig leeg gevoel (dat ik snel heb opgevuld met nutteloze aankopen, tja... ;)).

14. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje over vruchtbaar slijm heb 1 dag dradig slijm gehad.. houd dat in dat ik die dag me eisprong had? of dag er na?

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Saar; ja dat gevoel is rot he.., maar onze tijd komt nog he, houdt dat voor ogen!! Wij worden allen giga op de proef gesteld helaas..

Sammii: dat slijm kondigt aan dat je ei gaat komen, dus ik zal wel vanaf nu lekker gaan klussen!! Have fun! :D

16. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, Guusje! Man, wat zal ik blij zijn als t zover is!

Sammi, dat kun je niet zo precies zeggen, ik heb vaak een dag if drie van tevoren rekbaar slijm

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @guus wat heeeerlijk ! Idd heerlijk van genieten en het alvast een avondje "extra gezellig" maken zodat er al een voorraadje klaar ligt!!

@ sammi bij mij zegt dat vruchtbaar slijm nooit zo heel veel! Vaak heb ik het pas de dag of 2 dagen na mijn ei ! Zo vreemd!

@ bo hihihi idd zijn we jaloers op elkaar!! Ze hebben ons iui laten omdat omdat zij denken dat we nog een goede kans maken daarmee! Maar zij weten niets van mijn gezondheidstoestand helaas!
    En wij wikde sowieso geen ivf in Nederland!

@ saar owh meis toch *knuf* weet precies hoe je je voelt!
    Vandaag ook weer 9 fb berichten alleen maar over blije baby's zwangerschappen etc! Het komt me momenteel mijn strot uit! Hoe blij ik ook ben voor alle andere vrouwen! En ik gun het oprecht iedereen! Ik wil zelf ooit na een eventuele zwangerschap zfs wichelstokken worden... Dus echt begrijp me niet verkeerd maar soms kan ik het gewoon echt ff niet handelen! Bahhh voel me de laatste tijd ook zo klote eronder! Bahbah ... Ik vraag me dan ook af .. Komt die tijd bij ons wel? Hoeveel moet je er voor doen? Hoelang moeten we nog wachten! Die onzekerheid maakt echt kapot! :(
    Hopelijk voor ons allemaal niet telang meer meis! X

@ weegbree jaaaa morgen dagje samen naar de andere kant van Nederland hihihi heb er zin in xx

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik snap er niks van, nog steeds geen 2e streep te bekennen op de ovulatietest.., maar gisteren wel al een redelijk groot ei op de echo.., hoe kan dit nou?

19. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik ben een paar dagen weg geweest en in die tussentijd hebben jullie heel veel geschreven!!

@Guusje, wat fijn dat je nu eindelijk mooie eitjes hebt!!
    Hebben jullie een gezellige avond gehad gisteren?
    Misschien brengen die ovu testen je alleen maar meer in verwarring, ik zou gewoon rondom je pregnyl aan de bak gaan, en dan afwachten!! Hoe moeilijk dit ook is!

@sammii, wat betreft draderig slijm, ze zeggen vaak wel dat het dan je vruchtbaarste dag is. Ik heb alleen geen idee of dit dan 1 of meer dagen zal zijn?
    Zelf heb ik daar nooit echt op gelet, ik ben eigenlijk alleen maar uit gegaan van de echo's en het advies in het ziekenhuis.

@meiden die het moeilijk vinden om geconfronteerd te worden met zwangere vrouwen.
    Ik begrijp dit heel goed, al heb ik er zelf nooit echt last van gehad.
    Moet zeggen dat ik er zelf wel heel bewust van ben als zwangere vrouw nu, dat niet iedereen zit te wachten op vrolijk zwanger gebrabbel van mijn kant.

Het is best lastig als je zelf zwanger bent dat wel, ik loop zo trots als een pauw rond met mijn dikke buik en hoor graag reacties als ik vertel dat het er twee zijn.
    Ik heb ook wel eens eerder geschreven dat ik het dan ook moeilijk vind om jullie met mijn zwangerschap te confronteren.
    Maar aan de andere kant hoop ik een onwijs goed voorbeeld voor jullie te zijn en dat jullie snel in mijn voetsporen treden!

Mijn 20 weken echo is iets uitgesteld, mijn zwager (broer van mijn man) heeft een aangeboren hart afwijking... hierdoor moet mijn 20 weken echo gedaan worden door iemand die net even iets verder kan kijken en nauwkeurig de hartjes kan onderzoeken.
    Dus mijn echo wordt nu gedaan met 21,5 week.
    Het schijnt tot 22 weken goed te kunnen!?

Dikke knuffel voor jullie lieve meiden!!

20. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Dankje wel, Ik had namelijk 12 mei me pregnyl gezet en de dag er na kreeg dradig slijm en kreeg ik ook steken.. maar ik snap er nooit wat van we hebben toen ook geklust.. zit nu ong 13 dg naar pregnyl dus zit nog te wachten:p

guusje nog geen positieve ovu? ik test niet met ovu testjes maar vaak worden ze beinvloed door je hormonen enzenz.. ik mag geen temp doen en geen ovu testjes..

Deel Deze Pagina