Sammi, ja ik ga er ook maar mee stoppen, loop mezelf helemaal gek te maken! Jij zit nu 13dgn na pregnyl? Nog geen testdrang? Heb je al een beetje gevoel of het wel/niet gelukt is? Spannend meis!
Ik heb dinsdagochtend de pregnyl gehad (5000). Vandaag eens getest, vorige keer had ik 12 dagen na de pregnyl nog een tuurstreep. Ik had verwacht dat ik nu nog een knalstreep zou hebben maar het tegendeel is waar. Gek, heb enorm veel bijwerkingen van de pregnyl die nog niet minder worden.
Ik heb dat ook wel eens hoor, ene keer op 12 NOD nog een tuurstreepje, andere keer na 6 dagen een omowitte test! Niet met testen joh, zonde va de testen!
nee dit is de eerste ronde dat ik die drang niet heb, 19 rondes dacht ik steeds jaa miss ben ik zwanger.. sinds 3 dagen geleden waren al me kwaaltjes weg.. Dus heb gevoel van nee dit is de maand niet.. hahahaa heel vreemd..
zoals me gyne me verteld heb mag je pas na 14 a 16 dagen testen na pregnyl das verstandig omdat iedereen anders reageert op pregnyl en elke maand is anders.. maar je heb vorige week dinsdag je pregnyl gezet? spannend dan zitten we 1 dag na elkaar
@guus niet te druk maken! Ik doe express geen ovutesten mijn eijes waren gister even groot ( groter) dan de jouwe en ik weet zeker dat als ik nu test mijn test omo wit zal zijn! Ik krijg oas bij 26mm een LH piek! Dikke kans dat dat bij jou ook is! Alleen kom je nu niet zo ver ondat je al eerder pregnyl spuit! Wanneer mag jij nou pregyl? Zondag? Waarom al niet vandaag?? Ik had gister ochtend dus 18 en 19mm heb savonds nig gespoten dus vanmorgen vermoed ik 20 en 21mm en heb net nog illegaal een dossisje van 50 gespoten! Had 7uur pregnyl moeten zetten maar ik ga pas vanaaf om 12.00uur pregnyl zetten! Dan zit er 7uur tussen mijn laatste puregon en pregnyl! En 36uur tussen de pregnyl en iui ( anders 41uur) dat vind ik veelste lang! Dus vanaaf bij spuiten zullen ze rond de 22 zijn denk! Dat is een mooie grote voor pregnyl denk ik zo @sam wanneer ga je testen?
Bbibi ik ga denk ik pas maandag testen dan is het de 27 mei en moet tegen 28 a 29 mei ongi worden dus dan zullen we wel zien anders op na de 3e ronde gonal-f weet iemand hoe lang je gonal-f mag gebruiken? een jaar lang toch daarna gaan ze toch andere dingen proberen?
Sammii, de rondes dat ik zwanger bleek had ik ook niet heel veel testdrang, dus wie weet !! Ik heb geen idee hoelang je dat mag gebruiken.
Guusje: Je hoeft idd geen positieve ovulatie test te hebben, ik zou ook gewoon vertrouwen op de pregnyl! Daardoor gaat die toch zeker te weten springen. Ik doe deze ronde ook ovu testen maar test al een week positief dus het zegt helemaal niks! Heb nu m'n testen ergens anders besteld in de hoop dat die minder gevoelig zijn! Bbibi: Ik zou hem ook inderdaad rond 12 uur gespoten hebben, 41 uur voor de IUI is idd wel erg lang Mij was gezegt dag het bij mijn. ivf 35 uur voor mijn. punctie moest zijn. Toch ben ik echt voor je aan t duimen dat deze ronde raak is. Sammi: Wat fijn dat je nog geen test drang hebt! Ben er benieuwd naar morgen! ik ben voor je aan t duimen. allemaal: hoelang duurde het bij jullie voordat je een ei had? ik wil aan t ziekenhuis gaan voorstellen om langere tijd een lagere dosis te gaan spuiten en niet te snel ophogen in de hoop dat er dan toch maar 1 of 2 groeien ipv 20
Goedemorgen meiden Weer een aantal pregnyls gezet? En bo jij een eigen eisprong? Binnenkort weer een volle bank dus... Spannend! Ik duim voor jullie! Gister super gezellige dag gehad met bbibi en n andere zp vriendin die inmiddels (minder fijn) met 31 wkn is bevallen v e gezonde zoon. We gingen dus op kraamvisite. Wel in het Zh dus maar hij doet t erg goed. Helemaal Total loss. Gister van half tien tot nu net geslapen! Lkkr klokje rond! Morgen intake bij de vk. Als t goed is gaat ze nog ff kijken! Bo ik had elke ronde op dag 12-13 n groot genoeg ei. Zes rondes zelfde dosis gespoten, drie x twee eitjes, drie x eentje. Weet niet of langer laag doorgaan gaat helpen? Vragen kan altijd. Vandaag weer verder met opruimen/inpakken. N fijne dag allemaal Xx
Weegbree, zou leuk zijn als ze nog ff gaan kijken . Fijn dat het kindje van die vriendin het goed doet. Bo, bij mij duurt het altijd vrij lang tot ik een ei heb, omdat ze heel voorzichtig zijn met de doses. Ik heb meestal aan elke eierstok meer dan 35 eiblaasjes. We beginnen dus steeds met 50, tot nu toe hebben we steeds na zo'n 13 dagen opgehoogd naar 75. Dan duurde het vaak nog een week. Het duurt dus lang, maar het gaat wel steeds goed tot nu toe. Heb meestal één eitje. Vanochtend fm gehad, dag 9 van Puregon, nog niks te zien. Woensdag weer. Moe van het vroege opstaan...
Topiclid info: - Sammii / 24jaar/ 1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Bo/ 26 jaar/ 1e kindje - LW85 / 25 jaar / 1e kindje - Weegbree / 30 jaar / 1e kindje - Saar81 / 31 jaar / 1e kindje - Guusje27/30 jaar/ 2e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje -Avda / 24 jaar / 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - Avda / 27 mei / eerste FM - Saar81/ 29 mei / tweede fm ♥ Ronde (MMM): - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 4e ronde Puregon en IUI-3 - Bo, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1 ronde menopur, 1 ronde Gonal-F (ivf) - Sammii, 3 rondes Clomid 50, 2 ronde gonal-f - LW85, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon + Pregnyl - Saar81: 1 ronde Clomid, 5e ronde Puregon en Pregnyl - Guusje: 8 rondes Clomid 50, 1 ronde Puregon, 2e ronde Gonal F - Poppel: 6 rondes Clomid 50,100,150, 2de ronde Gonal-F doorverwijzing ander ZH - Avda: 3 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Gonal-F ♥ NOD (Op het wachtbankje) - sammii / 29 mei - LW85 / 04 juni ♥ Zwanger: - weegbree / 2 december
Good morning! Hier ook net wakker, ik mocht uitslapen! Werd wel wakker met mijn dochter springend op mijn buik..haha Vanavond mag ik pregnyl zetten, jippie! En vandaag lekker joggingbroeken-dag, heerlijk, ti's toch slecht weer, eind volgende week 22 graden, eindelijk!!
Nou, wat ik nu weer heb, ging net naar het toilet, heb ik bruin bloed...en ik moet vanavond de pregnyl zetten..wat moet ik nou? Tuurlijk is het zondag en kan ik niet bellen... Zucht.. Waarom kan het nooit een keer normaal gaan bij mij?!?
Morgen meiden! Nou hier was ik veelste bang dat ei toch eerder zou springen! Ik had namelijk gister normaals puregon gespoten om 5uur dus zullen eitjes 22-24 zijn! Had zoveel klodders vruchtbaarslijm ik schrok ervan zoveel! Ik dacht shitttttt dat wordt dus eerder een eisprong dan maandag! Dus besloten geen pregnyl te zetten! Maar vanmorgen om half 6 de wekker gezet en toen de pregnyl geplaatst 30uur voor de iui !! Ik had overigens ook een blanco ovutest guus, dus het zegt niks ondanks suuuuper veel vruchtbaar slijn en suuuuper groot ei ! Ik heb altijd iedere cyclus 1 spierwitte en dan de volgende dag is het dan altijd een knaller!!!! Dus morgen ochtend zou hij knal positief zijn geweest ( nu sowieso door de pregnyl hihi) Lief dat je dochtjertje jullie kwam wakker maken @bo ohhh ga je eventueel na deze ivf weer iui doen dan? Ipv ivf afmaken?' @ saar janmer dat er niets groeide meid! Maar het is nog vroeg ! Wie weet over 2 daagjes een mooi ei ( of 2) !! Dan lopen we weer gelijk! Mijn lf is nl langer hihi zou weer leuk zijn @weegbree was zeker gezellie mop! Kindje was zo lief en knap <3'
Hmmm misschien bloed van eisprong? Hebben meer dames! Dan is je ei vermoeddelijk in aantocht of vanach te ruige seks gehad hihihi
Kan dat betekenen dat je ei in aantocht is? Want heb nog geen positieve test en nog geen pregnyl gespoten..
Poeh lastig? Het kan natuurlijk n restje zijn, miss v d sex? Had jij niet n x eerder tussentijds bloed gehad? Of was dat iemand anders?
Nee, nooit gehad nog...zit nu wel te kijken, mijn ovu test van vanmorgen heeft nu wel een licht lijntje, dagen hier voor niet..