Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Er staat toch een tweede lijntje? Of ben ik gek? Die van afgelopen week waren allemaal blanco

2. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guusje dat heb ik ook gehad:O
    met de 1e ronde verloor ik voor de pregnyl bloed..
    ik heb ook gebeld volgens me gyne,
    das oud bloed geen ramp en kan van je baarmoeder wand afkomen..
    zou hem gewoon zetten meid..! rood bloed is ongi donker bruin is oud bloed..:)

@ hier, ik heb vanacht ramp zalig geslapen ik was aan dromen, werd wakker er van ga na de wc slaap verder gaat me droom op zelfde punt verder werd vanmorgen wakker en leek gewoon echt zooo stom! ik droom nooit teminste niet zo!

ik ben blij dat geen test drang keer heb, heb keer lopen twijfelen maar gelukkig niet drang gehad van ik moet nu:p
    maandag ga ik lekker testen en dan zullen we zien wat me lichaam zet fingers cross:D

Natuurlijk voor de rest van de meiden duim ik mee mag nu wel een keertje heh! heb maar 2 duimen als meer had gebruikte ik ze allemaal!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Sammi, toen ik net zwanger was, droomde ik ook zo heftig...

4. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Bbibi: Omdat het een escape ivf was heb ik nooit de kans gehad om zelf echt te klussen en ik wil eigenlijk aan t ziekenhuis vragen of we het niet nog een keer mogen proberen door middel van een lagere dosis! Hmm lastig zeg maar je hebt nu wel al pregnyl gespoten toch?

Weegbree: ik heb geen idee of ik een eisprong heb van mezelf, hij is al echt 2 weken positief. Zal zo wel even 2 foto's plaatsten eentje van maandag en eentje van vandaag

Sammi: Je hoort idd wel vaker dat vrouwen heftig dromen als ze zwanger zijn! Zou wel super zijn!!

Guusje: Bruin bloed is idd oud bloed, zou me er niet teveel zorgen over maken. Je hoort het wel vaker! op naar een knal ovulatie test morgen!!

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bo: morgen ka ik niet meer testen, dan heb ik al pregnyl gespoten.. Dus is gewoon maar afwachten!

6. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    deze is van afgelopen maandag

7. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Deze van vandaag

8. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Owja natuurlijk!! maar aangezien je nu al iets reageerde zou ik gewoon uit gaan van t positieve hoor!!

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bo: die van vandaag is wel lichter! Dus waarschijnlijk toch gehad? Heb je een rijtje van je testen?

10. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    nee die van vandaag is donkerder, de linker is de controle streep en rechts de test streep

En van de week m'n testen weggegooid aangezien ze allemaal positief waren , ietsje lichter als die van maandag maar wel duidelijk 2 strepen. Als deze testen op droogde zag je nog amper strepen. Heb nu bij zwanger en kids ovu testen besteld dus ben benieuwd wat die doen

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Bo bizar ze zijn echt allemaal positief inderdaad ! Erg vreemd!
    Hopelijk nag je gewoon zelf proberen of nog beter dat het niet meer nodig is!

@sammi spannend morgen meid!

@ guus ik zou maar gewoon op je lichaam en zkh vertrouwen! Er staat idd een licht streepje! Vanaaf pregnyl en seks! En dan dinsdag morgen als het lukt weer seks! Perfecter getimed kan dan niet!! :)

12. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Guus..succes met klussen..hopen dat het weer snel raak voor je is!

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Bo missn zwtest proberen.
    Guus zet m op!
    Bibi succes met de iui morgen!

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks ladies, idd maar gewoon de pregnyl zetten en doen alsof dit niet gebeurd is.. Maar t maakt me wel weer een beetje onzeker hoor, waarom gaat t gewon niet zoals t hoort? Dan gaat alles een stuk meer ontspannen..

15. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guusje ik duim voor je!

Nou hopelijk heeft dat dromen bij mij dan ook een goed teken, dat zou dan de enige teken zijn die ik heb hahahaha..

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik duim ook voor jou Sam!! Ik had verder ook niet heel veel andere voortekens hoor!! Spannend!! Morgen testen?

17. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guusje ja morgen ga ik testen:)
    dan is de pregnyl allang uit me lichaam..
    dg 14 na pregnyl..:)

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Spannend!! Fingers crossed!

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik zat eerder te denken aan vanavond en morgenavond, of beter dan dinsdagochtend/middag rond 12 uur? Eerder kan niet, moet half 9 ergens zijn en manlief slaapt uit dan..en dan woensdagavond nog een keer.. Telkens anderhalve dag ertussen.. Moet dan goed gaan toch?

20. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibi, ja, zou leuk zijn om weer gelijk te lopen, maar ik denk dat het bij mij nog wel een week duurt!

Bo, in een 'normale' cylus van mij, dus zonder hormonen, heb ik om de zoveel tijd een week lang positieve ovulatietesten zonder dat daar een eisprong op volgt. Na die dagen worden de testen weer lichter. Heb je pco? Dan hoeft een posi ovutest niks te betekenen.

Guus, ik had de afgelopen cyclus ook tussentijds bloedverlies. Inderdaad gewoon doorgaan zoals gepland ;)

Sammii, spannend hoor, ben benieuwd!

Deel Deze Pagina