He meiden, nou had getest was negatief, dus denk dat woensdag gewoon ongesteld ga worden.. Dus denk dat wij na ronde 3 gaan met gonal-f
Guusje: Balen zeg dat t niet gelukt is, toch altijd vervelend dat er zo'n druk achter zit en dat mannen daardoor soms niet meer kunnen Weegbree: Wat fijn dat de echo goed was!! hoe is t nu verser met je? Sammi: das k*t zeg!!!op naar een nieuwe ronde!
Guus, vandaag nog geprobeerd om zaadjes te vangen, of...? Hoop t niet, dat je ongesteld wordt, dat zou wel weer een tegenvaller zijn, zeg. Sammi, wat jammer...
Ja, vanmorgen weer met spuitje aan de slag geweest, erg romantisch ook.. Maar denk voor niks.., heb nu rood bloed in mijn broekje dus denk dat ik weer opnieuw kan beginnen.. Maar misschien ook maar beter, want deze ronde begin al raar en ik had er al geen goed gevoel over, hoef ik in ieder geval niet nog 2 weken te wachten. Moet maar het positieve er van in blijven zien toch? Sammi: balen wijfie, gaan we samen weer met frisse moed de volgende (zoveelste) ronde in! Weegbree: fijn dat je echo er weer goed uit zag!! Heb je al foto in je album gezet?
Guusje, wat vaag zeg, ben benieuwd wat het zh ervan zegt. En nee, zo'n spuitje is niet romantisch, maar bij ons is die seks-voor-het-zaad ook zélden romantisch, hoor! Weegbree, wauw, echt een mensje hè? Mooi!
Weegbree: Aaaah super leuk om te zien!!! Echt heel schattig!! Guusje: Huh??!!! Dat is inderdaad erg vaag!! ik zou morgen gewoon t ziekenhuis bellen en vragen of je langs kan komen!! is toch echt heel raar!! zou t geen ovulatie bloeding kunnen zijn?? Hier: Gaat het erg goed, zaterdag naar een vriendin geweest die ik al even niet had gezien (2 maanden) Ze heeft een zoontje van bijna 1 dus daar was ik mee aan t spelen en ineens viel me op dat ze d'r buik elke keer verborgen hield, enja hoor ze durfde t me niet te vertellen maar was zwanger van een tweede ... En ik voelde me er voor het eerst niet klote door!!! Ik was zo blij hiermee dat ik gelijk in de auto m'n vriend had gebeld. Het is voor mij echt een overwinnen aangezien ik normaal op iedereen in m'n omgeving jaloers ben dat ze zwanger zijn!! Misschien ga ik het dan nu toch meer een plekje geven nog 3 weekjes en dan mag ook ik eindelijk weer eens naar t ziekenhuis jeeeh!!
Het meiden, Wat balen nog geen posi testen hier. Guusje: jeetje wat een getob zo met spuitjes enzo. Misschien moet je niet meer tegen je mannetje zeggen wanneer jullie MOETEN seksen. Haalt er misschien wat druk af. Wel heel lastig zo zeg. Dan lijkt me Iui toch een fijner plan. Weegbree: wat fijn weer een mooie echo! Bo: knap dat je toch blij bent voor je vriendin. Ik heb er ook minder moeite mee met mensen die dichter bij me staan dan bijv kennissen. En nog maar ff wachten voor je weer aan de slag kunt! Hier heb ik een paar dagen nadat we de overstimulatie constateerden flink wat bruinverlies gehad. Was echt super donker en stolseltjes. Duurde dik een week, dus wat dat nu weer was geen idee. Dus geen seks gehad. Nu afwachten of er een menstruatie gaat komen. Dan zou ik weer op cd 3 mogen spuiten. Gaat m toch niet worden aangezien ik over 2 weken met vriendinnen op vakantie ga. Moet zeggen dat ik het stoppen inmiddels heb kunnen accepteren. Er valt toch een stuk last van m'n schouders af. Ben er nog niet over uit of en wanneer ik weer verder zou willen. Ze zijn te ver en te lang met me door gegaan en ik ben op. Heeft ook z'n tol geëist op onze relatie. Gaat niet echt super tussen ons. Ligt ook een gedeelte bij mij, omdat ik afstand creeer als het niet goed met mij gaat. En hij wil zooo graag vader worden dat ik alle behandelingen en ellende associeer met hem, omdat ik dat voor een groot deel ook voor hem heb gedaan en doe. Ik twijfel op dit moment overal aan. Schijnt er ook wel bij te horen als je zo lang bezig bent.
Bo, wat fijn dat je blij voor dr kon zijn! Het voelt altijd zo naar als dat niet kan! Hopelijk inderdaad een goed teken. Nino, wat grappig, ik heb er juist meer moeite mee bij mensen die dichtbij me staan. Nino, meis, lieve muurtjesbouwer, wat naar om te horen allemaal. Het is inderdaad niet gek dat je relatie eronder leidt, maar laat dat niet een reden zijn om er niks aan te doen. 10 juni had je een afspraak bij de psych toch? Misschien ook een idee om een keer samen te gaan? De vakantie met vriendinnen lijkt me wel een fijne pauze, ik hoop dat je er echt van kunt genieten. Sterkte meis, en knuffels! Heel veel knuffels!
lieve nino dikke knuffel meid! we kunnen elkaar de hand geven! hier ook weer dikke tranen van verdriet! de iui gister was ellendig!3% beweeglijk daar winnen we de oorlog niet mee! iedere keer alle ellende, hormonen, echo's en allemaal voor jan joker! de 14 pillen van manlief iedere dag vers geperste jus maken voor hem, hij is gaan sporten en dan nog DIT! bah ik ben er kapot van ik kan ook niet meer! brullen brullen brullen! wij stoppen met iui ! op naar icsi voor ons! de eindbestemming! ik ben er aantoe! het wordt gewoon alles of niets! des te eerder zijn we van deze ellende af! geen hormonen dan meer voor mij! gewoon weer vertrouwd terug aan de pil, heerlijk ik kan niet wachten! heeeeeeele heeeeeele heeeele dikke knuffel meissie! als je een keer je hart wilt luchten mag je me altijd pb-en! en heb je zin in een live gesprek kan dat ook altjid nog we wonen toch redelijk in de buurt van elkaar! *knuffel voor jou*
poeh wat heftig nino... hopelijk brengt de rust je ook wat rust in je hoofd. even lekker op vakantie met je vriendinnen, even nergens aan denken (als het lukt). hoop echt dat jullie er sterker uitkomen met zn tweetjes! tis afschuwelijk de mmm! lieve bbibi, ook al zo'n rotverhaal hele dikke knuf meis. hopelijk biedt dd jullie een mooie toekomst!
Lieve Bbibi, wat naar.... Ik kan zo met je verdriet meevoelen! Jullie doen er alles aan en toch krijg je dit weer te horen. Wat ellendig. Ik hoop toch zo ontzettend dat die icsi het dan wel wordt. Meis, weet dat ik met je meeleef. Hele dikke knuffel.
Lieve Bibi en Nino: wat een rotverhalen weer.. Ik snap dat jullie er klaar mee zijn!! Bib: ik hoop dat icsi de oplossing voor jullie is en dat je daarvan snel zwanger bent! Nino: ik zou eerst lekker op vakantie gaan als ik jou was, alles op een rijtje zetten, daar zijn vakanties voor! Sterkte wijfie, en geniet vooral lekker van je vakantie!!