Olikadee, jij ook sterkte, meis. We gaan er deze ronde maar weer voor hè? Wie weet, wie weet.... Fingers crossed! (Zie nou dat ik je naam verbasterd heb, maar vind het wel grappig zo ) Sammi, balen meis. Knuffel voor jou! Bibi, tja, we hebben gewoon het advies van de gyn gevolgd. En hij zei destijds inderdaad dat gezien de beweeglijkheid het wel zou moeten kunnen op deze manier. Volgens mij krijgen we na de zesde ronde weer een gesprek, dus denk dat we dat afwachten. Ik neem aan dat we dan weer de opties bespreken. Ik zal de waardes vragen en aan jou voorleggen, hihi . @hoe lang bezig: nu 20 maanden totaal. Eerste maanden nog op goed geluk, daarna ovutesten, daarna ziekenhuis etc etc
hmm nou als hij vermoed dat er een kans in zit dan is dat prima! hij wil je uiteraard ook gewoon alle kansen geven! ivf zou ook gelijk de eindbestemming zijn! dus veel artsen hebben zo iets van eerst natuurlijke weg, dan iui en dan pas ivf! wij zijn door alles heen gevlogen moet ik eerlijk zeggen. een half jaartje thuis, een half jaartje clomid, en nu bijna een half jaartje iui ... en hopelijk GEEN Half jaartje IVF, maar hopelijk gelijk ronde 1 hihi... en idd vraag die waardes maar eens na! ben erg benieuwd! dan zal ik het proberen te ontcijferen
Oooh lieve meiden voor iedereen die zich zo rot voelt even een digitale knuffel!! Hoop dat jullie je snel weer beter voelen en de moed niet opgeven!! Jullie zijn al zo ver gekomen!!!! Bbibi: idd gewoon gelijk bij de eerste ivf/ isci zwanger!! en dan snel alle maanden ervoor vergeten Hier: Vandaag voel ik me lichamelijk niet zo lekker Al heel de dag met vlagen misselijk, erge last van m'n rug en onderbuik :s had vanmorgen ook opeens een dip in m'n temperatuur.. erg vaag allemaal! Vanmiddag was ik gelukkig vrij dus was "even" op bed gaan liggen maar gewoon 2 uur geslapen *oeps* Wij zijn nu inmiddels 14 maanden bezig
Ik weet niet zeker of ik echt een eisprong heb gehad. Had wel alle tekenen maarja met pcos weet je dat nooit natuurlijk! Zou echt bizar zijn als t idd een innesteling is!! Durf t niet meer te hopen eigenlijk Zou soms willen dat ik zelf een echo app had om naar binnen te spieken
Nino, volgens ben mij ben jij t langst bezig. Ik wil verdorie dat jij een kindje krijgt! Hier: follikel van 13 mm. De dames van de echo verwachten dat ie nu als een speer verder gaat groeien, en dat op 50 ie! Zij denken dat t in het weekend sexy time wordt. Ben tevreden Bo: gat in de markt!!!!!
jeetje, dat is nog eens goed nieuws saar! en super fijn ook, hoef je niet te verhogen en niet zo lang te spuiten! (scheelt je met de hoofdpijn hopelijk?!) op naar een gezellig weekend
@bo ik hoop het ook meid! en anders pak ik gewoon jou ingevroren cryo's als jij nu toch zwanger bent hihihihi !! spannend meid! hoeveel dpo ben je nu? @nino pffff ik ga nu al kapot en ben anderhalfjaar bezig! dikke dikke knuffel voor jou lieverd! @saar wauwwww dat is nu nog eens goed nieuws! en dat op 50ie ? super goed zeg! echt heel netjes! idd voorbij de 12/13 gaan ze sneller groeien ja! wanneer mag je weer terug voor een echo? morgen nog ofniet? want hoe weet jij nou wanneer je pregnyl moet zeggen meid?
Bibi, ik denk morgen of in t weekend. Weegbree, ik ben al ff aan t spuiten, twee weken nu, maar denk wel dat het scheelt voor de migraine als ik niet hoef op te hogen.
he meiden, nou mag morgen al omkwart voor 9 in ziekenhuis zijn mogen we weer beginnen met spuiten gaat echt snel
@Saar O ja, stom ik houd er nooit rekening mee dat jullie ook ing het weekend weer een FM kunnen doen. Bij ons is in het weekend het ziekenhuis gesloten dus vandaar dat ik mijzelf dat afvroeg. Nou fijn meid! hopelijk gauw weer een mooie eisprong, en nu eens met blijvend resultaat! @sammi goed nieuws meid!
Bibi, in het weekend is bij ons eigenlijk voor de ivf, maar als het zo uitkomt kan ik er wel terecht Heb ook net de getalletjes gevraagd van het zaadonderzoek. Fcm= 9 Volume= 3 Aantal= 6 miljoen Beweeglijkheid= 49%
@saar, wauw de beweeglijkheid van jou man is echt geweldig! wat een super score! ed aantallen liggen inderdaad aan de mindere kant! wat je eens zou moeten doen is vitamine C kopen.. liever niet de gewone vitamine C maar : ester C kun je kopen bij de tuinen of een reformzaak of iets dergelijks! ook via internet te bestellen! hiermee zou hij de aantallen aanzienlijk kunnen verbeteren! ook met mucuna pruriens ! mijn man slikt nog veel meer, maargoed dit is voor jou man het belangrijkste! mijn man is daar van 29miljoen naar 121miljoen mee gegaan per mililiter! daarnaast ging het met beweeglijkheid ook beter! van 4% naar 37% alleen helaas dus de afgelopen keer niet om een of andere vage reden! al met al vind ik je uitslag niet slecht! jou vent en mijn vent komen op hetzxelfde uit! 121x2,5= 302 : 100x3= 9miljoen goede zwemmers jou vent: 6x3= 18 :100x50= 9miljoen goede zwemmers hihi.... maar al met al kan je echt veel beter goede beweeglijke hebben dan veel zaad en slecht beweeglijk! ik denk echt dat voor jou en je man IUI een echte meerwaarde kan zijn, omdat de kwaliteit goed is van zijn zaad, alleen de aantallen minder! dus bij iui zouden jullie een erg grote kans moeten hebben!
Dankjewel voor je diagnose, Bibi . Ik zal het mijn man eens voorstellen, maar hij heeft over het algemeen een hekel aan vitaminepreparaten. Ik ga dit nog twee keer vragen en dan zeker vagen of iui geen beter idee is!
Goed bezig saar! Je zou gezien de beweeglijkheid hier opzich wel spontaan zwanger mee moeten raken hoor! Maar de kans is gewoon heel veel groter met iui bij jullie! Dikke kans dat je dan zo zwanger bent! Dus niet de moed laten zakken! Jullie hebben hiermee prima kans met deze uitslag!
Wij zijn nu ook ruim een jaar bezig. Vandaag FM gehad en had er een links van 11 mm en rechts een van 10 mm. Zaterdag weer terug. Niet slecht in elk geval. En ze hebben me ingepland voor IUI maandag en dat terwijl ik eigenlijk dat nog moest overleggen met mijn gyn want had zelf bedacht dat ik dat misschien wel wil. Wat denken jullie? Met IUi meer kans dan zelf klussen?
Ze dachten aan de balie vandaag dat ik dat al deed, maar dat is niet zo. Ik zei toen dat ik graag met de gyn wilde overleggen of dat beter zou zijn. Toen zei de assistente dat ze de afspraak dan gewoon liet staan en dan zaterdag even overleggen met de gyn als ik die zie.