@saar, volgens de gyn heeft de hormonen en eierstokken ook van invloed op je lever. Wist ik ook niet. Ging vanmorgen ook allemaal zo snel.. @olakidee, weet even niet hoe dat zit met pregnyl en iui. Hb ik nog geen ervaring mee. Wat betreft wat meer slagingskans heeft. Logisch bekeken, dan zeg ik iui. Als je gewoon gemeenschap hebt moet het zaad eerst nog de weg naar boven vinden en door de baarmoedermond heen komen, en dan nog de weg zoeken naar de eileiders en een mooi ei. Bij iui wordt het al in de baarmoeder gespoten. Het zaad hoeft dan "alleen" nog maar richting eileiders en eitje te zwemmen . Omdat de reis korter is, is de kans dat veel goed zaad het ei bereikt beduidend groter! Succes met het afwegen van de opties!
Dank je wel avda. ik denk dat we ervoor gaan. Kunnen we vanavond nog klussen of beter van niet? Maandag om half 9 zaad inleveren voor IUI.
@olakidee de kansen met gewoon klussen ligt hoger dan bij iui ( mits je man gewoon goed zaad heeft) als hij dat niet heeft zijn de kansen met iui wat hoger! Normaal 40uur voor iui pregnyl! @avda fijn dat het beter gaat meid, rust goed uit!! @ guus en sammy super meiden veel succes weer deze ronde! @weegbree goedeavond mop! @ saar jij al teruggeweest voor fm? @all fijn weekend!!
Guus, mooi meid, weer op weg! Sammi, succes! Hier: had eergister een ei van 13 en gyn dacht dat het nu snel zou gaan. Mooi niet, haha. Vandaag was dat ei verdwenen , maar aan de andere stok zat er een van 14. Nou ja, goed, dan gaat die in ieder geval de goede kant op.
Guusje mooi zo hier zat die gisteren ook er weer in alleen ik heb weer een probleem, door dat ik nooit een eisprong had en nu in eens weer wel en goeie bms, nu hoor ik dat me zuurgraad veranderd is.. bah dus ik moet daar nu ook op gaan letten.. Weet iemand wat je daar van krijgt de gyne zei niks maar moest er op letten..
Hoe kom je aan die info sam? Saar vreemd maar iig n mooi ei! Guus succes! Avda rustig aan meis! Oklaidee hoe was t vandaag?
Ik heb er links een van 16 (was afgelopen donderdag 11), en een van 19 maar dat kan ook een cyste van vorige keer zijn, die zat er donderdag namelijk ook en was toen 18. Rechts heb ik er ook 1 van 16 (die was donderdag 10). Het BMS is 7. Dus nu ga ik de pregnyl morgenochtend zetten en dan maandag dun hebben. We hebben besloten geen IUI te doen, onze kansen zouden daarmee niet groter zijn dacht de gyn.
Olakidee, dat zijn er best veel! Ik mag dan volgens mij helemaal niet verdergaan. Nou ja, jij gelukkig wel . En prima zo, als de gyn zegt dat je kans niet groter is met iui. En uhm, maandag dun hebben?? Succes!!!
Saar: heb ik ook wel eens gehad, dat t ei weg was, maar gelukkig zit er bij hou nu voor in de plaats een! Olakidee; spannend meis, klusze!
ik kreeg last van veel slijm verlies+was beetje op gezet.. Dus ik moest ff opletten.. me gyne legde me uit dat dor zuurgraad komt ik weet ook niet.. ik snap het ook niet:S
Saar ik bedoelde fun maar denk dat de iPad het daar biet mee eens was... Leuk auto correctie... Ben altijd bang dat ze al voor de pregnyl springen maar nog even wachten.. Mag hem om 10 uur zetten.
Oh, Olakidee, springen jouw eitjes ook uit zichzelf? Hoef ik niet bang voor te zijn . En oh ja, fun... Meestal kan ik wel zien wat oorspronkelijk bedoeld was, maar ik denk dat ik het nu ff miste omdat het bij ons zelden fun is als we 'moeten'. Gelukkig bij jullie nog wel!
Guusje, dag 7 van het spuiten of van je cyclus? Kan het zijn dat je lichaam nog een beetje in de war is?
Nee, ben vrijdag beginnen met spuiten, maar dag 7 van mijn ongi, ben normaal rond de 4 dagen altijd ongesteld.. Dus duurt wel heel lang nu
@guus zie het maar zo dan ben je lekker goed schoon van binnen en kun je aan een perfecte ronde beginnen! @sammy hmmm wat vreemd meid! Maar waarom moest je op je zijrtegraad letten? Omdat te zuren omgeving niet goed voor zaad is? Dat kun je toch niet zien aan je afsxheiding???? @saar huhhh wat raar! Zomaar verdwenen? Hoe kan dat nu weer! Gelukkig nu een mooie aan de andere kant! Hopelijk maakt die een groeispurtje! @hier nog een week en dan verhuizen! Dan zal ik vrij weinig voorlopig aanwezig zijn denk ik! Alleen de 3 daagies dat ik werk! Dus dan weten jullie dat meiden! @olakide succes met klussen meis!
Bbibi: laten we het hopen! Hopelijk dan wel morgen of overmorgen over want anders spuit ik weer voor Jan joker! Succes met verhuizen!! Gelukkig mooi weer dat scheelt wel!