@Guus en merel dankjewel meissies!! @sammy hmmm wat een bizar vreemd verhaal zeg! Rare gynae heb je! Gaan ze het nu verder onderzoeken dan?? Ik zou morgen toch eens bellen en vragen om wat meer tekst en uitleg!!
Gefeliciteerd Saar en nu lekker op de wachtbank! Dat zullen 2 slopende weken worden maar gelukkig genoeg afleiding want het is mooi weer!
Hai meiden Ben nog steeds ongi.., dag 8! :x Maar niet de hele dag, het is maar 1x een vloed bloed (sorry voor de uitleg) per dag, echt heel vreemd. En meestal ben ik het 4/5 dagen best heftig, en nu is het telkens een beetje per dag, vreemd toch?
Saar toppie, nog ff je best doen en dan weer afwachten. guus wat vreemd zeg... gek toch dat je bm zo van slag is... wanneer heb jij de eerste fm weer?
Guusje: ik ben na m'n laatste mk ook dik 8 a 9 dagen aan het vloeien. Erg vervelend he. Bibi: succes met de verhuis. Saar: yeah! Mooi ei! Hier nog geen ongi. Nu toch bijna 3 weken nadat de overstimulatie is geconstateerd. Kan m'n lichaam dan niks zelf!!???
he guusje denk dat je beter ff na kan vragen. ik zit zelf ook opp dag 6 en verlies soms ook nog beetje bloed heb ik anders ook nooit:S zou door de hormonen komen of omdat ik eerst nooit eisprong had of me bms was niet goed en sinds ik aan de hormoon spuiten zit ben ik langer ongi.
Nino: misschien is dat t wel? Nou ja, openlijk gewoon goed schoon vanbinnen! Heb wel even het ziekenhuis gebeld en ze zei dat ze er goed op gaan letten morgen, ze kon het nu ook niet 123 weten. Morgen fm meting dus dan merken we het wel!
@ nino, ik wordt na een overstimulatie ( ook zonder overstimulatie ) niet vanzelf ongesteld! Heb er iedere keer weer een kuurtje provera voor nodig.. Dus ik zou naar het ziekenhuis bellen en hierom vragen. Succes meid! @guusje en Sammi, heb geen flauw idee. Heb hier geen ervaring mee. Zou het inderdaad even navragen aan de gyn. Hier weer alles een beetje rustig. Vanmorgen weer een FM gehad. Rechts was de eierstok al geslonken. Lever zag er ook weer goed uit. Pfjeuw. Alleen linker was nog te groot. Dus nog even paar daagjes rust. Ook wel weer eens lekker..
@nino oh ohhh wat avda zei was ik toen al bang voor bij jou! Jij had uiteindelijk niet meer pregyl gezet he? Had ik wel gedaan als ik jou was.... MAAAAAR het kan ook goed zijn dat je gewoon zwanger bent? Heb je al een testje gedaan wijffie? @saar jeeeeeej! Goed bezig! Dus dat wordt weer klussen! @ guus hmmm heel vreemd ben errug benieuwd morgen! @weegbree en sammi en merel: HOI !! Haha
Bedankt, meiden Nino, ik word ook uit mezelf niet ongesteld, jij wel dan? Kan bij mij zo drie maanden duren. Provera kuurtje maar? Pregnyl zit erin. Morgen nog een keer klussen en dan is de klus weer geklaard voor deze ronde. Ik vroeg vandaag aan de gyn hoe lang we hier nog mee doorgaan en ze zei dat het wel 12 keer kan. Heb met mijn man besloten dat we dat voorlopig ok vinden. Wat ik me wel afvraag, is of jullie een samenlevingstest hebben gehad? Wij namelijk niet, maar is dat niet nodig voordat je ellenlang behandelingen ondergaat?
Mooi ei saar! Wij hebben ook nooit een samenlevingstest gehad. Wij hebben gisteren en vandaag geklust. Als het goed is springt mijn ei tussen 10 en 2 vannacht. Heb al wel de hele dag bij vlagen pijn in m'n eierstok en m'n rug. Hebben jullie dat wel eens gehad na de pregnyl? Ik nog nooit.. Hoop niet dat ie al gesprongen is, maar gisteren ook geklust dus dan wel weer ok. 2 dagen achter elkaar is wel lastig voor manlief maar toch maar keer geprobeerd. Normaal doen we om de dag. Zal dit teveel zijn?
Wij hebben wel een samenlevingstest gehad. Na mijn eerste ronde Gonal-F. Had toen ook de eerste keer grote eitjes en mooi Bms. ( helaas wel te veel eitjes ) Er wordt dan gekeken naar de bewegelijkheid van spermacellen in je slijm. Wij mochten toen ook door de microscoop kijken, erg leuk om te zien! Misschien anders voor vragen bij je gyn?
Ja, ik zal het nderdaad eens vragen als ik de gyn weer spreek. Olakidee, mijn gyn zegt ook altijd vrijen op de dag van de pregnyl en de dag erna. Dus zal wel goed zijn, toch? Ik had trouwens dit keer een eivormig ei , moest ik toch nog even vertellen, hihi
Hallo dames, Wij hebben gemeenschap gehad op de dag voor, de dag van en de dag na de pregnyl. Geen idee welke dag raak is geweest.. maar bij ons is het zo wel gelukt. Hier gaat alles goed, volgende week donderdag 20 weken echo, zo spannend.
Hey meiden, wil even jullie mening. Ik verwacht dat ik morgen ongesteld ga worden. 20 juni gaat mijn vriend 3 weken op vakantie en dan als hij terug is gaan we na 1,5 week samen 2 weken weg. Zal ik morgen een nieuwe ronde starten? Deze ronde had ik erg vroeg en met hele lage dosering puregon (50 eh) een eisprong. Dag 13: 1 eitje van 18.5mm, 1 van 14mm en 1 van 15mm. Puregon gezet Dag 14 eisprong. Als het goed is zou mijn vriend weg gaan op cyclusdag 16. Zouden jullie deze gok nemen?