Ik zou de gok ook nemen. Mede omdat ik anders weer zou moeten opstarten met primolut en dat zou ik echt niet willen. Wij hebben de dag voor, de dag van en de dag na pregnyl geklust, en als het lukt doen we vanavond er ook nog voor de zekerheid bij. Dan zou t toch moeten lukken zou je denken... Inderdaad.. Zou je denken..
@LW, ik zou het er ook op gokken! @olakidee, spannend meid! Wachtdagen zijn weer begonnen voor je! @myloon, 20 weken al! Dat gaat snel!
Dan gaan we er maar weer voor na aankomende ronde nemen we dan even pauze tot eind augustus. Heb namelijk geen zin om tijdens mn vakantie ongesteld te worden en medicijnen mee te moeten nemen. Wil op akantie nergens aan denken.
@saar hier geen samenlevingstest gehad! bij ons in het ziekenhuis doen ze dat niet, omdat je vaak een vals negatieve uitslag hebt! als ik bijv een ei heb van 20mm springt hij nog lang niet! het zkh kan denken van wel maar ik heb nog lang geen LH piek! dan zou sowieso de samenlevingstest negavtief zijn terwijl hij een paar dagen later positief kan zijn! dus omdat deze test niet betrouwbaar is voeren ze hem bij ons niet uit! het zegt namelijk allemaal niet zoveel... @ olakide klinkt goed meid succes weer! @myloon goed te horen dat alles goed met je gaat en je 2 knullen... wat gaat de tijd toch hard! @weegbree *zwaai* @avda hoe is het met jou meid? beetje uit je put gekrabbeld? @ marral weer back in town? @ lw eens met de meiden @guus had jij vandaag geen fm??? zo ja hoe was het? @hier nog steeds in mijn dip... pfff ik kan gewoon geen zwangeren meer zien of zwangerschapsverhalen meer horen zonder tranen te krijgen in mijn ogen! ik vind het zoooo onwijs moeiljk allemaal ! bahhh .... vooral de onzekerheid, hoelang het nog allemaal gaat duren... ik heb gewoon geen zin meer om te wachten (bekende zin voor jullie ofniet)? *zucht* sorry moest er even uit!
Even een heel andere vraag: Heeft iemand van jullie wel eens een soort cursus gedaan om lekkerder in je vel te zitten met dit hele gedoe. Ik denk aan soort reiki, ontspanning, etc. Geen ervaring mee maar zou ik wel willen. Wie heeft een idee?
@olakidee, zat toevallig net online te kijken naar een homeopathisch gebeuren. Op aanraden van mijn schoonmoeder. Is ook voor beter in je vel te zitten.. @bibbi, hier gaat het gelukkig al weer iets beter. Einde van de put is dichtbij!
Bbibi, meis,wat naar... We weten uiteraard helemaal wat je bedoelt. Het is moeilijk... . Dikke knuffel, mop, je staat er niet alleen in! Olakidee, ik mediteer reglelmatig, dat helpt mij overal doorheen .
Pffff, de tweede keer klussen was weer een hele bevalling, maar het is gelukt. Oftewel, ik vlij mij bij deze neer op de wachtbank . De komende twee weken dus zoveel mogelijk afleiding zoeken en NIET gek laten maken (misschien moet ik dat even op een briefje schrijven en op de koelkast plakken).
Olakidee, dat is gezellig! Weegbree, haha, het is dat het hier een zoete inval is, anders zou ik het echt doen.
@saar dankjewel lieverd!! I know jullie hebben het ook allemaal moeilijk genoeg! Pfff iedere maand wordt gewoon zwaarder en zwaarder vind ik... Pfff! Enne goed idee van je briefje hahaha blijft lastig he @avda fijn meid! @weegbree thanks lieffie!
guus hoe is het eigenlijk met je fm gegaan? hier weinig nieuws... vrijdag is als het goed is ons huis definitief verkocht (voorbehoud financiering loopt af) en dan kunnen we dozen gaan inpakken.
Hi meiden, Volgens mij MAG ik gewoon niet zwanger worden, ben nog steeds ongi hier!!! :x:x:x Was ook nog vrij weinig te zien afgelopen dinsdag, hoef ook pas vrijdag weer terug maar ik denk dat dit weer een gemiste kans is, ik word er niet goed van!!
@guus balen meid en erg vreemd! jou lichaam is echt helemaal van slag! echt klote! hopelijk toch vrijdag een mooi eitje te zien meid!
grrrrrrrrrr wat een gedoe zeg ((( is het nog steeds veel, of neemt het wat af. ik hoop echt dat je gauw verder kunt meis!