Hai Ladies, Net een fm meting gehad en er waren een aantal eitjes van ca 10mm. Klein nog dus. Bsv was wel al 7,5. Maandag weer terug.
goh dat is gek zeg, ongi en toch een dik bms! maar dat is iig super nieuws! hopelijk maandag een mooi ei, of beter twee in zicht! bevruchten en lekker nestelen!
We zitten terug in de auto op weg naar huis, spuugt Joa de hele boel onder... Arm moppie!! En wat stinkt t in de auto!!
Wasmachine staat aan! en Joa is weer oke, ik weet niet wat t was! En ja, van mijn bsv weet ik ook niet! Maandag was het nog dun! Maar eitjes moet wel gaan groeien natuurlijk, anders hebben we er niet zo veel aan
Weegbree, wat fijn! Alles in kannen en kruiken als straks je kleintje komt . Guus, mijn bms loopt ook altijd voor op eitjes, ook vaak al als ik nog ongi ben. Dus waarschijnlijk gewoon nog éven geduld (pffff ). En gelukkig dat je meisje zich weer beter voelt! Lijkt me echt naar om je kindje zo ziek te zien. Bibi, jaaaa, die afspraak in DD komt nu eindelijk in zicht! Over een week al! Ben benieuwd hoe snel je dan kunt starten. Eht naar dat je je zo rot voelt. *knuff* Bo, Fijn dat je je ietsje beter voelt. Ik merk ook dat het blijft komen in vlagen, het verdriet. Daar moeten we het blijkbaar even mee doen. Zie je nog wel uit naar je vakantie ondanks de zwangere vriendin? Hier: nog rustig op wachtbankie. Word afgeleid door pijnen in mn lijf. Heb ik al langer op diverse plekken, maar het is nu zover gekomen dat ik pijn heb van mn tenen tot mn kaken... Ha heeft me doorverwezen naar reumatoloog, ik hoop dat die me meer kan vertellen. Niet leuk, enige voordeel is dat ik minder gefocust ben op het wel of niet zwanger.
Saar... wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! hoop dat ze er snel iets aan kunnen doen! Word je pijn erger door warm weer of dat niet? Ik zal echt wel van m'n vakantie gaan genieten want we gaan naar curacao en daar ook een cruise maken dus dat ga ik echt niet laten schieten. Gun het hun ook echt wel om zwanger te worden enja ik denk dan maar mijn tijd komt echt ooit nog wel! Guus.. Wat naar zeg dat je kindje even zo ziek was! Gelukkig dat nu weer alles oke is. Alleen t schoonmaak werk is wel vervelend! Wel fijn dat je bms al zo dik is!! Zeker omdat je toch nog ongesteld was zo lang! Hopen dat je eitjes snel en goed door gaan groeien!! Ik ga voor je duimen! Bibi.. Whoehoe bijna DD!!!!! wij gaan idd eerst de cryo's terug laten plaatsen en dan even geen ivf maar weer op de normale manier proberen (tenminste met hormonen en misschien wel een LEO) heb gister ook een dieet boek besteld voor mensen met pcos om je hormoon huishouding beter te krijgen dus ik hoop dat die snel binnen is!
Jaa me too. Zo prachtig daar! Wij zijn 1, 5 jaar geleden met vrienden geweest zo n super sfeer en prachtige stranden ♡♥ Ga er zeker nog eens heen! Allemaal n heerlijk weekend gewenst! Xxx
@guusje, sjiek meid! Eindelijk goed nieuws bij de FM. Eitjes zijn wel nog klein, maar die gaan nog goed groeien! @bo, aaah Curaçao!! Klinkt heeerlijk! Geniet er maar van meid! Wanneer gaan jullie? Weet je ook al wanneer de cryo's terug geplaatst worden? En mag ik vragen wat de titel is van het boek @saar, wat vervelend van je pijn! Ik hoop dat je snel bij de reumatoloog terecht kan! @ weegbree, proficiat met het verkopen van jullie huis! Moeten jullie ook nog klussen in het nieuwe huis? Succes ermee @all, gisterochtend weer bij de gyn geweest. Linkereierstok was nog steeds te fors maar goed met de tijd ( komende 2 weken) zou hij vanzelf afnemen. Heb al een provera kuur meegekregen en daar mag ik over twee weken na een zwangerschapstest mee beginnen. Beetje gek dat ik moet testen want mag van de gyn al een week geen gemeenschap en de komende week mocht het ook nog niet...
Avda.. ja ze willen natuurlijk zeker weten dat je niet zwanger bent voordat je de kuur begint. ik heb deze boeken besteld: -The Ultimate Pcos Handbook: Lose Weight, Boost Fertility, Clear Skin And Restore Self-Esteem, van Colette Harris -The Pcos Diet Plan, van Hillary Wright Ik weet nog niet wanneer ik de tp heb van mn cryo's heb de 17e een afspraak en dan hoop ik zo snel mogelijk wat te weten. Ik hoop dat er voor m'n vakantie er nog eentje terug geplaatst kan worden (we gaan in aug) Maar nu eerst heerlijk van t lekkere weer genieten!! Fijn weekend allemaal!!!
Oh bo...heb nooit meer in dat ene topic gekeken? Over dieet wtc. Zal ik de recepten doorsturen? Moet je maar ff n pb doen met je mailadres?
Even snel via telefoon, ben vanochten ongesteld geworden. (18 dagen na de pregnyl). We doen tot eind augustus geen nieuwe ronde om lekker relaxed de vakanties te kunnen genieten.
He LW! Ik zag je hier weer in het topic meekletsen, vroeg me af of het dan toch weer goed gekomen is met je (vorige) vriend of is er een nieuwe vlam waarmee je je kinderwens in vervulling wilt laten gaan? In elk geval geniet van je vakantie!
@Saar: Wij gaan apart van elkaar en ook nog samen. Op zich zouden we tussendoor nog wel een ronde kunnen starten maar heb geen zin te stressen als het niet volgens de planning verloopt oid, vandaar dat we in de vakantie gewoon lekker gaan genieten. @Merel: ik heb inmiddels een nieuwe vriend