LW, balen meis! Nu even lekker gaan genieten van de vakantie!! Weegbree, ik heb je een pb'tje gestuurd. Thnx alvast!!
LW, ben blij voor je hoop dat jullie gelukkig mogen blijven en snel een beebje mogen verwachten. Wens je veel geluk toe samen!
bo ik stuur het je morgen toe!! nog meer mensen baat bij PCOS vriendelijke recepten, pb dan even! wij gaan zo lekker uit eten met de schoonfamilie!
Schrik van mijn leven net, Joa in de taxi gezet, ik gaf mijn vader een kus en tegelijkertijd rijdt de taxi weg zonder mij!! En met Joa!! Vriendin van mijn vader rende naar haar auto, ik sprong erin en wilden erachteraan rijden, door rood stoplicht, gierende banden door de bocht, ik in auto centrale gebeld. We kwamen de taxi tegen, klem gereden, verkeerde taxi.. Centrale aan de lijn, zij probeerden contact op te nemen met de taxichauffeur, ik helemaal overstuur inmiddels, ze zouden hem terug sturen naar pap zijn huis. Wij terug rijden... Eenmaal daar zagen we gelukkig de taxi staan, mijn vader hem uitschelden!! En Joa gelukkig nog rustig... Ik bijna een hartaanval... 😳
Oh neeeeeeee! Jemig, dan ging je hele lijf vast als een gek tekeer. Oh man, dat is écht héél erg schrikken.... Godzijdank goed afgelopen.
Zodan das echt wel heel erg schrikken!!! Lijkt me echt vreselijk om mee te maken!!' Zou ook echt helemaal overstuur zijn als dat zou gebeuren! Gelukkig is het goed afgelopen!!!!
Ja was echt vreselijk... Je staat zo machteloos dan..! Gelukkig voorbij en ze ligt heerlijk te slapen nu. Heb nog heel lang na lopen shaken!
@guus pffff schrikken! Gelukkig is het goed gekomen en is je kleine meisje terug!! Nu rustig bijkomen! @ bo meid curacaooooo ik bdn jaloerssss! Logisch dat je dat niet laat schieten! Heeeerlijk! En hopelijk oor die tijd terug plaatsing en lekker zwanger op vakantie <3 @ saar vervelend meissie dat je zon pijn hebt! Kan inderdaad niet goed zijn!! Laat je maar goed nakijken!! @ lw lekker genieten van je vakantie @merel hoeist met jou meid? @ weegbree knuf mop @ all zwaai... Van het weekend met het hete weer spullen ingepakt en verhuisd naar garagebox en schoonouders! Vandaag gaan we smorgens de verkoop van ons huis dien en smiddags de aankoop! Heb er zoooown zin in!! Ik ben lekker deze week vrij dus wss niet online! Dus kom hauw weeer een keer kletsen! Meiden die wachten succes En meiden met fms ook succes Xxx
Olakidee, hoe gaat t bij jou? Je liep toch gelijk met mij, nod over een weekje? Guus, nu helemaal bijgekomen? Kan me voorstellen dat de schrik wel ff blijft hangen.
Succes Bbibi!!! Vannacht wel slecht geslapen, schrik zat er inderdaad nog goed in, vandaag weer rustig.. net echo gehad, 1 ei van 15x14 en 1 ei van 12 maar wat nou wel weer raar is is dat mijn bsv eerst 7.4 was en nu 6.5... Raar toch? Ik heb zoooo'n raar lichaam!
nou super, twee mooie eitjes op komst! ik heb dat ook wel eens gehad hoor dat het minder wordt! het ligt er maar net aan hoe ze het meten! 1 mm is natuurlijk niks eigenlijk...