Hey meiden!! Zo, eindelijk weer terug uit Mexico en Duitsland! Helaas in Mexico de laatste 5 dagen heel veel regen gehad. En had nog een ongelukje gehad door van 8 meter hoogte in het water te springen en verkeerd terecht te komen (heb 2 weken vreselijk last gehad van mijn stuitje). Daarna naar Europapark geweest in Duitsland. Gelukkig prachtig weer gehad! En nu dus weer terug. In mijn vakantie maar weer gestart met een kuur provera. Helaas doet mijn lichaam niks meer zelf of zo. Dat er geen ei groeit was ik al wel aan gewend. Maar nu krijg ik dus zelfs geen menstruatie meer na de provera!! Grrrr.... Dus morgen maar weer een echo en kijken. Maar ja, in juli is het ziekenhuis dicht. Dus als ik niet direct mag beginnen lukt het sowieso niet meer en sta ik dus tot aug. stil. Dus hoop zo erg dat ik toch kan beginnen morgen. Maar ja, we zien wel! Zo, nu ga ik alles van jullie 'even' terug lezen! Heb 40 pag. om te lezen, dus daar ben ik wel even zoet mee
Haha Marral, nou ik zou niet alles teruglezen hoor! Heb he wel kunnen genieten ondanks je stuitje? Fijndat je er weer bent . En balen van je niet-ongi, soms is het ook zon gedoe allemaal. Guus, hier ook vaak krimpend bms, hoor
Weegbree. Thanks je bent een schat!! Vanavond ze gelijk even uitprinten en woensdag ingrediënten gaan kopen!! Heb er nu al zin in. Ik had DCI ook inderdaad gelezen maar zou je dat ook naast t dieet kunnen gebruiken denk je? Guus. Jeeeeh wat fijn 2 eitjes. Ik heb ook vaak gehad dat m'n bms minder was maar t ligt er idd maar net aan hoe ze meten. Geen zorgen meis! Hoe groter je eitjes worden des te meer t zal gaan groeien! Bbibi. Gefeliciteerd met je nieuwe huis!! heel veel succes met verhuizen en eventueel klussen!
ja juist, goede combi! bbibi gebruikt het ook, en heeft er ook veel baat bij! toch bbibi?? nou houd ons maar op de hoogte van je vorderingen
Ha lieve dames, ook even een update vanaf hier! Ik heb vandaag een second opinion gehad in het ziekenhuis waar ik werk. Paar nieuwe inzichten. De prof daar vindt utrogestan echt niet nodig. Daar ga ik dus mee stoppen want ik vind het maar een vieze bende! Dan denkt hij verder dat het wel goed gaat komen met mij, heeft hij me maatschappelijk werk aangeboden en heeft hij progesteron laten bepalen: 161! Eisprong dus in elk geval gehad Zij bepalen elke maand progesteron. Waar ik nu zit vonden ze dat onzin maar ik had het heel vaak gevraagd. Kan het nu elke maand ook hier laten bepalen. Ben ik ook blij mee. En nu nog heel even wachten: maandag testen!
Olakidee, klinkt goed. Goed dat je de 2nd opinion hebt gevraagd! Mijn arts zegt ook dat ze utrogestan echt niet nodig vindt. Nog een weekje wachten voor ons. Meiden, wat s het voordeel van zo'n dieet? Wat voor effect zou je daarvan kunnen krijgen? Knuffel voor jullie allemaa, ik vind ons dappere dames
Olakidee: supernieuws meis, en spannend maandag! En ja he Saar, wij zijn strevertjes en doorzettertjes!! Komt wel goed met ons
Saar: Ik ga ook niet overal op reageren hoor, maar ik vind het altijd wel leuk om globaal een beetje te weten wat er speelt bij iedereen. Dus dan even globaal terug lezen. Voor jou nog een weekje? Spannend altijd die wachtweken! Ik hoop het zo voor je! Guusje: Hopelijk groeien die 2 eitjes mooi door! Wanneer moet je weer terug? En wat schrikken van je dochtertje zeg!! Gelukkig is alles goed afgelopen!
Oh ja, ik wilde nog wat vertellen. Gisteren was ik in het LUMC voor een gesprek om te kijken of ik mee kon doen aan een onderzoek naar Botoxbehandeling bij migraine. Als ik meedoe krijg ik een gratis behandeling (met kans op succes ). Nou zegt die jongen op een gegeven moment: 'oh ja, je zal dan wel het zwanger worden een jaar uit moeten stellen'. Hahaha! Jullie kunnen wel raden wat ik toen zei! Mooi niet! Toen zei hij dat het misschien ook voor drie maanden kon, maar zelfs daar heb ik geen zin in. Ik word over een maand 32, ik ga niks uitstellen.
Ben weer terug uit het ziekenhuis. Ze heeft 3 keer bm slijm gemeten... Eerst 5,1 toen 6,8 en toen 4,5 :S Nou ja, uiteindelijk zei ze toch dat ik mocht beginnen! Dus nou ja, dat was dan iig het goede nieuws. Alleen heb ik die provera dus eigenlijk voor niks geslikt (wat mijn vakantie wel een beetje verziekt heeft doordat ik toch weer niet te genieten was). Maar goed, vanavond iig weer starten! Dus ik doe weer eventjes mee (al vraag ik me af hoe lang, maar goed we proberen positief te blijven he!) Guusje: Ik duim voor je dat je morgen een mooi ei hebt! Weegbree: Thnx meid! Het duimen heeft geholpen Saar: Pff, nou ja belachelijk zeg. Kon hij dat zelf niet raden dan, dat je dat nooit zou doen! Ze zoeken maar lekker een ander
Willen jullie ook even kijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/444412-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-21-a-81.html#post15236021
Saar, zo ja dat zou ik ook inderdaad echt niet doen, de kinderwens is toch echt belangrijker! Marral, wat fijn dat je weer mag beginnen aan een nieuwe ronde! Had hij nog gezegt hoe het misschien zou kunnen komen dat je bms zo weinig is? LW, sorry ik zie niets daarop meis maar nou moet ik er wel bij zeggen dat ik geen goede tuurden ben! zag dat je morgen een kv test gaat halen dus ben benieuwd! Weegbree, waar bestelde jij die DCI pillen?? rest: slaap lekker allemaal
Lw, sorry meid, ik zie het ook niet. Maar ik hoop het echt voor je! Heb je vaker dat je moet overgeven bij je menstruatie??? Weegbree, wat is het voordeel van dat pcos dieet? Je zei bijv dat Bibi er voordeel van had, wat was dat dan? Krijg he sneller een groot ei? Ik droomde vannacht dat ik ongesteld was. Vorige keer dat ik dat droomde werd ik dezelfde dag of de dag erna ongi. Ben benieuwd.