Hi meiden, Ik heb besloten om even een maandje rust te nemen, dus ff geen hormonen. Dit omdat mijn cyclus helemaal verstoord is want weer deze keer geen doorgroeiende eitjes.. Ook voel ik me erg emotioneel, er is een grote kans dat mijn dochtertje autistisch is.., ze vertoont erg veel trekjes. Ook op de peuterspeelzaal merkten de leidsters het op. Woensdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis om dingen te gaan bespreken en ze mag waarschijnlijk een dag extra naar de peuterspeelzaal. Over 2 weken daar een afspraak bij het consultatiebureau. Dus jullie snappen wel dat mijn hoofd nu nergens anders naar staat, behalve mijn dochtertje. Het is echt ongelofelijk, mijn moeder leukemie, ik MS, mijn dochtertje misschien autistisch.. Het lijkt wel alsof er niks goed mag gaan.. Zwanger worden lukt ook al niet.. Waarom hebben we continu zoveel pech? Ik blijf wel gewoon af en toe mee kletsen hoor, maar waarschijnlijk wel minder, omdat ik even een maandje rust wil, dus niet met zwanger worden bezig wil zijn. Liefs van mij
Jeetje wat ontzettend rot allemaal guus. Groot gelijk ff pauze. Neem de tijd voor je dochter. Knuf meis...
@Guus wat een verelend nieuws de laatste tijd! Je hebt gelijk om je rust even te nemen.sterkte @Avda..ja joh als je eenmaal zwanger bent gaat de tijd echt heel erg snel, terwijl als je aan de behandelingen ben de tijd niet voorbij wil gaan he? Ik voel me super eigenlijk. Na de 12 weken merk ik dat ik weer wat mezelf ben geworden qua geurtjes ruiken, moe etc. Voel me geweldig eigenlijk Nog anderhalf week en we weten wat of we een meisje of jongen krijgen! Erg spannend! Ik wens jou(en de andere meiden) heel veel succes en lees nog af en toe mee dus hoop jullie snel allemaal zwanger te zien! Ik duim!!
Guus, moeilijke tijd, meid. Goed om even afstand te nemen. Hou je ons op de hoogte? *knuffel* En ja hoor, de migraine heeft nu echt doorgezet. Dat betekent dat ik dit weekend ongesteld ga worden. Dat worden dus het hele weekend in een dip. De tranen zijn al begonnen. Tja, dat hoort erbij...
he guusje wat balen allemaal zit je ook niet mee, nou miss helpt een maandje rust wel een beetje. Bibi weet je almeer? Nou hier voel me weer belabbert.. aankomende dinsdag had me eisprong had namelijk de hele dag krampen. Nou sinds gisteren kreeg in middag me een steek ppfff en hele avond gevoel dat ik ongi moest worden.. door pregnyl zit ik onder de puistjes echt niet leuk heb ze nooit en nu duikt de 1 na de ander op en ik moet nog wachten tot de 25e.
En ja, het eerste bloed is gespot... Hd mijn droom een paar dagen geleden dus toch gelijk. Wat een k..dag is vandaag: niet zwanger en moest mn zusje en haar lieve tweelingmeisjes afzeggen omdat ik me zo verrot voel van de migraine. Dit soort dagen hoeven van mij niet zo... Ik denk dat ik mn joggingbroek maar aandoe en een sex and the city dvd aanzet.
Saar.. Potverdikkie, snap heel goed dat je ff een baal dag hebt! hoop dat je hoofdpijn snel over is en je je snel weer beter voelt! Guusje.. een maandje even rust is inderdaad verstandig. even je lichaam weer tot rust laten komen! het is heel logisch dat alle aandacht nu even uitgaat naar je dochter! Succes meis! Hier.. Gaat het z'n gangetje, m'n vriend is al meer dan een week in Amerika dus die mis ik wel heel erg! Gelukkig komt hij dinsdag weer thuis. Deze week begonnen met echt gezond eten en elke dag sporten. (20-30 min hardlopen). Ik voel me door het sporten echt een stuk beter. Drink nu ook alleen nog maar water en 1 glas granaatappelsap. Ben deze week al 1,7 kilo afgevallen en nog 5 te gaan en dan ben ik weer een beetje op oude gewicht voordat ik stopte met de pil! Ik heb vandaag het boek The ultimate pcos handbook binnen gehad maar dat is echt wel een interessant book en ondanks t Engels makkelijk te lezen gelukkig! Nu op naar maandag, hoop dat we snel een terugplaatsing hebben
Saar: he balen meis!!! Sex and the city doet wonderen.. Bo: ik snap heel goed dat je je mannetje mist! Gelukkig is ie weer bijna thuis! Weegbree: ik ben nu ook 'verstandig' aan het eten, geen brood, geen melk veel fruit,spelt crackers, water en sappen. Ik voel me al echt een stuk gezonder, gewoon omdat ik zoveel gezonde dingen eet!! Hihi En ik heb die pillen ook binnen, vandaag aan begonnen. Dus lekker maandje rust, goed eten en ik probeer ook nog wat te sporten, dan kunnen we straks weer met een frisse start beginnen!
Goed bezig guus!! Hopelijk draagt t bij!! Kwaad kan t iig niet... Bo ook al zo goed bezig meid! Spannend maandag. Hopelijk gauw verder!
Guusje nou ff maandje rusten en dan er weer met volle moed er tegen aan hopelijk heeft geholpen en mag snel raak zijn! Nou hier gaat inmiddels goed, heb niet meer zo veel last van de pregnyl.. alleen me hele kin zit onder de kleine puistjes en soms een goeie steek in me lies of in me buik bij me navel! we zijn bijna over na ons nieuwe woning dus ff me gedachten op verhuize
Goed bezig met het dieet allemaal! Ik ben er niet mee begonnen, wellicht later. Momenteel bijna geen klachten meer dus heb er een hard hoofd in. Morgen toch maar een testje doen. Vanaf komende week barst om ons heen de babyboom los. Help! Ik weet niet wt ik moet. Ik kan het niet aan op kraamvisite te gaan. Al die mensen die zonder problemen een kind krijgen. Ik vind het zo oneerlijk!
Guusje, klinkt goed, dat gezonde! Ik ben ook langzaam wat dingen aan het weglaten. Ik at al redelijk gezond met veel fruit en groente, maar ga in ieder geval nog meer suiker weglaten. Bo, fijn dat ie bijna terugkomt! Het leuke vind ik wel altijd dat het dan weer extra speciaal is om samen te zijn . E laat ons weten als je nog goede tips tegenkomt in het boek! Olakidee, ik leef echt met je mee! Het leven is niet eerlijk, helaas... Bij mij is het al een tijd,ang ook constant raak om me heen. Sterker nog, ik heb nog maar één iemand van mijn leeftijd om me heen die niet zwanger of net bevallen is. Ik zie ook op tegen de kraamvisites die ik later dit jaar nog af moet leggen. Ben eigenlijk bang dat ik een keer in huilen uit zal barsten. En waar ik dan al helemaal geen zin in heb, is het medelijden van degene die net bevallen is. Knuffel! Sammi, fijn dat je minder last hebt nu!
Olakidee.. geen symptonen hoeft niks te betekenen he! de moed niet opgeven hoor! Ja logisch dat je niet op kraamvisite wilt, misschien kun je dit eerlijk aan hun aangeven maar wel een cadeau sturen en dan aangeven dag je t nu even niet trekt maar echt wel op kraamvisite wilt komen. Dat zullen ze best begrijpen! Dikke knuffel meis en ga ik duimen voor een positieve test morgen!!!
Dank voor jullie reacties. De eerste is van mijn zwager em de volgende van mijn eigen broer. Eigenlijk kan ik het niet maken om niet te gaan. Maar aan de andere kant kan ik er echt niet heen als ik aan mezelf denk. Ik ga bij de gedachte alleen al kapot van binnen. Het moeilijke is dat mijn schoonouders mij echt niet begrijpen en nu al zeggen dat ze het maar raar vinden dat ik het niet leuk vind om met de kinderen van mijn vriends zus leuke dingen te doen. Dat zeggen ze achter mijn rug om tegen zijn zus en dat komt zo weer bij mij. Kortom de relatie met m'n schoonfamilie is sinds dit gedoe allemaal verre van goed meer te noemen en hiermee maak ik het niet beter. Ben bang dat het uiteindelijk tussen de relatie van mij en m'n vriend in komt te staan.
Olakidee, Heb je het er al met je vriend over gehad dat je het moeilijk vindt om straks te gaan? (Zonder meteen te zeggen dat je niet wil gaan)
olakidee.. hmm lastig dat zijn idd mensen die je eigenlijk niet over kan slaan, probeer van t positieve uit te gaan als je er heen gaat, met de gedachten dat jij ook binnenkort zo zal zitten. Tuurlijk mag je huilen en verdrietig zijn maar probeer het niet je leven te laten beheersen! Je hebt er alleen jezelf mee!Praat er goed met je vriend over dat he t moeilijk vind en dan zou ik alleen naar de mensen gaan waarbij t echt belangrijk is. Heel veel sterkte meis! helaas zullen er altijd mensen zijn die t niet begrijpen Saar,, hoe is t met jou meis?? Ik zal t laten weten hihi
Bo, gaat wel weer ok hier. Anderhalve dag gehuild, maar net een uur lang gelachen omdat mijn man zo grappig is.... Olakidee, ik weet ook niet of het je helpt als je niet zou gaan. Maar maak het wel zo 'makkelijk' mogelijk voor jezelf. Misschien kun je na zo'n bezoek wat 'uithuiltijd' plannen en bespreek van tevoren met je vriend dat je het moeilijk vindt en dat hij je steuntje moet zijn en dat jullie niet al te lang gaan. En koop een heel stom kado. Ik heb het idee dat we het alleen maar moeilijk maken voor onszelf als we dingen gaan vermijden, hoewel we allemaal die neiging wel eens hebben. Zulk soort bezoeken zijn natuurlijk an sich niet wat ons verdrietig maakt, de pijn zit er al, dit brengt het alleen heel erg naarvoren.
Gelukkig dat je weer hebt kunnen lachen!! Soms is t leven zo oneerlijk maar we worden er alleen maar sterker door! ik heb er vertrouwen in dat wij allemaal ook ooit zwanger zullen zijn! Zag dit gedichtje een tijdje terug bij iemand toen ik me down voelde maar wil m ff met jullie delen: Lief klein mensje ik wil je zo graag .. Wanneer komt de tijd dat ik je bij me draag? Steeds maar wachten en hopen Wanneer zullen wij eindelijk met een kinderwagen lopen? Zoveel liefde in mijn hart Dus ik wacht op je met smart Zon lief klein mensje Dat is ons kleine grote wensje .