@miss miranda, Even een digitale knuffel voor jou! Ik begrijp dat het best moeilijk is, maar geef de moed niet op hoor! Ik hoop dat je snel bij een ander ziekenhuis terecht kunt die WEL langer dan 20 dagen doorgaat met spuiten en die WEL verder doorgaan dan 125 eenheden! Ik denk echt dat je dan meer kans maakt hoor! Als ik naar mijzelf kijk, bij mij begon hij pas wat te doen op cyclusdag 26. Dit is wel mijn eerste ronde en zoekende naar de eenheden die bij werken, maar het kan dus wel!! @typje, Vandaag je NOD, ik ben heel erg benieuwd meid! succes vandaag! @mama3e, Ook voor jou vandaag je NOD, spannend hoor! Ook voor jou ben ik erg benieuwd! Succes ook vandaag! Ik wacht met spanning op jullie nieuws dames!! Over mijzelf, Gisteren heb ik weer een fm gehad, en hij was in 1 dag tijd keurig 2 mm gegroeid, 17 mm dus. Ik heb gisteravond nog 1 keer 100 eenheden gespoten en vandaag mag ik pregnyl spuiten. Ik heb dus een vruchtbaar weekend, zoals de verpleegkundige het noemde. Ze stuurde me naar huis met een fijn en gezellig weekend Het heeft even geduurd (nu dag 31) maar hij doet wat!
Hallo meiden! Ik heb me een tijdje geleden aangemeld bij jullie maar nog nooit wat geschreven. Ik lees jullie verhalen wel altijd maar reageer niet omdat ik het lastig vind om bij jullie er in te vallen. Wilde wel even kort vertellen waar ik mee bezig ben. Ben vorige week vrijdag begonnen (voor het eerst) met menopur 75 IE, viel me best mee. Gister eerste FM (dag 10) en er zat aan 1 eierstok 1 follikel van 9,4 mm en aan de andere twee waarvan 1 9 mm en ander 10. Ik heb jullie verhalen gevolgd en begrijp dat het niet altijd is dat er dan wat te zien is dus dat dit een goed begin is? Ik vind t lastig omdat dit allemaal nieuw voor me is... Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik af en toe wat post...
@Myloon: mijn nod is dinsdag hihi... Ga dan ook pas testen.nog ff wachtenSpannend vandaag de pregnyl dus, welkom op het wachtbankje @mama3e: heb je al getest? Ben benieuwd...
Wees welkom, hoemeer zielen hoemeer vreugd en steun. Ik spuit zelf ook menopur. Spannend,hoop dat je follikels mooi doorgroeien. Zou zeggen hou ons op de hoogte en voeg je toe aan ons lijstje
Jolien, Nee hoor je bent van harte welkom . Wat fijn dat er al iets te zien is op dag 10, maar heb je al een ei van 19mm ? Ik zou het wel verkeert lezen hahaha. Typje, begrijp ik dat je dus donderdag en dus 5 dagen voor je NOD getest heb? Met de kruidvat test 2v5 ? Dan ben je wel erg vroeg, kan echt nog alle kanten op, dus niet opgeven hoor.... Die ene keer dat ik zwanger ben geweest (vmk helaas) was hij 4 dagen voor nod negatief en 3 dagen voor nod positief. Maar ik begrijp als geen ander dat je nu wacht tot je nod. Myloon, wat goed nieuws zeg! Ik mocht dus ook op cd 32 pregnyl spuiten eindelijk. Zo zie je maar ....de aanhouder wint ! Nou je weet nu wat je te doen staat dit weekend (hihi) All, Vandaag is mijn NOD !!!! En nog steeds niks te bekennen vandaag. Geen afscheiding, niks . Ik heb dit 1 x eerder gehad maar, werdt ik 1 dag na NOD meteen smorgens wakker met donker rode afscheiding, en die middag meteen helder rood bloed. Zijn jullie weleens overtijd geweest? En komt dit evt door de hormonen dan ofzo ? Dus nog even spannend hier... Ik wil gewoon niet te veel hopen, want dan is de teleurstelling des te groter, vooral omdat ik 3 dagen voor NOD negatief heb getest. Vandaag test ik dus nog niet, maar heel misschien morgen of anders maandag.
Jolien, nou die gaan wel groeien dan hoor. ik denk dat je over 5 dagen wel een mooi ei heb hoor hihi. Succes !! Meiden nog steeds niks te bekennen hier Ik ga vanavond maar even met me moeder op visite bij mijn zus ,zo heb ik even afleiding pfff.
Jolien, nou die gaan wel groeien dan hoor. ik denk dat je over 5 dagen wel een mooi ei heb hoor hihi. Succes !! Meiden nog steeds niks te bekennen hier Ik ga vanavond maar even met me moeder op visite bij mijn zus ,zo heb ik even afleiding pfff.
@mama3e: je houd het wel spannend hoor pfff... Hihi. Ik ga dinsdag testen dan is mijn nod. Ook gelijk de digi voor de harde waarheid. Hoop het voor jullie. Mijn duimen draaien hoor. Hier: niet veel bijzonders, visite net weg... En wachten nu op de volgende visite pfff haha. Nu dus ff snel tijd voor een reactie via phone. Fijne avond meiden X knuffff
Ik denk dat ze dit lijstje bedoeld Jolien: Topic-Lid-Info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nini/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/4-10/ 5e fm meting - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde - VioletRose/02-10/echo - Bonita/05-10/bloedprikken oestradiol - Nino/08-10/bloed prikken progestron - Pipsqueak/pauze tot half oktober - Flower77/01-10/1e fm meting Ronde (MMM): - Typje, 1e ronde Menopur 135eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,nu 1e ronde Puregon - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid, nu met 3e ronde Puregon bezig - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 2e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6e ronde OI met GonalF 75eh en Ovitrelle NOD (Op het wachtbankje): - Mama3e 6/10 - Typje-9/10 - Nino 14/10 - Myloon 23/10 Ik krijg alleen nooit de kleuren goed!
Topic-Lid-Info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nini/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/4-10/ 5e fm meting - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde - VioletRose/02-10/echo - Bonita/05-10/bloedprikken oestradiol - Nino/08-10/bloed prikken progestron - Pipsqueak/pauze tot half oktober - Flower77/01-10/1e fm meting - Jolien/09-10/ 2e FM op CD 14 Ronde (MMM): - Typje, 1e ronde Menopur 135eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,nu 1e ronde Puregon - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid, nu met 3e ronde Puregon bezig - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 2e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6e ronde OI met GonalF 75eh en Ovitrelle - Jolien: 8 rondes clomid,nu 1e ronde Menopur NOD (Op het wachtbankje): - Mama3e 6/10 - Typje-9/10 - Nino 14/10 - Myloon 23/10
Gevonden thanks Myloon @ mama3e ik hoop echt dat ze doorgroeien; wat is jullie ervaring met FM en groeien van follikels in verhouding met cyclusdag?
Jolien, mijn eitjes willen niet altijd goed groeien helaas. In deze cyclus (1e ronde puregon) pas op cd 32 mijn ei gehad!! Ook weten we nu dat mijn linkereierstok op één of andere reden geen ei geeft, mijn rechter is dominanter zeggen ze.... 1x heb ik een snelle ei gehad op cd 16 en was ook meteen zwanger maar helaas dus een mk met 5 weken. De rest waren allemaal langer of helemaal geen ei . (In 8 mnd tijd maar 4 x een eisprong gehad). All, vandaag rond 16.45 uur heb ik toch een heel klein beetje licht rose afscheiding bij het afvegen. Om 19.00 uur had ik weer helemaal niks. En net even de tampontest gedaan en daar zag ik toch wel een beetje licht rose spotting op. Ik denk dat mijn ongi er toch aan zit te komen meiden, baal ontzettend, ik had toch nog wel hoop deze ronde..... Maar goed...ik weet nu dat puregon wel bij me aanslaat ,dat is het goede nieuws, en het is niet anders dat we gewoon naar de volgende ronde moeten gaan. Morgenochtend zou ik wel ongi zijn... Fijne avond meiden.
@mama3e: nee.... Dat is idd flink balen. knufff @myloon&jolien: idd dat lijstje bedoelde ik @all: slaap lekkkker
@Jolien, Mij hebben ze verteld dat je vanaf 10 mm. pas echt kan zeggen dat het iets doet en vanaf 13 mm. kun je er een beetje vanuit gaan dat deze niet meer kleiner gaat worden. Is het ei tussen de 18 en 22 mm. dan mag je pregnyl zetten en aan het werk gaan. Dit was voor mij de eerste ronde puregon, en nog erg zoekende. Vandaar waarschijnlijk dat deze ronde voor mij erg lang geduurd heeft. Op dag 26 was er pas voor het eerst sprake (na 2 ophogingen) van lichte groei (10 en 10,5 mm) uiteindelijk is er 1 doorgegroeid en op dag 30 was de grootste 17 mm. Gisteren (dag 31) mocht ik dus eindelijk pregnyl spuiten. Dit was een korte omschrijving van mijn ervaring. Maar bij iedereen is het anders. Wie weet groeien ze bij jou heel snel! @mama3e, Hoe is het nu bij jou? Ik kan me de teleurstelling heel goed voorstellen, zeker als je zulke goede hoop hebt! Mocht het echt nodig zijn, dan hoop ik dat een nieuwe ronde je weer nieuwe en betere kansen zal geven! In het ziekenhuis weten ze nu een beetje hoeveel puregon je nodig hebt, misschien dat dan een nieuwe ronde ook minder lang duurt! @typje, Oeps ik had het dus verkeerd en dacht dat je gelijk zat met mama3e. Voor jou nog een paar dagen spanning dus!! Hier alles prima, helemaal geen last gehad bij het zetten van de pregnyl. Had van alles gelezen, over verdoven met een ijsblokje, prikkend gevoel na het spuiten en een drukkend gevoel. Maar hier helemaal niets! Ik ben nu 24 uur erna, dus kom maar op met die eisprong wij doen ons werk wel!
Goedemiddag, Helaas, ik ben weer ongi geworden :x. Baal ontzettend maar we geven niet op..... Ik weet nu dat mijn lichaam reageert op puregon, en dat is al wat gelukkig. Op naar ronde 9 !!!! Typje,Myloon en Nino....mijn duimen blijven draaien voor jullie . Ik pas weer even de lijst aan
Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nini/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/4-10/ 5e fm meting - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 47.3 - VioletRose/02-10/echo - Bonita/05-10/bloedprikken oestradiol - Nino/08-10/bloed prikken progestron - Pipsqueak/pauze tot half oktober - Flower77/01-10/1e fm meting Ronde (MMM): - Typje, 1e ronde Menopur 135eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,2e ronde Puregon 75ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid, nu met 3e ronde Puregon bezig - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 2e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6e ronde OI met GonalF 75eh en Ovitrelle NOD (Op het wachtbankje): - Typje-9/10 - Nino 14/10 - Myloon 23/10
Mama3e: balen dat je ongi bent geworden. Hopelijk dat de hormonen volgende ronde wel hun werk doen! Typje: nog een paar daagjes spannend! Zijn er al wat symptomen te bespeuren? Myloon: gelukkig zijn je eitjes toch nog doorgegroeid en heb je de Pregnyl mogen zetten! Is je geduld toch nog beloond! Ik ben vrijdag gaan bloedprikken op oestradiol (dat doen we i.p.v. een fm. Als de waarde in het bloed hoog genoeg is, ga ik voor een fm). De waarde was nog niet hoog genoeg, dus morgen nog een keertje prikken. Ik zal ook het lijstje even aanpassen.
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/30jaar/1e kindje - miss miranda/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nini/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/31 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje Naam/datum/afspraak: - miss miranda/4-10/ 5e fm meting - Mama3e/01-10/uitslag progesteron waarde 47.3 - VioletRose/02-10/echo - Bonita/08-10/bloedprikken oestradiol - Nino/08-10/bloed prikken progestron - Pipsqueak/pauze tot half oktober - Flower77/01-10/1e fm meting Ronde (MMM): - Typje, 1e ronde Menopur 135eh/Pregnyl - Mama3e,7 rondes met clomid 50/100/150,2e ronde Puregon 75ie/pregnyl - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 4e ronde Fostimon - Myloon, 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon - miss miranda, 3 rondes clomid, nu met 3e ronde Puregon bezig - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met clomid 50/100/150 + LEO nu 2e ronde menopur - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 3 rondes menopur+pregnyl waarvan 1 iui - Flower77, 6e ronde OI met GonalF 75eh en Ovitrelle NOD (Op het wachtbankje): - Typje-9/10 - Nino 14/10 - Myloon 23/10
Jolien: ben helemaal vergeten op jou te reageren. Bij mij slaat Fostimon 75 eh eigenlijk tot nu toe altijd goed aan. Ik heb 3 rondes gespoten en mocht de Pregnyl zetten op cyclusdag 16, 18 en 13. Tamelijk snel dus. Ik ben benieuwd hoe dat deze ronde gaat. Ik zit morgen op dag 13, maar ben wel 1 dag later begonnen met Fostimon dan de andere rondes. Voor jou dinsdag de 2e fm, spannend! Hopelijk is er groei te zien!