slaat de hormoon behandeling niet aan? ik ken het namelijk niet.. bij mij slaat wel aan alleen ja nu nog raak en dat lukt bij ons niet waarom weten ze niet
Weegbree, ik zag ook al foto's van de babykamer, mooie meubeltjes! Guusje, goed bezig met dat dieet! Ik at al glutenvrij, laat nu ook koemelk en suiker weg. Merk nu al dat ik minder zin heb in ongezonde dingen. Fijn dat je je iets rustiger voelt nu alles in gang is gezet met je dochtertje. Ze blijft toch jouw lieve kleine meid, of ze nou autistisch is of niet. Bibi, ik ben het al zoooooo vaak vergeten, en elke keer goed gegaan met groei en eisprong. Enne, lekker druk, meid!! Marral, ik duim dat je aankomende ronde goed gaat! Ben benieuwd hoe het zal lopen. Ik wilde op nog wat meiden reageren, geloof ik, maar ben het ff kwijt, voel me niet top. Hier: nog steeds migraine, dus denk dat ik echo naar vrijdag verzet. Ik heb me voorgenomen me daar niet meer te druk over te maken, die paar dagen zullen het verschil niet maken.
Sammii: Nee, tot nu toe slaat het niet zo aan als zou moeten. Dus daardoor pas 1 ei gehad. Soms slaat het wel aan en soms helemaal niet. Saar: Oh meid nog steeds zo erg... Pff... Heeft de warmte daar misschien ook invloed op? Gelukkig wordt het morgen weer een stuk koeler. Hopelijk is het dan snel weg!! *knuff* Guusje: Wow, wat ben je goed bezig zeg met eten. Voel je jezelf er ook beter door? En wel heel fijn dat ze Joa zo goed onderzoeken! Mocht het zo zijn dan kunnen je haar straks iig goed begeleiden. Dat is voor jou, maar ook zeker voor haar, heel fijn.
Goh wat goed guus!!! Fijn dat je je er zo goed bij voelt! Dat scheelt vtoch weer iets. En ook fijn dat je positiever bent over je dochter! Houd de positieve flow vast!! Thanks saar! Het zijn de meubels van mn schoonzus! Die halen we na de 20wkn echo op, als we over gaan. Hopelijk voel je je gauw beter! Rest zwaaaiii
@weegbree zeker mooi buikje! ik vind dat je het echt al goed begint te zien nu hoor! klein maar wel duidelijk een zwangerschapsbolletje! mooi @marral meid wat een ellende dat je het zo onwijs druk hebt op je werk! ik zou precies doen wat je zegt... niet meer teveel overwerken! want nu vind jou baas het wel lekker makkelijk! bespaard weer geld dat ze niet een extra persoon hoeven aan te nemen! let een beetje op jezelf meid! ik ben uiteindelijk na precies hetzelfde verhaal als jij (en mijn gezondheidsklachten die toen begonnen paar jaar terug) zwaar overspannen thuis gezeten! geloof mij, dat wens je je ergste vijand niet eens toe! zware depressie... echt verschrikkelijk! dus meis kijk een beetje uit he! je hebt ook al die klote ziekenhuisbezoeken enzo erbij dus rustig aan... @saar hihihi ja ik dacht ook meteen aan jou toen ik mijn spuiten vergat hahahaha zooo stom! ik ben hm wel eens vaker een uurtje of 2 vergeten maar dit was wel errug laat hihihi... achja zooooon ramp zal het niet zijn voor 1x ! En balen van je hoofdpijn nog steeds zeg pffff....goed dat je je echo een dagje verzet hebt! die ene dag zal niets uit maken! plus heb je die dag misschien al ei-groei van jezelf... dus dan geeft het sowsieso niet hoor meid! @guus wat goed te horen van je dochtertje dat ze toch zo goed vooruit gaat! wie weet heeft het daar mee te maken!! en fijn dat je even geen ziekenhuisbezoekjes aan je hoofd hebt! Ik zat nog aan je te denken... ik heb nu speciale voorschrift gekregen van Dr Pfeiffer in DD voor mijn immuunsysteem te onderdrukken aangezien die ervoor zorgt dat een mogelijk bevruchte eicel het niet overleefd, en zo wel de kans groot is op een miskraam. Ik wilde je anders nog doorsturen wat je het beste kon nemen! maar misschien is dat niet verstandig want jou immuunsysteem heeft msschien toch net weer wat andere zaken die niet goed zijn dan bij mij ??? l
Dank, meiden! Marral, ja, het weer heeft zeker invloed. De combinatie van menstruatie en drukkend weer is een garantie voor aanhoudende migraine. Het is vervelend, maar ik weet dat het ergens eindigt. En inderdaad, de weersverandering zal wel helpen. Weegbree, o, perfect, die meubeltjes. Zien er supernetjes uit en passen bij alles wat je misschien in gedachte hebt voor een kamrtje. Lijkt me zo leuk om een kamertje te bedenken en te maken! Of hou je alles helemaal wit en basic? (Ofmisschien weet je dat nog helemaal niet en bewaar je dat tot na de 20 wkn...) Morgen dus echo! Spannend. Bibi, ik moet wel heel hard lachen dat je aan mij moest denken toen je 'm vergat, haha. Mijn moeder zal er niet raar van opkijken dat ik alweer om zoiets bekend sta, haha
morgen naar de verloskundige, hartje luisteren, bloeddruk meten en weten. helaas geen echo, dat is nog 2,5 week wachten. kamertje houden we wit. ga het dan aanvullen met zilver assecoires, grijze spullen (dekentje mandjes etc.) en wat donkerblauw of van dat zachte oud roze. maar dat weten we pas na de 9e.
Oh ja, Marral, zie nu wat bibi schreef en ben het erg eens met wat ze schrijft. Vergeet niet hoe intensief dit hele traject van behandelingen is, zowel praktisch met de zh bezoeken, als emotioneel. Samen met zoveel werk is dat wel erg veel! Ook ik heb burnout gehad en daar is niks aan. Gelukkig geen zware depressie, maar kon gewoon NIKS meer, alleen op de bank zitten en voor me uit staren.
@Saar hihihih nou kunnen we toch nog samen om zo iets onbenulligs lachen!! hihihih jij dus ook met een burnout thuis gezeten! Nee dat is echt onwijs verschrikkelijk! mensen denken altijd (waarvan ik er 1 was) dat overkomt mij niet... ik ben super gezond, sterk, en kan veel hebben... 60uur werken per week is peanuts... en dat was ook zo! tot van de een op de andere dag opeens de knop om ging! ik nit meer sliep, in shock raakte (letterlijk) paniekaanvallen, benauwd hartkloppingen en een hypoconder werd en dacht dat ik dood ging! dat heeft te lang geduurd en ik bleef maar werken... tot ik over de lijn ging en ik met een zware depressie en zwaar overspannen thuis kwam zitten! In een woord echt verschrikkelijk! nu let ik beter op mijzelf! en voel wanneer ik van bepaalde zaken afstand moet nemen, het rustiger aan moet doen, en optijd ook proberen te genieten van het leven als alleen maar dingen doen die ''moeten''. Daarom vind ik dit traject ook extra zwaar... Mijn gezondheid kost mij dagelijk veel dicipline om te blijven werken, 24 pillen per adg, veel doktersbezoekjes... en dan nu nog die extra ziekenhuis bezoeken spuiten etc etc... vind het wel vaak erg moeilijk hoor! en dan proberen om je leven niet alleen maar met ellendige zaken in te richten omdat ik dan weer gauw depri stemmingen krijg.. Nee vrij lastig allemaal om het leven dan nog leuk te houden zonder kids meid dikke knuffel voor jou!!
Bbibi en Saar: Jeetje, dat is niet niks zeg, wat jullie hebben meegemaakt! Ik moet zeggen dat ik het allemaal niet zo zwaar vind eigenlijk. Oke, soms ff een klap, als er weer eens iemand zwanger is. En voor je gevoel zie je overal baby's en zwangere vrouwen. En dan natuurlijk nog dat er steeds geen ei groeit. Dus soms wel ff een dipje, maar echt zwaar, nee ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ik vraag me wel eens af of dat raar is. Of dat het per persoon gewoon verschillend is of zo. Ach, heb al zo veel meegemaakt, dit kan er vast nog wel bij En daarbij heb ik ook heel veel steun aan mijn man en dit forum. En het werken... Tja, in het najaar is het gewoon standaard 50 -60 uur per week werken. Werk bij een seizoensbedrijf. Wij halen in 10 weken de helft van onze omzet binnen. Dus dat is gewoon chaos. Maar ja, dat begint dus elk jaar vroeger helaas... Ach, gelukkig heb ik 3 keer vakantie deze zomer hahaha Maar wel lief dat jullie zo bezorgd zijn hoor!! Weegbree: Wat fijn, morgen weer het hartje horen!! Zal nu denk ik echt niet lang meer duren voor je de kleine voelt!!
Meiden, wat verschrikkelijk wat jullie hebben meegemaakt zeg!! Ik vind het zo knap dat jullie er weer bovenop gekomen zijn! Saar, voor jou natuurlijk extra zwaar dit traject door die migraine!! En Bbibi, voor jou helemaal met alle andere dingen en medicatie die je al hebt. En dan natuurlijk nog je huis er bij!! Pfff... Echt, heb zo veel respect voor jullie!! Misschien is dat ook wel de reden dat het voor mij allemaal niet zo zwaar is (of lijkt). Het werken ben ik al zo gewend en verder heb ik natuurlijk helemaal niks dat ik mankeer of zo. Verder heb ik ook eigenlijk geen vrienden dus ben ook veel thuis. Dus daar kom ik ook gewoon helemaal tot rust.
Oh en Bbibi, dat is juist de reden dat wij nu 3-4 keer per jaar op vakantie gaan... Zo houden we het samen leuk en genieten we gewoon van andere dingen. Natuurlijk zou ik veel liever als gezin op vakantie gaan, maar ik probeer nu gewoon van elkaar te genieten en dingen te doen die ik nog graag wil doen, maar straks niet meer kunnen.
he meiden word nu beetje onzeker zou even uit leggen why! vanmorgen werd ik beetje misselijk raar gevoel in me buik wakker leeg gevoel weet niet.. sinds vandaag zijn me borsten lichterlijk gevoelig niet dat ik er last van heb! maar ik zit al 11 dagen na pregnyl kan dat nog steeds door die stomme pregnyl komen? ik snap niks meer van me lichaam langzaam begin ik het op te geven me lichaam is een vreemd iets..
He Meiden, Hoe gaat het hier? Jammer dat er nog geen zwangere bij is gekomen. Het moet toch een keer raak zijn zou je zeggen, respect voor jullie lange wachten! Met mij alles goed, merk dat ik dikker begin te worden. Volgende week vrijdag weer controle dus hoop dat alles nog goed is! Veel succes en sterkte iedereeen met de hormoonbehandelingen en snel zwanger worden!
Merel, wat spannend volgende week! Lijkt me ook zo bijzonder om te weten of je een zoon of dochter krijgt! Sammii, tja meid, het blijft geduld oefenen. Ik heb inmiddels gewoon de hele cyclus pojnlijke borsten met al die hormonen, dus ik weet niet of er iets zinnigs van te zeggen is. Hopelijk goed teken! Marral, het was wel een zware periode, maar ik zie het niet als iet heel ergs dat me is overkomen. Ik heb er veel van geleerd en daar ben ik blij om. En ja, natuurlijk vindt de een dit traject moeilijker dan de ander. Ligt er ook aan hoe lang je bezig bent, of er veel vrienden/familieleden zwanger zijn, hoe oud jij en je partner zijn en gewoon wat voor persoon je bent .
Wat een verhalen weer dames. Ik kan het natuurlijk 100.000 keer blijven zeggen, maar ik gun het jullie ook zo!! Weegbree, succes vandaag bij de verloskundige. Merel, fijn dat het goed gaat!! Hier gaat alles ook zo zijn gangetje, wel met wat maagzuur tussendoor... maar dat hoort erbij. De jongens bewegen ook al veel! Morgen gaan wij box, kinderwagen en kinderkamer bestellen.
Myloon, wat fijn dat alles goed gaat! Ik heb vandaag uitgangsecho gehad. Alles goed, dus kan weer starten
nou fijn saar, op naar een nieuwe ronde. het moet toch nu echt wel eens raak zijn hoor..... hier vanmorgen controle gehad. Met mij was alles goed + 2 kilo (oooh) en met de kleine ook. voor zover je dat kunt beoordelen aan een mooi kloppend hartje! prachtig om te horen. verder groeide de bm ook mooi... dus weer helemaal blij.
He saar en nu hopen dat deze ronde raak is! Weegbree wat mooi zie dat je al 16 weken bent gaat allemaal zo hard! hier hgaat ook well goed nog 5 daagjes onderveer tot ongi tijd gaan echt te sloom straks lekker klussen in onze nieuwe woning
Weegbree, fijn dat alles goed was! Wat gaat de tijd toch soms snel hè. Lijkt me echt heerlijk om te genieten van t zwanger zijn! Erg leuke foto's! Sammi, Ja de wachtweken gaan altijd t langzaamste helaas . Nog een paar dagen en dan mag je eindelijk testen!! Saar, Zo op naar een ronde met een plakkertje!!! Hoe gaat t met je hoofdpijn? Hier niet veel boeiends te melden, alleen pijn in m'n buik en rug (denk door de primolut)