Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hey meiden!!

Eindelijk, weer een eisprong! Eitjes waren nu 16,5 en 19,5. Vanavond nog 1 x puregon en dan morgen pregnyl! (Thnx Weegbree, voor je advies!! ;))

@Saar: Gelukkig is het weer een stuk afgekoeld!! Gaat het nu beter met je migraine?
    En wow, goed nieuws! Weer op naar een nieuw ei!! Het moet nu toch echt jou ronde worden hoor!!

@Weegbree: Jeejj!! Super nieuws meid! Altijd wel ff fijn om het hartje te horen!

@Bo: Waar zit jij nu in je cyclus?

@Sammii: Hoop voor jou dat je helemaal niet ongi wordt hoor! Nog een paar daagjes!! Spannend!!

@Myloon: Wat super zeg, dat het zo goed gaat! Haha vast wel lekker druk in je buik!!
    En leuk, alle meubels en spullen bestellen!! Al een beetje in je hoofd hoe je het wilt?

2. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    jeeh wat fijn Marral!! Dat word lekker veel knuffelen;)

Ik zit op dag 57 pff ben alleen gister avond een pilletje primolut vergeten zou dat erg zijn?? heb maandag mijn laatste pilletje van primolut en zal wel 5 dagen later ongesteld worden

3. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Bo: Ja, ben ook wel heel blij! Hopelijk springen ze allebei!
    Pff, wat duurt dat allemaal lang dan he? Maar gelukkig is het eind in zicht, kun jij ook weer verder!!

4. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Hoi meiden,zou ik mij bij jullie mogen aan sluiten.
    ik heb pcos en ben nu menopur aan het spuiten voor de eerste keer.
    heb 7 keer clomid gebruikt en de ene keer sloeg t wel goed aan,en de andere keer niet.mooie cyclussen heb ik er zoiezo niet mee gehad. Dus nu weer een stapje verder.

5. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    #4225 Olakidee, 22 jun 2013
    Laatst bewerkt: 22 jun 2013
    Zie hieronder :)

6. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Shit hele getypte bericht weer weg!!
    Ik probeer vandaag nog alles bij te lezen maar heb het erg druk gehad.
    Voor ons nog geen IVF. Ik het nieuwe ziekenhuis willen ze eerst alles goed monitoren met om de dag bloed prikken en lage hoeveelheid hormonen om te kijken wat er nu gebeurd en waarom mijn lichaam tot nu toe niet goed reageert.
    Baal er behoorlijk van want de dosis is nu weer zo laag dat ik bang ben dat het weer een hele lange cyclus gaat worden. Maar het kabinet anders want ze wilden het niet anders doen.
    Zit nu aan de gonal ipv de puregon en heb er op dag 3 ook al 1500 eh pregnyl bij gekregen. Nou we zullen het allemaal wel zien.
    Inmiddels kan ik het niet gord meer aan. Zag kort dat er wat stond over veel werken en dit traject, ja.. Ik denk dat dat mij ook parten speelt, ik word soms zowat depressief ervan..
    Fijn weekend dames! Ik ga werken :x

7. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Elvira, Welkom hier! wel vervelend dat je ook moet gaan spuiten maar als je al reageerde op clomid zal je ook snel reageren op menopur en hopelijk snel zwanger!!

Olakidee, Hoeveel rondes per jaar je hebt ligt eraan hoeveel cryo's je hebt! Je krijgt maar 3 puncties vergoed dus hoe meer eitjes, des te beter!
    ik had 10 eitjes, 5 bevrucht, 1 verse tp en 2 cryo's die goed genoeg waren om in te vriezen. Na een punctie moet sowieso een maand rust zodat je lichaam kan herstellen, mocht je verse tp dan mislukt zijn hè!
    Uhm voor de rest krijg je dezelfde hormonen, of gonal-f /menopur.
    Ik heb ook elke keer overstimulatie en heb juist daarom de escape ivf gekregen. De eerste keer meer dan 30 follikels en de 2e keer 17.
    Ik zou zelf aan je gynaecoloog vragen wat zijn plan voor jou is. Je kan ook een second opinion vragen bij een ander ziekenhuis.

8. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    ik helemaal antwoord geven op je berichtje olakidee, staat er opeens een ander stukje maar goed, vervelend dat je er door heen zit!
    Na m'n cryo's ga ik ook weer beginnen met een lage stimulatie, heb aangegeven dat ik het voorlopig nog zo wil proberen

9. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden hellppppp!!

sinds vanmorgen word wakker weer puist op me lip maar dat was niet enige..! me vriend zegt in eens samm je heb bultjes op je sleutel been en boven je borst hij telde er in eens stuk of 6/8 ze zijn rood achrtig en jeuken lijken op puistjes was dat! kent iemand dit?
    ze zien er niet uit en kan ze niet bedekken ze zitten op verschrikkelijke plekken:(

10. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Sammi.. huh wat raar, misschien ergens een allergische reactie op? zijn t misschien galbultjes?
    Heb je je nog in kunnen houden om te testen? je bent nu 10 dagen dpo toch??

11. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee 12 dpo

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Sam: ik zou zeggen, gooi er een test tegen aan! :D

Marral: fijn!! Een hele goede poging dus, veel plezier de komende dagen! :)

Elvira: welkom meis! Hopelijk slaat t goed aan!

Bo: als de clomid goed aan slaat wil niet zeggen dat het spuiten ook goed aan slaat. Ik had 7 maanden elke maand een orde Eisprong van de clomid 50 maar niet zwanger geraakt.. En nu met de Gonal geen 1 goed ei al 2 maanden lang... :x
    Hopelijk doet dit maandje rust wonderen :cool:

13. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Guusje, Zou dat bij jou niet kunnen komen door je miskraam dat je lichaam ontregeld is?? ik weet t verder ook niet hoor maar leek me gewoon logisch...

Sammi, ik zou ook echt een test doen!!

14. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Bo toch bedankt voor je antwoord op mijn andere berichtje. Dat wilde ik ook nog graag weten :)

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sammi horen die bultjes bij zwangerschapskwaaltjes dan?

@ marral yeahhhhhh een tweeling voor jou lieverd!

@saar weer aan het spuiten meid

@merel willen jullie geslachtsbepaling doen?

@myloon fijndat alles goed is meid

@weegbree top mop!

@ guusje hoe is het met jou meid?

@bo aftellennnnnn.... Hoelang nog tot de terugplaatsing?

@ elvira ik ken je nog uit mijn pco topic! Jij djs helaas ook nog niet zwanger? Balen meid! Jij ik en marral zijn alleen nog over van de oude garde! Ik heb zelfs spuiten en iui al achter de rug en ga starten met ICSI in duitsland! Veel succes met spuiten ohja enne welkom hier

@olakide goed dat ze je zo goed gaan monitoreren meid! Hooelijk kom je nu ook echt eens verder! En dan kun je gelukkig ivf nig even uitstellen want uiteindelijk is dat toch je eindstation! :(

@ all sorry als ik iemand vergeet! Fijn weekend ! Hier weer klissen

16. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Bbibi, Lukt het een beetje met klussen? moeten jullie veel doen?
    Nog een iets meer dan een weekje en dan hoor je meer! Spannend! Hoop dat jullie snel mogen beginnen!!
    Ik moet nog 2 dagen primolut slikken, dus denk rond vrijdag ongi te worden en dan hopelijk op dag 15 de tp!!

Olakidee, Graag gedaan meis! T is soms ook zoveel informatie wat je dan op je af krijgt! Heb t zelf soms ook nog. Had vorige week een hele lijst met vragen aan m'n gynaecoloog.

17. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    bibi geen idee! het is een hormoon! wat voor hormoon week niet heb even gebelt..:p want het worden lijkt wel meer heb er al ong 7 getelt en ong 4 op komst die nog mini zijn had alweer puist bij me lip! ik zit zo te twijfelen om te testne heb er geen in huis.. miss maandag proberen dan zit ik 14 dpo en 2 dagen voor me ongi..

18. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Elvira,

Ik kan je wel een positieve ervaring mee geven.
    Van de 4 keer clomid sloeg maar 1 keer wat aan, ik ben toen over gegaan op Puregon. Dit 2 keer gebruikt en ook 2 keer zwanger. Eerste keer helaas miskraam.

Ik kan het je natuurlijk niet verzekeren en zoals Guusje zei, bij haar duurt het langer om een eisprong te krijgen dan bij clomid.

Maar ieder lichaam is anders, iedereen reageert er anders op!
    Hopelijk ben je snel zwanger!

19. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    #4239 kar89, 22 jun 2013
    Laatst bewerkt: 22 jun 2013
    Dankjullie wel meiden!

ja klopt bibi,jij bent al wat stapjes verder.dat hoop ik ntuurlijk te voorkomen maar helaas hebben we er weinig invloed op.

Wat fijn om te lezen myloon,ik ga er vanuit dat we de eerste ronde echt niet zwanger raken om mezelf in te dekken.zou al blij zijn met een beetje een normale cyclus.
    En een tweeling,leuk hoor!

20. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp het Elvira, zo stond ik ook in de eerste ronde. Beetje zo we zien wel.
    Mijn cyclussen zijn ook nooit gelijk geweest.
    De eerste keer was het erg zoeken naar de juiste hoeveelheid puregon, was dus ook een hele lange ronde.
    Maar toch bleek ik toen zwanger.

De tweede ronde was wel iets sneller omdat we toen wisten hoeveel eenheden wat bij mij deden.

Stiekem ben ik wel blij dat het er direct twee zijn, waarschijnlijk hoef ik nu niet meer in die medische molen. 2 is zo denk ik nu wel voldoende!

Deel Deze Pagina