Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Elvira: Welkom! Balen zeg, dat je nog niet zwanger bent!! Welke dag van je cyclus zit je nu?

Olakidee: Pff, zit allemaal ook niet mee he. Alles dus weer helemaal om gegooid... pfff... Waarom neem je anders niet even wat rust? Kan soms ook heel goed zijn! Niet leuk, maar soms wel beter. Is wel heftig zeg, met zo veel bloed prikken en zo. Hopelijk kunnen ze je daardoor wel beter helpen straks!

Sammii: Wat raar zeg!! Hopelijk komt het omdat je zwanger bent! Morgen testen? Ben heel benieuwd!!

Bbibi: Pff, wat een gedoe he meis, zo'n verbouwing!! Hopelijk verloopt het allemaal een beetje vlot zodat je weer wat rust krijgt. Doen jullie alles zelf of hebben jullie hulp?

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @bo owh meid wat dijn! Dus de volgende terug plaatsing is weer in zicht? Super!
    En ja die verbouwing pfff het schiet op maar ook weer niet!!
    De dingen die je straks niet meer ziet zoals lekding werk, opniejw isoleren, sloopwerk, electra diren het langste en zijn we nu 2 weken mee bezig! Daar zie je straks niks meer van maar is wel het belangrijkste! Straks als de plafondjes erin zitten en het stucwerk klaar is en de vloertjes er boven inzitten is het alweer een heel ander gezicht! :)

@marral wij doen veel zelf met familie en vrienden! Ik heb loodgieters electriciens etc in de vriendenkring dus heel fijn!
    Alleen stucwerk, tegelen badkamer, opnieuw voegen en impregneren schoorsteen, rolluiken plaatsen, en het frezen van onze betonnen muren wordt gedaan de rest doen we allemaal zelf ( en geloof mij dat is nog heeeeel veel hihi)
    Jij weer op het wachtbankje mop! Fijn hoor lekker er weer ff niet mee bezig zijn als alleen klussen! Topp!!

@hier morgen weer fm! Hoop dat er nu wat meer zichtbaar is! Vrijdag pas 1 heeeel klein eitje! 13 ofzo! Dus hoop morgen 16 ... Al duurt het dan nog lang tot een eisprong bij mij! Dus ik hoop dat ik nog 1x iui kan want het lab voor iui is nog maar 1 week open! Daarna hebben zij 6 weken zomerstop! Dus duimen jullie dattie een beetje groter is?

Fijn weekend meisjes x

3. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Succes morgen bibi,zou wel fijn als je nog een keer voor iui kan.
    ik zit nu op dag 7,woensdag de eerste fm meting dus ben benieuwd.

Ik lees veel over uitgangecho's krijgen jullie die?ik niet,nou vind ik dat niet erg je moet al vaak genoeg naar het ziekenhuis.

4. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ben weer even meer aan het lezen dan schrijven. Het zijn weer de mindere weken van de maand. Lief dat jullie vragen naar mn migraine. Het gaat dus weer even minder goed, moet er weer even doorheen. Ik lees en leef nog steeds mee :). Elvira, leuk dat je erbij bent gekomen. Bbibi, ik duim voor je, meid. Iedereen: keep going :)

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @elvira gelukkig niet! Maar ben net als jij daar ook heel blij mee! Moet ook al vaak genieg naar het zkh! Dus blij dat ik niet extra hief! Ik hoop ook dat iui doorgaat!! Ben benieuwd morgen!

@saartje doe rustig aan meid!! We horen je wel weer! Beterschap weer met je migraine!

6. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    #4246 Marral, 24 jun 2013
    Laatst bewerkt: 24 jun 2013
    Saar: Pff, het zit je niet mee he. Ik hoop dat het snel weg trekt meis! Dikke knuff!!

Bbibi: Ik duim heel hard vandaag voor je meid!! Ik hoop zo dat je ei mooi doorgegroeid is!!
    Oh, dat is wel heel handig, van die vrienden! hahaha. En ja, veel werk is het allemaal he. Vaak ook veel meer dan je van te voren denkt. Ik hoop voor je dat het een beetje rustiger wordt als jullie beginnen in DD. Nog een paar dagjes, dan weet je meer. Spannend!!
    Ja, hier idd niks anders dan wachten nu. Maar pff, wat een rotspul is die pregnyl toch. Bah bah, ben nu al weer zo misselijk en ik kan niet eens een spijkerbroek aan door de pijn in mijn buik. Maar dat heb ik er natuurlijk voor over hoor! :) Alleen beetje balen dat ik dan ook nog van 8.00 tot 21.00 uur moet werken vandaag.

Sammii: En, al getest?

Elvira: Nee, ik krijg ook geen uitgangsecho hoor. Veel meiden wel, maar ik niet. Ligt dus aan het ziekenhuis wat ze doen. Moet zeggen dat ik het niet zo heel erg vind. Ik vind een echo tijdens mijn menstruatie niet echt prettig zeg maar ;)

7. mnr

mnr Niet meer actief

Dag dames,

Zou ik misschien ook mogen meelezen en schrijven?

Ik ben afgelopen woensdag begonnen met puregon spuiten omdat ik op de clomid helemaal niets deed.
    Vanavond nog spuiten en dan morgen de eerste fm.

Veel succes allemaal!

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    #4248 Marral, 24 jun 2013
    Laatst bewerkt: 24 jun 2013
    MNR: Welkom! Spannend morgen dus! Hopelijk groeit er al wat! Spuit je 50IE?

9. mnr

mnr Niet meer actief

Dank je Marral :)

Ja ik spuit 50IE. Ben heel benieuwd of er morgen een ei te zien is!

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mnr welkom!

@marral hoe is het op hef wachtbankje meid?

@all wat is het stil weer hierzo! Hoe is het met iedereen? Zwaar weekend achter de rug? Hier vanmorgen 2e fm en opeens een ei van 19mm jeeeej! Dus vanmorgen 11.30 nog extra puregon gespoten illegaal en vervolgens net een uurtje geleden pregyl gespoten! En woensdag mijn finall iui thank god!!!! :D

Verder niet vooraf geklust! Geen puf met die lange verbouwingsdagen!!
    Dus de kansen zijn nou helemaal 0,0 maarja heb er ook deze maand geen flik.ker zin meer in! Druk genoeg en we weten toch dat het voor niets is! Maarja wel zeker dat ik over 2 weekjes ongesteld wordt gelukkig :)

Fijne avond meisjes

Xx

11. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Zo Bbibi t klussen in je huis was blijkbaar bevoordelijk voor een ei, of Miss dat je vergeten was te spuiten ;)
    Zou wel bizar zijn als je deze ronde wel zwanger zou raken door iui ;) Echt een wonder dan, mag je gelijk beginnen in DD als je ongesteld bent of moet je eerst nog wachten?

MNR, hoi welkom hier!!
    Is het je eerste keer dat je hormonen spuit?
    Veel succes morgen bij de fm! hoop dat er al iets gegroeid is!!

Hier, Vandaag de laatste primolut pilletjes ingenomen. Hoop snel ongi te worden en dat m'n bms dik genoeg is zodat er een tp kan plaatsvinden

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welnee, Bo, Bbibi heeft gewoon weer stiekem Bbeetje extra gespoten af en toe ;)

13. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Goedemorgen meiden!!

Pff, wat een dag gister weer. Om 8 uur begonnen met werken en om 22.00 uur ging ik naar huis. Thuis ff wat drinken en toen mijn bed in. Dan nog dat klussen waar mijn hoofd dan totaal niet naar staat... haha. Ach, het zit er weer op deze ronde en nu gewoon lekker wachten.

mnr: Succes vandaag! Hopelijk groeit er al een mooi ei!

Sammii: Heb je al getest?

Bbibi: Jeeejj!! Echt geweldig! Maar vind je het eigenlijk niet zwaar om die iui te doen terwijl je weet dat dit het eigenlijk niet is voor jullie? Maar idd, nu word je iig wel ongi. Hopelijk kun je daarna verder in DD!
    En het wachtbankje zit prima! Lekker een beetje relaxen! Kom jij er gezellig naast zitten meis? ;)

Bo: Fijn dat je eindelijk klaar bent met de primolut. Hopelijk snel ongi! Kun je ook eindelijk weer verder!!

Saar: Hoe is het met jou meis? Gaat het al iets beter? Hoop het zo voor je!!

14. mnr

mnr Niet meer actief

Dank jullie wel voor jullie welkoms! :)

@marral: dat was zeker een lange dag! Logisch dat je dan geen puf meer hebt als je thuis bent.

Hier: geen ei groei te zien, moet nu ipv 50, 100 gaan spuiten en dan maandag weer terug..

15. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Wow, mnr, dat is nogal een verhoging... Zo apart dat ze het bij elk ziekenhuis zo anders doen. Maar hopelijk maandag een mooi ei voor jou!

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mnr wooow idd met 50ewh ophogen? dat is wel asuuuuuper veel! ik had zelfs met 1 klikje opeens 4 eitjes meer!!!!! dus wie weet heb jij straks opeens 20eitje met zon gigantisch verschil!!!

@saar neeeeeeeeeeeee meissie! dat is helemaal niet waar! ik heb braaf 65 gespoten deze ronde! dus ik heb echt geen druppel meer gespoten! omdat ik ook weer niet teveel wilde spuiten omdat ik dan steeds minder reageer en bang ben dat ik daardoor met icsi ook minder zou reageren! dus ik wilde niet ophogen.. dus nee nee saartje ;) hahaha hoeist meid? minder last van je migraine?

@ bo owh wauwwww eindelijk weer het einde in zicht van het wachten meid! binnenkort weer een tp wat super :)
    hier nog niets bekend! ik heb morgen mijn laatste iui in nederland! en dan wordt ik vrijdag gebeld door duitsland met alle uitslagen! en dan gaan we bespreken wanneer ik zou kunnen starten! ik hoop meteen ofcourse hihi!

hoe is het met de rest van de meisjes?

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @marral je zware dag overleefd meissie? pfff dat je het vol houd! je eitje al gesprongen inmiddels? nu lekker weer even rust weken! heerlijk!!

18. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    mnr, ik vind het inderdaad ook een grote stap van 50 naar 100.
    Ik ging van 50 naar 75 en toen pas naar 100.

Ben benieuwd waarom jouw arts voor deze optie heeft gekozen!?

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi meiden,
    sammii ik ben ook erg benieuwd!!
    mnr welkom!! hopelijk maandag wel een eitje!
    bbibi, veel succes morgen! toch duim ik voor dat kleine kansje wat er is! hopelijk vrijdag goed nieuws uit dd, snel starten!
    marral op de wachtbank geploft dus!!
    myloon, zag op een post van jou iets over super leuke boxpaxjes!! schattig zeg!
    bo, op naar ongi, en de terugplaatsing! hopelijk een plakeskimo!
    Bekijk bijlage 334179
    hier gaat het goed...druk met voorbereidingen van de verhuizing!
    nog niet duidelijk of we nu vrijdag of maandag de sleutel krijgen van de huidige huurder! officieel heeft ie tot maandag, maar we hopen op vrijdag!!! :D
    mijn buik trekt aan alle kanten, groeispurt bezig als ik het allemaal moet geloven. van het weekend voor het eerst een zwangerschapsbroek aan gedaan.
    nog twee weekjes, dan horen we of alles goed is met onze spruit! spannend hoor...

20. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Pff Weegbree ik ben al 2 weken aan de zwangerschapsbroeken, puur omdat me eigen broeken afknelden bij mn buik en ivm met mn werk (zorg) had ik er echt last van met bukken enzo;)
    Maar ze zitten wel lekker he die broeken?
    Ik vroeg me ook nog af hoe jij dat gaat doen in de winter, een zwangeschapswinterjas haha?? Ik weet helemaal niet of dat wel op de markt is het klinkt zo gek:D

Marral succes op de wachtbank en hopen dat je je(net als de andere meiden) bij ons mag aansluiten!

Deel Deze Pagina