Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    mijn winterjas kan aan de onderkant opengeritst worden! Dus komt vast wel goed!

2. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Aaahhhh Weegbree, super lief dat plaatje!!! echt zoo leuk!! heb m gelijk opgeslagen op m'n telefoon! Thnk!!

Bbibi, ik hoop ook echt dat je gelijk mag beginnen! Spannend hoor vrijdag!

Mnr, zo dat is wel een bizarre ophoging, bij mij doen ze t nooit zo snel!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @weegbree lief plaatje idd! spannend zou fijn zijn als je vrijdag al de sleutel zou krijgen! dan gaat de drukte eindelijk beginnen meid hihihi...

en nou je weet hoe groot de kans is 0,0 dus zal wel niet met deze iui... ben wel benieuwd weer naar het zaad van Hub ... hopelijk weer iets beter dan vorige keer, die uitslag was errug janken :(

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bo ik hoop het ook meid! maar vrees het ergste! misschien als ik kies voor een duitse arts... maar ik weet niet of dat handig is om daarmee alles te bespreken! het is namelijk pas de eerste keer en snap er toch al niets van! dusja en mijn engels is gewoon niet zo goed! en mijn duits zeker al niet... heel vervelend allemaal! :(

5. mnr

mnr Niet meer actief

Ik had geen idee dat m'n ophoging zo extreem is! De dokter zei het alsof het een "normale" volgende stap was..
    Misschien omdat de clomid ook niks deed?

Ik hoop zo op eindelijk een ei maandag. Maar dat heeft iedereen die hormonen gebruikt natuurlijk!

Bbibi: misschien een domme vraag, maar waarom doe je een iui als het geen kans heeft?
    Ik hoor veel goeie dingen over dd, ben benieuwd hoe het jou gaat bevallen!

Weegbree: spannend bijna de 20 weken echo!

6. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    mnr: Bij mij deed clomid ook niks (t/m 150 geprobeerd). Toen begonnen met spuiten. Langzaam opgehoogd. Nu heb ik 2 x een eisprong gehad met 100IE.
    Wat ik ook wel vreemd vind bij jou, buiten dat de ophoging wel extreem is, is dat je pas na bijna een week weer terug moet. Zeker met zo'n forse ophoging vind ik dat best vreemd eigenlijk.

Weegbree: Wow, dan heb je best lang je eigen broeken aan kunnen hebben! Maar is ook wel heel leuk denk ik om een zwangerschapsbroek aan te kunnen. Kom je steeds weer een stapje verder!
    En bijna 20wk echo. Poeh, gaat echt snel zeg! Echt leuk, kun je de kleine weer zien!! Spannend!
    En hopelijk snel de sleutel! Leuk, een nieuw huis inrichten! Beetje zin in?

Bbibi: Toch duim ik voor jou hoor!! Een kleine kans is ook een kans toch? Hopelijk betere zwemmers dit keer. Zou toch al een stap in de goede richting zijn! (al kan dat elke keer weer anders zijn natuurlijk).
    Ja, echt niet leuk meer, gister van 8.00 uur tot 22.00 uur gewerkt. Kwam thuis, even snel wat gedronken en na een half uur naar bed gegaan. Vanmorgen om 8 uur was ik weer op het werk. Bah, ik haat zulke dagen!

Merel: Thnx, is lief! Hopelijk helpt het duimen ;)
    Mijn collega was eind november uitgerekend en heeft een dik fleece vest van haar vriend als jas gebruikt. Een jas is meestal best duur, dus best zonde. Want zo lang heb je m niet nodig. Dus misschien is dat nog een optie?

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mnr omdat ik uit mijzelf haast niet ongesteld word of pas na maaaanden... en aangezien ik vorige keer ook al niet op provera reageerde wil ik dat risico niet lopen dat ik maanden moet wachten om te beginnen in duitsland. Nu ik aan de hromonen zit (en morgen iui krijg) weet ik zeker dat ik met 2 a 2,5 week ongesteld wordt en hopelijk mag beginnen!

@marral dankjewel meis! ik hoop het ook! en hoop op een goede zwemmers uitslag! zou fijn zijn :D
    owh meid brrrr wat ben ik zenuwachtig voor vrijdag voor de uitslag! echt killing~! wachten duurt zooooo lang :(
    jij dus weer zon lange dag gehad? vandaag ook ofniet? of was dat maar 1 dag deze week? jij moet geregeld zulke lange dagen werken toch? vervelend hoor meid! :(
    hoe bevalt het op het wachtbankje?

8. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Mnr: van 50 naar 100 en dan een week wachten is echt gevaarlijk en niet volgens de richtlijnen. Ik kan het weten want ben zelf arts en zoek zo nog wel eens wat op. Ik heb heel lang 50 gedaan en daar gebeurde niks op, toen elke keer met 25 omhoog en elke 2-3 dagen terug. Uiteindelijk begon ik op 125 maar nu ben ik in academisch ziekenhuis en die vinden dat ook erg onverantwoord dus zit weer op 50. Baal als een stekker maar je lichaam moet het ook wel aan blijven kunnen. Ik zou het echt niet doen als ik jou was met 50 omhoog en eerst bellen morgen.

Bibi je hebt nog kans. Hou goede moed!

Ik heb morgen eerste FM, maar zal wel niks zijn met deze lage dosering. Ben wel benieuwd naar m'n hormoonwaarden in het bloed. Verder vandaag bij maatschappelijk werk geweest en daar heb ik ook wel wat positieve steun aan gehad. Nu weer thuis in de mineur om m'n verpeste ronde en de baby die bijna geboren gaat worden in de familie (nu al week overtijd). Ik kan het niet aan om erheen te gaan. En m'n schoonouders willen volgend jaar een week met z'n allen op vakantie, gezellig met alle kleine kinderen en baby's van de anderen. En ik moet het leuk vinden.... ¥£$*#*#^]' ik vind er geen pest aan!! Hoe kunnen ze me dat zo voorzetten met de gedachte dat iedereen dat gewoon leuk moet vinden?

9. mnr

mnr Niet meer actief

Bbibi: ook al is het dan maar een klein kansje, duim voor je dat deze iui toch een positieve test oplevert!

Olakidee: ik had echt geen idee dat dit een rare verhoging is. De puregon is ook nog redelijk nieuw voor me, ben afgelopen woensdag pas begonnen.
    Ik ga morgen beginnen met ovu testen om het extra in de gaten te houden, en bij klachten of een positieve test bel ik ze gelijk!

10. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Ok deze dag kon nog slechter. Heb kind bij mn zwager is geboren en heeft de naam gekregen die ik al jaren op nr. 1 heb staan! Ik ben kapot en wil niet meer leven.

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Och jeetje oklaidee..... ik snap dat het heeeel erg naar en rot is.
    Probeer het even een beetje te laten bezinken...geen gekke dingen doen meis ♡♡♡♡

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Olakidee, lieve schat, ik krijg tranen in mn ogen... Wat ellendig, meis. Toevallig dacht ik er van de week nog aan hoe erg het zou zijn als iemand 'onze' naam inpikt voordat wij het aan ons kindje kunnen geven. Lijkt me verschrikkelijk. Meis, ik begrijp het helemaal. Geef jezelf voldoende tijd en rust om dit te verwerken.
    En je bent nog niet aan het einde, hè? Voor jou kan het ook allemaal nog gebeuren! Vergeet dat niet!
    Dikke knuffel en kus.

13. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Olakidee: Meis wat vreselijk zeg! Het is al zo moeilijk allemaal, dan nog een nieuw kindje in de familie wat voor jou vreselijk moeilijk is en wat niemand dan begrijpt en dan nu ook nog dit!! Ik heb het ook gehad, met mijn buren en met mijn broer. Maar dat was voor ik echt serieus werd met mijn kinderwens. Meis, je moet echt hoop houden! Ze kunnen tegenwoordig zo veel. Dus ook jij komt er echt wel! Daar moet je in blijven geloven!
    Veel sterkte en een dikke knuffel!!

14. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Na een nacht slapen vind ik de naam al bijna de stomste geworden die je aan je kind kan geven. Maar dat is omdat ik het mezelf probeer aan te praten want ik vind het verschrikkelijk en heb het kind nig niet bij naam genoemd. helaas zal dat in de toekomst wel moeten. Er had best een kindje met die naam geboren mogen worden gisteren, maar dan wel hier en niet daar. Nu is het getouwtrek over langsgaan begonnen. Ik kan het niet, niet nu, maar ook dat wordt in de familie niet geaccepteerd.

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Miss kun je langsgaan en alleen even bij je schoonzus en zwager kijken. De baby (hoe naar het ook klinkt) wat links laten liggen. Ze een dikke kus geven feliciteren en naar beneden of buiten gaan? Even je gezicht laten zien? Veel sterkte meis

16. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Olakidee, Ik begrijp dat dit heel moeilijk voor je is, dan ook nog de naam die jij al lang in je hoofd had, stomme toeval.

Misschien kun je proberen om een bezoekje te brengen wanneer er verder niemand bij is, dus niet je schoonouders of ander kraam bezoek!
    Vertel eerlijk dat je het moeilijk vind, maar probeer ook te laten zien dat je het voor hun wel leuk vind!!

Geef je eigen moed niet op, jullie kansen zijn er ook nog!
    Dikke digitale knuffel voor jou!!

17. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Olakidee..wat rot voor je zeg! Snap dat het even erg moeilijk voor je is allemaal! **Knuffel**

Marral thanks voor de info! Is inderdaad een goede tip:)

18. mnr

mnr Niet meer actief

Olakidee, wat rot voor je! Ik weet niet goed hoe de band met je zwager is maar ik zou wel gaan.. Hoe moeilijk het ook is.. Als het andersom was en jij had een baby gekregen zou je ook trots zijn en willen dat je familie kwam kijken.

Maar ik snap je gevoel wel hoor!

Wij zijn 4 jaar bezig geweest voor ik zwanger was van Emma. 4 jaar, miljoenen tranen, depri dagen maar gelukkig is dat goed gekomen.
    Toen wij een jaar bezig waren namen mijn schoonouders een hond en die gaven ze de jongensnaam die ik altijd had willen gebruiken.

Heb geprobeerd om het uit hun hoofd te praten maar we konden moeilijk zeggen dat wij dat als jongensnaam wilden gebruiken (toen Emma geboren is hebben we het wel een keer terloops verteld)
    Ik heb ook nooit een leukere jongensnaam gevonden..

Mijn grootste angst was ook dat m'n schoonzus eerder zwanger zou zijn dan ik.
    Inmiddels is dat ook en ook al hebben wij al een dochter, ik heb het er heel moeilijk mee. Maar dit ligt ook aan hoe hun er mee omgaan. (Schoonzus had het ook prima gevonden om met z'n tweeën te blijven, was het niet gelukt was ze ook nooit de mmm in gegaan, en er blijkt niks van liefde of warmte voor hun ongeboren kind)

Ik vind het echt heel erg voor je, en ik hoop dat het voor jullie ook heel snel raak is!

19. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mnr, hoe is het uiteindelijk gelukt bij je dochtertje?

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @olakidee lieverd hier the same! vorige week is mijn grootste concurrent bevallen van een zoontje! ik was er al kapot van dat zij meteen zwanger raakte omdat het een strijd leek te zijn wie wat als eerste heeft (klinkt stom, en dat is het ook...) ze is bevallen en heeft de naam gebruikt die wij ook als eerste hadden opgeschreven voor onze zoon. Uiteindelijk vonden wij een andere naam leuker (dezelfde naam maar dan met 1 letter verschil) ik was er ook kapot van vorige week! mijn ouders zijn beste vrienden van haar ouders en die zijn zelfs nu ze op vkaantie zijn nog wel opgebeld en waren helemaal blij voor haar en vinden dat ik me niet zo moet aanstellen! maar diep van binnen brak mijn hart, verscheurd van verdriet! nou heb ik dat toch al 600x mee moeten maken in anderhalf jaar tijd... maar dit was toch wel even heeeeeeeeeeeeeel erg slikken! owh meid ik weet gewoon zooooo goed hoe je je voelt dikke knuffel lieverd!!

Deel Deze Pagina