@olakide en mnr dankjewel meiden! de kans zit er echt niet bij ons in hoor... is al verzekerd door duiland! al had mijn man goed zaad dan nog steeds niet vanwegen mijn immuunsysteem... maar goed ik hoop nog steeds op een kindje jezus, die er plots invliegt hihihi
Bbibi, kan het écht niet, of is de kans heel heel heel erg klein? Knuffel, meis, zo'n iui zonder kansen is helemaal k.. Ik begin weer langzaam onder te levenden te komen. Ben heel moe van alle migrainedagen, denk dat er nog een paar komen, maar minder heftig. Wat zal ik blij zijn als ik die hormonen niet meer hoef te nemen.
@saar nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus eerder heel erg klein in combi met slecht zaad dan onmogelijk!! En meiden ik ben zoooo blij ligt momenteel op de stoel te wachten tot de tijd voorbij is om aan te kleden bij de gynae! Maar voor bewerken was het weer bar eb bar slecht ! Maar na bewerking 25 miljoen/ml waarvan 50% beweeglijk joehoeeeeee wat een top score!!! Ben zo blij! Hopelijk ook straks in dutsland zulk goed zaad! Vooraf was het 3 mililiter met 78miljoen per mililiter en 12% beweeglijk! Dus wel weer minder in aantallen dan vorige keer maar beweeglijkheid was wel weer wat beter gelukkig
hihihi dat is lief meid ik hoop het ook! Wat vervelend dat je nog zo een last hebt van je migraine... ga jij wel altijd gewoon naar je werk als je dat hebt of mag/kan je je wel gewoon ziek melden? toch vervelend dat je daar maandelijks zoveel last van hebt
Bbibi: Oh, wat goed nieuws zeg!! En wat er uiteindelijk uit komt is het belangrijkste!! Dus veel beter dan vorige keer! Dat is al iets toch! En nu gaan we gewoon met zn alleen heeeeeeeeel hard duimen voor jou!! Oh enne, welkom op t wachtbankje!! Gezellig, saampjes! Saar: Gelukkig gaat het langzaam iets beter. Pff, echt naar allemaal zeg! Alsof het nog niet zwaar genoeg is allemaal! Hopelijk ben je er snel weer boven op meis!!
@marral yeahhhhh het wachtbankje! ik krijg een houte kont van dat wachtbankje! te vaak opgezeten inmiddels hihi...hopelijk is dit gewoon een errug vruchtbare week meid! hihihi
Bedankt voor jullie lieve reacties. Voorlopig heb ik besloten niet te gaan. Dat van dezelfde naam is een mokerslag in m'n gezicht. Ik kan dat kind niet zien. Had ik al gezegd dat ze echt lelijk is? Bibi heel veel succes op het wachtbankje! Ik mag weer niet ophogen terwijl er niks gebeurd. Ik ben boos op de hele wereld. Waarom mag het ons nooit meezitten?
Bbibi, ik werk niet meer, dat lukt niet zo. Een paar jaar terug was het nog veel erger met de migraine, vorig jaar ging het beter en was ik weer begonnen met werken, maar nu met die hormonale migraines erbij, gaat dat niet meer. Marral, dankjewel voor je lieve woorden. Ik kan het wel hebben, gelukkig. Zeker nu ik niet meer werk, is het wel te doen. Zoals ik hierboven zei, is het veel erger geweest met die migraine, dus ik ben gelukkig met alles wat ik kan! Olakidee, als dat je keuze is, dan is dat goed. Ik verwacht helaas wel dat je er van anderen geen begrip voor zult krijgen (zie ook verhaaltje hieronder). Ik begrijp het heel goed. Wel denk ik dat als het zo'n grote impact op je leven gaat krijgen, het goed is om wat hulp te krijgen. Je had het over maatschappelijk werk, ga je daar nu vaker heen? Zelf zit ik ook te denken weer naar iets van therapie te gaan ofzo... Zoals ik wel eens heb verteld heeft mijn (stief)zusje een tweeling gekregen vorig jaar. Een aantal familieleden waar zij en haar moeder zeer goed contact mee hadden, heeft alleen een kaartje gestuurd en daarna niks. Reden: ze vinden het moeilijk omat ze zelf graag moeder / grootouders waren geworden, maar dat zit er niet meer in. Mijn moeder, stiefmoeder en stiefzusje hebben er ttaal geen begrip voor en eigenlijk maakt me dat boos. Ik heb al gezegd dat ik het wel begrijp (en ik moest meteen huilen), maar hoe langer ik erover nadenk, hoe bozer ik word datze geen begrip hebben voor de pijn van die mensen...
Hallo dames, Hier gaat alles goed. Zit nu op dag 7 van de provera. Kan weer niet wachten tot ik ongesteld ben en dan verder kan! Vandaag op kraambezoek geweest bij een collega. Wonder boven wonder heb ik er nu weinig "last" van! Vanmiddag wel heel stiekem een super schattig en zacht knuffeltje bij de prenatal gekocht. Moest mezelf toch weer kwellen volgens manlief! Ghehe. @saar, wat fijn dat de migraine aan het afnemen is! Overmorgen alweer tweede FM! Hopelijk al een mooi ei voor jou! @ bbibi, wat een super zaad! Hopen dat dat een mooi resultaat geeft! En anders op naar DD! @Olakidee, hele dikke knuffel voor jou meis! @MNR, beetje laat, maar toch welkom @ merel, wat Eem super leuke uitgerekende datum! Fijne avond!
Avda,kun je nog eens vertellen waar jij zit? Hoe lang ben je bezig, hoe lang aan t spuiten? Hopelijk snel ongi!!! Kun je lekker verder . En wat fijn dat je geen problemen had met het kraambezoek! Hopelijk krijgt het knuffeltje snel een lief eigenaartje
Pfoeh, major huilbui n.a.v. dat verhaaltje over mijn zus dat ik schreef. Ik ga morgen m'n therapeut van vroeger bellen, als dit me zo heftig raakt, heeft het allemaal blijkbaar wat meer aandacht nodig. Dus aan de slag ermee
Goed dat je ermee aan de slag gaat saar. En heftig verhaal inderdaad maar het is ook precies hoe er op mij wordt gereageerd in mijn omgeving. Ik weet niet meer wat ik ermee moet. Kan alleen maar janken, m'n relatie gaat er aan onderdoor en we denken erover om eerst die maar te proberen geredden en het hele zwanger worden in de ijskast te zetten. Maar als ik stop dan wil ik ook niet meer weer deze hel in. Maatschappelijk werker vindt heksentoer mijn reacties niet zo vreemd en zegt bij sommige dingen ook: " hoe durven ze het van je te vragen?" Dat is ook hoe ik erover denk, maar mijn omgeving is helaas hardleers..
@ saar, Ik heb van mezelf geen cyclus. Geen eisprong en geen menstruatie. Alles moet opgewekt worden. Sinds april 2012 bezig. 3 rondes clomid 50/100/150. Reageerde ik helemaal niet op. Nu twee rondes Gonal F achter de rug. Eerste keer lichte overstimulatie. Tweede keer heftige overstimulatie. Nu dus op menstruatie aan het wachten om te kunnen starten met ronde 3. Omdat ik geen eisprong heb, en dus ook geen menstruatie, moet ik steeds aan de provera. Hierdoor heb ik altijd een cyclus van dik 40 dagen. Dus opschieten doet het helemaal niet!
Nou vandaag is het wel een roze wolk zeg... ik krijg opeens alleen maar reacties van zwangeren! sammi gefeliciteerd meid! super fijn! en dat te bedenken dat jij ook al zo lang bezig was! geeft mij toch stiekem wel weer een beetje moed! geniet ervan! @ olakide meissie dikke knuffel! ik snap je volkomen! en ik zou hetzelfde hebben gedaan als ik kon! en dat is ook niet gaan! hier gaat dat niet, omdat wij het veel mensen niet verteld hebben dus niemand weet van al mijn pijn verdriet ziekenhuis bezoeken en ellende~! zij denken dat ik wekelijks naar het ziekenhuis moet vanwegen mijn ziekte! dus ik kan niet weg blijven bij kraamvisites, en slik mijn tranen weg... anders valt het veelste veel op! maar diep van binnen ga ik ook altijd kapot! dikke knuffl wijffie !! @saar meid wat een verhaal ... slik.... lijkt me ook zo ontzettend moeilijk! goed dat je een giga huilbui hebt gehad! lucht meestal wel weer iets op he? en goed dat je naar therapie gaat! vooral dat je hopelijk terecht kunt bij een eerdere therapeut! daar heb je dan meestal al wel wat vertrouwen in he? Mensen zijn zoooo lomp! ze begrijpen een ander sowieso nooit, omdat ze het zelf niet mee maken! maken ze het zelf mee dan opeeeeens draaien ze compleet bij, of gaat de wereld ten onder! echt verschrikkelijk! en genoeg meiden die ook in hetzelfde schuitje hebben gezeten maar die dat dat alsanog compleet vergeten zodra ze zwanger zijn! heel moeilijk is dat! knuffel voor jou! weegbree aftellen meid... bijna de verhuisdag!!!!!!!!!!!! marral hoeist op het wachtbankje? wie was er aan de beurt om thee te zetten en croissantjes af te bakken vandaag? hihihi avda meid fijn te horen dat het goed met je gaat! bijna weer klaar met de provera dus? fijn hoor! op naar een vruchtbare ronde voor jou meid! @hier toch ook nog steeds depri... van alle ''leuke'' zwangerschapsberichten van vorige week en deze week... (meiden voel je alsjeblieft niet aangesproken! ) maar het doet gewoon echt wel pijn iedere keer! vooral omdat ik nu nog in de onzekerheid leef en niet weet wanneer ik nu kan gaan starten! ik hoop gewoon dat ik morgen positief nieuws krijg en dat ik dan hoooooooooooooooopelijk meteen kan beginnen! dat zou zown ontzettende last van mijn schouders zijn als ik direct kan starten in DD. ik heb er nu al bijna een half jaar inmiddels op zitten wachten, ik ben er nu gewoon onwijs aantoe! duimen jullie morgen voor me?
Avda: hier ook geen eisprong van mezelf. Fijn dat de provera er bijna weer op zit, dan kun je weer verder, en hopelijk is dat je laatste ronde! Sammi: gefeliciteerd!! Geniet er van! Bbibi: herkenbaar al die zwangeren tegelijk Het heeft mij in het verleden helaas ook al wat vriendschappen gekost. Hier weet ook niemand dat we er mee bezig zijn. Ik duim voor goed nieuws voor je! Hoe laat hoor je het? Hier: Ik spuit nu dus 100. Heb er niet meer last van dan van de 50. Ben wel erg moe en soms duizelig/trillerig maar dat had ik van de 50 ook. En ipv maandag hoef ik pas dinsdag te komen.. Heb nog wel gevraagd of ik dan niet beter zaterdag kon komen maar dat was te vroeg volgens hun. Dan zou er zeker nog niets te zien zijn en kwam ik voor niks.. Hou het nu wel met ovu testen in de gaten maar die was gisteren nog witter dan wit. Ik wacht dus maar rustig af tot dinsdag.