Sammii, gefeliciteerd, meis, wat heerlijk! Je wachten is beloond Bbibi, reken maar dat ik voor je duim!!! xxx Mnr, waarom weet niemand dat jullie ermee bezig zijn? Vind je dat niet heel eenzaam? Oh, en heb je PCO? Ovutesten zijn niet zo betrouwbaar hè, in ons geval!
Dus meiden niet op geven ! bibi zeker niet op geven ik heb ook lang gewacht.. en geschreeuwd ma uit eindelijk de aan houder wint!!!
@Sammii: Wow! Gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws! Ben echt super blij voor je! Lekker genieten! @Avda: Hopelijk snel ongi en dan weer een nieuwe ronde. Hopelijk wat meer geluk nu! Moet je nu ook iets anders doen om de kans op overstimulatie te verkleinen? (minder spuiten of zo?) @Bbibi: Ik ben vooral erg gelukkig dat ik op het wachtbankje mag zitten!! Bij mij is dat natuurlijk al een hele prestatie op zich haha. Maar denk ook wel dat dat een steeds vervelender bankje wordt. Hopelijk krijg je morgen goed nieuws en mag je snel starten!! Ik duim voor je!! @Olakidee: Ik denk dat je moet doen wat voor je gevoel het beste is. Je kunt het toch nooit goed doen! Want als je wel gaat zal je humeur toch ook niet al te best zijn waarschijnlijk. En wie weet denk je er over een paar weekjes heel anders over. Pff, zo zwaar als niemand je begrijpt! Het is al zo moeilijk allemaal en dit maakt het echt alleen maar zwaarder! Dikke knuffel! @Saar: Wat naar zeg, dat je door de migraine zelfs niet meer kunt werken! Echt heel vervelend als het je dagelijkse dingen beïnvloed! Is het ook de ene maand erger dan de andere keer? En hoe gaat het nu? Wat vervelend zeg, met je familie! Weet je, ik denk dat mensen die er niet mee te maken hebben gehad het gewoon ook niet begrijpen! (maar volgens mij is dat met veel dingen in het leven zo). Het heeft gewoon zo'n inpact op je als zwanger worden niet vanzelf gaat en dat kunnen ze denk ik gewoon niet begrijpen. In mijn familie merk ik dat ook wel hoor! Van mijn moeder kreeg ik op een gegeven moment te horen dat ik er zo veel over sprak. Mijn oma zei: meid, je moet er gewoon niet zo mee bezig zijn dan komt het vanzelf. Alleen mijn schoonouders... Die zijn wel echt geweldig!! Mijn schoonmoeder vraagt steeds om 20.00 uur of ik niet moet spuiten. En mijn schoonvader zei laatst dat ik er echt zo veel voor moet doen (mijn reactie: ja, als er een kindje komt hoeft het iig nooit te vragen of het gewenst is). Maar ja, het is ook voor veel mensen zo vanzelfsprekend dat je zo zwanger bent. Dus die zullen niet weten denk ik hoe zwaar het is/kan zijn als het niet zo vanzelfsprekend is denk ik dan maar. Oh, wat rot dat je zo'n huilbui gehad hebt. Maar soms is dat ook gewoon wel even goed! Maar heel goed dat je meteen actie onderneemt als je het idee hebt dat het niet meer gaat. Hopelijk gaat het met wat praten met iemand snel weer wat beter met je! Dikke knuffel meis!!
Sammi, Gefeliciteerd meis!! het is je echt gegund!! zie je wel dat al die kwaaltjes ergens vandaan kwamen Geniet van je roze wolk!! Olakidee, ow meis wat heftig en vervelend! Hoop dat t snel weer een beetje beter met je gaat! Dikke knuffel voor jou!! Saar, Ook voor jou een hele dikke knuffel! Bbibi en Marral hoe bevalt t met z'n tweetjes op t wachtbankje? Hier, nog steeds niet ongesteld hoop t toch echt snel te worden! Heb 10 juli een afspraak met een medisch maatschappelijk werker dus dat is ook wel erg fijn. Voor de rest erg druk gehad op t werk en m'n hondje die geopereerd moest worden (gelukkig niks ernstig)
Sammi gefeliciteerd! Dat geeft hoop voor de toekomst van ons allemaal hier, wachten wordt beloond. Toch ga ik voorlopig even afscheid nemen van jullie (hoe lang weet ik niet). Aan de ene kant geven de banjers en verhalen van zwangeren hier mij hoop, maar drukken me ook met m'n neus op de feiten dat het bij ons niet wil lukken. Ik gun het jullie allemaal van harte, jullie hebben ook deze zware weg moeten bewandelen, dus het is jullie van harte gegund, begrijp me niet verkeerd. Maar Ik moet even afstand nemen daarom, hoop dat ik weer welkom ben als ik dat weer beter aan kan. Veel liefs en het allerbeste voor jullie allemaal!
Of je dan weer welkom bent, Olakidee?? Meer dan welkom!! Sterker nog: ik hoop dat je nog eens langskomt om te laten weten hoe het gaat. Je hoort nog steeds bij ons spuitclubje . Heel veel sterkte, meis. Blijf goed met je hub praten, het zou zonde zijn als jullie relatie hierdoor stukloopt. En blijf doen wat je voelt dat goed is voor jou. Ik wens je van harte het allerbeste!!! Hopelijk tot ziens. Dikke knuffel en xxx
Bo, hopelijk snel ongesteld!!! Jij krijgt dus ook binnenkort wat hulp, mooi. Hup hup, kom op met die duivels Avda, oh ja, kan het niet steeds van iedereen onthouden . Jij hebt ook een frustrerend traject. Ik hoop ontzettend dat je komende cyclus een mooie eisprong oplevert. Ik duim voor je, hoor! Bbibi, ja, gek he, hoe moeilijk het blijkt om je in te leven in een ander? En in het geval van mensen die geen kinderen hebben of kunnen krijgen, is er volgens mij helemaal weinig begrip. Want je bent toch niks kwijtgeraakt? Maar dat zijn ze wel! Marral, ik vond je reactie heel lief. Ik kan wel leven met die migraine, heeft lang geduurd, maar ik ben weer gelukkig nu. Volgens mij komt nu het betere deel van de cyclus eraan . Wat fijn dat jouw schoonouders zo lief zijn!! Het is alleen al fijn als mensen het willen zíen. Ik heb ook wel wat mensen die veel begrip hebben, maar één vriendin is echt het allerliefst, die huilt elke keer met me mee als ik me er rot over voel, heb 'r vandaag nog verteld hoe goed me dat doet.ik moet wel zeggen dat mijn familie tot u toe naar mij ook begripvol is! En brrr, die opmerkingen van 'gewoon niet teveel mee bezig zijn', helpt niet!!
Olakidee: Heel veel sterkte meis! Goed dat je deze beslissing neemt als je merkt dat het niet goed is voor je. Ik hoop dat het allemaal snel weer beter gaat! Neem alle rust en tijd voor jezelf die nodig is. Hopelijk zien we je weer terug op een moment dat jij daar aan toe bent!! Dikke knuffel!! Saar: Oh dat is wel heel fijn, dat je zo'n vriendin hebt! Dat heb ik dan helaas weer niet. Er zijn 2 vriendinnen die het weten, maar 1 is alleen maar met haar eigen leven bezig. En de ander is er gewoon helemaal niet mee bezig (haar vriend is 1,5 jaar geleden overleden en nu staat ze heel anders in het leven zeg maar). Dus ik zeg er eigenlijk maar niks over.
Ik vroeg me af, hoeveel dagen mag je maximaal puregon spuiten? En zijn jullie allemaal op cd 3 begonnen? Ik ben namelijk op dag 5 begonnen..
ik spoot een dag of 10 a 12, maar Merel heeft bijv. miss wel een maand gespoten. beginnen mag ergens tussen dag 1 en 5, dus dat is prima! hopelijk nu mooi resultaat!!
mnr: Ik begin op dag 2 en mijn eerste cyclus heb ik ook meer dan een maand gespoten. In principe kan je best wel lang door gaan, maar hier in het ziekenhuis ronden ze een cyclus na ong een maand wel af en willen ze liever opnieuw beginnen omdat ze dat beter vinden. Maar ik mocht ook nog wel langer door gaan als ik dat wilde.
Mnr, ik begin vaak wat later in de cyclus, vanwege mn migraineaanvallen in de eerste dagen. Vaak op dag 6 of 7. Als er van jezelf weinig gebeurt, dan hoeft het niet op dag 3-5. Het gaat erom dat er nog niks gegroeid is als je begint, zoals ik het heb begrepen. Ik spuit meestal zo'n tweeënhalve week, geen idee of er een max geldt bij ons. Marral, oh, vaak zie je juist dat mensen meer compassie krijgen naar anderen als ze iets heftigs hebben meegemaakt. Jammer dat je vriendinnen niet zo meeleven... Hoe oud ben je eigenlijk? Ja, deze vriendin is wel erg bijzonder . Ik heb nog wel een paar vriendinnen die met me meeleven, maar die zijn allemaal zwanger of net bevallen, dus daar deel ik om eerlijk te zijn minder mee, dat vind ik toch moeilijker, dan krijg ik een beetje het idee dat ik de loser ben.
Meisjes ik zit nog sooooo in spanning!! Duitsland heeft gebeld ( vertel jullie straks) alleen moest ik bellen met assistent ik had ook nig heel wat vragen zegt ze ik bel zo terug ... Inmiddels niet meer gebeld dus ik bel zelf net ... Wat denk je? Niet meer te bereiken! Is maar tot 2uur !!! Gr"@&::&:"... Dat moge duidelijk zijn... Maar nu wordt iedereen tot 5 uur terug gebeld als daf beloofd ik schijnbaar dus ik hoooop het maar! Mijn telefoon wijkt niet van mijn zijde !! @mnr poehhh dinsdag pas terug! Ben benieuwd of je niet opeens 10 eitjes hebt ofzo! Met zon hoge verhoging! Hoe is jou eerste kindje er gekomen? Ook via de MMM? En alleen met spuiten of ook iui of ivf of iets dergelijks? @saar dankje lieve meid hopelijk helpt jou duimen @marral ik snap dat voor jou de wachtbank opzich al een hele prestatie is! Zou fijn zijn als je het ook niet tevaak HOEFT mee te maken!! Spannend meid nog ruim een weekje wachten is has to be !! @olakide owh meid dikke knuffel! Ik begrijp je volkomen! Ik heb ook altijd zo iets van .. Nu ben ik het beu nu ga ik weg op zp!! Inmiddels is iedereen zwanger vanaf het moment dat ik onlogde op zp!! Ik ben nog de enige overgeblevene van het moment dat ik stopte met pil en inlogde! Marral is van mijn 2e topic nog over samen met mij en daarvan is ook iederee zwanger! Het is zoooo zwaar en zooooo moeilijk ik begrijp je helemaal! Daarom is het zo fijn dat wij elkaar nog kunnen steunen lieverd!!! Hopelijk heb je gauw weer de behoefte om te komen kletsen!! Denk aan jezelf. @bo spannend meid! Normaal hoop je nooit ongi te worden en nu zo snel mogelijk hihi ... Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten!! lekker zwanger op vakantie! Zou fijn zijn!! @all zwaai fijn weekend
Spannend bbibi!! (Telkens als ik jou naam typ maakt m'n telefoon er nibbit van dus mocht ik je ooit zo noemen weet je hoe het komt ) M'n dochter is spontaan gekomen. Heel lang verhaal maar hier in het zkh wilden ze ons niet helpen, zelfs geen bloed prikken of iets. In die 4 jaar maar iets van 4 keer ongesteld geworden en ineens was ik zwanger. Compleet overdonderd waren we maar zoooo blij! Kwam er ook pas achter toen ik al 6 weken zwanger was. Ze is echt ons wonder Hopen dat dl snel belt!! Succes met wachten!
Bbibi,, en inmiddels al terug gebeld???!!! hoop dat je snel mag beginnen meis!! Marral, wat vervelend dat je het niet echt kan delen, ik heb 1 lieve vriendin die ik altijd kan bellen en dan staat ze gelijk voor m'n deur! ik merk dat ik het fijn vind om er met iemand anders dan m'n vriend over te praten!! hier, jeeeh eindelijk ongesteld geworden!! heb nu 9 juli een echo en dan hopelijk 14 of 15 juli een terugplaatsing!
Bbibi, we wachten in spanning met je mee. Oh, ik hoop toch zo dat je snel kunt starten! Enne, ik kwam begin vorig jaar op zp en zie nu ook iedereen zwanger die toen net zo hopeloos leek als ik... Maar ja, ook een dame die zwanger werd na vijf jaar proberen. Dat geeft mij wel hoop. Zelfs na zo lang kan het gewoon nog gebeuren! Dames, hoe staat het met de diëten? Ik hou me er bijna helemaal aan! Héél soms een stukje chocola, maar ja, het lijkt me niet nodig om mezelf te straffen, het leven is moeilijk genoeg. Ik zie het al aan mijn huid, heb helemaal geen pukkeltjes ed meer. Weet iemand hoe het met Nino is? Knuffel voor iedereen! (Marral, ik antwoord je nog, maar heb weer migraine, dus ff rustig aan )
Morgen meiden, Sorry dat ik jullie in spanning hield maar zoooo druk gisteren!! Amh was 2,6 dus dat was gewoon normaal,prima! Wat betreft het zaad van mijn man ( snap er geen f/likker van) was daar als goed beoordeeld!!!!! Hij zei zijn aantallen zijn super, en de beweeglijkheid is ook prima 20% a kwaliteit en 30% b kwaliteit is samen 50 ....( dus ik denk na de laatsts iui uitslag dat zijn zaad nu toh veel befer wordt van alle pillen thank god!!) Verder was alleen de morfologie slecht, 5% had een normale vorm en de rest afwijkend... DUS... Voorstel: IVF maar dan gecombineerd met PICSI ( filteren van de beste zaadcellen onder microscoop en daarmee doen ze ivf) ! En onze eigen keuze om ook nog embryoscoop te doen!en dan dus de infuzen die ik krijg! ( ik las op amerikaanse site dat onder de 30jaar gecombineerd met embryoscoop dat je 75% kans van slagen had met blastocystes per ivf behandeling) dus daar gaan wij voor!!! En nu het grote nieuws na lang zeuren en zeiken bij de assistent... Mag ik DIRECT BEGINNEN!!!!!!!!!!!!! Over anderhalfe week uitgangsecho!! En daarna gaan we starten zodra ik ongi wordt!!! soooo happy! Dus mijn dag kon niet meer stuk yesterday! Eindelijk de laatste stap in zicht! Ik ben eraan toe en mijn man ook heel erg @ bo wat fijn meid dat je ongi bent geworden! Ik heb ook 9 juli eerste echo toevallig??? En weegbree heeft dan ook haar echo! Dat moet een mooie echo worden meiden hihi @ mnr wat bijzonder dat je dochter spontaan is geboren! Scheelt in ieder geval een hoop ellende zonder MMM!! Hopelijk is het nu nog zo raak voor je! @ saar ja frustrerend he dat iedereen daar inmiddels van zwanger is ;( ik zie dat jij je net 2 maandjes hebt aangemeld na mij! Dus wij deelde dezelfde mensen denk ik hihi... Maar we hebben elkaar nog meid! Ook bij ons komt het goed!! @ all fijn weekend meisjes xxx