JEEEEEEEEH Bbibi wat een super nieuws!!!!! Gewoon 75 procent kans dan!!! das echt heel veel en wat fijn dat z'n zaad weer wat beter is!!! Nu ook maar snel ongi worden zodat jij ook aan t traject kan beginnen!! echt helemaal super zeg!! Ja 9 juli gaat gewoon onze dag worden met echo's. Aangezien t bij mij op cd 12 is ga ik er stiekem wel van uit dat m'n bms dik genoeg is. Ik ga vragen of ik die dag erna kan beginnen met utro ipv die zelfde dag aangezien dan de 15e de terugplaatsing zal zijn en m'n vriend er dan bij kan zijn!! Ik heb een heel goed gevoel over deze ronde want ik eet gezond, sport nu veel en neem m'n vitamines. Als t nu niet blijft plakken dan had t gewoon niet zo moeten zijn Ik hoorde wel dat ze bij een cryo in t Erasmus MC waar ik de terug plaatsing heb doen aan assistent hatching dus dat geeft mij ook weer positieve hoop! Meid geniet van je weekend want die kan volgens mij niet meer stuk!!
Wat een goed nieuws bbibi! En ook heel spannend! Wat een toeval dat jullie alle 3 op dezelfde dag een echo hebben Ene kant blij dat we bij Emma geen mmm hebben gehad, andere kant is 4 jaar echt heel lang. En met de mmm had dat waarschijnlijk niet zo lang geduurd.
Goed nieuws lieve meiden! Deze ronde moet t gewoon worden voor ons allemaal! Hier drukdrukdruk! Xxxxxx
Bbibi, klinkt geweldig! Wat fijn om weer nieuwe hoop te hebben. Dit moet 'm gewoon gaan worden . Bo, dat klinkt ook goed! Mooi! Ik ga na deze cyclus een gesprek aanvragen met de gyn, de moed zakt me steeds verder in de schoenen om een of andere reden.
@bo mjn weekend kan idd niet meer stuk! Eindelijk weer wat hoop! Dat had ik nodig want daf heb ik maanden niet meer gehad en ga ik nu wel krijgen! Eindelijk een gepaste behandeling! Daar waren we aantoe! en woooow jij hebt dan alweer bijna je terugplaatsing! Wat goed!! Moet je bij het erasmus bijbetalen voor AH ?? @ weegbree succes met verhuizen xx @ mnr dat begrijp ik meid! 4 jaar is verschrikkelijk lang! Hopelijk hoeft het bij je 2e niet zo lang te duren!! @ saar *knuffel* begrijpelijk...'ik had dat ook .. Opeens ben je het beu en heb je geen vertrouwen meer in de behandeling die je krijgt... Op zo een moment is het gewoon goed om naar de volgende stap te gaan denk ik! Bij marral weegbree en mij zaf er een meid in onze topic die anderhalf jaar bezig was... Zaad was gked bij haar alles goed en wilde ondanks de mooie eisprongen nie lukken.. Nu heeft ze vorige maand 1x iui gehad en nu zwanger... So you never know! Misschien heb je sfug bmslijmvlies dat het voor de zwemmers niet makkelijk is naar boven te zwemmen, plus heeft je man prima zaad maar niet geweldig! Ik zou hef gewoon proberen misschien ben je volgende maand wel gelijk zwanger meid
Nee ik hoef daar gelukkig niet extra voor te betalen. Dat doen ze dus blijkbaar standaard bij de tp van een cryo! Wist in dus helemaal niet dus maar goed dat ik vorige keer zoveel vragen heb gesteld! Ben nu al bijna niet meer ongesteld.. zal wel komen door die progynova! Ik vraag me alleen af of je ook kan vliegen als je een cryo tp hebt gehad.. aangezien we 10 dagen na de tp voor een paar dagen naar Spanje gaan naar zijn vader. Denk niet dat t veel uitmaakt maar toch vraag ik t me af Hihi
En na 1,5 maand spuiten was je zwanger merel? Dan hoef ik niet bang te zijn dat deze ronde mislukt is als er dinsdag nog niks te zien is..
@bo fijn hoor dat ze dat standaard doen! daarmee verhoog je ontzettend je kansen! dus super dus ik kan altijd nog naar het Erasmus als DD mij te duur wordt hihihi Dat van die terugplaatsing zou ik eens navragen aan je gynae, ik denk dat het niet uitmaakt hoor... en anders als dat we is zou je dan daardoor niet meer gaan? nee toch zeker dus dan is het toch niet zo van belang!! maar je kan het altijd even vragen! denk dat het geen probleem zal zijn1 spannend meid, wie weet test je met een paar weekjes wel gewoon zwanger!!
He meiden ik kwam weer even spieken hoe is met de meiden nu hier? bibi ik las 75% kans das veel ik duim hard voor je! de rest van meiden nog goed nieuws? iemand nog op het wachtbankje? ik duim voor jullie!!
Bbibi, moet je in DD alles zelf betalen? Hoeveel kost dat? Sammii, aan het genieten? Mnr, inderdaad, sms duurt het een tijdje, is niet erg. xxx
Hi meiden!! Ik ben heerlijk vakantie aan het vieren, haha, althans, zo voelt het tenminste zo zonder de ziekenhuisbezoekjes. Wel vandaag bruin bloed, dus ik denk dat mijn ongi gaat beginnen, en dat uit zichzelf! Mocht het doorzetten dat ga ik wel beginnen met een nieuwe ronde, en zo niet dan wachten we nog ff Ik ga straks ff alles terug lezen hoor! Nu een beetje druk..! Dikke kus voor iedereen!!
mnr: Spannend morgen! Duim voor je dat er een mooi ei te zien is! Sammii: Lekker aan het genieten? Heb je al klachtjes of valt het allemaal nog mee? Bbibi: Hoe is het meid? Hou je het nog vol op dat harde houten bankje? Gelukkig hierna echt een super kans voor jou! Hopelijk in 1 keer raak meid! T weekend weer bezig geweest in je huis? Wil het een beetje lukken allemaal? Weegbree: Jij ook lekker bezig in je nieuwe huis? En al aan het aftellen naar volgende week? Eindelijk de kleine weer zien! Guusje: Wow, dat zou helemaal super zijn! Vanzelf ongi worden! Hopelijk zet t door, zou mooi zijn! Saar: Hoe is het nu met je? Nog erg veel last van migraine? Bo: Spannend!! Gaat nu snel, binnenkort weer tp! Hoop zo voor je t een plakkerd is!
@sammi ja is zeker hoog percentage! hoe is het met jou? @saar tot nu toe voor alleen vooronderzoek 900euro kwijt veel he? ik krijg daar mar 300 van vergoed. IVF krijg ik als het goed is compleet vergoed (icsi zou ik keiiii veel moeten bijbetalen dus blij dat het ivf wordt!!!) daarnaast moet ik voor picsi 100euro betalen en voor embryoscoop 500euro betalen. Daarnaast krijg je de narcose van 200 euro geloof ik wel vergoed, en dan nog 220euro voor bloedtesten op hiv etc iedere terugplaatsing moet je ook zelf betalen. Dan de infuzen 2x van 40euro zelf betalen. En dan benzine kosten. Dus per poging: 1000euro bijbetalen los van mijn bloedonderzoeken en benzinekosten vermoed ik. Maar voor icsi was dit rond de 2000euro per behandeling. Dus valt mee we hebben het er graag voor over! @ guus wauw wat goed zeg ongi uit jezelf! je lichaam begint het weer op te pakken! super! hoe voel je je verder? @ marral nou wel lekker rustig op het bankje! ff niks aan mijn hoofd! heerlijk! en verder aan het wachten op volgende week! en bij jou? voel je al iets? goed gevoel over? ik moet nog ff reageren op je appje maar vandaag wordt ik gecontroleerd door de big boss dus telefoneren is lastig! dus app je strakkies !! in huis schiet al op, maar het is ook nog ontzettend veel! ik denk dat ondanks het giga veel werk pas 5% gedaan is!! alleen de buitenmuren en het dak stond nog de rest was leeg getrokken dus je kunt je voorstellen hoe lang het nog gaat duren @all zwaai !
Bbibi: Oh ja, nu ook full time werken he? Pff, pittig hoor, met het huis er bij en DD. Ik voel niet echt wat. Soms beetje raar gevoel onder in mn buik. Beetje alsof ik ongi word. Heb zelf echt het idee dat t niet raak is hoor. Op zich vind ik dat niet zo erg, alleen dan moet ik weer 6,5e wk wachten voor ik weer verder kan. Dus daar baal ik wel enorm van. Weer stil staan. Bah! Maar ja, geduld geduld geduld!
he meide, ja hier top! niet veel kwaaltjes! mvm was net hier de test was echt 2 dikke strepen ik geniet echt nu jullie nog!
@Bbibi, Wat een prijzen zeg, maar ik snap dat je het er voor over hebt!! Ik hoop zo ontzettend dat het lukt voor jullie!! @sammii, Je bent er lekker snel bij met mvm!! Top dat je mee doet!! Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt tot nu toe.. houden zo! Het kan ik heb ook weinig kwaaltjes gehad en nu nog steeds trouwens. Hier gaat alles goed, kindjes kunnen lekker te keer gaan al in mijn buik Vrijdag mag ik weer voor echo + controle
Bbibi: wat duur allemaal zeg! Gelukkig dat jullie het geld hebben/kunnen missen. Maar natuurlijk heb je dat er voor over, en 75% is echt een grote kans! Sammi: goed dat je aan mvm mee doet! Hier: ben zo benieuwd hoe het morgen is! Ik voel nog helemaal niks dus ben bang dat er nog steeds niks te zien is.. Maar omdat iedereen het zo'n grote verhoging vind hoop ik toch wel op iets.
mnr: Bij mij is het steeds als ik niks voel groeit het wel en als ik wel iets voel groeit er niks. Heel raar en misschien toeval, dat weet ik niet. Het kan echt veel schelen hoor. Ik had met 75 en 2 klikjes dat er niks groeide en met 100 had ik opeens op dag 9 een ei van 27mm! Dus het kan echt hard gaan! Ik duim voor je meis!