Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Sammii, goed dat je meedoet met MvM, jij neemt mijn pekje in ik ben namelijk net gestopt met plassen voor MvM..zet hem op!:D

Myloon succes en veel plezier met je echo binnenkort!

Marral succes op de gevreesde wachtbank hopelijk gewoon nu al zwanger!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @marral idd wel zwaar nu alles tegelijk! en vrijdag komt de verkoper van ons huis wegens gezeik ... (rechtbijstand ingeschakeld). dus dat komt er helaas ook nog bij :(
    Maar sluit jou ziekenhuis zeker ook? echt balen hier ook sinds deze week hebben ze 6 weken zomersluiting! dus ook balen voor mijn komende echos voor DD. want ze zijn maar 3 dagen per week open dat ik langs kan komen voor echo dus ben benieuwd! hopelijk ben je al zwanger en hoef je niet te wachten meid! :)

!@ myloon wat fijn te horen dat het allemaal zo goed gaat meid! en binnenkort dus weer even lekker kijken? fijn hoor!

@ mnr ben benieuwd morgen! het zegt inderdaad nooit zoveel! ene keer voel ik veel andere keer voel ik niet! dus het is gewoon afwachten denk ik :)

@sammi goed dat je aan mvm mee gaat doen :)

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hmm, te vroeg gejuicht.. Vandaag geen ongi meer te bekennen! Was eenmalig? Of misschien zit het te dringen.. Ik heb geen idee?

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    hmmm spannend guusje, kan het ook geen innestelingsbloeding zijn dan?

5. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk ik help jullie een beetje!:)

en natuurlijk blijf ik duimen:D

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Net wel weer een beetje bruin bloed gespot! En nee, we hebben de afgelopen tijd geen sex gehad, manlief was elke dag van Sochtends tot s'avonds aan t werk.. Haha, dus onmogelijk! ;)

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hallo meiden,

Als je twee dagen niet online bent gebeurt er heel veel zie ik ;)
    Eindelijk kan ik ook weer eens iets nieuws erop zetten: ben vandaag ongesteld geworden! Juij! Hihi woensdag heb ik uitgangsecho ( heb wel 18 min in de wacht gestaan bij de poli arggg. Reminder voor de volgende keer, niet tijdens de lunch bellen :) )

Morgen typ ik even wat meer.. Heb pms kwaaltjes ;)
    Welterusten meiden.

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Pff, wat gaan die laatste dagen toch langzaam... ;) Maar toch nog minimaal 2 dagen wachten. Niet dat ik denk dat ik zwanger ben, maar meer gewoon nieuwsgierigheid haha

Avda: Wat goed! Nu kun je eindelijk ook weer verder! Morgen nog even een echo en dan weer een nieuwe ronde!!

Guusje: Hmm, spannend! Hopelijk zet het door!!

Bbibi: Ja, de hele maand juli zijn ze dicht hier. En ik kom net rot uit. Dus als ik deze ronde ongi word moet ik eerst 4 wk wachten voor ik met provera mag beginnen. Vind ik op zich wel raar, want als je aan de pil bent duurt elke ronde 4 wk en als ik nu pas na 4 wk met provera begin duurt t 6,5e wk. Dus volgens mij kan ik ook eerder beginnen.

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Morgen meiden!!

Guusje ben benieuwd!
    Avda fijn hoor! Eindelijk verder!
    Marral, ja vreselijk die wachtweken. Gaan zoooo tergend langzaam!
    Hopelijk gauw twee strepen op je test!
    Bbibi en bo op naar 9 juli! Spannende dag.
    Sammi goed bezig met plassen!!!
    Myloon, fijn dat t goed met je gaat en met de boys!!

Hier geen bijzonderheden... druk met verhuizen. Doe zelf wel erg rustig aan hoor :) Af en toe voel ik kriebeltjes in mijn buik. Dat is wel heel erg leuk.

10. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Weegbree: Oh, voel je de kleine nu een klein beetje? Wat leuk!! :D
    Zal vast snel meer en duidelijker worden!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @guus hmmm vreemd! dan zal het toch een begin van je menstruatie zijn denk ik! spannend...

@ marral jij bent gewoon zwanger meid! im sure about it!! ;)

@weegbree doe rustig aan wijffie! nog even en je bent gewoon helemaal over! super!

@avda goed dat je ongesteld bent geworden meid! op naar een mooi ei!!

12. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw weegbree, super dat je al wat voelt ik kan je verzekeren het wordt alleen nog maar leuker.
    Gister avond ging mijn man tegen mij aan liggen (lepeltje, lepeltje) en gooide zijn arm om mijn buik... maar daar was 1 van de jongens het niet mee eens en begon hevig te schoppen :D

Zwanger zijn is heel bijzonder, ik gun het jullie allemaal om dit mee te maken!!!

13. mnr

mnr Niet meer actief

Net bij de dokter geweest. Helaas nog steeds geen groot ei. Er waren wel 2 iets grotere maar de grootste was 9 mm dus nog lang niet groot genoeg.

Nu 150 spuiten en zaterdag terug komen. Mocht ook maandag maar zaterdag komt ons beter uit.

Ben wel blij dat ik de vorige keer een grote verhoging heb gehad en ook niet eerder hoefde terug te komen.

Nu heel hard hopen en duimen voor zaterdag!

14. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mnr, heb je erg veel eitjes aan je eierstokken? Ik probeer er achter te komen waarom ze bij jou als een dolle ophogen en ze bij mij al huiverig zijn om naar 75 te gaan :D. Ik heb per stok meestal zo'n 35 eitjes.

15. mnr

mnr Niet meer actief

Nee zoveel eitjes heb ik niet, naast die 2 iets grotere een stuk of 4 hele kleintjes per eierstok.
    Van die kleintjes was die zeker dat die niet zouden gaan springen dus ik hoefde niet bang voor overstimulatie te zijn..

Ik ben wel blij dat ze zo veel ophogen, anders zou er nooit wat gaan groeien denk ik..

16. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk, dat verklaart een hoop! Bij mij zijn ze bang dat er ineens tientallen tegelijk gaan hollen. Dus ook al gebeurt er niks, we gaan gewoon door met 50, haha. Maar inderdaad fijn dat het bij jou zo kan!

17. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Mnr, dr is in ieder geval schot in de zaak toch?! hoop dat ze zaterdag al een stuk zijn doorgegroeid! Ze zijn in ieder geval op de helft!

Weegbree, wat leuk dat je t nu gaat voelen! Heb je al een voorgevoel wat t word? nog een weekje en dan weet je t :)

Myloon, Super leuk dat je man t ook zo kan voelen! lijkt me heel bijzonder om dat zo samen te delen!

Saar, Jij had gister de echo toch? is er al iets gegroeid? Sorry denk dat ik het over het hoofd heb gezien dus denk vraag t hier nog een keer

Hier, Gaat het wel oke. Super emotioneel van die progynova. De laatste 2 dagen enorm depri gevoelens en mezelf soms niet onder controle! maar goed gelukkig nu wel iets beter aangezien ik t vertik om medicijnen mijn humeur te laten bepalen en t was ook niet echt bevoordelijk voor m'n relatie afgelopen dagen aangezien ik alles op hem af reageerde!

18. Poppel

Poppel Actief lid

19 jul 2012
    159
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames, ik laat eindelijk ook wat van me horen. Ik heb een familie brief ontvangen van me zus. Zij heeft het dunningan syndroom. Nu is de kans dat ik het ook heb. (Ik weet het wel zeker want lijk 2 druppels water op m'n zus) maar om dit te testen hebben we volgende week vrijdag afspraak in Nijmegen. Mocht ik het ook hebben gaan we PGD doen om te voorkomen dat ik het overdraag. Aangezien nu de kans 50% is. Mocht dat dus zo zijn worden we doorverwezen naar Maastricht aangezien ze daar alleen de behandeling uitvoeren. Dus allemaal spannend.

Sammii gefeliciteerd meid echt super!! En nu genieten!

Bibbi spannend hoor allemaal hopelijk heeft het snel succes!! Ben je inmiddels niet door je vrije dagen heen of krijg je bijz verlof?

Mnr, welkom!!

Myloon, heb m'n tranen in m'n ogen staan. Wil ik ook :) geniet er maar van!!

Bo 1986, dat ken ik zo Hihi denk wij allemaal wel. Ach onze mannen moeten er ook iets voor over hebben toch?

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mnr vreemd dat er niets te zien is met zon verhoging! Had ik wel verwacht dat er wat zou zijn! Balen... Hopelijk vrijdag een mooi ei ! Kan zomaar heeeeel snel gaan!

@saar jij blijft maar hangen he op 50 knap dat jou lichaam zo goed reageer!

@bo weer aan het beginnen dus voor de tp spannend hoor meid! Balen dat je zo depri bent! Kunnen we mekaar een hand geven! Sot er ook zwaar doorheen ben ook op verdrietig en ga kapot van binnen! Bahhh wat is het toch een zwaar verschrikkelijk rot traject bahhh

@poppel leuk weer iets van je te horen! Lang geleden! Wat is het dunningham syndroom? Enne ik lees vaker over dat pdg of iets dergelijks! Wat hijd dat precies in? Heel veel succes gewenst met je verdere stappen!

20. mnr

mnr Niet meer actief

Bo: vervelend als je je zo rot voelt! Ik heb het gelukkig niet constant maar af en toe, heb wel weer last van andere bijwerkingen.
    Hopen dat je snel de tp hebt en dat je daarna geen hormonen meer hoeft te gebruiken :)

Hier een paar lastige dagen. Gisteren en morgen een verjaardag. Veel zwangeren, en dat vind ik toch lastig hoeveel ik het ook anderen gun. Dat gaat wel beter zodra we zelf echt een kans hebben denk ik. Hoop heel hard op een groot ei zaterdag maar ben bang dat 4x 150 spuiten te weinig is.

Deel Deze Pagina