Hey meiden... Hoe is het hier? Ik dacht gister een posi test te hebben (3 st). Maar helaas is ie vandaag lichter. Dus denk game over hier. Dus eind aug. weer verder! Voortaan nooit meer voor nod testen!! http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/450528-test-minder-positief.html#post15355895 Bo: Wat vervelend dat je je zo voelt!! Hopelijk voel je je snel iets beter en hopelijk na de tp snel een posi test!! Bbibi: Het is ook zwaar! Maar kop op he meis, nog even en het gaat beginnen in Duitsland! Dan heb je zo veel kans, ben je vast snel zwanger meis!! Poppel: Wat is dat dunningham syndroom? En heeft dat nog invloed op je kinderwens? En hoe gaan ze je daar op controleren? Bepaalde onderzoeken? mnr: Bah, is idd lastig hoor, met die zwangeren. Daar heb ik ook moeite mee. Ben ook altijd blij dat ik in het ziekenhuis er niet tussen hoef te zitten. Natuurlijk gun je het ze heel erg!! Maar je wilt zelf ook zo graag en je doet er zo veel voor. Is gewoon heel erg balen als het dan niet lukt (zacht uitgedrukt) Saar: Hoe is het met jou meis??
Marral, wat ontzettend *piep* dat je test nu lichter is.. Misschien toch van de pregnyl. Maar er was nog wel een streepje te zien dus het is ook nog afwachten. Ik wil je ook geen valse hoop geven maar je weet het nooit natuurlijk!
@marral niet te druk maken meid! dat hoor je heel vaak dat een dag later de test lichter is en dan wer een dag later weer donkerder! toevallig precies hetzelfde verhaal in DD topic gisteren mee gemaakt. Is vaak zo dat je na 48uur pas meer hcg aanmaakt! dus meid, jij bent gewoon zwanger! niet om twijfelen!!! komt heelmaal goed kan nu echt geen hcg meer zijn hoor van de pregnyl! zeker niet met een duidelijke streep!
Bbibi: Maar dat is het nu net, die streep van vandaag is zo vaag! Niet eens op een foto vast te leggen. Het is gewoon nog erg vroeg. Ik wacht gewoon nog tot vrijdag en dan probeer ik het nog eens. Hoe is het nu met jou meis?? Lange werkweek voor jou nu he? Hoe lang is dat? Iets van 3 weken of zo?
Marral, sommige vrouwen testen ook lichter met ochtend urine, ik denk echt dat je zwanger bent hoor meis! en inderdaad wat Bbibi zegt dat je na 48 meer hcg aan maakt! en volgens mij heb je voor die digitale test ook best veel hcg nodig wil die zwanger aangeven! Ik ga voor je duimen meid! Bbibi, wat balen dat jij je ook zo voelt! Ti's gewoon soms zo oneerlijk! Maar nog 6 dagen en dan hebben we alle twee onze echo! Dikke knuffel voor jou meis!!
Marral: ik heb dat ook hoor, ene maand is de pregnyl er al na 7 dagen uit, andere keer 12 dagen.. Dus valt geen pijl op te trekken! Maar.. Nog niet game over hoor!! Je zit nog niet op je NOD toch? Dan kan het altijd nog goed gaan!! Hier nog steeds bruin bloed... Wat denken jullie? Toch even bellen met ziekenhuis? Nu al 3 dagen zo..
Guusje: Misschien even bellen voor de zekerheid? Dan weet je iig iets! En idd, gewoon nog even afwachten!! Maar ja, zo lastig he hahaha.
@marral ik heb er nog steeds wel een goed gevoel over! echt waar! ik denk als je morgen test dat hij opeens weer wat donkerder is! het werken valt me enorm zwaar niet zozeer lichamelijk maar meer door zoveel aan mijn hoofd... problemen met het huis, ruzie met mijn man, al die rothormonen, iedereen die zwanger is behalve ik... tja het doet mij gewoon veel verdriet! en dan nog zoveel werken plus dat ik hoopte dat het rustig was nu met vakantie NOU het lijkt alleen maar drukker te worden telefoon staat roodgloeiend! en ontzettend veel klanten op bezoek dus kan ook niet doorwerken! bah ben blij als ik weekend heb! @bo je hebt gelijk lieverd! bijnaaaaaa dinsdag! we gaan beide voor een mooie echo (voor jou iets te zien en voor mij hopelijk geen cystes enzo!) wij verdienen het meid!! op naar een vruchtbare maand @ guus wat vreemd ik zou ook even bellen!!
Guusje: En zet het al door? Fijn dat je morgen terecht kunt! Spannend!! Hopelijk ongi uit jezelf meid!
Kort bericht vanuit hier: gisteren 1 ei van 15-16, net nog 1x gonal gespoten en dan vanavond pregnyl. Hoop dat ie rijp genoeg is en hoop dat ie niet te vroeg springt. Twee tegenstrijdige dingen.. En ik baal een beetje dat het er maar 1 is. De gyn was er heel blij hee want die houdt niet van meerdere eitjes. Ik denk: maar 1 kans..
Lieve meiden! Even kort. Ik heb al drie weken bijna constant migraine. Dat geloof je toch niet?? Gelukkig zitten er genoeg goede uren tussendoor, maar ik moet rustig aan doen met computeren. Ik heb even heel snel gelezen. Marral, zie dat her erg spannend is voor je, ik duim zo hard als ik kan, er zou een kindje een hele goede keuze gemaakt hebben. <3 Guusje, het is ook steeds vaag hè? Heb je nog zh gebeld? Rest: knuffel!
@olakidee kijk goed nieuws meid! op naar een nieuwe ronde! super! kom maar weer gauw gezellig kletsen @saar dikke knuffel meissie <3 @Marral EN EN EN weer een mooie streep op je test??
Marral, ik duim nog even door, dat weet je wel!! hoop echt dat je lekker zwanger bent!! Saar, wat ontzettend (*^*%$ van die stomme migraine. dat is toch niet vol te houden....... bah!! sterkte! Oklaidee. ok, het is een eitje, maar wel een kans! hopelijk raak meid! en Poppel PGD dus? ik weet wat het is, heb me erin verdiept omdat bij mijn vriends kant brca gen (borstkanker) in de familie zit. wel heftig hoor! is er geen lange wachtlijst? sterkte ermee!!! MNR, nog even een paar daagjes spuiten, hopelijk zaterdag een mooi ei!! Guusje, al doorgezet? goed dat je vrijdag gaat, kun je evt. ook direct beginnen mocht het doorgezet hebben? bibi en bo, nog een paar dagen, dan is het 9 juli. Hopelijk voor jullie een mooie start voor een goede ronde!! Ik wil dat iedereen deze ronde ook zwanger is!!!!!!!!!!! *spreekt jullie doktoren, eierstokken, baarmoeder en zaadjes van vriend/manlief streng aan!* Myloon, lekker genieten van het geschop! hier uitkijken naar dinsdag. hoop dat alles goed is! en ben ook wel nieuwsgierig naar het geslacht!
Olakidee: ik hoop voor je dat dit ei jullie kindje gaat worden! Saar: dat lijkt me echt heel zwaar! En knap dat je het volhoud en zelfs nog positief bent! Marral: en? Heb je ook wel een beetje kunnen slapen? Weegbree: al een gevoel wat het wordt? Ik wist zeker dat ik zwanger was van een meisje, en dat was ook zo Guusje: succes vrijdag! Ben benieuwd wat het is en wat ze zullen zeggen! Hier: vandaag nog even zien te overleven (verjaardag/etentje met 2 zwangeren) en dan hoop ik zoooo op zaterdag een gegroeid ei.
@weegbree hihihi wat bende toch een ding he mop doe idd onze eierstokken gynae's etc maar aanspreken!! hihi @ merel hoeist met jou? @mnr heel veel succes vanaaf! @marral ben ook zo benieuwd naar jou! zal vast goed met je gaan! @rest dikke kus! En alvast fijn weekend!
Hey meiden!! Hihi wat lief dat jullie allemaal zo mee leven!! Vandaag een make-up workshop gehad dus kon helaas niet reageren. Vanmorgen nog getest, maar blijft het zelfde. Ik weet het echt niet meer! Je ziet echt een streepje. Maar blijft zo vaag. Dus ik weet echt niet of het pregnyl is of niet. Heb wel mega ongi krampen steeds (al sinds zondag). Ach ja, we wachten maar af he, meer kan ik toch niet doen. Nu 11 dpo, dus nog steeds vroeg. Bbibi: Natuurlijk gaat het goed met mij Gaat het met jou ook al ietsje beter? Spannende dag morgen met je huis! Hopelijk komt het allemaal goed!! Hopelijk voor jou snel een mooi ei en dan gaat het eindelijk echt beginnen meid! Saar: Ach jee, wat balen zeg!!! Het zit echt niet mee he. Pff, ik hoop zo dat het snel minder wordt. Dit is echt niks zo!! Een hele dikke knuffel voor jou!! mnr: Spannend zaterdag!! Voel je iets eigenlijk? Ik duim voor jou voor een mooi ei!! Weegbree: Thnx meis! Zo lief dat je elke dag zo benieuwd bent, met me mee leeft en me helpt! Waardeer ik echt! Hoe is het met de kleine? Lekker aan het genieten van het gevoel in je buik? Nog een paar daagjes!! Spannend!! Olakidee: Spannende weken voor jou dus! Er is uiteindelijk maar 1 eitje nodig he. Hopelijk is het deze ronde raak! Ik duim voor je!! Merel: Hoe is het met jou? Krijg je al een mooi buikje? Myloon: Lekker aan het genieten van het getrappel? En voel je je verder nog goed?
Marral jamer dat het zo vaag blijft...maar de ronde is nog zeker niet voorbij! Ik testte op pas posi (vaaaag) op 12/13 dpo en duidelijk na 14 dpo.. Bbibi/Marral Het gaat goed met mij hoor, voel nu heel langzaam aan een buikje komen en heb af en toe last van wat bandenpijn maar dat hoort er allemaal bij...verder geen klachten