Vervelend myloon! Tis denk ik erg vervelend om te doen. Hopelijk sla je je er gauw doorheen! Merel hoe is het?
He meiden, al meer meiden goed nieuws..? ja wij zijn al goed aan plassen alleen ja bij mij liep ook nie alles goed met 5 weken verloor ik iets bloed en ze wouden er niet na kijken dus mag nu eindelijk na zeuren maanden een bloed test doen. me urine testen zijn nog steeds super dik positief sochtends ma ook savonds.. dus ja snap niet ..
Sammii vervelend die verwarring..hopen dat het toch een plakbeeb is hoor! Myloon ah oke, tja het is ook een compleet ander traject lijkt me zon 2-ling zwangerschap.. Na een uurtje uit de zon voelde ik me al wat beter en eenmaal op mn werk ging het wel weer...ik ga nu af en toe 5 minuutjes in de zon en daarna in de schaduw of binnen dan gaat het goed
Opties waren 20.5 of 19.1... Toen vroeg ik of het met de 19 ook al kon zeiden at dat n prima termijn was!
Hey meiden!! Thnx voor de felicitaties. Erg lief! En ik blijf heel hard duimen. Iedereen moet gewoon zwanger worden!! Saar: Gaat het nog steeds de goede kant op met de migraine? Hoe is het met de fm's? Al een ei in zicht? Avda: Heel veel succes morgen, ik duim voor je! Is wel veel, om de dag. Idd, niks aantrekken van je werk hoor. Ik kreeg ook wel eens van die blikken... Tja, jammer dan hoor! Dit gaat voor! Guusje: Wow, wat goed zeg!! Gewoon een groeiend ei zonder hormonen! Ik duim heel hard voor je dat het door zet! Dat zou toch geweldig zijn!!! Myloon: He bah, vervelend, die test! Hopelijk valt het een beetje mee! Wel fijn dat met de kleintjes alles goed is! Is het warme weer een beetje vol te houden? Mnr: Wow, wat een goed nieuws! Succes met klussen en op het wachtbankje! Ik duim voor je! Sammii: Oh jeetje, ik duim dat het gewoon goed blijft gaan! Het hoeft zeker niet te betekenen dat het niet goed gaat hoor!! Hopelijk heb je snel meer zekerheid! En het is gewoon gestopt toch? Maar snap je onzekerheid hoor! Weegbree: Hoor jij geen spelletjes te spelen ipv op t forum te kijken?? hahaha Ben zoooooo benieuwd dinsdag!! Gelukkig voor jou mag je al 's ochtend. Anders is het zo'n lange dag... Bbibi: Hoe is het met jou meis? Druk aan het klussen in je huis? ook geen pretje met dit weer denk ik!
Sammi, Owjeeh wat vervelend zeg, hoop dat alles goed blijft gaan!! Wat raar dat ze dan geen echo doen.. zoveel moeite kost een echo toch niet zou je zeggen .. Ik ga voor je duimen meis!! Weegbree, Whoehoe nog 2 nachtjes slapen en dan is t eindelijk de 9e . Hoelaat heb je de echo? Saar, hoe gaat het nu met je meis?? MNR, hoe is het op het wachtbankje?? Bbibi, nog druk bezig geweest dit weekend met je huis of even genoten van t mooie weer?? voor jou ook nog maar 2 nachtjes! Guusje, Wow wat goed zeg, gewoon uit jezelf een ei!! Hoop dattie goed doorgroeid, dat zou toch wel super zijn Hier, gaat het weer een stuk beter.. mijn lichaam is denk ik gewend aan de progynova en heb gelukkig ook niet meer zulke depressieve gevoelens. Ik ben echt aan t uitkijken naar dinsdag.. hoop zo dat m'n bms dik genoeg is!!
om 10 uur al gelukkig! fijn dat het wat beter gaat Bo! ik duim voor je!!! Guus ook benieuwd naar jouw ei, heb je nog een echo?
@poppel heftig hoor! Wanneer kun je terecht voor een intake? En is dat ziekenhuis vermvoor jullje rijden? En mankeren de kindjes van je zus niks? @avda mijn uitgangsecho is helaas in duitsland! Wilde ze persee ! Plus wordt dan mijn behandelplan overhandigd!! Jij morgen weer eerste echo? Spannend weer!! @marral ja weer volle bak bezig in het huis ! Er moet nog zoooo onwijs veel gebeuren! Vandaag en gisteren de garage aan het schuren en schilderen geweest het raamkozijn en deur dus weer helemaal netjes!! Je man een beetje aan het idee gewend? @ bo jaaaaaaa nog 2 nachtjes slapen! Zooooo aantoe!! Eindelijk de volgende stap lffff! Wanneer verwacht jij weer je volgende terugplaatsing?'deze week? Spannend hoor meid!
Guusje, Ja ik heb ook onwijs genoten van t weer! Jij heel veel plezier nog vanavond! geniet ervan meis!! Zo Bbibi echt een bikkel jij! Knap hoor dat je zelfs met dit weer nog door gaat!! Dan is dinsdag inderdaad een leuke afwisseling! Ik hoop de 14 of 15 juli m'n tp te hebben. Ik hoop dat ze t dinsdag gaan zeggen aangezien m'n cryo's op dag 5 zijn ingevroren! Nou heb ik de 14e een teamuitje van mijn vriend zijn werk. Survivallen maaaaar ik heb gezegd dat ik niet mee doe met een smoesje want ik wil echt niet dat er iets gebeurt waardoor de tp misgaat. En aangezien ik altijd heel fanatiek ben is t beter als ik niet mee doe maar vond t wel moeilijk om die beslissing te maken. Van mij mag t nu al dinsdag zijn!!!
Van mij ook! Spannende dag meiden! Hier ook fijn in t zonnetje gezeten! Gister familiedag gehad. Was erg geslaagd.
@Bo ach van de MMM wordt je een bikkel he dus dat klussen met deze zomerse weertjes lukt ook ook nog wel! al mijn vriendinnen staan er allem aal van te kijken... ik ben normaal altijd zon barbie, zon princessje! en dus sta ik in goede kleding, gelakte nagels, mijn sieraden om, make-up op, te schilderen whahahaha erg he? @ weegbree jaaaaaa spannend morgen weet jij gewoon wat het wordt! leuk hoor! owhhhh wat leef ik naar dat moment! heeerlijk !
jaa heel spannend! ben heel erg benieuwd!! trouwens, kwam net nog wat tegen voor de dames die dieet doen http://tamarindball.org/lj/pcosbook2.pdf het pcos dieet! heb hem opgeslagen, miss kunnen jullie er wat mee. Guus lekker gedanst en gesjanst
Jee, Weegbree, wat spannend en leuk! Guusje, was het leuk? Bo, ik duim dat het er allemaal goed uitziet morgen en je weet wanneer het gaat gebeuren! Bbibi, hihi, ik zie het helemaal voor me, schilderen met je gelakte nageltjes Ik had vandaag fm, de grootste was geloof ik 10, dus er gebeurt nog weinig. Nou ja, geeft niks. Tot nu toe komt het steeds goed, moet alleen soms een weekje langer wachten. Van het weekend weer heftige migraine. Nu helpt het weer natuurlijk niet zo mee, maar heb toch weer hoop dat het nu even klaar is. Marral, heo voel jij je, meis? xxx iedereen!
Nou saartje iig een dominante follikel!! dus jij hebt altijd even opstart problemen maar daarna altijd een mooi eitje! wanneer had jij nuo een gesprek staan in het zkh over de voortgang? xxx
Bbibi, inderdaad, het gaat niet altijd even snel, maar ik heb inmiddels vertrouwen dat het gewoon goed gaat. Ik heb nog geen gesprek gepland staan. Als het goed is spreek ik vandaag een arts en dan wil ik het even vragen.
spannend saar ik ben benieuwd! doe rustig aan met dit warme weer meid! hopelijk niet weer opnieuw migraine van het warme weer!