Meiden, succes met de tp!! Hopelijk allemaal raak! Gisteren was het heel gezellig, vandaag een beetje hoofdpijn alleen, haha Weegbree, lief dat je aan ons denkt met dat boek! Ik eet nu al ff zo en wat variatie is natuurlijk altijd goed Ben ook 4 kilo kwijt denk ik daardoor, en ik eet de hele dag door! Hihi
Ik weet dat iedereen dikker wilt worden maar moest dit toch even met jullie delen, best trots op mijzelf!!
He meiden heb vk gebelt en mag dus donderdag al een echo maken kijken of het er nog zit.. of geen miskraam was.. dus hopelijk niks miss anders moeten we weer beginnen met spuiten.. guusje mooi figuurtje!!
Bbibi: bikkel hoor dat je gewoon door klust! Guusje, goed figuur Weegbree: bedankt voor de link naar het boek! Sammiii: spannend zeg! Heb je veel bloedverlies gehad? Hier: druk aan het wachten! Maar duurt nog lang voor het de 23e is dus ben daar voorlopig nog wel mee bezig
Sammie: ik ga keihard voor je duimen dat donderdag een mooi kloppend hartje te zien is! Sterkte met wachten, kon je echt niet eerder komen?
Sammii, jeetje wat spannend zeg. Niet leuk. Maar gelukkig mag je langskomen en ik hoop echt van harte dat het helemaal goed is!!! Guus, wauw, ziet er supergoed uit, meid! Ik was in het afgelopen jaar 5 kilo aangekomen door medicijnen, maar val nu gelukkig weer af. Trouwens, hebben jullie allemaal PCO? Ik hoor vaak dat heel veel meiden met pco te zwaar zijn, maar ik zie hier allen slankies voorbijkomen en ik ben zelf ook niet dik.
Ik heb ook pco! idd alleen de kenmerken op de eierstokken. een overgewicht of overbeharing. dus het gaat bij jou ook goed Saar met je bio-pakket? zaten er lekkere dingen bij?
Weegbree..tja dan had ik gekozen voor de 20 wekenecho een week eerder ik heb hem met 20+1 weken Guusje mooi buikje hoor, daar ben ik nou jaloers op haha Nooit zo slank geweest
Me to!!! Ben ook een pco-chick Ehm, net ovulatietest gedaan, en dit was het resultaat! En ik heb eigenlijk nooit een tweede streepje! Wat denken jullie? Ik heb donderdag een afspraak in het ziekenhuis, moet ik bellen of ik eerder mag komen?
Weegbree, ja, dat afvallen komt ook doordat ik met medicijnen gestopt ben en weer elke dag beweeg. In het biopakket zaten wel goede dingen ja, vooral voor mn ontbijt. Ik vind noten en zaden superlekker.
Guusje, geen idee, bij mij zegt een ovutest niks. Is bij mij heel vaak positief zonder dat er wat gebeurt. Je kunt ff bellen om te overleggen?
Hij is natuurlijk niet positief maar wel wat aan te komen denk ik, of net te laat.. En als hij positief is ben ik te laat voor de echo..
guus ik denk dat je eitje onderweg is. ik zou zeggen gooi je sxy lichaam in de strijd en verleid je hub na een dag/avond hard werken...wie weet !
een positeve test zijn ze echt even donker (net als bij een knaller op je zw test). saar, fijn dat het goed bevalt!! lekkerrr....! ik moet ei ook wat meer daar aan doen. maar ik heb hier een doos crackers en een pot light jam op het werk, dat is mijn ontbijt (en tussendoortje).