Hahaha Go Guusje Je hebt zeker een mooi figuur!! Ik ben ook 3 kilo afgevallen, nog 1,5 kilo en dan zit ik weer op mijn oude gewicht! Ook ik heb pco maar ben niet dik. Ben 174cm en weeg nu 66,5 kilo dus das gewoon goed! Er zijn volgens mij echt veel vrouwen die geen overgewicht hebben! Wel kom ik snel aan dus daar moet ik wel op letten! Zo deed ik een paar jaar geleden nog modellen werk en woog ik 58 kilo. Veeeels te dun natuurlijk maarja anders was ik te dik! Nu ben ik blij als ik weer 65 kan wegen haha!
Vanmorgen FM gehad. Nog geen eitjes die groter waren dan 10. Bms was wel "al" 5,7. Maar was ook te verwachten. Zit ook pas op cd 8. Woensdag weer terug en dan zien we wel weer verder. @ saar, hoop bij de volgende FM een mooi doorgegroeid eitje voor je! @guusje, ziet er super uit stiekem beetje jaloers Sinds ik in de mmm zit komt er heeeeel geleidelijk steeds een beetje erbij... Stomme hormonen ook! @sammi, dikke knuffel voor jou! Hoop dat alles goed zit! Jammer dat je "pas" donderdag terecht kunt bij je vk. Fijne avond meiden!
Avda, hihi, mijn bms was vandaag ook 5,7. Maar ik zit op dag 18 van t spuiten! Meestal is m'n bms nu al iets dikker. Ik ga nu ook ophogen. Ik heb dus ook iets meer kilo's gekregen, maar krijg er zelfs complimenten over, haha. Soms baal ik er zelf van, maar soms vind ik het wel wulps
Ik heb ook pco maar dan wel met overgewicht. Zelf ben ik 1.76 en toen ik begon was ik 95 kilo ik was bezig met afvallen en toen ik deze ronde dus zwanger werd woog ik 80 kilo. Het ging dus de goede kant op. Verder had ik weinig pco kenmerken, ja eierstokken vol kleine folikkels. Ik hoop wel na mijn bevalling het afvallen weer een beetje op te kunnen pakken. Ik voelde me echt veel beter in mijn vel en kon me (vond ik zelf) ook veel leuker kleden.
Ook ik heb pco, met overgewicht. woog voor mn zwangerschap 76 kg en ben 1,70m lang. Zit nu weer over de 80 Verder in elke eierstok 20 eitjes en 1x per jaar ongi, ik kom snel aan heb veel last van acne...dus nee PCO is echt niet leuk
@ saar, ik spuit ook 75. Maar dan Gonal-F. Weet alleen niet in hoeverre dat vergelijkbaar is met puregon?! Ik heb ook PCO. Kralenkrans in de eierstokken, maar geen mensturatie en geen eisprong. Geen overgewicht. (Vind ik dan )Ben 176 en weeg 72. Ben wel altijd heel veel bezig met eten en mijn gewicht. Dankzij mijn moeder al vanaf jongsaf aan ingegoten gekregen...
At bbibi, idd heftig dacht echt ja hoor dat kan er ook nog wel bij. We hebben nu vrijdag afspraK voor het onderzoek of ik het syndroom ook heb, ben benieuwd wat daar uit komt. Het is voor ons 3 uur rijden. Naar Maastricht, maar ach dat maakt dan ook niet meer uit toch? We vermoeden dat van de drie kinderen van mn zus er eentje het ook heeft. Die loopt ook met alles achter helaas. Sammii, spannend hopelijk is alles goed!! Ik ben 1,70 en weeg 65 kg dus prima toch.
@guus wauwwww prachtig figuur meid! @sammi *knuf* hopelijk mooie echo! @eitjes van saar en avda groei eitjes groei !' @myloon en merel jullie hebben beide ook een mooi gewicht hoor! @weegbree spannende dag morgen mop @poppel spannend vrijdag! Ben erg benieuwd wat eruit komt! Laat je het ons weten? Succes meid! @ mnr wachten duurt idd lang mar hopelijk wacht je voor een goed doel! @bo succes morgen wijffie! @hier duimen jullie morgen voor me meiden! Moet 5'uur uit bed zucht!!
Hey meiden!! Bbibi: Heel veel succes meid!! Hopelijk viel het opstaan een beetje mee. Is die echo in Duitsland dan? En waar gaan ze nu precies naar kijken? Want deze ronde is nog niet ten einde toch? Bo: jij ook heel veel succes vandaag!! Hopelijk snel een tp!! Ik duim voor je!! Weegbree: Voor jou ook heel spannend!! Succes en vooral lekker genieten van de kleine! Ben zoooooo benieuwd!! hihi Sammii: Fijn dat je toch een echo krijgt! Ik duim voor je dat alles goed is meid! Poppel: Fijn als het vrijdag is dus! Ik duim voor je!! Saar: Met mij gaat het goed hoor. Veel buikpijn alleen. Maar mij hoor je niet klagen hoor!! Hoe is het met jou? Nog migraine nu met die warmte? Hoop zo dat je er even van af bent!! Guusje: Wow, wat een prachtig figuur zeg! Kan ik alleen maar van dromen hahaha Gewicht: Hier veel overgewicht (bmi van 31,2 of zo). Dus echt veel te dik. Maar ben nu afgelopen week wel 3 kg afgevallen hahaha. Ga veel op de fiets naar mn werk (10km enkele reis) en elke avond met hub 1 tot 1,5 uur wandelen. Was ooit 25 kg afgevallen. Hoop zo dat me dat ooit nog eens lukt! Gister ben ik naar de tandarts geweest om 3 gaatjes te vullen. Schoot ze uit, dwars door mijn lip heen!! Nu heb ik dus 4 hechtingen in mijn lip zitten. Fijn hoor, naar de tandarts... :S
@Bbibi, Mijn duimen draaien hoor!!!! heel veel succes vandaag!! @Weegbree, Voor jou ook veel succes, zo'n 20 weken echo is toch best spannend!! Ik hoop dat alles helemaal goed is! En natuurlijk dat het kindje goed laat zien of het een hij of een zij is @Marral, Och nee toch, dus je loopt nu met hechtingen bij je mond. Lekker handig van je tandarts. Beterschap ermee! Morgen schijnt het weer iets koeler te worden, ik zal iedereen wel tegen spreken.. maar ik ben er blij mee!!! Die warmte valt toch wat zwaarder dan "Normaal"
valt opzich wel mee 1ste dag savonds met plassen beetje bloed sochtend was alweer bruin en savonds zwart andere dag ook zwart zaterdag was helemaal alweer weg.. heb hele erge krampen steken en trekkend gevoel.. en dus maak wel druk
Bbibi, Heel veel succes meis!! Hoop dat je snel mag beginnen! Eindelijk dan meer kans!! Mijn duimen draaien voor je!! Weegbree, Jij ook heel veel succes en plezier vandaag! Hoop dat je te weten komt wat het is maar natuurlijk het belangrijkste dat het voor zover ze kunnen zien dat het gezond is!! Geniet ervan meis!! Marral, Auwh! Dat lijkt me erg pijnlijk en ook echt niet netjes! Hoop dat het netjes geneest en dat je geen litteken over houdt!! Myloon, Ja met die hitte is zwanger zijn van een tweeling echt geen pretje! Hoop voor jou dat het snel iets minder warm word!
he meiden,, naja ff alles beant. heb net al vermeld dat niet veel bloeden (vind ik zelf) heb nog wel aantal klachtjes niet veel.. het is zovervelend onzeker hied.. en ergste is ze hadden dus geen eerdere plek dan donderdag! Ben soms zo bang dat het mis is.. Soms denk ik ma dan zou toch meer bloed meoten verliezen voor een miskraam:S Ik ben blij als donderdag is! De rest succes!
Sammi, dat klinkt niet als een miskraam hoor, beetje bloedverlies komt best vaak voor bij een prille zwangerschap! Ik duim heel hard voor je maar ik denk eigenlijk dat het wel goed zit hoor.. Killing dat wachten he!!! Hier, vanmorgen weer ovulatietest gedaan, hier 3 testen, bovenste 2 van gister onderste van vandaag. Heb ook best last onderin buik, misschien toch Eisprong op komst? Morgenochtend mag ik komen voor echo!