Sammii, wat vervelend dat lange wachten. Ik hoop voor je dat donderdag alles goed is! Marral: auw! Daar krijg je toch een tandartstrauma van! Mocht je wel met verdoving? Dat mocht ik namelijk niet toen ik zwanger was.. Myloon: van mij mag het ook wel minder warm hoor! Tot nu toe is het vandaag al een stuk beter. Weegbree: jij ook heeel veel succes! Spannend hoor! Hier: dit is dus mijn eerste keer pregnyl, en m'n tweede eisprong ooit. Hebben jullie ook altijd zo'n zeurend gevoel in de buik? Lijkt wel een beetje alsof ik ongesteld moet worden maar dat is het niet..
Sammii: Hopelijk gaan deze 2 dagen een beetje snel voor je. mnr: Ja, ik ben al zo bang. En nu hoop ik maar dat ik nog wel durf hoor. Was zo overstuur toen ik in die stoel lag. Ik zag zelf natuurlijk niks. Alleen maar hun chaotisch heen en weer rennen. Ik was alleen maar bang, want het is toch je gezicht natuurlijk!! Maar het komt allemaal wel weer goed hoor! Gelukkig mocht ik wel een verdoving. Anders had ik het niet eens laten doen. Maar is nog maar zo pril, geloof niet dat het echt kwaad kan. Eisprong: Sommigen voelen wel iets, sommigen niet. Wanneer heb je pregnyl gespoten? Ik had wel last van wat bijwerkingen... viel er van af, levendig dromen, de eerste keer enorm veel kramp gehad op dag 3 (maar was toen niet zwanger).
Grrrr ben even zwaar sago!! Net de echo gehad en m'n bms was nog maar 5,9 Moet nu zaterdag weer terug komen dus hoop dat het dan wel dikker is! Had t echt niet verwacht eigenlijk Beetje stom van mezelf maar had t gewoon zo gehoopt! Dat wordt dus ook later de tp!
Bo: Oh nee, meis wat balen zeg!! Ik ga heeeeeeel hard duimen dat het zaterdag dik genoeg is! Dikke knuff!!
Guusje hij word al donkerder denk dat die er aan komt! ja naja dat hopen wij ok dat niks ergs was.. dat gwn nog lekker warm op ze plekje zit
guusje, hij wordt mooi donkerder!!onder weg denk ik! ladies mijn echo was super! alles was goed! geslacht is top secret, maar als je vriendjes met me bent, foto staat in mijn album
Weegbree, wat geweldig!!! Een ......! Leeeuuuukk!! Wat zullen jullie blij zijn nu. Zo heerlijk om te weten dat alles goed is. Wat dat betreft is het toch een mooi wonder datze tegenwoordig gewoon die buik in kunnen kijken. Mooi nieuws, meis! <3 Bo, balen zeg! Wij hébben wat geduld nodig! Pff! Avda, de eenheden van Gonal F en Puregon komen overeen. Merel, was jij het die al die klachten hebt van de pco? Wat irritant! Haren en pukkels zijn stom! Hebben jullie trouwens ook van die lieve echoscopistes? Ik heb twee dames en die zijn zo vriendelijk altijd! Echt heel leuk, zal ze missen als ik straks zwanger ben
Weegbree: Echt geweldig nieuws! Alles goed!! Ook al voel je dat wel, toch blijft het spannend!! Saar: Ja, hier ze zijn beide heel aardig! Gelukkig maar, want het is toch wel wat, elke keer die echo's! Maar als je ze moet missen is het om een mooie reden toch! Hopelijk zie je ze snel niet meer
Weegbree: wat fijn dat alles goed is! Geniet ervan! Hier doen de gynaecologen ook de echo's. Dus geen aparte echoscopisten. Marral: dat was vast heel erg schrikken met die tandarts. Gelukkig maar dat je voorlopig niet meer hoeft!
@poppel dankjewel! @mnr ik heb ook altijd onwijs veel pijn bij eisprong!! @bo meid wat jammer maar 5,9 is opzich best netjes al toch? Hooelijk heb je zaterdag meteen terugplaatsing en anders dat het iig gepland wordt heel snel! @weegbree lekker genoten? @ guusje aan het wachten op je eitjes? @marral aanhet genieten? @myloon hou je het een beetje vol nog? Vanaf morgen iets minder warm idd! @saar hoeist met jou meid? Hou je het ook vol met warmte? @hier: uitgangsecho was goed! Recept en uitleg meegekregen! Ik ha 200eh puregon spuiten voor 3 dagen en daarna 150 eh de dagen erna! Na 5 dagen stimuleren eerste echo! Ik zeg laat die ongi maar komen!!
Owh heb een pagina gemist!! @sammi spannend donderdag hoop op goed nieuws! @marral jeeeej van die tandarts! Zag het op fb!! What happend meid! Schrijken!!! @weegbree zo blij voor jou <3
Bbibi, is het dan de bedoeling om zoveel mogelijk eitjes te krijgen? Ik ben nog niet zo thuis in de materie
Dames zullen we de lijst weer bijwerken? Ik heb de lijst kunnen vinden van 22 mei. Topiclid info: - Sammii / 24jaar/ 1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Bo/ 26 jaar/ 1e kindje - LW85 / 25 jaar / 1e kindje - Weegbree / 30 jaar / 1e kindje - Saar81 / 31 jaar / 1e kindje - Guusje27/30 jaar/ 2e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje -Avda / 24 jaar / 1e kindje [FONT="]♥[/FONT] Naam/datum/afspraak: - Bbibi/ 22mei : eerste FM. - Bo/ 17 juni/ evaluatie ivf - Saar81 / 26 mei / eerste fm - Avda / 27 mei / eerste FM [FONT="]♥[/FONT] Ronde (MMM): - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 4e ronde Puregon en IUI-3 - Bo, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1 ronde menopur, 1 ronde Gonal-F (ivf) - Sammii, 3 rondes Clomid 50, 2 ronde gonal-f - LW85, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon + Pregnyl - Saar81: 1 ronde Clomid, 5e ronde Puregon en Pregnyl - Guusje: 8 rondes Clomid 50, 1 ronde Puregon, 2e ronde Gonal F - Poppel: 6 rondes Clomid 50,100,150, 2de ronde Gonal-F doorverwijzing ander ZH - Avda: 3 rondes Clomid 50/100/150, 2e ronde Gonal-F [FONT="]♥[/FONT] NOD (Op het wachtbankje) - sammii / 29 mei - LW85 / 04 juni [FONT="]♥[/FONT] Zwanger: - weegbree / 2 december
Topiclid info: - Sammii / 24jaar/ 1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Bo/ 26 jaar/ 1e kindje - LW85 / 25 jaar / 1e kindje - Weegbree / 30 jaar / 1e kindje - Saar81 / 31 jaar / 1e kindje - Guusje27/30 jaar/ 2e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje -Avda / 24 jaar / 1e kindje [FONT="]♥[/FONT] Naam/datum/afspraak: - Bbibi wacht op ongi dan start ivf-1 [FONT="]♥[/FONT] Ronde (MMM): - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 5 rondes IUI, start IVF-1 DD - Poppel: 6 rondes Clomid 50,100,150, 2de ronde Gonal-F doorverwijzing ander ZH [FONT="]♥[/FONT] NOD (Op het wachtbankje) [FONT="]♥[/FONT] Zwanger: - weegbree / 2 december
Saar inderdaad bij IVF is het de bedoeling om veel eitjes te krijgen (lees niet TE veel, want overstimulatie is slecht en gevaarlijk) dus ik geloof dat 10 eitjes een perfecte vangst is, vaak is het minder. Maar meer is ook gevaarlijk! Daarmee gaan ze kijken hoeveel eitjes er in de follikels zittten. Niet in iedere follikel zit een ei. En niet ieder ei wordt bevrucht. Vaak hou je er maar een stuk of 3 ofzo over uiteindelijk. En dan kunnen ze er 1 terug plaatsen en de rest invriezen voor eventuele volgende poging. Je begrijpt hoemeer bevruchtingen hoe meer kansen je uteindelijk hebt. Dus spannend, hoop dat ik heeeeeeel snel ongi wordt
Guusje: Oh, gaat de goede kant op!! Zou echt geweldig zijn, een ei uit jezelf!! Bbibi: Oh, echt spannend zeg! Hopelijk snel ongi en dan gaat het echt beginnen!! Hoop zo dat je snel een paar mooie eitjes hebt!!
We hebben eergister geklust, en vanavond hopelijk weer! Ik heb niet verteld dat er misschien een ei aan komt, ben hem gewoon aan t verleiden.., haha, lukt goed eigenlijk! Bbibi: hopelijk snel ongi!!!
Guusje, dat ziet er goed uit! Succes zometeen bij de fm meting! Bbibi: dat is zeker spannend! En je had 75% kans toch? Ik weet niet hoe ik mezelf in het lijstje krijg? Maar als het mag wil ik er wel op.. Mnr, 30 jaar, 2e kindje. Op het wachtbankje 23-7 testen als ik dan nog niet ongesteld ben