iemand van jullie die ooit zw of zwanger is herkennen jullie dit! vanacht werd ik wakker met zon hevige krampen steken of zeurend gevoel bij me schaambotje! moestt echt weg ademen na 5 min was weg.. dacht word ongi ma nee! wat kan dit zijn kan niks vinden maak me super zorgen
Sammii: Dat heb ik nu 1,5e wk een paar keer per dag. Er zijn wel meer vrouwen die daar last van hebben hoor. Komt volgens mij door het groeien van je baarmoeder. Zo lang je geen bloedverlies hebt hoef je je geen zorgen te maken.
@Weegbree, Heel fijn dat de echo zo goed was!!! En het geslacht ook super natuurlijk!! Succes met het gericht shoppen @Bbibi, Ik hoop voor jou dat je heel snel ongi wordt!! Spannend denk ik he zo'n eerste ronde IVF!! Dat moet gewoon lukken, het is ook jou zo gegund meid!! @Guusje, Succes met de FM vandaag! @sammii, Ik herken het niet wat je beschrijft. Als je je echt veel zorgen maakt moet je maar even bellen meid. Misschien kunnen ze je in het ziekenhuis iets meer duidelijkheid geven wat dit dan is? Ik heb het gisteren ook weer prima overleefd, al vind ik het weer zoals het nu is een stuk aangenamer!! De hele zomervakantie ben ik op de woensdag en vrijdag lekker vrij, daarna begint mijn verlof al bijna.. dus zolang ik het nog volhou is het vast uit te houden zo!! Terwijl ik dit schrijf is het weer een drukke boel in mijn buik. Heerlijk!!
Sammii: het kan van alles zijn.. Je darmen schuiven op op plek te maken voor je baarmoeder, het kan bandenpijn zijn, het kan de groei van je baarmoeder zijn.. Ik zou gewoon even de ha, gyn of vk bellen en het daar vragen.. Anders blijf je je zorgen maken. Myloon: geniet van dat gevoel!
Weegbree, wat een geruststelling voor jullie! Marral jee wat naar van die tandarts..oehhh wat zou ik kwaad worden pffff:x Myloon..ik wil ook wat voelen..af en toe (vooral na actief bezig te zijn geweest) denk ik wel eens wat te voelen maar geloof dat het mn darmen dan zijn..ik vandaag alweer 18 weekjes en straks op de helft..tijd gaat veeeeel te snel
Vreemd.. Bsv was nu nog maar 5,2 ipv 6,3 en ze zag alleen maar kleine eitjes.. Ze keek heel erg vluchtig en rafelde het erg af vond ik, had nu iemand anders ook.. Vind het wel vreemd dat die testen donkerder worden.
Sammi ..tja verwarrend ik heb nu pas die steken heel af en toe..bandenpijn is dat geloof ik, niets ernstigs dan denk ik! Guusje vervelend die verwarring...en dat wachten op een mooi ei!
goh dat is vreemd guus...miss is ie wel al gesprongen? je hebt iig geklust, zou gewoon voor de zekerheid (en lol) nog even doordoen. je weet t niet! mag je nog weer voor een echo?
Als ei geweest is wordt je test toch niet donkerder? Pff, morgen maar afwachten, hopelijk snel aan de Duphaston dan weten we zeker dat ik weer mag beginnen met spuiten daarna.
@guus vervelend meid! ik heb dat helaas ook zo! ook nooit duiedlijke testen altijd half positief! komt door de vele eitjes! die geven allemaal LH hormoon af en hoe meer kleine eitjes hoe donkerder de test! heel vervelend @sammi akelig meid! wanneer had je je echo? morgen? @ myloon lief van je meissie! en lekker zeg woensdag en vrijdag vrij! hoeveel uur ga je nog werken na je zwangerschap? ben je daar al aanuit? @mnr zoals iemand anders zei kopieren en dan als bericht plakken in je tekst venster en dan kun je hem aanpassen! @ marral heb je het al verteld aan je moeder of iemand anders of nog niet meid? leuk hoor! hoeist verder met je lip? @hier zoooo geen zin om te werken! bahhh blij als deze week voorbij is! dan heb ik EINDELIJK weer normale werkweken!
Guus, denk niet dat er iets gesprongen is, hoor! Ovutesten werken gewoon vaak helemaal niet bij PCO! Toen ik nog testte, had ik zó vaak half positieve en zelfs positieve testen zonder dat er iets gebeurde... Eerlijk gezegd denk ik dat je testen niks betekenen. Misschien een keertje vragen in zh hoe het zit?
Guusje: Oh, wat balen zeg, dat het toch geen ei is!! Hopelijk kun je snel weer verder! Wanneer weer duphaston? Bbibi: Ja, gister aan mijn ouders verteld en vanavond aan mijn schoonouders en schoonzus. Wel heel raar hoor. Ook een beetje het gevoel dat het nog niet mag zeg maar. Maar we gaan naar een pretpark met mijn schoonfamilie dus ik moet t wel zeggen. Oh, gelukkig, bijna weer je normale werkweken! Is nu natuurlijk extra zwaar omdat je ook het huis er nog bij hebt. En dan nog een tripje Duitsland... Mag je de volgende echo's gewoon in NL? Zou wel fijn zijn!! Saar: Hoe is het met jou meid? Gaat het de goede kant op? Het is in ieder geval minder warm... Merel: Hihi ach, boos worden heeft ook geen nut. Ze heeft een bos bloemen gestuurd en ze heeft nog gebeld om te vragen hoe het met me is. En ze heeft belooft voortaan heel voorzichtig met me te zijn
@Bbibi, Ik werk nu 25 uur verdeeld over 5 dagen (buitenschoolse opvang) Na de geboorte wil het liefst ongeveer 25 uur in 3 dagen werken maar dat is bij mijn huidige baas niet mogelijk. Nu ga ik dus maar 10,5 uur werken (3 middagen). Voor de eerste periode denk ik wel heel lekker en ik heb in ieder geval nog werk. Ik kom van oorsprong uit de gehandicaptenzorg en hoop stiekem dat er in die sector in de toekomst weer wat mooie vacatures komen. We zullen het zien.
@marral leuk hoor meid! waren ze enthousiast? helemaal gelukkig/ hihi en ja volgende echo's volgen hier. En ben met een aanvraag bezig om eventueel hopelijk hier de infuzen te kunnen krijgen. Dat scheelt weer veel extra ritjes! @myloon owh nou heeeerlijk toch 10 uurjtes werken! als je financieel gezien die mogelijkheid hebt zou ik het gewoon lekker zo laten! zal best vermoeiend zijn met 2 kleintjes! en dan heb je toch een beetje afleiding! lekker hoor!
@ weegbree, wat een leuk nieuws! Proficiat! Op naar de laatste helft van je zwangerschap! @bbibi, succes deze ronde! Wanneer verwacht je je menstruatie? @saar, hier ook vriendelijke echoscopisten! ( vind ze aardiger dan mijn gyn ) @bo, balen meid! Hoop dat je Bms zaterdag dikker is!! @guusje, balen van die onzekerheid! Maar ik zou ook stoppen met de ovu testen. Is om gek van te worden! @ myloon, 10,5 uur werken klinkt IND niet verkeerd Ik heb vandaag weer een FM gehad. Nog steeds veel kleine eitjes. Bms was al 10,5! Balen was dat mijn eierstokken licht opgezet zijn. Ze zijn nu bang dat het weer de verkeerde kant op gaat! Wordt er helemaal gek van! Zaterdag weer terug!
@guusje27, vraagt je man/vriend niet wanneer je een ei hebt? Ik kan dat niet verborgen houden hij wil alles weten. Hihi @sammii, ik ken het helaas niet. @bbibi, spannend hoor IVF, ik duim voor je! @myloon, dat is vervelend dat het niet mogelijk is met je werk dagen, maar als het financieel kan dan is 3 middagen werken ook niet verkeerd toch? @avada, frustrerend zeg hopelijk krijg je zaterdag wel grote eitjes te zien! Voor mij nog maar een dag werken en dan weekend~!!