Avda, hè klote zeg!! Hoop echt dat er gewoon 1 eitje gaat groeien!! echt vervelend zeg Hoelaat moet je zaterdag?? Guusje, Jeetje wat balen dat ze nu geen ei zag. Echt ook niet netjes dat ze t zo afraffelen
Topiclid info: - Sammii / 24jaar/ 1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Bo/ 26 jaar/ 1e kindje - LW85 / 25 jaar / 1e kindje - Weegbree / 30 jaar / 1e kindje - Saar81 / 31 jaar / 1e kindje - Guusje27/30 jaar/ 2e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje -Avda / 24 jaar / 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - Bbibi wacht op ongi dan start ivf-1 - Bo1986 13 juli 2e echo voor bms (cryo tp) ♥ Ronde (MMM): - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 5 rondes IUI, start IVF-1 DD - Poppel: 6 rondes Clomid 50,100,150, 2de ronde Gonal-F doorverwijzing ander ZH - Bo1986, 3 rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1 ronde Gonal-f -> IVF ♥ NOD (Op het wachtbankje) ♥ Zwanger: - weegbree / 2 december
Topiclid info: - Sammii / 24jaar/ 1e kindje - Bbibi / 24jaar/ 1e kindje - Bo/ 26 jaar/ 1e kindje - LW85 / 25 jaar / 1e kindje - Weegbree / 30 jaar / 1e kindje - Saar81 / 31 jaar / 1e kindje - Guusje27/30 jaar/ 2e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje - Poppel / 26 jaar / 1e kindje -Avda / 24 jaar / 1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - Bbibi wacht op ongi dan start ivf-1 - Bo1986 13 juli 2e echo voor bms (cryo tp) - Avda 13 juli 3e FM 11.20 uur ♥ Ronde (MMM): - Bbibi, 5 rondes Clomid 50/100/150, 5 rondes IUI, start IVF-1 DD - Poppel: 6 rondes Clomid 50,100,150, 2de ronde Gonal-F doorverwijzing ander ZH - Bo1986, 3 rondes Clomid, 1 ronde menopur, 1 ronde Gonal-f -> IVF -Avda, 4 rondes Clomid 50/100/150, 3e ronde Gonal-F. ♥ NOD (Op het wachtbankje) ♥ Zwanger: - weegbree / 2 december
@ avda pffff vervelend zeg! jij hebt echt snel last van overstimulatie he? en pffff sow dat is onwijs dik zeg jou bm-slijm! goed hoor! @poppel lekker zeg! ik normaal ook maar moet nu extra werken collega is met vakantie @saartje hoe is het met jou meid?
Hier is het nog steeds aanmodderen met de mirgaine! Neuro is op vakantie, die zie ik pas volgende week weer. Tot die tijd maar rustig aan doen. Ben volgende week dinsdag jarig, hopelijk voel ik me dan wel wat beter!! Dinsdagmidaag voelde ik me redelijk, ben met mijn zus en haar tweelingmeisjes gaan wandelen. Was veel te vermoeiend, maar oh wat was dat leuk! En voor mij het bewijs dat ik prima voor een babytje kan zorgen, ook als ik me niet goed voel. Baby's zijn gewoon magisch! Oh, ik zal ff een fotootje in mijn album zetten als het lukt
@saar, wat fijn zo'n middag! Das echt genieten hè! Ik heb even een vraagje. Beetje een vieze. Ik was net bij mij thuis me aan het wassen en liep zonder onderbroek rond. Opeens voelde het alsof ik ongesteld werd, en met viel er een dikke vieze best grote klodder wit slijm op de grond.. Zou dat van de hormonen of iets zijn? Of misschien dat de eitjes aan het groeien zijn? Hebben jullie dit ook al eens gehad?
Hihi, Avda, da's wel een vieze ja . Hahaha. Maarre, jouw bms was al redelijk dik toch? Dan krijg je dit . Heb ik ook vaak dan. Even teruggelezen. Je bms is flink dik, dus dan is het heel logisch dat je ook flink wat slijm verliest.
@saar vervelend meid van je migraine! jij komt er ook maar niet vanaf he! wel fijn dat je lekker bent gaan wandelen met je zus en je nichtjes! leuk hoor! En dat ging dus gelukkg allemaal goed? hopelijk kun je volgend jaar zomer weer lekker met je zus wandelen maar dan met je eigen kinderwagen @avda hihihi moest ook wel lachen om je berichtje! ik heb ook m,eer slijmvorming hoe dichter bij mij ei! heel vervelend maar hoort erbij helaas! is volgens mij wat saar zegt van je bmslijmvlies!
Hi ladies, Sinds gister zware blaasontsteking... Dus nu aan de antibiotica. Kuur van 5 dagen, daarna beginnen met Duphaston. En daarna ga ik beginnen met Gonal F 100, ipv 87,5. Dus ben benieuwd.
guus balen van je blaasontsteking! en toch geen groeiend eitje meer voor jou? fijn dat je gelijk 100 kunt gaan spuiten! adn moet het goed komen meid
Vervelend Guusje van je blaasontsteking! Ik moet de volgende ronde ook gonal f gaan spuiten 112,5. Deze ronde had ik puregon. Zijn er meer die beide hebben gespoten? Ik moet op cd3 beginnen en dan een week spuiten.
Mnr: ik ben ook beginnen met Puregon, had ik geen goede reactie op, daarna Gonal F en meteen zwanger..helaas miskraam toen. Nu nog geen goede ronde gehad met Gonal F. Hopelijk doet de 100 zijn werk
Gelukkig Sammi, ben blij om dat te lezen!! Op naar een mooie zwangerschap!! Bbibi, wanneer verwacht jij ongi te worden? dan kan je ook eindelijk weer beginnen!!! jeeeh!! Voor mij nog 2 nachtjes slapen!!
Fijn Sammie! Genieten nu! Ik maak nu eerst de antibioticakuur af, daarna Duphaston en dan weer prikken, duurt dus nog wel een maandje..:x
@Sammi, Van harte, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!! @Guusje, Beterschap voor jou! Vandaag zou ik de glucosetest (suikertest) krijgen maar ik ben ziek heb vannacht flink gespuugd en ook mijn darmen leveren niet het juiste product. Heb dus 3 dagen voor niets een khoolidraatrijk dieet gevolgd:x volgende week nieuwe kans.