Balen myloon! Ben je niet juist zo ziek van de koolhydraten? Dat kan ook natuurlijk! beterschap Guusje voor jou ook beterschap meid! Mnr nog op het wachtbankje meid? Bo spannend meissie nog 1 nachtje slapen voor jou @hier ... bruinverlies is BEGONNEN !!! iedere maand toch weer blij als ik ongi wordt! eigenlijk echt belachelijk want ik zou juist niet ongi willen worden voor 9 maanden! ik hoooooooooooooop dat dit de aller aller aller laatste keer gaat worden dit jaar
Hey meiden!! Sammii: Oh, wat een super nieuws zeg! Heerlijk genieten nu van je zwangerschap! Guusje: Oh wat balen zeg van je blaasontsteking!! Hopelijk is het snel over zodat je weer verder kunt. Hopelijk slaat 100 wel snel aan! Saar: Wat een lieve foto's van jou en van je nichtjes! En leuk dat ik nu ook een beeld heb bij jou! Hopelijk heb je dinsdag een goede dag, is anders niet leuk op je verjaardag!! Myloon: Oh, wat balen zeg! Veel beterschap en hopelijk gaat het volgende week wel door, dan ben je er van af! Bbibi: Oh meis, wat een geweldig nieuws!!! Ja, balen natuurlijk dat het niet gelukt is, maar dat wist je eigenlijk al. Oh, nu gaat het echt beginnen meid! Op naar DD, op naar een beeb voor jou!!! Ik hoop zo dat het heeeeeeeeel snel raak is meis!
Guusje, getverdemme, balen zeg. Beterschap, meis! Voel je je ook ellendig door de blaasontsteking? Sammi, fijn zeg, wat een opluchting. Myloon, jemig, wat irritant zeg! Hopelijk voel je je snel beter. Ik moest wel erg lachen om je beschrijving 'niet het juiste product' Bibi, dat hoop ik ook!!! De echoscopiste zei vanochtend tegen me: 'hopelijk tot over een paar maandjes', en toen ik haar niet-begrijpend aankeek: 'voor een ander soort echo' . Ik hoop het ook, en ik hoop het ook voor jou!! Marral, ja, lief he.... En ik heb een ei van 17 mm! Dus waarschijnlijk morgen al Pregnyl. Is echt hard gegaan na mijn ophoging van maandag, want toen was ie nog maar 10. Ik ben wel erg blij dat het zo goed gaat, heb toch elke keer een eisprong. Wel een cyclus van tegen de 40 dagen, maar dat vind ik niet eens zo slecht.
@marral dankjewel lieve meid!!! xx @saar owh wauwwww wat een ontzettend goed nieuws! hoeveel heb je moeten ophogen? Super goed hoor zon mooi resultaat! morgen dus al pregnyl? super! dan weer op het wachtbankje! hier nou het bruinverlies weer over! (zo frustrerend) hopelijk morgen wel gewoon ongesteld! maar dat is meestal wel dus ga ik maar vanuit! heb vanmorgen al gebeld voor echo 1 volgende week vrijdag! vanaf maandag ga ik beginnen met spuiten! vind het wel spannend hoor
Bbibi: dat is zeker spannend!! Hopelijk breekt de ongi snel door en is dit voorlopig de laatste keer. Ik duim voor je! Saar: fijn dat het zo goed gegaan is! Mag je bijna bij me op het wachtbankje komen zitten en dan is dat hopelijk de laatste keer voorlopig! Hier: ik trek het best slecht op het moment.. Ik voel me beroerd van de pregnyl en heb afgelopen nacht ook maar 3 uurtjes geslapen. Ik kijk wel 10 keer per dag op de kalender of ik al mag testen. Ik ga die 14 dagen ook niet volhouden denk ik, ik denk dat ik dag 11 al ga testen ook al wil ik het liever niet. Heb hoofdpijn, buikpijn, spierpijn, misselijk bij vlagen en totaal geen fut. En dan helpt zo weinig slapen ook niet echt Herkennen jullie dit?
Ja, superspannend, bibi! Ik heb heel vaak een klein beetje bruinverlies en dan pas de volgende dag of de dag daarna dat het echt doorzet, dus zal inderdaad wel snel verder doorzetten. Ik was opgehoogd van 50 naar 75.
Mnr, vervelend zeg. misschien kun je je huisarts melatonine vragen? Ik gebruik wel eens pilletjes van 3 mg als ik in een periode niet goed slaap. Kan soms 's ochtends dan nog een beetje katerig voelen, maar dan kun je de rest van de dag wel weer goed aan.
Dank jullie wel voor de lieve reacties meiden. Ik heb vanmorgen een tuinstoeltje in de badkamer gezet en ben heerlijk zittend gaan douchen. Daarna weer op bed gaan liggen en eigenlijk net pas weer wakker. Het gaat nu wel redelijk, maar fit ben ik zeker niet. Wat wel 'grappig' was vannacht was dat toen ik zo beroerd was beide jongens ontzettend van zich lieten weten. Ze gingen maar tekeer in mijn buik. Prima, is er met hun in ieder geval niets aan de hand!! @Bbibi, Ik ga zo ontzettend hard voor je duimen dat dit de laatste keer is dit jaar!! Hoop dat je snel aan de nieuwe ronde kan beginnen!! Ziek van de koolhydraten, ja daar had ik het met mijn man ook al over vanmorgen. Als dit volgende week weer gebeurd na 3 dagen dat dieet dan weet ik dat zeker. Oh nu lees ik dat het weer over is, gelukkig heb je alweer een afspraak staan!! Ik hoop dat je dan kunt beginnen! @Saar81, Wat super dat je nu een ei hebt!! Ik hoop dat hier een prachtig kindje uit gaat groeien voor jullie! @Mnr, Ik ken het niet echt eigenlijk, wachten is heel erg moeilijk zeker als je het zo graag wilt maar echt testdrang heb ik de beide keren niet gehad. probeer rustig aan te doen, misschien wat afleiding te zoeken? En hopelijk wordt je geduld beloond!
@MNR dankjewel lieve meid! ik hoop het ook! en voor jou en de rest vd meiden ook zo ofcourse! Vervelend dat je je zo beroerd voelt en zo zenuwachtig bent omtrent testen hihi... hoeveel dpo ben je? anders zou je miss al een testje kunnen doen morgen ochtend? @ saar fijn dat je met 25eh opeens zo goed reageerd meid! hopelijk mag je dat de volgende keer weer meteen spuiten @myloon jij ook bedankt lieverd! hoop het ook zo! ben zooooo toe aan een zwangerschap ! (ik weet het meiden jullie ook!) En voor joueven afwachten dus! hopelijk volgernde week een goede testuitslag! Fijn dat je de jongens in ieder geval gevoeld hebt! het begint echt alweer op te schieten bij jou! leuk hoor
Het gaat inderdaad hard. Inmiddels is de andere tweeling voortkomend uit dit forum geboren begreep ik!! Hier gaat het nog niet lekker, ben moe, futloos en voel me helemaal niet goed. Heb nu ook last van mijn bovenrug Heb me lang niet zo ziek gevoeld, hoop dat het snel weer beter wordt.
Myloon, komt goed, meis, is weer even een fase. Sterkte voor nu! Bibi, nou, ik hoef niet perse met 75 te beginnen. Ik heb liever dat het wat langer duurt dan dat het misgaat... Met vaak een totaal van 70 follikels is het een wonder dat er steeds maar één groeit!
Myloon en Guus wat naar! Hopelijk voelen jullie je snel beter.. Bbibi op naar een nieuwe ronde en nu mag het wel eens raak worden voor jou meid!!
Ff een baal avond.. Weer iemand zwanger in mijn vriendengroep, waren t nog niet eens aan t proberen, hebben al 2 kindjes.. Ik gun t ze van harte hoor, maar ik ben inmiddels al 1 3/4 jaar bezig.. En het wordt nu een keer mijn beurt!! Vind ik dan...
Guus, ja, is elke keer weer slikken, zeker als er zo'n oeps-ik-ben-zwanger-verhaal aan vastzit. Ik zit nu ook op 1 3/4 jaar probereb! xxx
Tja guus dat lijkt me ook moeilijk! In mijn omgeving ben ik de eerste dus heb hier totaal geen last van maar dat lijkt me wel erg frustrerend!
Bah... niet leuk guus! Saar klusze! Myoon beterschap! Bbibi op naar n nieuwe kans! Gauw ongi! Bo duimduimduim voor morgen!
Thanks, Weegbree, de eerste keer zit er al op. Ik moet vanavond pregnyl spuiten, maar omdat alles er al pre-ovulatoir uitzag, zeiden ze dat ik gister alvast aan de slag moest 😉. Deze cyclus trouwens geen enkele keer de puregon vergeten! *trots*
Ben gister naar Nijmegen geweest bloed afgenomen en nu weer 6 weken op de uitslag wachten. Ondertussen gaan ze informeren of ze bij PGD reeds iemand geholpen met het zelfde syndroom. Op dit moment ziet het eruit dat we niet eerder dan over 6 mnd kunnen beginnen. dames allemaal succes!
Jeetje poppel veel succes met wachten komende 6 maanden!! Guusje, voel je je al wat beter?? Saar, have fun meis!! jij begint altijd met 50 toch?? Hier, vandaag weer een echo gehad maar t was weer niet dik genoeg!! had nu 5,9 en blijkbaar afgelopen keer 4,3. Moet nu woensdag weer terug pfff m'n lichaam is weer lekker langzaam zeg