ik ken het ook dat je zelf lang bezig bent en dat er om je heen mensen met een zucht zwanger raken! dat had ik ook en ook dan nog abortus pleegt.. bah en dan moet ik stil houden das moeilijk denk ik geef kind aan mij! wrm hun zo snel en halen weg en wrm moet ik zo lan wachten.. maar je kan ook zo zien je krijgt een wonder kindje een byzonder kindje waar jelang op heb gewacht
Bo, ja, ik begin met 50 eh. Meestal na 2 weken naar 75 en dan komt het snel op gang. Mijn bms was dit keer in 4 dagen van 6 naar 9,5 gegaan, dus het kan hard gaan! Die van jou komt er ook aan! Poppel, ik heb jouw eerste bericht over de pgd gemist. Had je gezegd om welk syndroom het gaat? 6 maanden wachten is lang, zeg. Toch zou ik het er graag voor over hebben als het bij ons kon! En zes maanden kan soms ook snel gaan. Krijg je binnenkort nog precies te horen hoe lang je moet wachten?
@myloon, voel je je al wat beter? @bo, Pfff balen dat je Bms zo langzaam gaat! @poppel, 6 maanden is lang. Hopelijk dat de uitslag goed uitpakt voor jullie! @saar, fijn dat je de pregnyl al mag spuiten! Klus ze @ Guus, snap precies hoe je je voelt. Hier bij mij ook alleen maar zwangeren. "En we waren pas de eerste maand aan het proberen" bleeh!! Hier ook weer een ontzettende baaldag. Vanmorgen dus eer echo gehad. Bij het negende ei boven de 15 zijn ze gestopt met tellen! Weer overstimulatie! Maandag moet ik weer terug om te kijken hoe het met mijn lever en eierstokken gaat.. Weer een weggegooide ronde...
Avda, verdorie! Wat een rotnieuws! Vind het echt niet leuk... Knuffel, meis! Hopelijk is je lever ok. Hoeveel heb je gespoten deze ronde? xxx
at saar, Ik heb een familie brief ontvangen van me zus. Zij heeft het dunningan syndroom. Nu is de kans dat ik het ook heb. (Ik weet het wel zeker want lijk 2 druppels water op m'n zus) maar om dit te testen hebben we vrijdag afspraak gehad. Mocht ik het ook hebben zouden we graag PGD willen laten doen om te voorkomen dat ik het overdraag. Aangezien nu de kans 50% is. Mocht dat dus zo zijn worden we doorverwezen naar Maastricht aangezien ze daar alleen de behandeling uitvoeren. Dus allemaal spannend. Maar ze moeten net als bij jullie eerst beoordelen. dankje Avda! sterkte meid
@avda pffff knuffel echt klote! @poppel spannend, mare 9 maanden! @sammy herkenbaar hier ook 2 die abortus hebben laten doen! Dan sxhiet ik uit mijn slof pffff! @guus meid ik ken het hier alweer ruimmm 1,5'jaar bezig en nog met lege handen! Ik wil ook aan de beurt zijn @saar jeeeej klustijd voor jou! Pregnyl er weer in! @mnr bijna je nod? @weegbree succes met de laatste loodjes van verhuizen mop @hier vrijdag om hlaf 6 zwaar ongi geworden dus begin morgen ( nouja aan de tijd te zien is het nu al zondag) dus vandaag haha al met spuiten ( dag 3) ben ontzettend benieuwd
Bbibi; wat fijn dat je nu mag beginnen met spuiten, is toch weer een stapje verder! Wanneer is je eerste echo? Mijn nod is pas over een week.. Heb een week geleden pregnyl gespoten, maandag dus eisprong gehad als het goed is, dus dan is morgen over een week m'n nod dacht ik.
Avda, oh ja, nu weet ik het weer. Toch zou ik eens vragen waarom ze je niet met 50 laten beginnen? Ik begin tot nu toe steeds met 50 omdat ze bij mij bang zijn voor overstimulatie. Meestal ga ik na twee weken naar de 75. Misschien moet t bij jou ook nog voorzichtiger? Bbibi, mooi meid! Eindelijk een nieuwe stap! Kom maar op, baby, Bbibi is er klaar voor!
@mnr zeker weten! En ik heb er een heel goed gevoel bij! Eindelijk na al die maanden! Haha! Dit gaat hem gewoon worden voor mij en mijn man! Mag wel voor die duizende euros die we moeten betalen 'hihi Jij nog steeds niet lekker?'of voel je je weer wat beter? @saar hihihi zo lief jou berichtje! Jaaaa ik ben er 100% klaar voor! En hoe eerder een babytje voor mij hoe eerder ik een ander blij kan maken met mijn eitjes ( mits van goede kwaliteit en mits het mag met mijn ziekte).'wij willen sowieso maar 1'kindje En jij goed aan de klus geweest meid? Nu weer lekker het wachtbankje?'
Bbibi: Oh wat fijn zeg, dat het goed doorgezet heeft!! En nu aanstaande vrijdag de 1e echo? En wat is dan verder het verloop? Pff, wat is dit spannend!! Ik ga zo hard duimen meid!! Ik hoop het zo voor jullie! Ben echt heel benieuwd meis!!
Bbibi, wij willen ook graag 1 kindje, dat is voor ons genoeg. Wij gaan vandaag nog 1 keer klussen, heb de pregnyl gisteravond gezet. Ben blij als dat vandaag gebeurd is en ik weer ff op het wachtbankje kan plaatsnemen
Bbibi: voel me wel iets beter lief dat je het vraagt nog wel steeds misselijk met vlagen en allerlei andere zwangerschapsverschijnselen maar dat komt door de pregnyl. Die moet woensdag uit m'n lichaam zijn dus ben benieuwd! Waarom willen jullie maar 1 kindje als ik vragen mag? Vanwege de mmm? En laat je dan ook maar 1 cryo terugplaatsen?
Saar: Oh, gister pregnyl gespoten? Die heb ik ff gemist denk ik Spannende weken weer voor jou! Moet nu toch wel eens raak zijn hoor. Ik ga de komende 2 weken heeeeeeel hard duimen voor jou!!! Fingers crossed!!
mnr: Ik had de eerste week vaak allemaal klachtjes en de 2e wk eigenlijk niks meer. Maar dat is ook weer bij iedereen verschillend. Ik vond de 2e wachtweek altijd heeeeeeeel langzaam gaan. Succes met wachten! Hopelijk met een positief resultaat!! *duim duim*
Dank je Marral! En het wachten duurt idd lang! Ben er ook veels te veel mee bezig. Moet ik niet doen, maar dat gaat vanzelf
Mnr, ik heb de laatste keer met mezelf afgesproken dat ik géén kwaaltjes ging bedenken, opzoeken, me gek laten maken etc. Dus elke keer als ik weer 'iets' voelde en daar over na ging denken of weer wilde gaan googelen, zei ik streng tegen mezelf: 'Nee, Saar, dat gingen we NIET doen!' En dan hield ik er braaf mee op. Werkte best goed, hoe debiel het ook klinkt
Dank je saar! Goeie tip vooral dat googelen moet ik niet meer doen.. Daar maak ik mezelf echt gek mee. Ik zal mezelf eens streng gaan toespreken