Hihi Saar ik vind het wel een goeie! En als het helpt, waarom niet toch! mnr, hopelijk helpt het bij jou ook!!
Hihi, ja, dat googelen, stom hè? Je moet écht streng zijn: 'Nee, níet doen' en dan snel iets anders gaan doen, de was ofzo
Even een vraagje: wachten jullie na de pregnyl altijd tot je menstruatie begint of testen jullie eerder? En wanneer testen jullie dan? Ben verder helemaal niet ongeduldig hoor
Ja, morgen op de helft zie ik mooie mijlpaal! Maar ik wil weker zeker zijn dat de pregnyl uit m'n lichaam is dus wil niet te vroeg testen. Misschien test ik dan 11 dpo
Zoooo, Weegbree, wat gaat dat snel zeg! Mnr, ik weet t eigenlijk niet. Ik word steeds al ongi voordat ik aan testen kan denken. Maar ik zou het zelf op 10 dpo toch nog niet geloven, dus zou het iig daarna doen.
Saar, jij hebt toch gisteren pregnyl gezet? En is dan 22 juli je NOD? Want ik heb nu een week geleden de pregnyl gezet en als ik dan 14 dagen later reken is het 21 juli NOD. Maar is jouw NOD dan veel eerder dan na 14 dagen?
Mnr, hahaha, foutje.... . Gaat wel snel bij mij, maar niet zó snel. En hoewel het meestal met tien dagen gebeurd is bij mij houd ik toch 14 dagen aan.
Haha ik dacht al! Ik ben benieuwd hoe lang het bij mij gaat duren. Ene kant is 10 dagen wel fijn, scheelt weer een paar dagen wachten
@weegbree nee nee jij testen het liefst 1dpo al en dan iedere dag tot aan je nod whahaha! @ mnr spannend hoor meid! Je kan altijd eerder een testje wagen toch? @saar ook maar een kindje dus?'ook bewuste keuze? Wij willen maar 1x zwanger zijn laat ik het zo zeggen! Puur wegens mijn ziekte! Dus bewuste keuze voor ons! En zal ook mijn handen voo genoeg hebben aan 1 kindje! @marral dankjewel lieverd! Niet bekend wat verder! Vrijdag echo en met spoed bloed aanvraag op aids hepatites b en c en hepatites core! En dan denk ik maandag erna weer echo en dan ven afwachten verder krijg ik morgen te horen of ik in nederland de infuzen kan doen te ja of te nee! Fingers crosst !! @all spuit 1 zit erin
Bbibi, dit was 200 ie nu, toch? Jee, joepie, je bent weer aan de slag! Wij willen maar één kindje omdat meer ons echt niet gaat lukken. Ik met m'n migraine en nu ook nog fibromyalgie en m'n man met z'n spierziekte, daarmee wordt 1 kindje al een hele uitdaging. Dat komt zeker goed, maar twee gaat gewoon niet lukken. Gelukkig heb ik steeds maar één ei.
@saar owh jij fybromyalgie?'toevallig dat is de andere variant van ME! Ze dachten bij mij eerst ook aan fybromyalgie later toch niet en werd het ME aangezien ik ook veel neurologische klachten heb en dat is vaak met fybro niet. Al maak ik al wel reuma antistoffen aan dus tja toch laatig zon diagnose! Maar logisch dat jullie daardoor voor 1 kindje gaan! Zelfde redenen als wij dus verstandig! Maar idd nu 200eh! Fijn idde ja! Hiernhe. Ik bijna een half jaar oo gewacht! En wat toepasselijk jou plaatje hihi
Bbibi: Jaaaaa, het is nu echt begonnen!! Op naar mooie eitjes meid!! Ben heel benieuwd! Weegbree: Woehoe!! Op de helft al weer! Gaat zo snel zeg! (bij jou dan, bij mij schiet het voor geen meter op hahaha) mnr: Ik testte ook op 10 dpo. Leek positief, maar de dag er na was ie veel lichter, echt een tuurstreepje (dus denk dat t toch pregnyl was). Pas bij 13 dpo werd ie donkerder. Niet dat dit bij iedereen zo is natuurlijk, normaal is pregnyl op dag 10 uit je lichaam. Maar denk deel mijn ervaring wel met je. Ik heb die dagen enorm in de stress gezeten. Testte 2 keer per dag. Gelukkig is het goed gekomen!!
Hoi dames, Hier weer even een berichtje van mij, het weekend ging het iets beter maar vannacht weer een hopeloze nacht. Nog altijd geen normale stoelgang en voel me beroerd. Ga daarom straks even naar de dokter. Komt waarschijnlijk weer weinig van de test komende woensdag. Kan nu amper eten laat staan koolhydraatrijk. @Weegbree, Wat goed dat je inmiddels op de helft zit!! Voel je ook al steeds meer beweging? @Bbibi, eerste zit er in, goed meid!! Oeps ik ren weer naar het toilet... reageer later vandaag verder...