Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Myloon: Oh, wat balen zeg, dat je je nog steeds niet goed voelt! Doe je nu nog dat koolhydraatrijk dieet of nu niet?
    Heel veel beterschap! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt!!

2. mnr

mnr Niet meer actief

Saar en bbibi, dan snap ik wel dat jullie voor maar 1 kindje gaan. Wat is het toch oneerlijk dat als je al zoveel gezondheidsproblemen hebt dat je dan ook nog zo moet vechten om zwanger te worden! Ik duim dat het snel raak is voor jullie!

Marral: dank je wel, daar heb ik zeker wat aan! Mocht de test lichter zijn dan weet ik dat er nog hoop is!

Myloon: wel goed om even naar de dokter te gaan. Beterschap!!

Vanochtend niet meer misselijk wakker geworden.. Zucht.
    Ik ga waarschijnlijk donderdag of vrijdag testen. Dat is dan 12 of 13 dagen na de pregnyl. Als het dan nog nodig is..

3. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren wel redelijk kunnen eten, maar wilde dat ook zeker niet overdrijven. Dus ik denk dat ik gisteren niet aan de juiste hoeveelheden koolhydraten ben gekomen.
    Ik ga het straks even met de dokter overleggen hoe of wat.
    Helaas heb ik een invaller die ik helemaal niet ken omdat mijn eigen huisarts vakantie aan het vieren is.

Vanavond eerste avond zwangerschapsgym, ik hoop zo dat ik me ietsie pietsie beter voel zodat ik toch kan gaan... want dat wil ik zoooo graag!

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Morgen meiden!

@marral idd spannend!! Wanneer heb jij je eerste echo?
    Is toch ook al aftellen meis? Spannend hoor!

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owu ik mis een stuk geloof ik hahaha!

@mnr idd dat is ook wat ik zo oneerlijk vind :( al ziek en dan ook nog eens moeite met zwanger worden! Bahhh het leven is zo oneerlijk!
    Maar goed we moeten proberen positief te blijven! Jij alweer naar donderdag toeleven! Spannend meid

@myloon vervelend dat je je zo beroerd voelt meissie! Kunnen ze niet een andere manier bedenken om die tests af te nemen voor zwangerschapssuiker? Beterschap

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat spannend meiden, toch weer een aantal deadlines deze week?
    Bo nog weer echo? Hopelijk is je bms mooi dik!
    Bbibi, vrijdag eerste echo? Eerste spuit zit er alweer in! Duimduimduim!!!!
    Saar op de wachtbank, duurt lang idd nog kleine twee weken!
    MNR, hopelijk goed nieuws voor jou eind van de week!
    Myloon wat balen meis L hopelijk voel je je gauw wat beter!
    Marral, idd uitkijken naar de eerste echo! Erg spannend, maar het zit vast goed!
    Guus hoe is het met jou? Al wat beter na je kuurtje antibiotica? Hoop het!
    Volgens mij vergeet ik wat meiden…sorry daarvoor!
    Hier het weekend over gegaan. vanochtend bij de notaris geweest, stond het geld van onze kopers niet op de rekening. Dus het kon niet doorgaan.
    Die vrouw bijna in tranen. Stomme fout van hun bank. Het zou in de loop van de dag overgemaakt worden en hebben volmachten getekend, dus heb de sleutels bij me. Hopelijk bellen ze snel dat het geregeld is!
    Vanmiddag spannende middag hier met ontslagen op het werk. Hoop niet dat ik erbij zit. Ben er wel een beetje bang voor, volgens het systeem zou het maar zo kunnen.
    Verder gaat het met de kleine spruit allemaal goed, schopt en kriebelt lekker. Ene dag meer dan de andere. Soms voel je hele dag bijna niks en soms een hele middag heel veel juist!
    Vanavond nog op controle bij de vk, even op de weegschaal/bloeddruk en hartje luisteren!
    Nog een weekje werken en dan vakantie. Laatste week van de vakantie gaan we eens lekker even spulletjes kijken en de babykamer van mn schoonzus ophalen!
    Dan wordt het wel echt!

7. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Bbibi: nee, voorlopig heb ik nog geen echo hoor. Het ziekenhuis is dicht. Dus met 8,5 a 9 wk pas. Week er na meteen weer 10 wk echo haha

Weegbree: Pff, spannende dag dus bij jullie op kantoor!! Ik ga heel hard duimen dat je gewoon mag blijven!! Weet je al of er veel uit gaan?
    Bah, wat vervelend van dat geld wat er nog niet op stond! Hopelijk vandaag of morgen dan. Is zowel voor jullie als voor die nieuwe mensen wel fijn!

8. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar staat me ook nog iets van bij, hihi :D

Bbibi, ik wist niet dat ME en Fibromyalgie zo dicht bij elkaar lagen. Ik heb echt het idee dat er nu maar een stickertje op geplakt is. Ze drukken dan wel op speciale punten om te kijken of die pijn doen, maar ja, mijn hele lichaam doet pijn, dus die punten dan ook natuurlijk. Avndaag hoorde je of je niet steeds naar DD hoeft, toch? Ik hoop het voor je!

Mnr, tja, het leven is oneerlijk. Om eerlijk te zijn vind ik het nog oneerlijker dat de grootste idioten makkelijk kinderen krijgen, mensen die hun kinderen uitschelden, slaan etc., en dat wij er zo lang over doen! Over het testen: hoe vroeger je test, hoe meer stress het oplevert volgens mij. Maar donderdag of vrijdag is prima, toch? :)

Weegbree, wat een spannende dag. Ik duim voor je baan en hoop dat de betaling van het huis snel geregeld is!

Myloon, wat vervelend zeg. Is het een virus ofzo? *knuff*

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree jeejtje dat meen je niet? Stond het er niet op? OMG hoe kan dat nou weer? Super sneu voor de kopers! Voor hun is het toch ook allemaal stressvol en spannende dag! Ik was daar pas geleden ook zooooo bang voor! Owh wat erg :(
    En helemaal over? Leuk huis hoor meid!!
    En dus weer naar vk? Leuk hoor!
    En spannend van je werk! Maar jij zit er vast niet bij!!

@marral owh joh is jou ziekenhuis echt compleet dicht? Mijne 2 dagen per week! Kun je niet in ander ziekenhuis terecht dan?

@hier lekker op het zwembad! Ff heel chill na alle drukte! Was er aan toe! :)

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    zitten jullie mij een beetje belachelijk te maken!
    ik hield de economie tenminste op gang met mijn koopdrang in testen:D

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @saar kijk maar eens op inet! Ze dachten bij mij altijd fybro maar voldeed net niet aan hun punten!! Stomme test! Toen kwam ik bij mijn huidige arts die heeft suuuuper veel bloedonderzoeken gedaan ( die is primeur wat betreft ME) en daar was het foute boel! En toen wist ik zeker dat het ME was en niet een wilde gok gelukkig in nederlandse ziekenhuizen ! Sinds de medicatie gaat het zooo onwijs veel beter!
    En het is wat je zegt die slechte mensen die door roken tijdens zwangerschap drinken aan de drugs zitten die krijgen allemaal spontaan kinderen bahbah!! Zo niet eerlijk! Wij zijn aan de beurt he meid :(

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt helemaal gelijk, meid! :D

Bbibi, ik heb geen medicatie voor de fibro. Wat slik jij dan?

Pff, vandaag depri, zal de eisprong wel zijn. Kan wel janken! Nou ja, allemaal hormonaal...

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    nou, zojuist sleutels afgegeven. geld was binnen bij de notaris! dat is 1, nu de ontslagronde nog doorkomen!

14. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree, ik denk aan je!!!

Vraagje: gisteren had ik heel duidelijk ovulatiepijn rechtsonder. Maar vandaag nog steeds bij vlagen, terwijl de eisprong nu toch wel geweest noet zijn... Is dat normaal?

15. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames,

Bij de huisarts (huisarts in opleiding) was mijn bloeddruk wat te hoog, maar werd naar huis gestuurd met de mededeling, ik bel je morgen nog even om te vragen hoe het dan met je gaat.
    Thuis ben ik op bed gaan liggen en in slaap gevallen, heb een heel eind geslapen. Ik had mijn mobiel lekker uit gezet met het idee dat men als ze me echt nodig hadden wel op de huistelefoon belt.
    Tot om 16.20 die zelfde arts voor de deur stond, ik moest toch echt even nog naar het ziekenhuis vandaag.

Nou om 17.10 was ik daar en liep om 19.45 weer weg.
    Echt een soort opname, moest in een kamer op een bed liggen, bloed, urine werd afgenomen bloeddruk weer opgemeten en een ctg scan gemaakt.
    Uiteindelijk was de uitslag helemaal goed, bloeddruk ook!
    Met de jongens alles prima, alleen ik heb een flinke buikgriep.
    Ze waren bang voor zwangerschapsvergiftiging maar gelukkig was dat het niet!!

Was me mijn dagje wel!

@Weegbree, fijn dat de sleuteloverdracht gedaan kon worden.
    Hoe is het gegaan met je werk?

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    lang verhaal, het viel allemaal mee. niet echt gevolgen voor mij.
    wel erg hoor, allemaal lieve en leuke collega's die eruit moeten :(

17. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Myloon, wat een dag! Gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging!!! Rustig aan dus nu...

Weegbree, zal wel heftig geweest zijn. Wat jammer dat je leuke collega's kwijtraakt. Hadden ze niet gewoon alleen de stomme weg kunnen doen? Wel super dat jij je geen zorgen hoeft te maken om je eigen baan.

18. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Jeetje war hebben jullie veel geklets meiden! moest echt veel terug lezen Hih

Weegbree, wat fijn dat de overdracht uiteindelijk toch door is gegaan, Dat is voor jullie ook erg fijn! Ennnn natuurlijk super fijn dat je je baan kan behouden!!! Hoe gaat t verder met je meis??

Myloon, Phoe jeetje zeg dat verwacht je ook niet dat dan opeens je huisarts voor de deur staat! Gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging maar een buikgriep word je ook niet vrolijk van! Hoop dat je snel weer opknapt! Beterschap meis!!

Guusje, hoe gaat het met je blaasontsteking? al bijna weg??

Bbibi, ja het is soms zo oneerlijk. Vandaag weer onwijs boos geworden op een vriendin van mij. Die is "per ongeluk" zwanger geraakt van de tweede. Nu ong 8 weken zwanger maar gewoon nog wel roken... Volgens haar moet ze t afbouwen omdat t anders teveel stress oplevert maar wel op 1 avond 4 sigaretten opsteken grrrrrrr kan daar zo niet tegen he!! sorry ben gewoon nog steeds gefrustreerd ervan!!

19. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo, ik word ook gek als ik mensen zie roken tijdens de zwangerschap! Alsof ze niet beseffen wat een wonder het is!

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree vervelend meid maar fijn dat er voor jou geen consequenties zijn direct.

@ saar meis dikke knuf! Hopelijk is je delri stemming voor een goed doel deE maand jij verdient het! Mijn medicatie heb je ff de tijd dan tik ik wel ff een hele waslijst ;) hahah! TE VEEL

@ bo hoe is het met jou meissie? Wanneer he. Je weer een echo en vermoedelijk terug plaatsing? SpAnnend hoor!
    En zookk herkenbaar! Mijn man zijn collega heeft 2 jaar over gedaan om zwanger te worden en nu is ze eenmaal zwanger en paft ze ook gewoon door! Heel het bedrijf vind het niet kunnen en kijkt haar daarop aan! Echt ik werd WOEST!!! Ik doe alles voor een zwNgerschap en laaf er alles voor en zon dom w.icht die kan doen en laten wat ze wil en raakt wel zwNger! Nou ik kan er met mijn let niet bij! Ghhrrr

Oja slecht nieuws meiden mijn infuzen moeten ook in duitsland ze kunnen het niet in mijn huidig ziekenhuis :(

Deel Deze Pagina