Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja erg sneu allemaal.... Alleen de stomme weg was leuk geweest maar zo werkt het helaas niet.
    Balen bbibi van de infusen,hopelijk hoef je maar een keer naar Duitsland.
    Myloon balen meis beterschap!
    Bo wanneer weer echo?
    Saar en de rest op de wachtbank sterkte! Jullie zijn echt aan de beurt!
    Hier gister goedgekeurd door de vk. Alles was goed hartje klopte mooi en ik was in vier weken twee kilo gegroeid. Valt mee nog dus...
    Nou ik ga maar gauw naar t werk!

2. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Weegbree: Oh, wat fijn zeg! Heel jammer natuurlijk dat er een hoop collega's weg moeten, maar jij gelukkig niet!!

Bbibi: Oh, wat balen zeg! En moet je dan per ronde vaak naar Duitsland voor die infusen? Of weet je dat nog niet. Wel balen hoor!! Stom zeg, dat dat niet gewoon hier kan. Lopen ze hier dan zo achter?
    Nee, ik hoef niet naar een ander ziekenhuis hoor. Of ik die echo nou met 7 weken of 9 weken heb maakt mij ook niet zo veel uit eigenlijk... Ik denk maar zo, met 9 wk zie je al meer dan met 7 :)

Bo: Hoe is het met jou? Binnenkort weer een echo? Hoop zo voor je dat je bm slijm mooi dik is dan!!

Myloon: Oh, wat een dag zeg! Gelukkig maar dat het geen zwangerschapsvergiftiging is!! Maar ja, buikgriep word je ook niet vrolijk van. Hopelijk voel je je snel weer beter!

Saar: Hoe is het met jou? Voel je je al iets beter vandaag?

3. mnr

mnr Niet meer actief

Weegbree: fijn dat alles goed was, en gelukkig dat jij je baan nog hebt!

Bbibi: balen zeg dat het niet in nl kan! Is dd erg ver rijden voor je?

Myloon: jeetje wat een dag zeg! Maar gelukkig met de beebs alles goed. Hopen dat jij je ook snel weer beter voelt!

Saar: hoe is het nu?

Hier: sinds gisteren last van buikpijn. Geen idee wat het is.. Zit nu 10 dagen na de pregnyl en hoop niet dat het mijn menstruatie is die er aan komt. Wat een zenuwslopende toestand zeg die wachtweken!
    Maar donderdag of vrijdag testen :) Als het dan nog nodig is.

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @mnr spannend zeg zou geweldig zijn als het de eerste ronde spuiten meteen raak is! willen jullie 2 kindjes of nog meer?

@marral zeker balen dat ik daar naartoe moet! en idd moet dat iedere ronde! en een aantal keer per ronde ook nog! ik hoop maar dat het in 1x raak is! ;)
    dan moet ik wel 40weken aan een stuk maar is ht voor een goed doel! haha!
    en je hebt gelijk des te eerder zit je ook aan de 12 weken mijlpaal ;)

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree goed dat alles goed was met de kleine mop!

6. mnr

mnr Niet meer actief

Bbibi: ik reken nergens op hoor! Meestal hebben wij niet zoveel geluk dus kan me niet voorstellen dat het de eerste ronde raak is.
    Ik zou wel 4 kinderen willen haha, maar ml wil er 2 of misschien 3. En 3 is praktischer met in de auto enzo.

Maar het zal al een wonder zijn als we er 2 mogen krijgen! Dus dan zal ik al heel gelukkig zijn :)

7. mnr

mnr Niet meer actief

Ik kon het niet laten en heb toch al een test gedaan.. Die was witter dan wit :(
    Ik hoop maar dat het komt omdat ik te vroeg heb getest en anders op naar de volgende ronde.

8. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mnr, dan weet je nu in ieder geval dat de pregnyl eruit is. Je zit pas op dag 10, geloof ik?

Ik ben vandaag 32 geworden, meiden. Ik had wat familie op bezoek, o.a. Mijn twee mini nichtjes, zo'n vrolijke boel weer met die twee! Ik hoor in mn achterhoofd wel weer een klokje tikken nu, maar dat negeer ik maar gewoon ;)

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    MNR, balen, maar het kan idd nog!
    Saar van harte meid!!!!!!!!!!!!!!!! 32 is echt nog jong!!

10. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree, thanks, dat soort dingen moet ik horen :D

11. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Saar: Van harte gefeliciteerd!! Gezellige dag gehad dus, leuk!
    Enne, dat klokje tikt echt nog niet hoor! Je hebt nog alle tijd meis!

Bbibi: Oh, moet je zelfs tijdens een zwangerschap die infusen dan? Jeetje, dat is heftig!! Maar idd, je weet waar je het voor doet!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Saaaaaaaaaaaaarrtje! had dat eerder gezegd meissie! van harte proficiat! lekker genoten dus? en dik verwend? en wat weegbree zegt 32 is nog zo jong! Het kan nog 10 jaar duren voor jou! en 1 kindje wens jij maar... dus dat kan makkelijk meid! hopelijk krijg je binnenkort een leuk ''verlaat'' verjaardags cadeau! hihi

marral hoeist met jou meissie?

weegbree bekomen van de schrik?

mnr balen meid maar alles is nog mogelijk! heb je wel een vroege test gedaan??
    en 4 kindjes pfoehhhhh dat zijn er een hoop haha! ;)

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi meiden,

Ff kort bericht want ga nu slapen.. Maar antibiotica is afgelopen en vandaag aan de Duphaston gegaan, hopelijk snel ongi.

14. mnr

mnr Niet meer actief

Saar: alsnog gefeliciteerd!

Guusje: hoeveel dagen duphaston moet je? Hopen op een snelle menstruatie!

Bbibi: haha, dromen mag hè.. Of ze dan uitkomen is weer wat anders ;)
    De test was van sensitest. Nu durf ik niet meer te testen want heb steeds een soort buikkrampen. Anders haal ik morgen de kv 2v5.

Reken je bij je dpo de dag van de eisprong ook mee? Of is de dag erna 1 dpo?

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    mnr, hopelijk gauw een mooie test voor jou!
    goed artikel zeg! vind ik ook wel fijn om te lezen! (hier 30 jaar).
    Guus, hopelijk gauw ongi, hoeveel dagen duphaston?
    bbibi druk aan het spuiten? vrijdag eerste echo? heeel erg spannend mop!
    ik ben weer bijgekomen van de schrik hoor.
    had wat harde buiken (van de drukte van de verhuizing en spanning bij elkaar denk ik), dus moet wel oppassen en rustiger aan doen. dus dat doe ik dan ook maar! wel lastig als je nog veel werk moet verzetten!

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    typisch mnr in mijn omgeving lijkt het net of 30-ers sneller zwanger worden t.o.v. 20-ers! dus volgens mij zegt dat inedrdaad allemaal niet zo veel! je bent vruchtbaar OF je bent dat niet ... zwart wit gezegd :)

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree nee vrijdag echo werd zaterdag echo! veel problemen gehad met verzekering! moet nu dus ALLES in duitsland doen! even 8x per maand op en neer naar duitsland! fijn he?? NOT !
    dus ik heb nu zaterdag mijn echo ipv vrijdag! maarja geen probleem eds te eerder is het punctiedag! ben benieuwd! voel nog niet veel helaas!

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    owh en jij allemaal harde buiken :( dat is niet zo mooi meid! ednk een beetje om jezelf! en je dochtjertje! rustig aan he!

19. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Saar, nog van harte gefeliciteerd meis!!! En idd 32 is helemaal niet oud joh!!!

Weegbree, oei harde buiken zijn volgens mij niet zo fijn! Idd even een stapje terug en een beetje relaxen!!

Bbibi, wat balen dat het zo'n gedoe is met de verzekering! Jeetje 8 keer heen en weer is idd veel maaaar het is voor een heel goed doel! Op naar een mooie echo zaterdag!!

Mnr, ik hoop dat je snel een mooi test in je handen zult hebben! Zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop!!

Hier, heb over 20 min een afspraak in t ziekenhuis.. verwacht er eigenlijk niet zoveel van en ben er ook niet zo mee bezig geweest. Met andere woorden ik was zelfs vergeten dat ik vandaag moest dus ben ook vergeten te scheren daar beneden oeps!! Gelukkig had ik een reminder in m'n telefoon staan haha
    Ik zal jullie dadelijk wel een berichtje sturen als ik weer wat meer weet

Deel Deze Pagina