Hoi Dames, Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen. Wij hebben 3 IUI's er op zitten (Clomid) en na een evalutiegesprek ben ik nu in afwachting van een Hycosy. Deze maand is er dus geen kans op een zwangerschap en vanaf augustus moet ik gaan spuiten. Ik heb een naalden fobie en val bijna altijd flauw dus ik ben benieuwd hoe ik dit moet gaan aanpakken. De pregnyl liet ik altijd in het ziekenhuis zetten, maar dagelijks naar het ziekenhuis op en neer rijden is niet echt te doen. Ik moet het dus zelf gaan doen, maar probeer ook nog een plan B te bedenken. Ik weet nog niet wie jullie zijn, maar zal wel een beetje teruglezen om wat meer achtergrond te krijgen. Een klein beethe informatie over ons: Ik ben 34 jaar en mijn vriend 42 Hij en ik zijn bijna 4 jaar samen en volgend jaar gaan we trouwen. Wij zijn na 2 jaar proberen naar het ziekenhuis gegaan. Hier is gecontateerd dat er helemaal niets mis is met ons en dat we 'onbegrepen vruchtbaarheidsproblemen hebben'. Ik heb een prachtige cyclus met eisprong en mijn vriend super kwaliteit goodies. Op mijn 30ste is er baarmoederhalskanker geconstateerd, maar na 2 baarmoederbesparende operaties ben ik al 2,5 jaar kankervrij. groetjes,
Allemaal bedankt voor de felicitaties! Mnr, super, dat artikel! Mijn gyn zei ooit dat het erop lijkt da vrouwen met pco meer goede eitjes hebben dan andere vrouwen. En dat ze msschien dus ook langer goede eitjes hebben Bbibi, wauw, dat is wel heel intensief, zeg... Als het resultaat heeft, maakt et alllemaal niks meer uit, maar nu s het wel ff doorbijten. Weegbree, goed zo, rustig aan meis! Het belangrijkst is jullie gezondheid! Lovelybabe, van harte welkom!! Klets gerust mee.
Fijn dat jullie ook blij met het artikel zijn! Weegbree: rustig aan doen meid! Bbibi: denk maar aan die 75%! Hopelijk is dit maar 1 maand nodig. Wordt wel een zware maand maar als je eenmaal zwanger bent is dat niet erg Bo: succes!! Lovelybabe: welkom en hopen dat het spuiten je meevalt. Hier: net wat saar zegt: zolang ik niet ongi ben is er nog hoop. We wachten "rustig" af
@mnr geen extra echo gedaan? @ bo duimduimduim meissie! hopelijk wordt je tp gepland! @weegbree inderdaad zaterdag weer terug! ben wel erg benieuwd hoor... leef echt naar zaterdag toe hahaha! hopelijk zitten er een paar bruikbare duimduimduim voor mijzelf @ saar kijk dat is goed nieuws! @mnr ik denk zeker aan die 75 % hihihi... hopelijk in 1x raak dan ga ik met liefde en plezier 40 weken naar duitsland! no prob! al moet ik er mijn baan voor opzeggen doe ik dat nog wel! haha dusss... hop laat het feest beginnen @lovly welkom! wat is een hycosy? nog nooit van gehoord! vervelend dat het niet wil lukken. Fijn te horen dat je kankervrij bent, maar jeetje dat is niet niks! hopelijk kom je gauw over je spuitfobie heen meid! Het wend heeeel erg snel moet ik zeggen
Even snel een update, heb t zo druk deze dagen pff maar het was weeeeer niet dik genoeg! Ga nu pas volgende week vrijdag weer! Ga zaterdag avond lekker naar Spanje en ik vind het wel prima zo! Ben er ff helemaal klaar mee elke keer weer die teleurstelling
@lovelybaby, welkom! Ook ik weet even niet wat hycozy is.. Hoop dat je het spuiten je snel onder de knie hebt. Valt allemaal reuze mee.. Succes meid! @ bo, balen dat je Bms nog steeds te dun is! Hoe dik was het? En alvast een hele fijne vakantieeeee!! @bbibi, balen dat je voor de echo's naar Duitsland moet! Nu maar hopen dat je snel geluk hebt!! @ weegbree, doe maar goed rustig aan meid! Je moet(mag) nog eventjes en je gezondheid is super belangrijk! Pak je rust! @mnr, nog een test gedaan? Ik duim voor je! @guus, gelukkig is je antibiotica kuur klaar. Nu nog het kuurtje. Wanneer verwacht je je menstruatie? @saar, beetje te laat, maar alsnog GEFELICITEERD!! @Sammi, hor gaat het met je? Kan je nu weer beetje genieten van je zwangerschap? @all, ik mag morgen weer naar het zh. Heb afspraak met de FA. Zeer benieuwd wat daar uit gaat komen. Wil zelf gaan vragen voor IVF of de LEO. In het spuiten alleen heb ik niet veel hoop meer... Fijne avond meiden!
Spannend Avda! Gewoon een beetje op staan hoor, dat je dot nu echt wilt!! Hopelijk gaat het jullie lukken. Lovely baby: heftig verhaal zeg! Hopelijk gaat het jou ook snel lukken! En spuiten is echt niks aan hoor, valt reuze mee!! Bbibi: spannend, hopelijk 1e X meteen raak!!! Zou top zijn natuurlijk!!! Bo: kut he, telkens die teleurstellingen...lekker op vakantie gaan, dat zal je goed doen, ff genieten en ontspannen!! Ik zit nu op de 3e dag Duphaston, tot nu toe nog geen hoofdpijn, normaal gesproken altijd! Misschien door t weer? Top in ieder geval.
Lovelybabe, ik zat nog even te denken over je naaldenfobie. Ik heb destijds prikinstructie gekregen in het zh, waarbij ik ook zelf een keer prikte. Mijn hart ging toen als een gek tekeer, ik vond eht doodeng! Misschien kun je vragen of je een uitgebreide prikinstructie kunt krijgen, met een lieve verpleegkundige, waarbij je meerdere keren zelf prikt (dat kan geen kwaad). Desnoods vraag je of je een weekje later nog een keer mag oefenen met die verpleegkundige. Ik weet zeker dat je het uiteindelijk kunt! Ik ben ook wel eens flauwgevallen toen mijn bloed werd geprikt en vond het dus ook ontzettend eng om dit zelf te doen. Maar nu weet ik niet beter en het voordeel is dat ook bloedprikken me nu niks meer doet
Weegbree, ik lees nu pas dat jullie een dochtertje krijgen!! Wat leuk!!!! Superleuk hoor een meisje!!!
Avda en bbibi succes vandaag! Dames, ik heb weer een vraag.. Ik heb zondagochtend pregnyl gespoten, dus als het goed is maandagavond m'n eisprong gehad (heb niks gevoeld) Dus dan is 14 dagen na eisprong m'n nod toch? Dus maandag pas.. Dan was ik dinsdag wel heel vroeg met testen. Werden jullie altijd precies de 14e dag ongesteld of ook wel eerder/later? Ik heb een testverbod van ml gekregen en mag pas zondag testen.. Maar nog steeds met vlagen buikpijn dus ben nog steeds bang dat ik ongi wordt.
dat hangt er vanaf hoe lang je lf is. varieert tussen de 10 (of korter) en 16 dagen. ik werd altijd 13 dagen na mijn eisprong ongi. maar buikpijn kan ook een goed teken zijn van innesteling! had marral ook!! ik duim voor je! leuk he guus, we zijn ook heel blij! hopelijk krijg je geen last van de duphaston. hebben jullie eigenlijk ook bijna vakantie allemaal? wij gaan dinsdag lekker naar oostenrijk voor 12 dagen! bij een meer, echt zin in!
@mnr succes met wat vandaag meid? Met werken ? hihihi... ik hoef zaterdag pas naar DD voor FM ! hihih ! @ weegbree jeetje! ik zag wel iets op fb voorbij komen maar jij zit pas net goed en wel op je nieuwe plekkie thuis en dan al lekker op vakantie? wat heb jij het goed he lekker hoor meid! lekker van genieten Wie staat mij nou vd week bij als ik mijn aller eerste punctie ga hebben mop? hahaha! @ avda heel veel succes vandaag meid! hopelijk krijg je een leo of ivf! @guus fijn dat je dit keer geen hoofdpijn hebt! laat die hoofdpijn maar lekker achterwegen @all goedemorgen
Bbibi: ik was nog niet helemaal wakker haha Weegbree, dank voor je antwoord. En wat leuk een meisje!!!
Ja, zelfs ik was aan het genieten van de mooie dag! Voelde me goed vandaag . Heb echt een topdag gehad. Ik zat met mn man in de trein, fluistert ie ineens: 'wanneer ga je eigenlijk weer testen?' Hihi. Dus ik zei dat ik echt wacht tot 14 dagen na de eisprong. 'Op hoeveel dagen zit je nu dan?' vroeg hij. '3 dagen'. Hij: 'pfffffff'
@mnr hihi denk het ook! @saar hihihi wat schattig <3 je mannetje is er dus ook helemaal mee bezig! Lief hoor! @hier bang dat ik overstimulatie krijg! Misschien maak ik me druk om niks maar begin toch te paniekeren! Vooral met kans op trombose terwijl mijn trombosewaarde al sky-high was met de bloedtesten! Dus gauw op bed gelegen helemavond veel gedronken en een kinderasprine genomen om bloed te verdunnen! Voel me nu veel beter gelukkig! ( zal allemaal psychisch zijn naar toch )
Wat lief van je man Saar! Wat vervelend Bbibi, en dan is het vervelend dat dd niet naast de deur is.. Gelukkig krijg je bijna een echo! Hier: vandaag testen gekocht, en morgen toch een testje doen. Heb eigenlijk geen symptonen behalve al een paar dagen last van m'n tepels. Ben niet misselijk en dat was ik toen ik zwanger was heel erg en ook van de pregnyl had ik dat. Ik hoop zo dat het raak is maar ik ben bang van niet. Zucht, wordt echt gek van mezelf Morgen trouwens 11 dpo
Bbibi, wanneer is het overstimulatie? Want veel eitjes is nu goed toch? Ik hoop zo dat alles goed gaat! Mnr, ooooeeehhh, ik duim voor je! En tweede zwangerschap kan heel anders voelen dan de eerste, dus dat zegt niks. En ja, grappig he, die man van mij, hihi