Niet leuk mnr maaaar het is nog steeds heel vroeg dus het kan nog wel toch?'zondag weer testen?? Ik duim meid! Saar idd grsppig die man van jou, en lief !! Veel eitjes is goed TEVEEL is gevaarlijk.. Dan krijg je te grote eierstokken en kan er vocht in je buikholte lekker met eiwitten waardoor je blied dik en stroperig wordt met kans op trombose. Mijn trombosewaarde van zichzelf is al onwijs hoog :s !! Dus heel gevaarlijk !! Ik zit voor de zekerheid maar weer aan de kinderasprines.. Die zijn ook bloedverdunnend "gewoon" voor de zekerheid! @ olakide zie dat je mee leest hoe is het met jou wijffie?'hoe voel je je? Hopelijk weer wat beter?
Even een kort berichtje van mij. Heb niet helemaal bijgelezen. Sorry, hoop dat het goed gaat met iedereen. Inmiddels vandaag weer aan een nieuwe ronde begonnen. Latte voor de vakanie waarschijnlijk of ik ga in vakantie kijken of ik in Duitsland echo kan krijgen. Dit is nu de 6e ronde met spuiten en de moed zakt me steeds meer in de schoenen. Ben nu 29 en had graag 2 jaar geleden al zwanger geweest, ik ben bang dat het misschien nooit gaat lukken. En om me heen schieten de zwangeren als onkruid uit de grond. Ook dat is heel moeilijk. Binnenkort weer een baby bij m'n broer en hij is ruim na ons begonnen met zwanger worden maar was in 1 keer raak. Ik kan er niet meer zo goed tegen merk ik. Wil de baby's niet meer zien, ben stikjaloers en kan het wel uitshreeuwen dat het zo oneerlijk isen heb een vertrouwen meer in.
Hallo Meiden, Olakidee, balen dat je zo shit in je vel zit! Snap het ook helemaal! Omdat we zo met zwanger worden bezig zijn, zien we ook alleen maar zwangeren en baby's om ons heen! Lieve meid, hou moed! We moeten erin geloven, hoe moeilijk het ook is! En over de oneerlijkheid van alles, daar heb ik het zelf ook heel moeilijk mee. Dat kan ik ook gewoon echt niet loslaten.. Bbibi, wat goed dat je al met de kinder aspirines bezig bent! Overstimulatie kunnen we ook echt niet gebruiken! Ik voel het aankomen als ik steken onder bij mijn lies heb als ik zitten ga, en ik ben dan erg misselijk.. Ik hoop op een mooie echo voor jou morgen! Saar, heerlijk toch dat die ml van ons er toch stiekem zo mee bezig zijn! Vorige week liep ik met mijn lief door de stad en toen kwam er een koppel op ons aflopen met een joolz kinderen. Precies zoals ik hem zou willen hebben. Stootte mijn lief me aan en zei, kijk dat is toch onze wagen of niet dan? Hihi Super vond ik het dat hij hem ook al herkende hihi :-D Mnr, balen van je witte test! Misschien over 3 a 4 daagjes nog eens doen? En anders hoop ik voor je dat je menstruatie gauw doorzet zodat jij ook verder kunt! all, gisteren had ik dus mijn afspraak bij de arts. Eerste wat ze zei was dat ze nog nooit zoiets had meegemaakt als mijn situatie. ( geen enkele reactie op clomid, en nu al drie keer overstimulatie op de Gonal-F ) Mijn reactie, helaas heb ik daar niet zo veel aan.. We hebben het over IVF gehad. Dat vond zei nog wat te vroeg voor mij. Ze had nog een paar dingen die ze eerst wilde proberen. Ik moet IVF zien als een "eindstation". Eerst al het andere proberen. Haar doel was eerst zorgen dat ik een eisprong krijg! Daarna een hele tijd over de LEO gehad. Ik wilde dat wel graag, maar manlief zag daar wel tegen op. Dus nu besloten dat ik nog een ronde ga spuiten, 37.5e. En als ik daar weer te heftig op reageer dan de LEO. Nu eerst weer over 2 weken terug voor een echo, om te kijken hoe mijn eierstokken eruit zien, dan weer 10 dagen provera, dan na 5 dagen wordt ik ongestelden dan op dag 3 weer beginnen. Dus met een beetje geluk kanik rond 15 augustugs weer beginnen. Ben ik bijna weer een maand verder. Dat wachten iedere keer...bleeh!
Mnr: Balen van je witte test...hopelijk is de volgende ronde JOUW ronde!! Saar: Fijn he dat je man zo betrokken is? Dat was (en is) die van mij ook en daar heb ik erg veel steun aanik zeg weleens dat we samen zwanger zijn want zo beleef ik het echt
hihi, ik heb vannacht 2 uur geslapen (kon gewoon niet slapen, sliep pas om 9 uur!), dus ik ben een beetje overgevoelig en zit alweer te huilen bij het lezen van jullie berichtjes. Avda, wat superschattig van die wagen, ik kan het me helemaal voorstellen! ja, die lieve mannen van ons. Merel, wat fijn dat jij het ook zo ervaart. Ik weet ook zeker dat als ik eenmaal zwanger ben mijn man heel betrokken zal zijn, net als nu. Olakidee, ik vroeg me al af hoe het met je ging! Wat ontzettend naar dat je je er zo rot onder voelt. Ik zie dat wij ongeveer op hetzelfde punt zitten in de behandelingen. Bij mij werkte Clomid ook niet en ik had er ook teveel last van en ik zit nu ook in spuitronde 6. Hoewel ik nu al op het wachtbankje zit. Had jij ook niet iets van maatschappelijk werk? knuffel!
hoi lieve meisjes! knuf voor jullie! ik wil dat het voor jullie allemaal nu eens raak is!!! hier vakantie! dinsdag gaan we weg, wel wifi en kan toch niet helemaal zonder zp dus zal vast nog wel eens posten. wens jullie allemaal fijne zomerdagen voor degene die niet op vakantie gaan! xx
Weegbree fijne vakantie! Avda wij hebben het ook over IVF gehad want dat zou ik inmiddels best willen maar willen ze bij ons ook niet aan. De term eindstation is ook gevallen.. Saar wij lopen inderdaad helemaal gelijk op. Zelfde traject gehad en nu beiden in ronde 6 met de spuiten. Je gaat alleen ietsje sneller volgens mij dan ik per ronde. Kan me herinneren dat we laatst een gezamenlijke NOD hadden toch? En nog ongeveer even oud ook. Oftewel inderdaad zelfde schuitje Ik ga maandag toch maar weer zeuren bij de gynaecoloog.. Ze zien me aankomen... Ik wil graag een stap verder bv met IUI. Mijn vriend heeft een darmziekte en de medicatie die hij nu heeft is nog ok, maar het gaat slechter en de medicatie die hij misschien krijgt heeft invloed op de zaadkwaliteit. Kan er echt niet meer bij! Kimmen inderdaad ook gesprek met maatschappelijk werk gehad en straks na de zomer weer. Ik dacht altijd dat ik best sterk ben maar zit er volledig doorheen.
Bbibi: ik hoop t niet voor je!! Wanneer heb je weer een echo? Saar wat lief van je mannetje, is er ook helemaal mee bezig! Ik merk dat ik er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig ben, zot dan nu ook pas aan de Duphaston dis moet eerst ongi komen, misschien dat ik t weer krijg als ik ga spuiten maar tot nu toe erg ontspannend!!
Guusje, wat een schatje!!! Heerlijk, zo'n meisje . Wat fijn dat je je er nu relaxed onder voelt. Ik ben op het moment ook redelijk cool . Als ik ongesteld word, zit ik natuurlijk weer helemaal in zak en as, dat dan weer wel, hihi. Olakidee, hoe lang duren jouw rondes nu dan ongeveer? Of verschilt dat heel erg? Bij mij volgens mij tussen de 35 en 40 dagen. 'Sterk zijn' heeft voor mij in de loop der tijd een andere betekenis gekregen. Niet: alles kunnen doorstaan zonder verdriet en pijn. Maar: verdrietig durven zijn en pijn durven hebben en daarnaast doen wat het beste voor je is onder de (moeilijke) omstandigheden. Klinkt alsof je daarmee bezig bent, dus denk niet dat je niet sterk bent! Ik wilde ook een afspraak maken met een therapeut, maar hij is op vakantie, dus moet ff wachten. Pffff, mijn hoofd is nog steeds helemaal hyper, zit weer niet in de slaapstand. Veel indrukken gister, misschien is dat het. Knuffel voor iedereen!
Afgelopen ronde zat ik op 30 dagen dus dan is mijn idee niet goed 😊 Ik probeer het maar door mijn hart te volgen doe ik mensen om mij heen die me dierbaar zijn soms wel pijn. Kraamvisites doe ik wel maar wil de baby's niet zien en dat wordt me niet in dank afgenomen. M'n broer is nu al boos omdat zijn kind over een aantal weken komt en hij weet dat ik t niet wil zien. Klinkt ook zot als ik het zo opschrift maar ik kan het gewoon niet. Hij is een half jaar na ons begonnen... In 1 keer raak. Iedereen helemaal blij maar ik niet. Hij zegt nu dat hij niet weet of hij wel wil dat we komen voor hun zonder de baby te zien tegen die tijd dat het kind er is.
Morgen meisjes! Olakide dikke knuffel meid! Ik herken me altijd zo ontZettend in jou berichtjes! Mijn hart breekt altijd overnieuw met het lezsn van jou berichtjes !! Vind het zo erg voor je! Ik snap dat je gynae geen ivf wilt doen want het klopt wel na 3x ivf is het einde oefening! En dat wil je ook niet lijkt me?' Mijn man en ik hebben alle stappen doorlopen hebben geen kans met iui of iets dergelijks dus onze situatie is weer anders... Maar dan nog kan ik je vertellen dat wij er echt aantoe zijn. Wij willen geen MMM meer! Voor ons is het nu "alles of niets" niet dat gezeur tussen hool en vrees daar ga ik aan kapot en is veelste zwaar! Dan laat het maar definitief zijn! Daar heb ik uteindelijk meer aan! Meissie ik hooo echt ook zooooo dat het snel raak voor je gaat zijn! *knuf* @weegbree fijne vakantie lieffie @avda owh kijk toch nog als oplossing minder spuiten! Misschien doe je er dan wat langer over maar bereik je hopelijk wel maar 1 of 2 eitjes! Hiervoor spoot jij al best veel toch? 75?? Dat is ook best veel voor ovulatie inductie natuurlijk! Hopelijk is dit de oplossing voor jou meid! Ik heb trouwens niet de symptomen die jij zegt voor het eerst totaaaaal geen druk in mijn onderbuik! Dus vrees ook dat dat geen goed is dus we zullen zien!! @guusje vandaag fm ! Zitten al in auto naar DD !! Jij weer aan de duphaston? Goed dat je er zo rustig onder bent mekd... Geniet van het lekkere weer! En wat een lekkerding is jou kindje! @ saar jij in de hyperstand meid?'hihi en op de wachtbank dis? Spannend weer meid!! Wanneer mag je testen? @mnr *zwaai*
Goedemorgen Ben blij dat het vandaag iets koeler is.. Maandag wordt het hier 32 graden pfff, en de zon vol op onze tuin dus dat wordt binnen blijven denk ik. Vanochtend weer getest, ik blijf gewoon testen tot ik ongi ben. Maar nog steeds wit. Heb ook eigenlijk geen hoop meer maar toch.. Bbibi: heel veel succes!! Guusje: leuke mooie meid hoor! Ik heb op mijn profielpagina ook foto's van m'n dochter staan. Olakidee: wat vervelend meid dat je het zo zwaar hebt. Ik duim voor je dat het bij jullie ook snel raak is! All: geniet van het weekend!! Wij hebben trouwens pas september vakantie, maar gaan verder niet weg
@mnr ik ga straks even kijken ben benieuwd naar je dochter! Verder dus helaas nog een wachten op je vakantie @hier goede stemming tot zo ver. We hebben een uur en 3 kwartier gewacht ondanks dat we maar een kwartiertje te vroeg waren. Poehhh ze liep nu al anderhalf uur uit!! En dat terwijk we 9.30 afspraak hadden. Maarja mijn man zei net nog in de auto.. Ik ben het eigenlijk alweer vergeten met dit goede nieuws. Echt bizar dat ik nog helemaal niets voel... Mijn bmslijm was normaal altijd maar 6 max 7mm en nu was hij al 9.5 dus daar was ik nog het meest enthousiast over. Mijn lichaam reageerd schijnbaar goed op die hormonen. Verder geen reden tot paniek met meer spuiten. Geen overstimulatie of iets dergelijks gelukkig alles zag er netjes uit. We hebben 13 eitjes in de maak van allemaal even groot 15/16mm. Vandaag beginnen we met cetrotide, die moest ik meteen spuiten als ik thuis was. Maandag om 8.30 opnieuw FM en dan woensdag of donderdag punctie. Brrrr wat gaat het opeens snel. Kan het nog niet helemaal bevatten eerlijk gezegd. Maar we hebben vertrouwen en goede hoop samen. Ga ik nog wat meiden zien maandag? Mijn broer is zo lief mee te gaan maandag. *even gekopieerd uit eerder geschreven topic hihi*
Wauw! Bbibi, dat gaat ontzettend goed! Wat heerlijk, meis, als er maar goed nieuws is, dan is het wel vol te houden. Super, ben blij voor je . Mnr, ik wil je fotootjes zien, maar we zijn nog geen vriendjes! Olakidee, ja dan ga jij toch sneller. Wat heftig met je broer. Ik heb ook binnenkort een kraambezoek voor de boeg, vaan een goede vriendin. Zij waren tegelijk met ons begonnen. Toch anders dan met familie, denk ik, maar het zal ook even slikken zijn (ténzij ........ ). En ik heb net 12 uur geslapen, haha