Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Bbibi: wat gaat dat snel zeg!! Wat spannend allemaal!

Saar: ik heb je laatst wel geaccepteerd als vriend, en je staat ook bij m'n vrienden dus volgens mij moet je ze wel kunnen zien toch..

Hier de eerste druppels bloed. Wel fijn dat ik niet langer hoef te wachten en nu echte zekerheid heb. Ook wel even heel verdrietig omdat deze ronde weer mislukt is maar hoop dat we nu de juiste dosis hebben en dat de rondes nu korter gaan duren.

2. mnr

mnr Niet meer actief

Bij deze dan even (eenmalig) een fotootje. Hoop dat jullie het niet erg vinden..

4 jaar op moeten wachten maar ze is het waard ❤

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,3 KB
      Weergaven:
      15
  3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mnr, wat een lieverd! En je hebt natuurlijk gelijk, ik had niet gezien dat je het al geaccepteerd had. Ja, ongi is altijd weer een enorme teleurstelling... Lief zijn voor jezelf is alles wat je kunt doen. En fijn dat je wel hoop hebt voor de komende ronde. Dikke knuffel!

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ook al zo n mooi meissie! ♥

5. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Mooie kindjes hoor! Bij mn broer is het inmiddels ook geboren 3 weken te vroeg. Maar alles is goed. Ga maar niet langs want ik mag niet alleen voor hen komen. Op een later moment misschien.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @olakidee wooow is hij vandaag vader geworden? Hoe dubbel ook toch proficiat meissie! Hopelijk kun je de kracht vinden toch uiteindelijk langs te gaan! Ik hoop niet dan je er anders later spijt van hebt meissie! Dikke knuf!

@saar hihihi jij hebt er een goed gevoel over deze ronde ofniet? Ik zou het zoooo leuk vinden voor je meissie! En jaaa wat een geweldig nieuws he! 13 is echt een perfecte score! DD was zoooo enthousiast met dit mooie aantal! Geen cycyes geen vocht niks! Alleen mooie eitjes ik ben zo blij maar ook voorzichtig omdat het maar afwachten is hoeveel bevrucjtingen met ivf want man zijn zaad is ook zo slecht...

@ mnr wauwww wat een knappie zeg! Suuuper mooie oogjes ook! Lief kindje! Daar dien ik en de andere dames het allemaal voor ! Alle ellende doorstaan pfff

@weegbree bijna vakantie moppie

@all fijne aaf x

7. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hoi meiden!

Even een berichtje uit t warme Spanje.
    Sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen maar ik probeer meer afstand te nemen van het zwanger worden. Ik was er teveel mee bezig vond ik zelf en na m'n gesprek met een maatschappelijk werker had ik voor mezelf zoiets van oke ik moet het echt meer los gaan laten anders ga ik er zelf onder door
    De laatste dagen gaat het loslaten erg goed. Vergeet gewoon elke keer op tijd m'n pillen in te nemen.. oeps. Na de laatste bms meting had ik zoiets van schijt alles wat ik doe en neem bevorderd dus niet de groei van m'n bms dus nu ben ik in vakantie modus en doe gewoon lekker alles waar ik zin in heb!!
    Hou me nog wel een beetje aan t dieet maar heb deze week lekker een paar keer gezondigd! Nu ik in Spanje zit is het helemaal moeilijk om t vol te houden. Donderdag komen we terug en vrijdag heb ik weer een meting maar goed we zien t dan wel. Het word sowieso testen op vakantie waar ik echt van baal want als t niet gelukt is word ik ook ongesteld op vakantie grrrr
    Sorry voor m'n lange verhaal maar wilde jullie even uitleg geven waarom ik zo weinig van mezelf laat horen

Bbibi, wat een super nieuws zeg zoveel eitjes!! Was isci zo duur? Anders is t zonde van die goede eicellen! Ik las trouwens dat mannen ook menopur kunnen nemen om het zaadkwaliteit te bevorderen

8. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

ik denk kom weer eens om de hoek kijken hoe is het met iedereen?
    hebben sommige meiden nog goed nieuws?

Hier gaat alles wel goed soms heb last van kwaaltjes soms helemaal niks en denk ik ben ik nou wel zwanger hahaha..

Ik blijf duimen voor jullie..

Xxxkuss

9. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo, klinkt hartstikke goed, meis! Is soms echt ff nodig, een beetje afstand.

Bbibi, ik heb goede hoop, net als in de andere rondes! Ben wel weer een beetje bang voor de teleurstelling, dat is wel zwaar elke keer...

Sammi, er is geen nieuws, maar hopelijk snel wel :)

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bo geniet van je vakantie meisje! lekker even inderdaad minder op je eten letten en genieten! en even bijkomen! en dan vrijdag hopelijk je TP meid! duim voor je!

@Sammy fijn te horen dat alles goed gaat zoals Saar zegt geen goed nieuws helaas!

@saar hopelijk einde van de maand geen teleurstelling voor jou meid! Hopelijk een mooie beloning met 2 roze streepjes!!

@all fijne avond!

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoe is het hier meiden?
    Vertrek morgen op vakantie, echt zin in.

12. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @mnr, balen dat Je weer ongesteld bent geworden. Maar nu kun je wel weer verder? Uitgangsecho al gehad of gepland? Btw, wat een heerlijke meid heb je!
    @bo, geniet van je heerlijke vakantie! En even je rust pakken doet straks wonderen!!
    @bbibi, sjiek! 13 eitjes! You go girl! Wat is je volgende stap nu?
    @olakidee, toch proficiat! Al langs geweest? Sterkte meis!
    @ weegbree, hele fijne vakantie gewenst! Geniet ervan!

Hier verder alles rustig. Bij het afvegen wel af en toe een beetje roze bloed. Volgende week donderdag weer terug en dan mag ik hopelijk weer aan de provera beginnen!! Kan weer niet wachten.

13. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree, heel veel plezier!!!!!!

Avda, kom je uit het zuiden? :)

Hier: daar is ie volgens mij alweer: de menstruele migraine. Ik ga morgen bellen voor een afspraak met de gyn.

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ahnee....gatsie saar!

15. mnr

mnr Niet meer actief

Saar: ach meid toch.. Ik hoop toch voor je dat je niet ongesteld wordt.

Weegbree: fijne vakantie! Geniet er van!

Bbibi: moest je nou vandaag terug?

Hier: morgen weer beginnen met spuiten. Dit keer gonal-f 112,5

Geen echo gehad, ik heb het bij de laatste fm al meegekregen.

Lief trouwens jullie reacties op m'n foto :)

Ben gisteravond door m'n rug gegaan, heb ik helaas af en toe. Kon vanochtend toen ik op wou staan niet meer lopen :( m'n man toen maar gebeld want m'n dochter moest ook nog uit bed. Uiteindelijk de hele dag bij m'n schoonouders geweest zodat die voor Emma konden zorgen.
    Ik hoop zo dat het morgen beter gaat! De combi rug/ongesteld/warmte bevalt me niet zo goed ;)

16. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Jip, helemaal "down under"

17. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mnr, nee, die combi klinkt naar niks...

Avda, ik zag het al aan de woorden die je gebruikt ;)

Hier: even teruggekeken in mijn berichten en steeds weer komt die migraine 9 of 10 dagen na de Pregnyl, en dan na 1 of 2 dagen de ongi. In mijn vijf rondes is het maar 1 keer anders gegaan. En de migraine is nu een feit, dus het is echt voor de zesde maal niet gelukt. Ik zag daarstraks een bericht op FB van een kennis die zat te klagen over het zwanger zijn in dit hete weer... Ik wilde schrijven: 'Weet je wat pas echt k.. is? Dit weer en dan migraine omdat je NIET zwanger bent'. Is toch waar? ;)

18. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Hey meiden!!

Was er ff wat minder... Drukke dagen gehad t weekend en gister met dat warme weer toch naar mn werk gefietst... Was zo moe toen ik thuis kwam dat ik bijna de hele avond geslapen heb haha.

mnr: Oh wat balen zeg!! Maar hopelijk nu elke maand gewoon een ei en dan hopelijk snel raak!!

Saar: Pfff.... :( Echt zo balen!! Wat ga je nu doen? Wil je iets van iui of zo? In een ander groepje waar ik in zit was het bij iemand de 1e ronde iui al raak! Dus misschien is dat een optie? Het is bij jou natuurlijk niet alleen die teleurstelling, maar ook nog die vreselijke migraine! Heel veel sterkte meis!! Dikke knuff!

Bbibi: Oh meis, het gaat echt beginnen nu he!! Weet je al of het woensdag of donderdag is? Ben je nerveus? Hoop zo dat het maar 1 keer nodig is meis!!

Weegbree: Jaaaa, eindelijk lekker op vakantie! Na al die drukte nu lekker relaxen, ontspannen en genieten!! Lekker hoor! Geniet er van en rust lekker uit!!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree fijne vakantie lieverd!

@mnr owh meid wat balen van je rug :( is inderdaad geen fijne combi! en weer een nieuwe ronde voor jou dus?

@saar *knuffel meid* het is zooo oneerlijk :( ik hoop dat het gewoon migraine is van een eventuele zwangerschap of is dat echt niet meer mogelijk :(

@ avda al roze verlies? wie weet komt je ongi wel vanzelf en hoef je niet weer aan die vieze provera? duimduimduim

@marral hoe is het met jou meissie? hoe voel je je?

@hier: gister echo... helaas volle blaas want werd meteen binnen geroepen.. dus ze kon het slecht zien. Maar iig 10 follikels. misschien paar meer (duimduimduim) ...
    gisteren avond pregnyl gespoten en morgen de punctie. Dan donderdag horen we hoeveel bevrucht als alles goed gaat.. en dan maandag een terugplaatsing mits ik genoeg bevruchtingen heb voor in de embryoscoop! duimen jullie mee?

20. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marral, leuk om weer wat van je te horen :). Komt de moeheid van je zwangerschap of gewoon van het weer? Of beiden natuurlijk, lekkere combi ;). Ik weet niet wat we gaan doen, ik heb voor volgende week een afspraak en we gaan er open heen.

Bbibi, ja natuurlijk duim ik heeeeeel hard mee!!!!! En nee, dit is geen migraine van een zwangerschap, dit is echt de menstruatie, na alle rondes ben ik daar zeker van. Morgen zal het wel beginnen.

Deel Deze Pagina