Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Bbibi: wat gaat dat snel allemaal! Heel erg spannend lijkt me. Heel veel succes morgen!!

Saar: echt balen meid, het is je zo gegund!

Hier idd vandaag beginnen met de nieuwe ronde. Zijn er wel weer die geen uitgangsecho krijgen?
    Ben wel blij dat we weer verder kunnen. Ik vond de wachtweken erg zwaar, en was blij dat er eindelijk duidelijkheid was. Als het dan niet gelukt is dan ook het liefst zo snel mogelijk ongesteld..

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @saar balen messie :( volgende week dus afspraak? hopelijk kun je gewoon een stap verder en beginnen met iui... scheelde bij ons zoveel stress, eindelijk niet meer dat verplichten klussen enzo! heerlijk weer een beetje en normaal leven. Voor je relatie is het een stuk beter vonden wij hihi...

@mnr jammer meid dat je naar een volgende ronde bent! hopelijk deze keer meer gelukt! ik had nooit een uitgangsecho! was blij toe... je moet toch al zo vaak! is hier altijd goed gegaan gelukkig! :)

3. mnr

mnr Niet meer actief

Bbibi: nee vond het ook helemaal niet erg! Het is ruim 100 km rijden dus dan wel fijn als het niet hoeft :)

Pff wat een warmte hè.. Ik vind dit echt niks aan, hoop dat het gauw afkoelt en minder plakkerig en benauwd is!

4. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Bbibi: Natuurlijk duim ik voor je!! Ik hoop het zo dat het nu eens een beetje mee zit voor je! Hopelijk donderdag goed nieuws en veel bevruchtingen meis!!

Saar: Ik heb geen idee. Ik ben sowieso altijd wel snel moe. Zeker als ik op de fiets naar het werk ga (is toch 20 km in totaal). Dus denk gewoon een combi.
    Spannend dan dus, die afspraak! Ik hoop voor je dat ze toch verder gaan kijken, want dit schiet niet op zo, zeker met die migraine elke keer! Is je gyn daar ook van op de hoogte?

mnr: Ja, idd dan maar zo snel mogelijk ongi. Kun je tenminste weer verder! Nu vol goede moed een nieuwe ronde!!
    Ik had ook nooit een uitgangsecho hoor. Lijkt me ook maar niks tijdens een menstruatie eigenlijk... bah... ;)
    En 100 km rijden?? Wow! Wilde je naar een specifiek ziekenhuis dan of zo?

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mnr woooow 100km?? Enkele reis?? Sow daf is een end! Zit je heel vermweg in het ziekenhuis?

@marral dankjewel lieverd! Ik hoop het ook! Hoeist met jou meid?

@weegree veilig aangekomen? En nu lekker aan het genieten van je vakantie?

@saar de migraine helemaal doorgezet? Is het echt weer einde van deze ronde meid :(

Hoe is het met merel myloon guusje nino avda poppel bo en de rest :)

6. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Bbibi: Oh, wat een spannende dag vandaag!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat en er heel veel bevruchtingen zullen zijn! Ik duim zo hard voor je meis!! Hopelijk is dit allemaal maar 1 keer nodig! Wanneer moet je eigenlijk die infusen? Is dat na de terugplaatsing?
    Met mij gaat het goed hoor meis! Lief dat je er naar vraagt. Beetje gezeik op mn werk. Ik heb volgende week vakantie en zou slecht weer worden. Heb ik gevraagd of ik dan toch mag werken, maar dat mag dus niet. Dus nu ga ik maar mijn rechtsbijstandverzekering bellen. Kijken of ik in mijn recht sta of niet. Die man is net sinds maandag mijn leidinggevende, dus lekker begin! Pfff....

7. mnr

mnr Niet meer actief

Marral: hè wat vervelend! Hoop dat het opgelost wordt!

Bbibi: heeeel veel succes vandaag! Ik hoop dat de punctie je meevalt en dat het een goede "oogst" is!

Ik ben onder behandeling bij het geertgen en dat is helaas niet in de buurt.
    We hebben zo'n rot ervaring hier in het ziekenhuis gehad en dat wilde we nooit meer.
    Geertgen stond bekend als patiënt vriendelijk en ik ben blij dat we daar naar toe gegaan zijn. Je voelt je echt mens en geen nummer, niks geen gedoe met lang clomid proberen, met ophogen van de puregon ging het heel goed en de artsen zijn echt heel vriendelijk.

Wel ver rijden maar dat heb ik er wel voor over. We zijn nu ook "pas" 3,5 maand daar bezig. Ik kan me wel voorstellen dat als het heel lang duurt het zwaar wordt.
    Ik was wel blij dat we nu even 3 weken niet hoefden.

Gisteren voor het eerst gespoten en dinsdag de eerste fm!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @marral wat vervelend meis al dat gezeur op je werk. En een nieuwe leidinggevende dus? Je had die lieve meelevende vrouw toch? Is die weg?'owh wat balen meid! En vreemd dat hij nu al zo tegendraads doet ondanks dat hij er pas net is! Maar zag op je status nu toch lekker vakantie? Dus je hebt het geregeld? Lekker meid!!

@mnr bedankt voor de succeswensing meid! En jij loopt dis bij het geertgen? Ik heb er pas 1 iemand over gehoord die heel negatief is over geertgen de rest hoor ik ook allemaal enorm positieve verhalen! Dus fijn hoor dat je daar geholpen wordt! Dan maar wat verder rijden toch? Is 100km enkele reis of dubbele reis?

@all gister de punctie gehad allemaal goed gegaan wel erg veel napijn! Dus zit aan de sterke ibu"s ... Maar allemaal voor het goede doel! We waren blij verrast want we hadden 19eitjes! Echt bizar want op de laatste echo waren er zelfs minder te zien! Dus die hadden zich denk ik toch achter mjn blaas verstopt. Het bizarre is ok dat ik er echt niets van gevoeld had! Tereijk met iui ik 1x 4 eitjes had en kapot ging van de pijn ( die warover wel veel groter gegroeid die eitjes dat wel).
    Het zaad van min man zag er ook super goed uit kwam ze vertrllen dus top. Het jammere is alleen dat ik een hoop gezeik heb over mijn infuzen die willen ze niet meer geven, aangezien ik intolerant ben voor pindas en er in die infuzen iets of wat van pindas zit! Gister gemaikd met inmunoloog daar en die zei dat ik het wel gewoon moet krijgen dus allemaal een hoop gezeur! Ik hoooop dat het geregeld wordt :(
    Vandaag krijgen we horen hoeveel bevrucht zijn! Vind het zooo spannend ben helemaal zenuwachtig ( tereijk ik dat gister totaal niet was! Gek he?)

Hoeist met de rest van de meisjes?

9. mnr

mnr Niet meer actief

Ooow wat spannend Bbibi! En wat goed dat je zoveel eitjes én goed zaad hebt!!
    Waarvoor zijn die infusen precies? En moet je die vaak?

De 100 km is een enkele reis. Voor een fm zijn wij gemiddeld 3,5 á 4 uur kwijt (als we geen files hebben en gelijk aan de beurt zijn) Waarschijnlijk weet ik wel wie je negatief hebt gehoord, diegene is nu ook naar dd.

Heel veel succes met wachten vandaag! Hoor je dan ook gelijk wanneer je de tp hebt?

Saar: hoe is het met jou?

All: fijne dag vandaag!

10. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Wow Bbibi, 19 eitjes!!! wat fijn!! Dat is echt goed nieuws om te horen!
    Hoelaat hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn?
    Bij mij vertelden ze dat ik elke keer moest rekenen op de helft. nou dat klopte bij mij precies haha! Ik hoop voor jou op meer dan de helft!!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mnr helemaal goed die zit in mijn DD topic idd ;)
    Die heeft helaas een slechte ervaring! Maar zij is ook oprecht slecht behandeld! Maar jeetje dan moet jij bijna net zover rijden dan wij! Bij ons ook 4 uur op en neer! 120km enkele reis ofzo? Miss iets meer!

@bo hoeveel had jij er en hoeveel hield je er over? Weer terug uit spanje meid? Lekker geweest? Morgen terug?

Meiden goed nieuws! Ik ben uitgeroepen tot broedkip 2013 haha van de 19 waren er 15 rijp en heb ik 14 bevruchtingen van goede kwaliteit! Dus we ziin geweldig blij!! 11 in de vriezer en 3 in de embryoscoop maandag hebben we terugplaatsing! Momenteel onderweg naar DD om bloed te prikken voor pinda allergie! Zo niet dan mag ik aan de infuzen vanaf maandag! :) duimen jullie mee dat er niets uitkomt! Vind het zo spannend! :)

12. mnr

mnr Niet meer actief

Jeeeej Bbibi wat goed zeg!!!! Daar moet toch wel een mooi beebje bijzitten!!

Heel veel succes met het bloedprikken! En wat gek eigenlijk dat er iets pinda achtigs in die infusen zit..

13. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bbibi! Oh meis,wat geweldig! Eindelijk eens goed nieuws! Ik duim zo hard voor je, dat wil je niet weten :D. En een van die 15 wordt straks een babytje in jouw armen, daar gaan we voor!!!

Mnr, wauw, dat is intensief zeg! Lijkt me best zwaar. Hopelijk hoeft het niet lang inderdaad!! Maar ja, superbelangrijk dat je je prettig voelt in een zh. Wij zijn vorig jaar na het eerste gesprek in een zh al meteen geswitcht. Beste keuze ooit!

Marral, al iets gehoord over het gede op je werk? Kijk ook ff wat er in je contract staat, ik geloof dat er vaak iets staat van dat je vrije dagen in overleg met je werkgever op met nemen of op momenten dat het bedrijfstechnisch mogelijk is. Ofzo. Sterkte ermee!! En verder voel je je dus goed?

Ongi hier echt doorgebroken. Heb nu gevraagd of ik de uitgangsecho wat later op de dag kan krijgen. Bij ons s het normaal tussen 8 en 9 en dat red ik niet met de migraine. Gelukkig mag ik maandag om 11 uur komen :).

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Vervelend weer saar die migraine :( gelukkig mag je later komen!
    En wanneer had je gesprek met gynae? En ja top nieuws he :)
    Ik hoop ook dat er 1 beebje voor ons tussen zit! Vind het toch een raar idee dat er nu 14 kindjes van mij in duitsland liggen :(
    Come all to mama! Hihihi

Mnr ik hoop het ook! Geweldig nieuws he? Zijn zooooo happy! :D

15. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi,
    Wauw wat goed nieuws!! Nu op naar een mooie baby!!

@Saar81,
    Balen va je migraine en de ongesteldheid. Zal het dan de volgende ronde wel lukken? Ik duim kneiter hard voor je!

Met mij gaat het wel goed, mijn buikgriep is over :D
    Dinsdag bij de echo waren de jongens weer goed gegroeid, ze groeien nog altijd als een eenling, daar was de gynaecoloog erg over te spreken!
    Ook heb ik geen zwangerschapssuiker, was mijn ijzer gehalte goed en ook mijn bloeddruk perfect!!

Ook heb ik nu rond dat ik 12 augustus met verlof ga. Dus met 30 weken.
    Mijn bazin deed een beetje moeilijk, maar ik heb contact gezocht met de arbo arts en hij stond aan mijn kant:D
    Wel willen ze dat ik de komende 2 weken 4 dagen ga werken in plaats van 3... nou dat laat ik niet gebeuren hoor!

16. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    jeeh Bbibi wat super zeg!! gewoon 14 bevrucht wauw!
    Ik had 10 goede eitjes, 5 bevrucht, 1 tp en 2 ingevroren. 2 waren niet goed genoeg om in te vriezen.
    Nu had ik natuurlijk een escape ivf waardoor waarschijnlijk sommige eitjes al gesprongen waren of nog niet goed rijp waren! Baalde daar echt van!!

Ik ga zo hard voor je duimen dat je gelijk een plakkerd hebt!
    Ik moet morgen idd weer voor een echo maar zal wel weer niet goed zijn hoor, kan niet anders bij mij ;)

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @myloon leuk weer wat van je te horen! Fijn dat het zo goed gaat en dat ze perfect groeien! Fijn hoor! En jeetje 12 aug al met verlof bizar hoe snel het allemaal gaat! Ik weet nog dat jij zwanger testen als de dag van gister en nu alweer bijna 30weken de tijd gaat veelste snel!

@ ja geweldig nieuws he! Er zijn er sowieso al 11'ingevroren dus die pakken ze niet meer af! En 3 zitten er in de embryoscoop! :)
    Dus helemaal happy! Ben zoooo benieiwd! Vind het allemaal wel spannend hoor! En 3 is toch een mooi aantal? Hopelijk zwanger van komende tp en dan daarna nog 1 cryo voor een broertje of zusj meis!

18. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, lieve Bo, dan duim ik toch dat het wel goed is!

Dankje, Myloon en wat heerlijk dat het zo supergoed gaat! 30 weken lijkt me helemaal niet vroeg bij een tweeling. Laat je bazin maar s rondlopen met twee babys van 30 weken in dr buik, dan piept ze wel anders.

Bbibi, lijkt me ook gek! Maar binnenkort komen ze weer terug je buik in. Hoeveel eigenlijk?

19. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Saar balen van die migraine en de menstruatie!
    Bibi supergoed zoveel eitjes!

Snappen jullie dit? Ik heb net 2e FM gehad op dag 10. Eitjes nog vrijwel niet te zien en het slijmvlies is dunner geworden!! Ik ben boos en verdrietig en snap er niks van. En dat terwijl ik zelfs nog wat meer heb gespoten dan zij hadden gezegd omdat jet allemaal echt niet opschiet! Heeft iemand dit ook gehad?

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @saar hihi ja gelukkig komt er als hetmgoedmis maandag al een ( of 2) terug! ;) ligt aan de kwaliteit! Ze willen op mijn leeftijd maar 1'topper! Eventueel als de 2e een B kwaliteit is dan doen ze die wel terug plaatsen! Dus even afwachten tot maandag :)

@olakidee dat hoor je vaker dat bmslijm wat dunner wordt je hebt ook net je ongi gehad! Maar je zult zien dat zodra je eitjes gaan grorien dat dan je bmslijm ook opeens een groeispurt maakt! Weet het zeker! Rustig aan meis... Nog bij je broer geweest?

Deel Deze Pagina