Olakidee, bij mij is op dag 10 nooit wat te zien! En wat Bbibi zegt over het bms: dat komt vaak voor, zeker als je eerste echo tijdens de menstruatie is. Maar ik heb het zelfs wel eens later in de cyclus gehad dat het dunner was geworden. Later groeit het dan gewoon weer. Hoeveel mag je nu spuiten van zh en hoeveel spuit je echt?
En zoals ik al dacht.. het is zelfs minder geworden!! Moet nu stoppen met de pillen en primolut gaan slikken!! En weer opnieuw beginnen met progynova alleen nu 4 pillen ipv 3! Pff word er zo moe van he!
Ja, snap ik Bo... Echt balen. Met welke pillen moet je stoppen en wat is dan de bedoeling van de aprimolut?
Ik moet nu stoppen met progynova, deze had ik om m'n bms dikker te maken! Dan weer primolut om m'n ongesteldheid op te wekken maar daar begin ik pas 6 aug mee aangezien ik rond dag 10 een echo moet hebben en anders ben ik nog op vakantie
ja daarna weer progynova, had nu telkens 3 pillen en dan moet ik 4 pillen gaan slikken!! Ben nog steeds een beetje aan t balen... t gaat allemaal zo moeilijk maar wanneer houden al die tegenslagen nu eindelijk eens op.. kan t dan nooit gaan zoals t moet?! Zelfs voor de arts was t een raadsel waarom t niet werkte.. nou lekker dan:s
Aah balen bo! Ik had ook elke x dun bms en gebruikte er kruiden voor van mijn accupuncturist. Werkte echt! Oklaidee heb t ook gehad dat het dunner was. Idd als je ei gaat groeien growit je aljnmvlies wel mee!! Duim voor jullie! Saar ongi dus....gat kloten zeg! Myloon groot gelijk dat je met 30 wkn stopt! Fijn dat t goed gaat met de boys! Bbibi veeel succes meis! Thinking of you! Hoe is het met de rest? Hier heerlijk aan het genieten!
Goed om te horen, Weegbree!!! Bo, ja natuurlijk, is ook hartstikke balen, ik zou ook flink van slag zijn. Knuff!
Bo wat ontzettend balen! Ik heb normaal op dag 10 ook wel iets van 11 mm ofzo en nu is het dus zo dat m'n hormoonwaarden in m'n bloed zelfs dalen.. Mocht 50 spuiten maar zit al 3 dagen op 75. Mag nu naar 75 dus dan ga ik maar naar 100 denk ik. Vervelende is dat ik als deze cyclus zo lang duurt ik er straks 2 moet overslaan vanwege vakanties. Verdomme wat baal ik hier van. En met m'n vriends zaad doen ze ook niks want volgens hen kan die medicatie geen kwaad, mar volgens de voorschrijvend arts en het geneesmiddelenkompas wel!!! Eikels!
@olakidee balen meissie *knuf* hopelijk groeit het toch hadd door zodat je geen cyclus hoeft over te slaan @ weegbree lekker aan het genieten mop? @ saar hoeist met de migraine meissie? @ bo owhnee wat een klote bericht weer zeg! Pffff breken ze nu zomaar de cyclus af? Jeerje! Heb jij kverigens ook pcos? Of wel een eisprong van jezelf? Hopelijk heb je komende maand meer geluk meissie *knuf*
Ik heb net uitgebreid zitten rekenen, maar het worden 2 cycli overslaan, hoe dan ook. Anders moet ik over 2-3 dagen de pregnyl kunnen zetten en dat is sowieso niet zo. Eerste cyclus die ik oversla wel samen met mijn vriend op vakantie dus wie weet kan mijn lichaam ook zelf een keer een eisprong maken. En tweede keer ben ik alleen een week weg dus dat is wel echt klote. Ik ga als vrijwilliger mee met gehandicapten ,maar misschien moet ik het dan maar afzeggen zodat we die cyclus door kunnen laten gaan..
Hi ladies Helaas gaan wij nog even niet beginnen met de hormonen.. Mijn man heeft flink personeelstekort op t werk en werkt nu elke dag van 08.30 tot 00.00 , dus klussen zit er echt niet in.. En het moet natuurlijk ook wel leuk blijven allemaal, op deze manier is er geen lol aan en geeft t alleen maar stress. We starten dus weer wanneer hij t weer allemaal op een rijtje heeft op t werk.. Dus nog meer wachten. Maar a h, we wachten nu al zo lang, en paar maanden erbij kan ook geen kwaad, ik wil wel dat we er ook nog van kunnen genieten en dat kan op deze manier niet. Dus ladies, ik hou me ook ff rustig hier op zp, zodra we weer beginnen kom ik weer terug en hopelijk is tegen die tijd iedereen zeanger!! En ik dan die maand...haha.. Dikke kus voor iedereen!! Xx
Succes Guusje! Hopelijk weer snel aan de slag en dan zwanger! Ik heb afgelopen maand gonal direct uit de koelkast gebruikt omdat ik hem er steeds vergeet uit te lagen. Zou de werking daarom minder zijn? Ervaringen?
Oh... Ik haal 'm nooit uit de koelkast voordat ik m gebruik... Ik dacht dat dat meer was voor het comfort dan voor de werking, maar eigenlijk weet ik het niet. Ik kan het evt. maandag even vragen.
He guusje, ja moet wel leuk blijven hopelijk is die snel klaar met zulke lange werk tijden.. Mogen jullie weer snel klussen en hopelijk snel raak meid!
Zo guus dat is niet mis die werktijden! Pff dan zou ik de puf ook niet eens meer hebbn om te klussen, hopelijk kunnen jullie snel weer beginnen! Wij hebben afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad en verwachten een gezonde dochter We hebben zelfs een 3d foto meegekregen, zo mooi! Ons dametje voel ik nu elke dag een aantal keer bewegen...dat is bijzonder om mee te maken met een eerste zwangerschap! Hopelijk komt voor jullie deze mooi tijd ook snel!
Gefeliciteerd met je goede echo Merel! En ook al een dochter leuk hoor! Olakidee: ik vergeet ook wel eens de gonal uit de koelkast te halen, ik weet niet of dat wat uitmaakt.. Wat vervelend dat je dan misschien 2 rondes moet wachten. Op vakantie gaan is natuurlijk wel leuk, en misschien wel fijn om dan even niet al die hormonen in je lijf te hebben. Wat vervelend dat ze je niet eerder en meer willen ophogen Bbibi: hoe is het nu met je? Wat spannend allemaal! Lijkt me dat de tijd erg langzaam gaat. Geen last meer van de punctie? Guusje: vervelend dat je nu even pauze moet nemen, ik hoop dat je man snel minder hoeft te werken zodat jullie weer verder kunnen. Hier: weinig bijzonders, tot nu toe minder bijwerkingen dan de vorige ronde maar dat geeft me gelijk het gevoel dat het ook nog niks doet. Dinsdag de eerste fm maar daar verwacht ik niet veel van al blijf ik wel hopen natuurlijk Gelukkig is het even wat minder warm! Hopelijk krijg ik de warmte een beetje uit huis, vooral uit de slaapkamers Fijne zondag allemaal!
Olakidee, dat is balen zeg, twee rondes overslaan! Het kán uiteindelijk ook fijn zijn om zo'n pauze te hebben. Wij gaan misschien eind augustus op vakantie en moeten dan denk ik ook een ronde skippen, maar eerlijk gezegd zie ik er wel naar uit om er even niet mee bezig te zijn. Guusje, jij dus ook een paar maandjes wachten? Je hebt gelijk hoor, als het zoveel stress geeft, is het toch niet leuk meer? Ik zou dan ook liever even wachten, ookal is het wel balen. Merel, wat heerlijk! Geniet ervan, meis! Mnr, jij dus morgen fm. Ben benieuwd. Hier: vandaag uitgangsecho, maar er zaten nog wat resten, dus denk dat ik nog niet mag beginnen. Nou ja, het is niet anders. Als ik maar wel goed uitkom met de vakantie, dat wordt krap.
Net gebeld door gyn. Zij wilde dat ik aan de provera ga om de boel op te ruimen. Maar dat wilde ik niet, want veel last van en ivm vakantie heeft het geen zin om daarna te starten. Dus nu een echo over tien dagen om te kijken of ik dan misschien kan beginnen. Maar dat zou ook krap zijn, dus wij moeten gaan nadenken wat wel willen. Dit is wel ff vette pech. Dus Guus en olakidee, misschien kom ik wel bij jullie op het wij-kunnen-ff-niet-verder-bankje zitten. Zucht... We moeten het er maar mee doen.
@ Saar guus en olakidee *knuf* niet leuk meiden! olakide zit er echt geen kansje in meid dat je toch nog kan? Guus woooow je man zo druk dus .. balen dat je niet verder kunt en je man zo weinig ziet Saar jij dus ook ff ''on hold'' pfff vervelend meid hopelijk over 10 dagen @mnr jij weer vollop aan het spuiten? wanneer heb je weer echo? @merel wauw super nieuws goed hoor @Hier long story kom ander keer uitgebreid kletsen mare we hebben een topper on board zie fotoalbum