Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super, Bbibi!!! Go for it! Ik hoop zo dat t goed gaat!!!

2. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Whoehoe!! Super Bbibi!
    Heel veel succes met wachten komende 2 weken;)
    Ik ga hard voor je duimen!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dankjewel lieve meisjes!!! Xx

4. mnr

mnr Niet meer actief

Net de eerste fm gehad, helaas nog niks te zien zoals ik verwacht had.
    Nu opgehoogd van 112,5 naar 150 Ie en over een week weer terug.

Dan hoop ik wel dat er iets te zien is!

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Sow 150ie jeeeetje! De meeste krijgen 150eh bij een ivf behandeling *schrik* hoe is dat mogelijk dat jou lichaam zo slecht reageerd? Balen zeg :(

6. mnr

mnr Niet meer actief

Ik ben de vorige keer ook geëindigd met 150.. Ik weet het ook niet :( en toen had ik ook maar 1 ei van 17 mm dus niet heel groot en ook niet heel veel..

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hallo meiden,

Bbibi, wat een mooie echo ;) Op naar een plakbeeb! Succes met die twee rotte wachtweken!
    Mnr, poeh, gaat hard bij jou! Is een flinke ophoging. Vind het alleen raar dat je pas over een week terug hoef! Maar goed, hopelijk op een mooi ei voor jou!
    Merel, proficiat meis, een mooie dochter! Geniet ervan!
    Olakidee, Guus & Saar, balen dat jullie alledrie er even uit liggen! Probeer van de rust ook maar even te genieten! Beetje rust is ook goed voor lijf en geest!
    Sammi, hoe gaat ie bij jou? Het goede nieuws al rond verteld? Geen last van kwaaltjes?
    Weegbree, bij jou ook alles goed? Hoe was je vakantie?

Hier alles goed. Donderdag mag ik ( eindelijk ) weer terug naar de arts. Hoop dan dat lever en eierstokken goed uitzien zodat ik weer in de race mag. Eerst dan weer provera en dan nog een laaste ronde spuiten!

Succes allemaal!

8. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Avda, ik duim voor je, meis!

9. mnr

mnr Niet meer actief

Veel succes donderdag Avda! Blijf je wel hetzelfde spuiten of maakt dat niks uit? Je had nu gonal f toch?

Hij twijfelde over eind van de week of begin volgende week, maar omdat het de vorige keer ook zo lang duurde hebben we voor volgende week gekozen.
    Het is vervelend als we voor niks gaan ivm de grote afstand en de kans op overstimulatie is klein omdat er niet heel veel eitjes zitten en allemaal nog klein.

10. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Ziet er goed uit Bibi!
    Hier gisteren weer echo gehad en was nog steeds niks te zien. Moet nu 75 blijven spuiten en donderdag weer terug. Pff zit nu al op dag 14 en dus nog steeds geen actie. Ophogen dien ze hier echt mega langzaam dus gaat echt een lange ronde worden...en ik blijf last houden van kwaaltjes. Getsie. Mnr fijn dat ze bij jou wel lekker ophogen, maar hier durven ze dat dus niet omdat ze bang zijn dat er dan meerdere eitjes gaan groeien en dat vinden ze een bijwerking/complicatie.

11. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Volgende ronde mag ik 37,5e spuiten...

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Olakidee, maar je kunt het niet echt vergelijken, want misschien heb jij veel meer eiblaasjes. Ik vroeg het laatst nog aan een van de meiden hier (weet even niet meer wie), die veel sneller ophoogde dan ik en toen bleek dat zij rond de 15 eitjes per eierstok had terwijl ik per stok steeds zo'n 35 eiblaasjes heb. Tja, dan is het niet zo gek dat ze bij mij voorzichtiger zijn. Ik ben juist blij dat ze voorzichtig zijn! Een verloren ronde door overstimulatie is veel verevelender dan een lange ronde (vraag maar aan Avda ;)). Maar blijft natuurlijk balen dat er nog niks groeit. We houden moed! (Zie ook mijn avatar ;))

13. mnr

mnr Niet meer actief

Avda, maakt het nog verschil of je puregon, gonal f of menopour spuit?

Olakidee, ik heb idd niet veel eicellen, en ze groeien niet snel. Maar ik snap wel dat het ophogen van jou wat sneller mag. Heb je al wel eens gedacht aan een ander ziekenhuis?

14. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @mnr, heb tot nu toe alleen Gonal F gespoten. Weet dus niet of het verschil maakt met menopauze of puregon..

15. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, menopauze zou zéker niet helpen.

16. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg

Haha die stomme auto correctie ook! Bedoelde natuurlijk menopur ;)
    Dankje Saar

17. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tijdens mijn iui steeds puregon gebruikt. Had steeds maar 1ei en spoot 50. Een vriendin krijgt in hetzelfde ziekenhuis GonalF. Voor IVF moest ik over op Fostimon. Dat hebben de verzekeraars bepaald. Ik spoot 150 en had 6 follikels. Nu tweede ronde IVF over op menopur. Hogere dosis in de hoop op meer eitjes. Hoewel met Fostimon vaak meer eitjes groeien. Maar met Menopur is de kwaliteit van de eitjes vaak beter. Dat was de uitleg die ik vanmorgen nog heb gehad.

Ze stemmen de medicatie altijd af op jouw situatie. Zoveel mensen zoveel verschillende hormoonhuishoudingen en zoveel manieren om die te beinvloeden ;)

18. mnr

mnr Niet meer actief

Haha avda, altijd fijn die autocorrectie ;)

Misschien dat je dan met een ander middel minder snel overstimulatie hebt? Maar ik ben ook geen dokter en ze zullen vast weten wat ze doen :)

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoi meisjes hoe is het hier!

Avda jij al in de menopauze meid hahaha! Fijn dat je nog een keer met 37,5 mag beginnen! Ik weet nu hoe het voelt lichte overstimulatie te hebben! Totaaaaaal niet fijn :( dus doe rustig aan meid!

@ saartje bij jou al meer bekend wanneer je kan starten?

@ olakide balen meid dat je niet mag ophogen! Kun je niet gewoon eerlijk zeggen dat je neer spuit? Anders kunnen ze hun behandeling niet aanlassen en heb je straks bij ivf een probleem omdat je tekort hebt misschien aan medicatie?

@ mnr pfff 1 follikel met 150eh? Balen meid! Hoe oud ben je al ik vragen mag?

Hoeist met nini myloon merel guusje?

Poppel hoeist met je pdg avontuur?

Marral hoeist met jou lieverd?

Weegbree bijna trg van vakantie mop?

20. mnr

mnr Niet meer actief

Ik ben net 30, dus aan m'n leeftijd ligt het niet :)

Ze hebben ook nooit gezegd dat ik een hoge dosis heb of dat er iets niet normaal is..

Wanneer mag je testen bbibi? Kun je het wachten volhouden? Het lijkt me zo spannend!!

Deel Deze Pagina