Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    plus mnr ze begonnen bij jou al gelijk op 112 heh! bij mij niet! ik denk dat daar mee te maken heb.. dat je lichaam al zo veel hormonen gewend zijn! miss keer praten met een persoon dat je hart kan luchten en met je fertiliteitsarts ook ff om de tafel.. Dat je weer goeie moed krijgt!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @saar dankjewel lieve meid! goed dat je een beetje positief bent over de botox. Zou super zijn als het allemaal want minder vaak en hevig zou zijn je migraine! vanaf wanneer moet jij weer aan de hormonen/ deze maand rust toch? Ik ook! Wel even fijn. Zit met mijzelf in de knoop dat ik niet weet hoe nu verder! tja die cryos... maar wil ik dat nog wel? zoveel maanden verdriet zoveel ritjes DD mijzelf zo ontzettend slecht voelen? Terwijl je weet dat het 99% zeker is dat het gewoon nooit meer gaat lukken. Mijn voorgevoel klopte tot nu toe altijd! mijn voorspellingen kloppen voor 95% dusja dat zal nu ook zijn... pfff ik vind het zo moeilijk en zwaar! :(
    voor jou ook een dikke knuffel meid!! xx

@all even te emo overal op te reageren *zwaai*

3. mnr

mnr Niet meer actief

Bbibi: heel veel sterkte meid! Een maandje rust lijkt me niet verkeerd..
    Denk goed na over wat je wil!
    Je was zo positief over deze poging.. En 75% hadden ze gezegd toch? Dan moet het de volgende keer wel raak zijn toch..
    En gelukkig hoef je dan geen punctie.

Het is ook zo ontzettend zwaar en oneerlijk. Veel sterkte meis!

4. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Mnr bij mij is het ook elke maand anders maar zeker 2-3 weken spuiten met beginnen op 50 en soms zelfs ophoging naar 175. Ik sta nergens meer van te kijken, deze ronde ook pas op dag 23 de pregnyl gezet. Eitjes komen en verdwijnen en komen weer... Alles is mogelijk in de wondere wereld van het spuiten :)
    Andere dames: ik ga morgen weer proberen bij te lezen. Xx

5. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Biebs, dikke knuffel meis. Wat is het toch klote dit gedoe :( (ik heb het natuurlijk tegen jou, Bbibi, maar ik vond dit zo leuk klinken ;))
    Enne, je kunt ook iets langer pauze nemen, he?

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoe was het vandaag mnr?
    Hoe issie met de rest?

7. mnr

mnr Niet meer actief

Lief dat je het vraagt weegbree!

Nog steeds geen groot ei, wel veel eitjes van rond een cm, daarom niet opgehoogd omdat de gyn bang was voor overstimulatie.
    En 200 is natuurlijk al best veel.

Wel een goed gesprek gehad, want begon toch onzeker te worden of het ooit wel gaat lukken. Nu vanaf april in de mmm en pas 1 eisprong gehad.
    Maar de gyn heeft rustig uitgelegd hoe of wat en dat het zeker wel goed moet komen :)

Vrijdag weer terug voor de volgende fm.

Hoe gaat het met jou?
    En met de andere meiden?

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ok! Nog ff doorbijten dus. Fijn dat ze je gerustgesteld heeft. Deze trajecten vergen zoo ongelooflijk veel geduld :(
    Met mij gaat het goed... geen bijzonders. Vandaag de kinderwagen besteld! Leuk! Komt over zes weken al!:

9. mnr

mnr Niet meer actief

Daar ben je op tijd mee :) maar wel natuurlijk al die spullen kopen!

Idd moet ik nog even geduld hebben, en dat is soms wel lastig. Er gaat zoveel tijd en energie inzitten. Maar als je dan ook het doel bereikt is het het wel allemaal waard!

10. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @weegbree, leuk. Kinderwagen al gekocht! Mag ik vragen welke?
    @mnr, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je gyn. I wel heel belangrijk denk ik. En nu weer even afwachten tot vrijdag. Spannend meid!
    @ bbibi, saar en olakidee, jullie even pauze?! Neem ook maar even de rust en geniet van de vakanties en de alledaagse dag.

Ik ben weer begonnen met spuiten. Donderdag uitgangsecho gehad en die zag er goed uit. Ben dus ook donderdag mogen beginnen met spuiten. Spuit nu 37,5. Woensdag mag ik voor de eerste echo. Is dan pas dag 9 dus zal ook wel nog niet veel te zien zijn.. We wachten maar weer eens af.

11. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mnr, fijn dat de gyn je een beetje gerust kon stellen. Als je wel meer eisprongen hebt, kan het net zo hopeloos voelen, geloof me maar. Ht blijft gewoon afzien tot het ons eindelijk lukt! En het moet gewoon lukken!

Avda, spannend. Ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan met deze hoeveelheid. Verwacht nu nog niks, hoor, bij mij met 50 duurt het altijd ook erg lang. Vaak wel twee weken tot er iets te zien is, daarna vaak nog beetje ophogen. Hopelijk gaat er uiteindelijk één mooi eitje groeien!!!

Hier: ik vond de pauze eerst wel fijn, maar wordt er nu alleen maar wanhopiger van. Misschien zal mijn vakantie helpen. De goede vriendin die tegelijk met mij met de pil gestopt was, is over anderhalve week uitgerekend. Ik vind het supermoeilijk. Woensdag afspraak bij gyn. Ik wilde eerst afzeggen, maar misschien kan het me weer een positieve kijk geven zoals bij Mnr, dus ik denk nu dat we toch moeten gaan. Morgen ga ik bellen naar psych voor een afspraak. Ik word gek! ;)

Olakidee, meissie, hoe gaat t met jou?

Bbibi, en jij meis? Hieris de dip ook goed aanwezig! Bij jou ook nog, of helpt het bezig zijn met huisje?

Bo is op vakantie geloof ik?

Weegbree, lijkt me heerlijk, spulletjes kopen, geniet ervan! :)

Andere zwangere dames, alles goed?? Wie is er eigenlijk het eerst uitegrekend? myloon denk ik nu?

12. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Avda hopelijk gaat er eens mooi eitje groeien. Hardlopers zijn doorlopers moet je maar denken, maar ik begrijp je gevoel volkomen. Blij mij duurde het laatste ronde ook 28 dagen voor ik 1 ei had... PDF wat lang denk ik dan, zo heb ik maar 9 kansen per jaar. Marja beter 9 goede kansen dan 12 matige.

Saar dikke knuffel. Zo balen als iedereen bevalt en jij nog steeds een lege buik hebt.. Bij ons ook hoor. Zelfs allemaal mensen die ruim na ons zijn begonnen, dat is nog veel zuurder.

Hier nog in de wachtweken. Donderdag is het 14 dagen na de pregnyl en mag ik bloed komen prikken. Vorige keer werd ik die dag ongesteld en paar dagen ervoor iets bruin verlies. Dus beetje spannend is het wel, alhoewel ik gisteren (8dpo) bij het hardlopen echt menstruatie achtige krampen had die ook weer richting blaasontsteking gevoel gingen maar dan allemaal, niet echt. Ach het zal deze ronde wel niet want alles leek tegen te zitten, incl het zaad. Nog een paar dagen wachten. Vrijdag gaan we op vakantie, mat een heel goed gevoel of ongesteld en balend. Maar dan daarna maar weer de knop om en genieten.

Andere dames alles ok?

13. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mnr,
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je Gynaecoloog.
    Ik weet nog als de dag van gisteren hoe frustrerend het is als je weer te horen krijgt dat er geen of nauwelijks groei te zien is. Dan zakt de moed weer in je schoenen.
    Ik hoop wel dat ik en de andere zwangere meiden hier, het bewijs zal zijn dat het wel mogelijk is.
    Denk ook, het spuiten is nog niet het eindstation hé? dus als dit niet lukt is er hopelijk wel een andere weg die wel helpt!

@Avda,
    Spannend een nieuwe ronde!!
    Succes woensdag!

@Saar81,
    Ik snap dat het lastig is geconfronteerd te worden met je zwangere vriendin. Waarschijnlijk weet ze ook wel van jouw reis door de medische molen af en begrijpt ze jouw gevoel ook wel?

Ik denk dat ik inderdaad de eerste ben, het aftellen is begonnen.
    Nu 31 weken het wordt zwaar, maar hoop wel dat het nog een week of 6 blijft zitten. Hoe langer in mijn buik hoe beter het voor de kids denk ik.

@Olakidee,
    Spannend hoor die wachtweken!!
    Ik hoop ontzettend voor je dat het raak is, en je lekker zwanger kunt genieten van je vakantie!!

Hier gaat alles z'n gangetje.
    Moet wel zeggen dat het zwaar wordt nu, vorige week ben ik door mijn rug gegaan en dit is nu echt wel een gevoelig plekje.
    Ik geniet echt van mijn verlof nu, kan ook echt zeggen dat ik dit ook echt nodig heb, dus ik ben blij geluisterd te hebben naar de Gynaecoloog!

14. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Myloon, inderdaad, hoe langer in de buik hoe beter! En ook wel zo fijn als ze meteen mee naar huis mogen!! Zeker goed dat je naar de gyn hebt geluisterd, in het laatste trimester is een tweeling een heel ander verhaal dan eentje. Die rustig aan! :)
    En ja, mijn vriendin weet natuurlijk hoe het bij mij gaat, maar ik heb juist het gevoel dat zij dat ook heel lastig vindt om mee om te gaan, dat ze niet zo goed weet wat ze wel en niet tegen mij moet zeggen etc. En ik kan haar niet helpen, want ik weet het zelf okk niet...

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi dames!

Hoe gaat t hier? Zijn er nog nieuwe zwangeren? Geen zin om alles terug te lezen hoor, dat is wel heel veel!!
    Ik ben weer terug hoor! ;)

Lekker ff geen ziekenhuisbezoekjes gehad en we zijn nu weer klaar voor een nieuwe ronde! Morgen uitgangsecho om te kijken hoe t er voor staat.

Liefs Guusje

16. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeee, Guusje! :D
    Klinkt alsof je weer frisse moed hebt. Succes morgen!

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    mnr, succes, blijf duimen voor je!
    avda, succes woensdag!
    oklaidee, hoop echt dat je met goed nieuws op vakantie gaat!!!!
    Saar, wat ontzettend K%T dat je je zo voelt. tis zoo oneerlijk :(
    Guus, ook weer beginnen dus, succes morgen. op naar een nieuwe start!!
    Myloon, fijn dat je geniet van je rust! lekker, heb je verdiend! balen van je rug, maar hopelijk blijven de boys nog even lekker zitten!

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @avda jij dus weer aan het spuiten! hopelijk is deze dosering goed voor jou meid!

@ olakide jeej spannend meid! wie weet wel een goed teken! zou leuk zijn om zo op vakantie te gaan :)

@ guusje jij weer helemaal fris en fruitig terug! je man zijn drukte voorbij?

@myloon sow wat gaat de tijd giga snel zeg! 31 weken alweer!

@weegbree hoeist met jou meid? en met de kleine meid? weer gewend aan het werk leven?

@Saar hihi in ander topic noemt een ander mij ook al biebs hihih ;)
    jij morgen dus afspraak met de gynae over vervolg? fijn hoor!
    hier idd nog in een giga dip en kom er ook niet meer uit! stort me 100% op mijn huis maak dagen van 10-12 uur.dus dagen gaan snel voorbij. De rest gaat even langs mij heen... Wij zijn er niet aanuit wat we doen... ik nijg zelf naar stoppen. Ik heb er mijn buik vol van, en weet dat het toch naar niets meer gaat lijden dus voor wie doe ik het dan nog? Mijn man wil het wel graag nog een kansje geven en heeft zo iets van we kunnen die 11 nog terug laten plaatsen en dan stoppen... al begrijpt hij dat dat voor hem makkelijker is dan voor mij! heel mijn leven draait om kindjes krijgen, alle afspraken 100x ziekenhuis op en neer! nu continue naar DD... hij hoeft tenminste niet alle keren mee... ik wel! ik moet de infuzen, ik moet alles ondergaan... en hij snap dat dat niet meer gaat. Mijn lichaam is op en ik voel me zo extreem moe en ziek van de infuzen dat ik deze ellende er niet meer voor over heb,
    Dus momenteel in dillema, stoppen of nog even doorgaan? adoptie plegen of met zijn 2e blijven en er wat van proberen te maken?
    Maar dan weet ik zeker dat ik nooit meer op kraamvisite ga/kan... dat trek ik niet... dus ik vind het zo ongelooflijk moeilijk :( dus zit gewoon echt ff met mijzelf in de knoop ! bahhh...
    voor jou ook een dikke knuf meis!

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou, vanmorgen echo gehad en alle eitjes zijn klein maar wel bsv van 16mm!! :$
    Dus dat moet natuurlijk eerst dun zijn, dus kuurtje Duphaston nu. En dan weer beginnen!

Bbibi: meisje..wat een gedoe.. Ik snap dat je er een beetje klaar mee bent nu.. Gun je lichaam wat rust, en vooral je geest, anders ga je er straks aan onderdoor.. Je kunt toch ook een pauze inlassen? De eitjes liggen klaar en je kunt er altijd weer mee beginnen als je er weer klaar voor bent. Ik heb nu ruim een maandje pauze gehad en ik merk dat ik er nu weer zin in heb! Tuurlijk, voor jou is t een stuk zwaarder, wat jij allemaal moet ondergaan maar misschien doet de rust je wel ff goed. Sterkte meissie!! X voor jou!!

20. LWRW

LWRW Lid

15 aug 2013
    32
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

Heb een paar pagina's meegelezen maar alles is teveel haha!
    Hoop dat ik met jullie mag meelezen en schrijven, merk dat ik de laatste tijd echt behoefte heb aan mensen die me begrijpen want in mijn omgeving kan ik daar niet op rekenen.

Ik ben vandaag, na een maand pauze, weer aan de primolut om een menstruatie op te wekken en dan voor de 3e ronde Puregon 75. Heb ook weer wat frisse moed na de pauze.

Iedereen heeeeeeeeeel veel sterkte en succes.

Deel Deze Pagina