Hi meis Welkom! Ik ben ook net weer begonnen na een maand pauze en vandaag ook weer begonnen met Dupheston dus we lopen gelijk! hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!
@lwrw (is jou oude naam LW?) @guusje dankjewel lieverd! ja momenteel heb ik ook ''rust'' ... geen hormonen niets... alleen is nog niet duidelijk hoe nu verder... dus dat is ook gewoon vervelend! deze week even met mijn man over hebben hoe verder! jij bms van 16 wooooow dat is wel erg dik! gelukkig weer een nieuwe maand voor jou! met goede moed er weer tegenaan
Wat leuk dat we gelijk lopen! Ik hoopte vanzelf ongesteld te worden, vorige week wel wat krampen, pijn in mijn rug etc maar menstruatie bleef uit dus toch maar even een receptje gevraagd. Jij ook weer vol goede moed na je pauze?
Ja hoor, weer met goede moed er tegen aan, hopelijk nu een keer met resultaat Maar ik heb t een plekje gekregen dat t misschien nog wel ff kan duren, dus we blijven gewoon proberen tot die tijd, en hopelijk met resultaat!
Bibi ik begrijp helemaal dat je er echt even geen zin meer in hebt. Even pauze nemen is misschien wel goed, kan je er op een later moment weer tegenaan. Of niet, soms is het gewoon even genoeg voor je lichaam. Guus wat vreemd dat het baarmoederslijmvlies weer zo dik was! Pff weer de duphaston. Maar daarna weer door en zwanger! LWRW welkom! Hier nog afwachten, donderdag ben ik 12 dpo en mag ik in het ziekenhuis een bloedtest doen. Heb niet echt klachten behalve menstruatieachtige krampen paar afgelopen zondag bij het hardlopen en vandaag bij het klaarkomen (sorry). Dat vind ik persoonlijk wel heel vreemd. Iemand die dit ooit heeft gehad paar dagen voor de menstruatie? Of tijdens zwangerschap? Ik geloof er niet zo heel erg in hoor. Deze ronde hadden we slecht zaad en toch geen IUI en het duurde allemaal vreselijk lang en mn baarmoederslijmvlies bleef dun. Nog 2 dagen wachten..
Olakidee, toen ik zwanger was, toen had ik ook van die krampen continu, dus hopelijk is t een goed teken bij je!!
Oklaidee mijn collega had het ook met klaarkomen en was zwanger! Ik hoop het voor jou! Guus op naar n nieuwe start, goed te horen dat je er weer zin in hebt! Lrw ook welkom. Hopelijk nu n mooie ronde!
he meiden, guusje succes meid! hoe is verder met iedereen? hier wel goed ben gisteren gevallen met me fiets omdat zwart voor me ogen werd. Nu loop ik in de ziekte wet omdat me pols en heup gekneusd zijn!
Balen zeg sammi! Bbibi: goed dat je pauze neemt, denk er rustig over na.. De cryo's lopen niet weg, en je bent nog jong dus je kunt rustig de tijd nemen. Al zou je een jaar pauze willen dan kan dat.. Lwrw: welkom! All: zwaai! Hier: wel alles gelezen maar even weinig tijd. De kleine meid is ziek en heeft even veel aandacht nodig. Zelf weer veel last van m'n rug en ben echt aan vakantie toe!
Hee meiden, @ Sammi, dat is shit! Hopelijk heb je er niet veel pijn aan! @mnr, beterschap voor je kleine meid. Verwen haar maar goed @bbibi, hoop dat je snel in je dip komt! Focus je maar op het huis. En de rest komt op z'n tijd wel. Dikke knuf! @LWRW welkom meid! @olakidee, hoe voel je je? Niet de neiging om al een thuis test te doen? En morgen de bloedtest in het zh hè?! @all, ik heb vandaag weer mijn eerste FM gehad. Bms was 6 en grootste eitje was 8 maar heel veel kleintjes die ook richting de 8 neigde. Nu vrijdag weer terug en 37,5 blijven spuiten. Hopen dat een dominant word en Bms lekker dik (Dromen mag altijd )
Ha meiden! Ben hier al ff niet meer geweest. Toch lastig als een bepaald clubje al een tijdje 'draait' Maar gister ben ik voor de eerste fm geweest in deze cyclus, cd 10. Er zat al een mooi ei van 17mm. Dus vandaag heb ik pregnyl gespoten en nu afwachten op mn eisprong! Erg spannend, ik had nooit durven hopen dat het nu ineens zo snel zou gaan Ik temp al een behoorlijke tijd, altijd goed mn ei kunnen spotten. Is tempen nog betrouwbaar na pregnyl? Kan mijn temp nu eerder omhoog gaan, terwijl mn ei waarschijnlijk vrijdag pas springt?
Help!! Hoe lang is pregnyl in je lichaam? 10000 EH. Ik heb een heel dun streepje op de test!... Het zal toch niet?
Ik zit nu 13 dagen na de pregnyl 10000 EH. Lees allemaal verhalen nu dat het er bij velen ook pas na 14 dagen uit is...
Bij mij was t acht a negen dagen eruit. (Heb t twre rondes getest!)Als je test morgen donkerder is weet je het! Maar dit in combinatie met je krampklachten vind ik positief klinken. Ik duim als n malle voor je!